Roboty budowlane

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Roboty budowlane

Data zamieszczenia: 2023-09-08
Dane kontaktowe Zamawiającego: MARINA NIEDŹWIEDZI RÓG S.C. Wiesław Bronisław Załuska, Zenon Andrzej Mierzejewski, Eliza Bernardeta Mierzejewska, Łukasz Jerzy Załuska, Andrzej Kossakowski
Nowogrodza 58
18-400 Łomża
powiat: Łomża
501471552
andrzej.kossakowski@wp.pl
https://bazakonkurencyjnosci.funduszeeuropejskie.gov.pl/ogloszenia/172485
Województwo: podlaskie
Miasto: Łomża
Wadium: ---
Nr telefonu: 501471552
Termin składania ofert: 2023-09-25 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Roboty budowlane na terenie Mariny Niedźwiedzi Róg - w ramach projektu pt. ,,INNOWACYJNA MARINA NA MAZURACH -NIEDŹWIEDZI RÓG 4.0 - marina przyszłości", realizowanego w ramach projektu współfinansowanego ze środków Norweskiego Mechanizmu Finansowego 2014-2021, Działanie 19.1 Nowe produkty i Inwestycje, Poddziałanie 19.1.2 Innowacje w obszarze wód śródlądowych lub morskich - Blue growth, projekt nr NORW.19.01.02-28-0034/22.
Powstaje w kontekście naboru
POPT.14.21.00-IZ.00-00-001/19 - ,,INNOWACYJNA MARINA NA MAZURACH -NIEDŹWIEDZI RÓG 4.0 - marina przyszłości"

Część 1
Roboty budowlane na terenie Mariny Niedźwiedzi Róg

Przedmioty zamówienia
Roboty budowlane
Roboty budowlane
Opis
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych na terenie Mariny Niedźwiedzi Róg adres: Niedźwiedzi Róg 32 12-220 Ruciane Nida. Celem ogłoszenia jest wyłonienie generalnego wykonawcy w zakresie robót budowlanych objętych projektami budowlanymi stanowiącymi załącznik do niniejszego ogłoszenia (z wyłączeniem instalacji fotowoltaicznej). Zamawiający dopuszcza zlecenie części robót podwykonawcom.
Zamawiający zastrzega obowiązek osobistego wykonania kluczowych zadań tj. Umocowanie nabrzeży, slip, chodnik, odmulenie kanału.
W ramach zamówienia wykonane zostaną następujące elementy:
1. Umocowanie nabrzeży, slip, chodnik, odmulenie kanału.
Zakres zadania to:
x remont nabrzeża mariny na długości 1200mb.
x wykonanie umocnienia brzegu za pomocą opaski wielokiszkowej na długości 310mb
x odmulenie portu na powierzchni 22900 m2 na głębokości ok. 0,5m
x budowa slipu do wodowania łodzi o konstrukcji betonowej o szerokości 5m i długości 28m.
2. Wykonanie instalacji elektrycznej na nabrzeżu.
Wykonanie instalacji elektrycznej przyłączeniowej wzdłuż nabrzeża, montaż 70 słupków elektrycznych, osadzonych z rozdzielnią, na wysokości 1m wraz z ułożeniem przewodów wzdłuż nabrzeża ok. 1190 m i podłączenie do zasilania.
3. Doprowadzenie wody do nabrzeży.
Zadanie dotyczy doprowadzenia wody do nabrzeży, montaż 70 kranów, spustów, montaż słupków do kranów.
4. Remont ciągów komunikacyjnych.
Remont ciągów komunikacyjnych na powierzchni całkowitej 4880m2., w tym wykonanie drogi dojazdowej do kei o długości całkowitej 800 mb oraz szerokości 5 mb.
5. Odnogi cumownicze - 140szt.
6. Budowa bosmanatu o wym. 3x6m.
7. Budowa altan o wymiarach 3,0x4,15m - 10szt.
8. Budowa pawilonu łazienkowego o wym. 4,20x2,20m.
9. Budowa wiaty na zimowanie łodzi o wymiarach 12x21m.
Zgodnie z projektami budowlanym załączonymi do ZO.
Zamawiający posiada:
? Decyzję WZB.6740.167.2023 z dnia 19.07.2023r. zatwierdzającą projekt zagospodarowania działki i architektoniczno-budowlany oraz udzielającą pozwolenia na budowę wiaty na zimowanie łodzi wraz z instalacją fotowoltaiczną, bosmanatu, 10 altan, pawilonu łazienkowego, sieci wodociągowej i elektroenergetycznej, slipu do wodowania łodzi oraz remont nabrzeża mariny, montaż odnóg cumowniczych, remont ciągów komunikacyjnych na działkach nr geod. 129/11, 129/12 obręb geod. 0006 Niedźwiedzi Róg gm. Ruciane-Nida.
? Decyzję WZB.6740.213.2023 z dnia 29.08.2023r. zatwierdzającą projekt zagospodarowania działki i architektoniczno-budowlany oraz udzielenia pozwolenia na budowę obejmującą budowę sieci wodociągowej i elektronicznej oraz remont nabrzeża mariny ok. 620 mb, wykonanie umocowania brzegu ok. 310mb, montaż odnóg cumowniczych 69 szt. (wymiana istniejących i montaż nowych odnóg) oraz remont ciągów komunikacyjnych o dł. 380m i szer. 5m. Inwestycja zlokalizowana na dz. Nr geod. 129/11, 129/12 obręb geod. 0006 Niedźwiedzi Róg gm. Ruciane - Nida.
Dokumentacja projektowa (projekty budowlane wraz dokumentami formalno-prawnymi) zostaje udostępniona Wykonawcom, jako załącznik do Zapytania ofertowego.
Zamawiający dopuszcza możliwość przeprowadzenia wizji lokalnej na miejscu realizacji inwestycji po ustaleniu terminu oględzin.
UWAGA - w każdym przypadku, gdy w treści dokumentacji postępowania, przy opisie przedmiotu zamówienia, posłużono się wskazaniem producenta, nazwy własnej wyrobu (produktu, materiału itp.) lub innego wyróżnika, który identyfikuje konkretny wyrób, wykonawca ma prawo zaoferować produkt (wyrób, urządzenie) równoważny, bądź lepszy. Posłużenie się w opisie przedmiotu zamówienia wskazanymi powyżej określeniami, miało wyłącznie na celu wskazanie przykładowego produktu, którego zasadnicze parametry stanowią wymagany poziom (standard) jakości.
Pełen opis i wymagania przedstawione zostały w zapytaniu ofertowym (ZO) oraz załącznikach do ogłoszenia.

CPV: 34931000-2, 39370000-6, 44112100-9, 44211100-3, 45233123-7, 45241500-3, 45242000-5, 45244000-9, 45311200-2

Dokument nr: 2023-56835-172485

Składanie ofert:
TERMIN SKŁADANIA ofert
2023-09-25

Miejsce i termin realizacji:
Planowany termin podpisania umowy
2023-10

Miejsca realizacji
adres
Kraj
Polska
Województwo
warmińsko-mazurskie
Powiat
piski
Gmina
Ruciane-Nida
Miejscowość
Niedźwiedzi Róg

Wymagania:
Warunki zmiany umowy
1. Wszelkie zmiany treści umowy mogą być dokonywane - pod rygorem nieważności - wyłącznie w formie pisemnego aneksu podpisanego przez obie strony.
2. Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania istotnych zmian postanowień zawartej umowy, w następujących przypadkach:
1) Zaistnienia okoliczności wskazanych postanowieniami Rozdziału 3 Wytycznych w zakresie udzielania zamówień w ramach Mechanizmu Finansowego EOG na lata 2014-2021 oraz Norweskiego Mechanizmu Finansowego na lata 2014-2021;
2) Zaistnienia okoliczności wskazanych poniżej:
2.1. Zmiany dotyczące realizacji przedmiotu zamówienia, w tym terminu, w przypadkach:
a) konieczności uzyskania zamiennego pozwolenia na budowę, o okres czasu liczony od złożenia prawidłowego wniosku do czasu wydania decyzji przez organ nadzoru architektoniczno - budowlanego;
b) warunków atmosferycznych uniemożliwiających prowadzenie robót budowlanych zgodnie z ich technologią i warunkami technicznymi, zapewniającymi właściwą jakość wykonania - fakt ten musi być potwierdzony przez inspektora nadzoru na piśmie,
c) wstrzymania robót przez właściwe organy administracji publicznej na podstawie przepisów Prawa budowlanego,
d) zmiany spowodowane nieprzewidzianymi w ZO warunkami geologicznymi, archeologicznymi lub terenowymi,
e) z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego,
f) konieczności wprowadzenia zmian na etapie wykonawstwa robót z przyczyn niezależnych od obu stron,
g) następstw wprowadzania zmian w ogólnie obowiązujących przepisach prawnych mających wpływ na realizację przedmiotu zamówienia,
h) jeżeli zmiana jest korzystna dla Zamawiającego,
i) gdy zaistnieje inna, niemożliwa do przewidzenia w momencie zawarcia umowy okoliczność prawna, ekonomiczna lub techniczna, za którą żadna ze Stron nie ponosi odpowiedzialności, skutkująca brakiem możliwości należytego wykonania umowy w terminie umownym. Zaistnienie przeszkód w wykonywaniu robót powinno być potwierdzone pismem. Termin wykonania przedmiotu zamówienia ulega przesunięciu o okres wynikający z przerw lub opóźnień rozpoczęcia prac. Wykonawca nie będzie uprawniony do przedłużenia terminu wykonania umowy i zwiększenia wynagrodzenia, jeżeli konieczność dokonania zmiany została spowodowana przez jakikolwiek błąd lub zwłokę ze strony Wykonawcy, włącznie z błędem lub opóźnionym dostarczeniem jakiegokolwiek dokumentu wynikającego z obowiązków Wykonawcy.
2.2. Zmiany ustalonego wynagrodzenia brutto Wykonawcy, o którym mowa w § 7 ust. 1 wzoru Umowy stanowiącej załącznik, w sytuacji ustawowej zmiany stawki podatku VAT, o kwotę wynikającą ze zmienionych stawek podatku VAT, obowiązujących w dacie powstania obowiązku podatkowego w czasie trwania umowy
3. Zmiany przewidziane w umowie mogą być inicjowane przez Zamawiającego oraz przez Wykonawcę, z tym zastrzeżeniem, że żaden z powyższych zapisów nie stanowi zobowiązania Zamawiającego do wprowadzenia jakiejkolwiek zmiany, a jedynie wprowadza uprawnienie do dokonania ewentualnej zmiany.
4. Strona wnioskująca o zmianę Umowy przedkłada drugiej stronie propozycję zmian wraz z pisemnym uzasadnieniem konieczności lub celowości wprowadzenia zmian do Umowy i opisem wpływu zmiany na warunki, w tym zwłaszcza termin wykonania Umowy.
Czy dopuszczalna oferta częściowa?
NIE
Warunki, jakie musi spełniać oferent
Typ
Wiedza i doświadczenie
Opis
Warunek wiedzy i doświadczenia zostanie uznany za potwierdzony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 8 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie, należycie wykonał:
a) co najmniej jedną realizację polegającą na budowie, odbudowie lub remoncie trwałego umocnienia brzegu, nabrzeża za pomocą ścianki wykonanej z profilu stalowego H z wypełnieniem płytami betonowymi i oczepem żelbetowym o długości nie mniejszej niż 50 mb
b) co najmniej jedną realizację polegającą na budowie nabrzeża o funkcji cumowniczej zwieńczonego oczepem żelbetowym o długości nie mniejszej niż 200 mb
Ocena spełniania warunku będzie dokonana na podstawie treści oświadczenia złożonego przez Wykonawcę poprzez wypełnienie formularza ,,Wykaz robót", zgodnie z załącznikiem nr 3a do ZO. Do powyższego wykazu robót należy dołączyć dowody potwierdzające, że wykazane roboty zostały wykonane w sposób należyty, zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone.
Typ
Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis
Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia przedmiotowy warunek, jeżeli wykaże, że dysponuje następującymi osobami, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia:
- osobą na stanowisko kierownika budowy osobę posiadającą doświadczenie minimum 3 letnie jako kierownik budowy oraz posiada uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności inżynieryjnej hydrotechnicznej bez ograniczeń z doświadczeniem kierownika budowy na przynajmniej 2 realizacjach obiektów hydrotechnicznych.
Ocena spełnienia powyższego warunku zostanie dokonana na podstawie oświadczenia Wykonawcy, sporządzonego wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3b do ZO.
Typ
Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis
Do udziału w postępowaniu dopuszczony zostanie Wykonawca, który:
3.2. Posiada aktualną i opłaconą polisę ubezpieczeniową OC w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej obejmującej odpowiedzialność za szkodę wynikłą z niewykonania lub nienależytego wykonania umowy, o sumie gwarancyjnej w wysokości co najmniej 9 000 000,00 zł. W celu potwierdzenia spełnienia warunku wykonawca zobowiązany dołączyć do oferty kopię polisy ubezpieczenia wraz z potwierdzeniem jej opłacenia lub inny dokument, potwierdzający posiadanie ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, potwierdzonej za zgodność z oryginałem.
3.3. Posiada środki finansowe i/lub zdolności kredytowe, co najmniej w wysokości nie mniejszej niż 9.000.000,00 PLN - potwierdzone, dołączoną do oferty, informacją banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, w okresie nie wcześniejszym niż 1 miesiąc przed upływem terminu składania ofert.
4. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą wykazać, że warunki udziału, spełnią łącznie, z zastrzeżeniem warunków ujętych w pkt. 5.
5. W odniesieniu do warunku dotyczącego ,,posiadania wiedzy i doświadczenia" (pkt.VI.2.1.1.) warunek uznany zostanie za spełniony jeżeli przynajmniej jeden z wykonawców, wspólnie ubiegających się o uzyskanie zamówienia, może wykazać się wykonaniem robót budowlanych polegających na
a) budowie, odbudowie lub remoncie trwałego umocnienia brzegu, nabrzeża za pomocą ścianki wykonanej z profilu stalowego H z wypełnieniem płytami betonowymi i oczepem żelbetowym o długości nie mniejszej niż 50 mb.
b) co najmniej jedną realizację polegającą na budowie nabrzeża o funkcji cumowniczej zwieńczonego oczepem żelbetowym o długości nie mniejszej niż 200 mb.
Typ
Dodatkowe warunki udziału
Opis
1. W postępowaniu nie może wziąć udziału wykonawca:
1.1 który jest powiązany z Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu beneficjenta czynności związane z przygotowaniem / przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy osobowo lub kapitałowo, w szczególności polegających na:
1) uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
2) posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji,
3) pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
4) pozostawaniu w takim stosunku prawnym lub faktycznym, który może budzić uzasadnione wątpliwości, co do bezstronności w wyborze wykonawcy, w szczególności pozostawanie w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa lub powinowactwa w linii bocznej do drugiego stopnia lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.
1.2. posiada zaległości w opłacaniu podatków lub zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne;
1.3. w stosunku do którego otwarto likwidację, w zatwierdzonym przez sąd układzie w postępowaniu restrukturyzacyjnym jest przewidziane zaspokojenie wierzycieli przez likwidację jego majątku lub sąd zarządził likwidację jego majątku w trybie art. 332 ust. 1 ustawy z dnia 15 maja 2015 r. - Prawo restrukturyzacyjne (Dz. U. z 2017 r. poz. 1508 oraz z 2018 r. poz. 149, 398, 1544 i 1629) lub którego upadłość ogłoszono, z wyjątkiem wykonawcy, który po ogłoszeniu upadłości zawarł układ zatwierdzony prawomocnym postanowieniem sądu, jeżeli układ nie przewiduje zaspokojenia wierzycieli przez likwidację majątku upadłego, chyba że sąd zarządził likwidację jego majątku w trybie art. 366 ust. 1 ustawy z dnia 28 lutego 2003 r. - Prawo upadłościowe (Dz. U. z 2017 r. poz. 2344 i 2491 oraz z 2018 r. poz. 398, 685, 1544 i 1629);
1.4. w stosunku do których zachodzi którakolwiek z okoliczności wskazanych w art. 7 ust. 1 pkt 1-3 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. poz. 835) lub w art. 5 k rozporządzenia (UE) 2022/576 z dnia 8 kwietnia 2022 w sprawie zmiany rozporządzenia (UE) nr 833/2014 dotyczącego środków ograniczających w związku z działaniami Rosji destabilizującymi sytuację na Ukrainie (Dz. Urz. UE nr L 111 z 8.4.2022, str.1)
Ocena braku podstaw do wykluczenia wykonawcy, z uwagi na powyższe okoliczności zostanie dokonana:
a) w odniesieniu do okoliczności wskazanej w pkt. 1.1. - na podstawie oświadczenia złożonego przez Wykonawcę - wzór treści oświadczenia stanowi załącznik nr 2 do ZO;
b) w odniesieniu do okoliczności wskazanych w pkt. 1.2. - na podstawie złożonych wraz z ofertą poniższych dokumentów:
i. zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu;
ii. zaświadczenia właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu;
c) w odniesieniu do okoliczności wskazanych w pkt. 1.3 - poprzez złożenie oświadczenia według własnego wzoru oraz aktualnego odpisu z właściwego rejestru (w przypadku wykonawców krajowych - z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej), jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.
d) W odniesieniu do okoliczności wskazanej w pkt. 1.4 - na podstawie oświadczenia złożonego przez Wykonawcę - wzór treści oświadczenia stanowi załącznik nr 4 do ZO . Zamawiający zastrzega sobie prawo weryfikacji braku zaistnienia tej podstawy wykluczenia za pomocą ogólnodostępnych rejestrów takie jak Krajowy Rejestr Sądowy, Centralna Ewidencja i Informacja o Działalności Gospodarczej czy Centralny Rejestr Beneficjentów Rzeczywistych.
Z uwagi na ograniczenie wielkości pola pozostałe wymagania zawarte zostały w ZO.
Typ
Lista wymaganych dokumentów/oświadczeń
Opis
OFERTĘ stanowią następujące oświadczenia i dokumenty:
1) Oświadczenie Wykonawcy złożone zgodnie z treścią FORMULARZA OFERTOWEGO - wzór treści oświadczenia stanowi załącznik nr 1 do ZO;
16.1. do OFERTY wykonawca zobowiązany jest załączyć poniższe dokumenty
1) Dokument potwierdzający wniesienia wadium - zgodnie z wymaganiami określonymi w dziale IX.
2) Oświadczenie o braku powiązań osobowych lub kapitałowych z Zamawiającym zgodnie z załącznikiem nr 2 do ZO.
3) oświadczenie o braku objęcia sankcjami zgodnie z załącznikiem nr 4 do Zapytania ofertowego, złożone w oryginale. W przypadku składania oferty wspólnej oświadczenie składa każdy z oferentów składających ofertę wspólną. W przypadku składania oferty przez spółkę cywilną oferent musi złożyć oddzielne oświadczenia dla każdego ze wspólników.
4) Zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu;
5) Zaświadczenia właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu;
6) Oświadczenie według własnego wzoru oraz aktualny odpis z właściwego rejestru, potwierdzające, że w stosunku do wykonawcy nie występują okoliczności wskazane w pkt. VI.1.3.;
7) Wykaz robót - zgodnie z załącznikiem nr 3a do ZO;
8) Wykaz osób - zgodnie z załącznikiem nr 3b do ZO;
9) Kopia polisy ubezpieczeniowej wraz z potwierdzeniem jej opłacenia lub inny dokument, potwierdzające posiadanie ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, potwierdzona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę.
10) Informacja (zaświadczenie) banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, w okresie nie wcześniejszym niż 1 miesiąc przed upływem terminu składania ofert.
11) Warunki gwarancji.
12) Pełnomocnictwo w przypadku ustanowienia przez Wykonawcę pełnomocnika - oryginał udzielonego pełnomocnictwa lub notarialnie potwierdzoną jego kopię; Z treści pełnomocnictwa musi jednoznacznie wynikać zakres umocowania do czynności związanych z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, w szczególności do podpisania i złożenia oferty.
13) W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez kilku Wykonawców - podpisane przez wszystkie podmioty wspólnie ubiegające się o udzielenie zamówienia, pełnomocnictwo złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie ;
14) W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia, do oferty muszą zostać załączone dokumentu wskazane w punktach: 16.1.2; 16.1.3; 16.1.4; 16.1.5, 15.1.6 odnoszące się do każdego z wykonawców wspólnie składających ofertę, podpisanych przez osoby uprawnione do ich reprezentowania.
15) Oświadczenie według własnego wzoru - które informacje przedstawione w ofercie stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa - jeśli dotyczy.
Każdy dokument składający się na ofertę musi być czytelny.
Wykonawcy zobowiązani są zapoznać się dokładnie z informacjami zawartymi w ZO i jego załącznikach oraz przygotować ofertę zgodnie z wymaganiami określonymi w tym dokumencie.
Wykonawcy ponoszą wszelkie koszty własne związane z przygotowaniem i złożeniem oferty, niezależnie od wyniku postępowania. Zamawiający w żadnym przypadku nie odpowiada za koszty poniesione przez Wykonawców w związku z przygotowaniem i złożeniem oferty. Wykonawcy zobowiązują się nie podnosić jakichkolwiek roszczeń z tego tytułu względem Zamawiającego.
Zaleca się, aby każda, zawierająca jakąkolwiek treść, strona oferty była podpisana lub parafowana przez Wykonawcę. Każda poprawka w treści oferty, a w szczególności każde przerobienie, przekreślenie, uzupełnienie, nadpisanie, przesłonięcie korektorem etc., musi być parafowane przez Wykonawcę. Wskazane jest ponumerowanie stron oferty.
W przypadku, kiedy ofertę składa wspólnie kilka podmiotów, oferta musi spełniać następujące warunki:
1) Oferta winna być podpisana przez każdego partnera lub upoważnionego przedstawiciela /partnera wiodącego.
2) Upoważnienie do pełnienia funkcji przedstawiciela/partnera wiodącego wymaga podpisu prawnie upoważnionych przedstawicieli każdego z partnerów - należy załączyć do oferty.
3) Przedstawiciel/wiodący partner winien być upoważniony do zaciągania zobowiązań i płatności w imieniu każdego z partnerów oraz do wyłącznego występowania w realizacji kontraktu - do oferty należy załączyć oświadczenie zawierające stosowne umocowanie.
4) Podmioty występujące wspólnie ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zobowiązań.
5) W przypadku wyboru oferty złożonej wspólnie, Zamawiający przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, zażąda przedłożenia umowy regulującej współpracę Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
Pełen opis w ZO

Uwagi:
Data opublikowania ogłoszenia
2023-09-08
Data ostatniej zmiany
2023-09-08 12:47:58

Kryteria oceny
Czy kryterium cenowe
TAK
Opis
K1 = (najniższa cena ze wszystkich ofert/cena oferty badanej) x 80 pkt.Waga kryterium 80%. Szczegóły w ZO.
Czy kryterium cenowe
NIE
Opis
Okres gwarancji
0 pkt. - gwarancja do 36 miesięcy
10 pkt. - gwarancja 37-60 miesięcy
20 pkt. - gwarancja powyżej 60 miesięcy
Szczegóły w ZO

Kontakt:
Osoby do kontaktu
Andrzej Kossakowski
tel.: 501471552
e-mail: andrzej.kossakowski@wp.pl

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii