Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Wykonanie dokumentacji geodezyjnych i kartograficznych |
Data zamieszczenia: | 2023-09-15 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Urząd Miejski w Białymstoku ul. Słonimska 1 15-950 Białystok powiat: Białystok tel.: 85 879 7979, tel. (85) 869 67 43 zdm.zamowienia@um.bialystok.pl |
Województwo: | podlaskie |
Miasto: | Białystok |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | tel.: 85 879 7979, t |
Termin składania ofert: | 2023-09-25 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Zapraszam do złożenia oferty na wykonanie roboty budowlanej /dostawy /usługi *, o wartości zamówienia powyżej 10 000 zł netto do kwoty mniejszej niż 130 000 zł netto, pn.: ,,Wykonanie dokumentacji geodezyjnych i kartograficznych." 1. Opis przedmiotu zamówienia: 1) wykonanie 35 dokumentacji geodezyjnych (operatów geodezyjnych) niezbędnych do wprowadzenia zmian w ewidencji gruntów i budynków miasta Białegostoku, polegających na ujawnieniu istniejącego stanu użytków gruntowych wskazanych nieruchomości, zlokalizowanych na terenie miasta Białegostoku; 2) wznowienie 15 punktów granicznych lub wyznaczenie nowopowstałych punktów granicznych na nieruchomościach wraz z ich stabilizacją w terenie. Wykonawca zobowiązany jest wykonać usługę zgodnie z ustawą z dnia 17 maja 1989 r. Prawo geodezyjne i kartograficzne (Dz. U. z 2021 r. poz. 1990 z późn. zm). Zamawiający z czynności wznowienia znaków granicznych lub wyznaczenia punktów granicznych nieruchomości wymaga złożenia kopii protokołu. Do kalkulacji oferty należy założyć, że dla 10 działek graniczących z pasem drogowym należy trwale wynieść w naturze po 2 punkty graniczne, w lokalizacjach wskazanych na terenie miasta Białegostoku; 3) opracowanie 10 dokumentacji geodezyjnych (map z projektem podziału nieruchomości na dwie części) stanowiących podstawę do wydania decyzji zatwierdzającej podział nieruchomości na dwie części, zlokalizowanych na terenie miasta Białegostoku. Zamawiający z opracowania dokumentacji każdej działki wymaga (3 egz. + tyle egzemplarzy, ile jest stron postępowania) uwierzytelnionych dokumentów oraz protokołu z przyjęcia granic nieruchomości (kopia materiału zasobu); 4) opracowanie 5 dokumentacji geodezyjnych (map z projektem podziału nieruchomości na trzy części) stanowiących podstawę do wydania decyzji zatwierdzającej podział nieruchomości na trzy części, zlokalizowanych na terenie miasta Białegostoku. Zamawiający z opracowania dokumentacji każdej działki wymaga (3 egz. + tyle egzemplarzy, ile jest stron postępowania) uwierzytelnionych dokumentów oraz protokołu z przyjęcia granic nieruchomości (kopia materiału zasobu). 1.1. Warunki realizacji : a) Zamawiający w miarę zapotrzebowania, będzie zlecał wykonanie dokumentacji na podstawie protokołów konieczności. b) Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany ilości prac w poszczególnych asortymentach (nie więcej niż 15% ilości określonych w ramach danego rodzaju), w ramach wynagrodzenia umownego. c) Dokumentację geodezyjną, tj. operaty geodezyjne, stabilizację punktów granicznych lub mapy z projektem podziału nieruchomości Wykonawca wykona w oparciu o obowiązujące przepisy prawne i instrukcje techniczne, w formie zgodnej z wymogami MODGiK w Białymstoku. d) protokoły konieczności będą przekazywane faxem/e-mailem na numer/adres podany przez Wykonawcę. CPV: 71250000-5, 71354300-7 Dokument nr: ZDM-XIV.271.67.2023 Składanie ofert: Ofertę sporządza się w formie elektronicznej (podpisanej kwalifikowanym podpisem elektronicznym) lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, lub w formie skanu dokumentów przygotowanych w formie pisemnej lub w formie elektronicznej (podpisanej kwalifikowanym podpisem elektronicznym) lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, lub pisemnie. Ofertę należy przesłać pocztą elektroniczną na adres: zdm.zamowienia@um.bialystok.pl do dnia 25/09/2023 r. do godz. 10:00. Miejsce i termin realizacji: 2. Termin realizacji zamówienia: 12 miesięcy od daty podpisania umowy, w tym termin realizacji poszczególnych usług/prac: 1) wykonanie operatów geodezyjnych niezbędnych do wprowadzenia zmian w ewidencji gruntów i budynków miasta Białegostoku, polegających na ujawnieniu istniejącego stanu użytków gruntowych wskazanych nieruchomości, zleconych protokołem konieczności - 60 dni od daty jego otrzymania przez Wykonawcę, 2) wznowienie punktów granicznych lub wyznaczenie nowopowstałych punktów granicznych na nieruchomościach w wyniku podziału wraz z ich stabilizacją w terenie, zleconych protokołem konieczności - 90 dni od daty jego otrzymania przez Wykonawcę, 3) opracowanie dokumentacji geodezyjnej (map z projektem podziału nieruchomości na dwie lub trzy części), stanowiących podstawę do wydania decyzji zatwierdzającej podział nieruchomości na dwie lub trzy części, zleconych protokołem konieczności - 70 dni od daty jego otrzymania przez Wykonawcę, Za termin wykonania, o którym mowa w pkt 2 ppkt 1), 2) i 3) Zamawiający przyjmie odpowiednio dzień: 1) wprowadzenia w ewidencji gruntów i budynków miasta Białegostoku zmiany polegającej na ujawnieniu istniejącego stanu użytku gruntowego wskazanych nieruchomości, zlecanych jednym protokołem konieczności. 2) potwierdzenia przez MODGiK w Białymstoku przyjęcia poprawnie wykonanych dokumentacji geodezyjnych z wznowienia lub wyznaczenia punktów granicznych na nieruchomościach, zlecanych jednym protokołem konieczności. 3) dostarczenia do siedziby Zamawiającego - Zarząd Dróg Miejskich, Ul. Składowa 11, dokumentacji geodezyjnej (map z projektem podziału nieruchomości na dwie lub trzy części), zlecanych jednym protokołem konieczności. Wymagania: 3. Kryteria oceny ofert: cena ofertowa - 100 % Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta z najniższą ceną ofertową brutto. Jeżeli nie będzie można wybrać oferty najkorzystniejszej z uwagi na to, że Wykonawcy złożą oferty o takiej samej cenie - Zamawiający wezwie tych Wykonawców do złożenia dodatkowych ofert cenowych. 4. Warunki udziału: zdolność techniczna lub zawodowa: W celu potwierdzenia spełnienia warunku Wykonawca winien wykazać: dysponowaniem min. 1 osobą, którą skieruje do realizacji zamówienia publicznego, posiadającą uprawnienia geodezyjne z zakresu 1 i 2 w rozumieniu ustawy Prawo geodezyjne i kartograficzne (Dz. U. z 2021 r. poz. 1990 ze zm.) oraz doświadczenie w realizacji 6 dokumentacji geodezyjnych (operatów geodezyjnych lub map z projektem podziału działek). UWAGA: Doświadczenie osób będzie uznawane, gdy Wykonawca wykaże usługi zakończone. Z postępowania o udzielenie zamówienia Zamawiający wykluczy Wykonawcę na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz.U. z 2023 r. poz. 1497 ). 5. Dokumenty wymagane w ofercie: 1) formularz ofertowy - stanowiący załącznik nr 1 do zapytania ofertowego, 2) pełnomocnictwo - jeżeli ofertę podpisuje pełnomocnik, a pełnomocnictwo nie wynika z dokumentów rejestrowych, 3) dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału: - wykaz osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, wraz z informacjami na temat ich uprawnień i doświadczenia - zał. nr 2 do ogłoszenia o zamówieniu 4) Inne dokumenty: - nie dotyczy, 6. Oferta winna być sporządzona w języku polskim oraz podpisana przez osobę upoważnioną do reprezentowania wykonawcy na zewnątrz. 9. Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę. 10. Zamawiający po otwarciu ofert prześle pocztą elektroniczną/opublikuje na stronie internetowej Zamawiającego w Biuletynie Informacji Publicznej* informację o złożonych ofertach zawierającą nazwy albo imiona i nazwiska oraz siedziby lub miejsca prowadzonej działalności gospodarczej albo miejsca zamieszkania wykonawców, których oferty zostały otwarte oraz ceny zawarte w ofertach. 11. Zamawiający przewiduje przeprowadzenie negocjacji z Wykonawcą, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. 13. Zamawiający odrzuci ofertę w okolicznościach określonych w § 3 ust. 16 Regulaminu udzielania przez Miasto Białystok zamówień publicznych o wartości mniejszej niż kwota 130 000 złotych netto z zastrzeżeniem pkt 15). 14. Zamawiający w toku badania i oceny ofert może żądać od wykonawców wyjaśnień dotyczących oferty. W przypadku niekompletności dokumentów wymaganych w ofercie, Zamawiający może wezwać do ich uzupełnienia, a w przypadku oferty najkorzystniejszej, wezwie do ich uzupełnienia. 15. Zamawiający poprawi w treści oferty: 1) oczywiste omyłki rachunkowe i pisarskie, 2) inne omyłki polegające na niezgodności oferty z treścią ogłoszenia o zamówieniu, niepowodujące istotnych zmian w jej treści, jeżeli wykonawca wyrazi zgodę na ich poprawienie, o niezwłocznie zawiadamiając o tym wykonawcę, którego oferta została poprawiona. 16. Zamawiający dokona wyboru oferty wykonawcy, który spełnia wszystkie wymagania określone w ogłoszeniu o zamówieniu, w oparciu o kryteria oceny ofert, z zastrzeżeniem pkt 17). 17. W uzasadnionych okolicznościach Zamawiający unieważni postępowanie. 18. Jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, uchyla się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, zamawiający może wybrać ofertę najkorzystniejszą spośród ofert pozostałych w postępowaniu, albo unieważnić postępowanie. 19. Informację o wyniku postępowania Zamawiający opublikuje na stronie internetowej Zamawiającego w Biuletynie Informacji Publicznej. 20. Zamawiający udzieli zamówienia wybranemu wykonawcy na warunkach określonych w projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 3 do ogłoszenia o zmówieniu. 21. W sprawach nieuregulowanych w ogłoszeniu o zamówieniu zastosowanie mają zapisy Regulaminu udzielania zamówień publicznych, o wartości mniejszej niż kwota 130 000 złotych netto stanowiący załącznik Nr 1 do zarządzenia Nr 532/22 Prezydenta Miasta Białegostoku z dnia 08 czerwca 2022 r. Uwagi: 22. Informacje o przetwarzaniu danych osobowych: Zgodnie z art. 13 i 14 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L.2016.119, str 1, sprost. Dz. U UE.L.2018.127, str. 2, sprost. Dz. Urz. UE L74, str. 35 z 2021 r.), zwanego RODO, informuję, że: 1) Administratorem danych jest Prezydent Miasta Białegostoku, Urząd Miejski w Białymstoku, ul. Słonimska 1, 15-950 Białystok; 2) W sprawach z zakresu ochrony danych osobowych mogą Państwo kontaktować się z inspektorem ochrony danych: Urząd Miejski w Białymstoku, ul. Słonimska 1, 15-950 Białystok, tel. 85 879 79 79, e-mail: bbi@um.bialystok.pl; 3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b RODO w celu zawarcia umowy na podstawie złożonej oferty oraz na podstawie art. 6. ust. 1 lit. a (w zakresie wskazanym w formularzu ofertowym) w celu dokonania oceny jakościowej oferty np. kwalifikacje i doświadczenie oferenta; 4) Dane osobowe mogą być ujawniane wykonawcom oraz osobom zainteresowanym (np. dostęp do informacji publicznej), a także podmiotom przetwarzającym dane na podstawie zawartych umów powiązanych z przedmiotem niniejszego postępowania; administrator w granicach przepisów prawa zapewni poszanowanie prywatności dla osób, których dane zostały zawarte w ofercie; 5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane: a) przez okres 5 lat liczonych od końca roku, w którym postępowanie zostanie zakończone - w przypadku dokumentacji z postępowania o udzielenie zamówienia; b) przez okres 10 lat liczonych od końca roku, w którym umowa zostanie zrealizowana - w przypadku umów zwartych w postępowaniu o udzielenie zamówienia; 6) Przysługuje Pani/Panu prawo do: a) prawo do dostępu do danych, na zasadach określonych w art. 15 RODO; b) prawo do sprostowania danych, na zasadach określonych w art. 16 RODO; c) prawo do usunięcia danych (,,prawo do bycia zapomnianym"), na zasadach określonych w art. 17 RODO; d) prawo do ograniczenia przetwarzania, na zasadach określonych w art. 18 RODO; e) prawo do przenoszenia danych, na zasadach określonych w art. 20 RODO. 7) Przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego, którym jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych; 8) Podanie danych jest dobrowolne, jednakże ich niepodanie skutkować może uznaniem oferty za nieważną, może uniemożliwić Zamawiającemu dokonanie oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz zdolności wykonawcy do należytego wykonania zamówienia, co spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania lub odrzucenie jego oferty; 9) Dane osobowe nie będą podlegały zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowani Kontakt: 12. Osobą do kontaktu z wykonawcami są: Anna Turosieńska, email: aturosienska@um.bialystok.pl, tel. (85) 869 67 43 |