Usługi wykonania projektu budowlanego i technicznego

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Usługi wykonania projektu budowlanego i technicznego

Data zamieszczenia: 2023-09-04
Dane kontaktowe Zamawiającego: POLIAMID PLASTICS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Zajęcza 3
57-300 Kłodzko
powiat: kłodzki
789037984
ak@poliamid.com
https://bazakonkurencyjnosci.funduszeeuropejskie.gov.pl/ogloszenia/171451
Województwo: dolnośląskie
Miasto: Kłodzko
Wadium: ---
Nr telefonu: 789037984
Termin składania ofert: 2023-09-08 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Usługi wykonania projektu budowlanego i technicznego
Powstaje w kontekście projektu
FEDS.09.04-IP.01-0060/23 - Transformacja działalności Poliamid Plastics Sp. z o. o., umożliwiająca zwiększenie wolumenu produkcji, optymalizację zużycia energii oraz wprowadzenie do oferty zmodyfikowanych produktów ograniczając

Część 1
Usługi wykonania projektu budowlanego i technicznego

Przedmioty zamówienia
Usługa
Usługi inne
Opis
Oferta wykonania projektu budowlanego i technicznego dla przedsięwzięcia:
,,Hala produkcyjno-magazynowa - rozbudowa istniejącego zakładu, Kłodzko Ul. Zajęcza 3"
Planowana rozbudowa - ok. 6 000 m2.
Zakres prac projektowych objętych wyceną:
1. Etap 1:
- Projekt koncepcji programowo-przestrzennej hali produkcyjnej i magazynowej na istniejącej działce Inwestora, uwzględniając etapowanie rozbiórek istniejących hal.
- Uzyskanie niezbędnych map zasadniczych, ewidencyjnych, wypisów i wyrysów z ewidencji gruntów
- Opracowanie programu funkcjonalno - użytkowego oczekiwanych materiałów i instalacji jako podstawa do zapytania ofertowego.
- 2x Kosztorys inwestorski na KNR (odrębny na halę produkcyjno-magazynową i na część socjalno-biurową)
2. Etap 2:
Projekt budowlany zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Rozwoju z dnia 11 września 2020 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (Dz. U. 2020, poz. 1609) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, w tym pozwolenie na budowę zawierający:
- Wykonanie mapy do celów projektowych
- Wykonanie badań geologicznych
- Uzyskanie decyzji środowiskowej
- Uzyskanie wszelkich niezbędnych pozwoleń koniecznych do uzyskania PnB
- Projekt budowlany architektoniczny z elementami konstrukcji i instalacji w niezbędnym zakresie do uzyskania pozwolenia na budowę.
- Opinię i uzgodnienie dokumentacji przez rzeczoznawców ds.; BHP i ergonomii, zabezpieczeń przeciwpożarowych, higieniczno-sanitarnych,
- Projekt zagospodarowania terenu branży architektonicznej, instalacji elektrycznych, sanitarnych zewnętrznych.
- Projekt budowlany branży drogowej (drogi dojazdowe, parkingi)
3. Etap 3 (rozwinięcie etapu nr 2 w zakresie niezbędnym do rozpoczęcia prac budowlanych):
Projekt techniczny stanowiący podstawę prawidłowego wykonania robót budowlanych.
- Projekt techniczny konstrukcyjny
- Projekt techniczny instalacji elektrycznej
- Projekt techniczny branży sanitarnej
- Projekt techniczny branży drogowej
4. Funkcja Kierownika Projektu podczas rozmów i wyboru Generalnego Wykonawcy oraz podczas trwania budowy.
W ramach takiej usługi:
- pilotaż kwestii formalno - prawne podczas całości inwestycji,
- Nadzór Autorski w czasie pełnienia tej funkcji,
- przedstawiciel Inwestora na Naradach Budowy
- wsparcie przy wyborze Generalnego Wykonawcy i podwykonawców lokalnych, weryfikowanie ich pod kątem technicznym, rekomendowanie Inwestorowi
- sprawdzanie / rozwiązywanie wszystkie kwestie związane z koordynacją międzybranżową
- Zgłoszenie do odpowiednich służb zakończenia prac budowlanych w celu uzyskania Pozwolenia na Użytkowanie, uczestnictwo we wszystkich procesach odbiorowych - Inspektora ds. Sanitarnych, PSP oraz Inspektora Nadzoru Budowlanego wydającego pozwolenie na użytkowanie.

Okres gwarancji
nie dotyczy
Etap 1

Realizacja prac projektowych i uzyskanie pozwolenia na budowę

Etap 2
Usługi związane z nadzorem budowy

CPV: 71220000-6, 71320000-7, 79415200-8

Dokument nr: 2023-8203-171451, 1/2023

Składanie ofert:
TERMIN SKŁADANIA ofert
2023-09-08
SPOSÓB SKŁADANIA OFERT:
- wyłącznie poprzez Bazę Konkurencyjności - oferty złożone w inny sposób nie będą podlegały ocenie. Prosimy o składanie ofert podpisanych elektronicznie lub skan wersji papierowej.

Miejsce i termin realizacji:
Planowany termin podpisania umowy
2023-09

Miejsca realizacji
adres
Kraj
Polska
Województwo
dolnośląskie
Powiat
kłodzki
Gmina
Kłodzko
Miejscowość
Kłodzko
Harmonogram
Etap 1
Początek realizacji
2023-09-11
Koniec realizacji
2024-05-31
Czy występuje płatność częściowa
TAK
Opis
Realizacja prac projektowych i uzyskanie pozwolenia na budowę
Etap 2
Początek realizacji
2024-06-01
Koniec realizacji
2025-06-30
Czy występuje płatność częściowa
TAK
Opis
Usługi związane z nadzorem budowy

Wymagania:
Komunikacja odbywa się wyłącznie poprzez Bazę Konkurencyjności, zakładka PYTANIA.
Warunki zmiany umowy
Zamawiający określa następujące okoliczności, które mogą powodować konieczność wprowadzenia zmian w treści zawartej umowy w stosunku do treści złożonej oferty:
- zmiana terminu realizacji umowy:
a. W przypadku wystąpienia okoliczności niezależnych od Wykonawcy, na jego uzasadniony wniosek, pod warunkiem, że zmiana ta wynika z okoliczności, których Wykonawca nie mógł przewidzieć na etapie składania oferty i nie jest przez niego zawiniona;
b. Wystąpienia okoliczności, których obiektywnie nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy;
c. Gdy zaistnieje niemożliwa do przewidzenia w momencie zawarcia umowy okoliczność prawna, ekonomiczna, techniczna, inna podobnego typu lub wystąpi siła wyższa, za którą żadna ze stron nie ponosi odpowiedzialności, skutkująca brakiem możliwości należytego wykonania umowy zgodnie z zamówieniem
d. Wydłużeniem okresu realizacji projektu przez Zamawiającego we wniosku o dofinansowanie
e. Na wniosek Wykonawcy poparty uzasadnionymi czynnikami, które mogą doprowadzić do dodatkowych wniosków badawczych, a które uzależnione są od dłuższych analiz problemu
- zmiana osób odpowiedzialnych za kontakty i nadzór nad realizacją przedmiotu umowy,
- wystąpienie oczywistych omyłek pisarskich i rachunkowych w treści umowy lub rozbieżności między złożoną ofertą a zawartą umową.
- zmiana nr konta wykonawcy lub innych danych podmiotowych,
- zmiany w dokumentacji projektowej,
- zmiany osób reprezentujących strony,
- zmiany terminów płatności,
- zmiany formy prawnej którejkolwiek ze stron umowy,
- zmiany adresowe którejkolwiek ze stron umowy
Czy dopuszczalna oferta częściowa?
NIE
Warunki, jakie musi spełniać oferent
Typ
Dodatkowe warunki udziału
Opis
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
1) Nie są powiązani osobowo ani kapitało w Zamawiającym. Przez powiązania osobowe lub kapitałowe rozumie się wzajemne powiązania pomiędzy Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru Wykonawcy a Wykonawcą, polegające w szczególności na:
a. uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej;
b. posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji;
c. pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika;
d. pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii bocznej do drugiego stopnia lub pozostawania w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.
W sytuacji wystąpienia powiązania Wykonawca będzie podlegał odrzuceniu z postępowania.
Z postępowania wyklucza się:
a) obywateli rosyjskich lub osoby fizyczne lub prawne, podmioty lub organy z siedzibą w Rosji;
b) osoby prawne, podmioty lub organy, do których prawa własności bezpośrednio lub pośrednio w ponad 50 % należą do podmiotu, o którym mowa w lit. a) niniejszego ustępu; lub
c) osoby fizyczne lub prawne, podmioty lub organy działające w imieniu lub pod kierunkiem podmiotu, o którym mowa w lit. a) lub b) niniejszego ustępu, w tym podwykonawców, dostawców lub podmiotów, na których zdolności polega się w rozumieniu dyrektyw w sprawie zamówień publicznych, w przypadku gdy przypada na nich ponad 10 % wartości zamówienia.
Dokonanie oceny braku przeciwwskazań do udziału w postępowaniu, następowało będzie na podstawie oświadczenia oferenta zawartego w formularzu ofertowym.
Typ
Lista wymaganych dokumentów/oświadczeń
Opis
1. Podpisany i wypełniony załącznik nr 1, tj. oświadczenie o braku powiązań i niestanowieniu tzw. rosyjskiego wykonawcy.
2. Szczegółowa oferta wykonawcy - własny dokument
3. Dokumenty potwierdzające wymagane doświadczenie
W przypadku braku któregokolwiek z dokumentów Zamawiający ma prawo wezwać oferenta do uzupełnień.
Typ
Wiedza i doświadczenie
Opis
Wymagane jest dołączenie referencji/oświadczenia/innych dokumentów potwierdzających realizację usług dla budynków przemysłowych o powierzchni użytkowej min. 5000m2 - wymagane są min. 3 realizacje w okresie ostatnich 5 lat.

Uwagi:
Data opublikowania ogłoszenia
2023-09-01
Data ostatniej zmiany
2023-09-01 21:14:10

Kryteria oceny
Czy kryterium cenowe
TAK
Opis
1. Cena brutto - 100%
Punkty zostaną obliczone za pomocą następującego wzoru:
(wartość oferty najkorzystniejszej/ wartość oferty badanej) x W x 100

Kontakt:
Osoby do kontaktu
Artur Kurtyka
tel.: 789037984
e-mail: ak@poliamid.com

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii