Wykonanie dokumentacji geodezyjnych i kartograficznych

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Wykonanie dokumentacji geodezyjnych i kartograficznych

Data zamieszczenia: 2023-09-15
Dane kontaktowe Zamawiającego: Urząd Miejski w Białymstoku
ul. Słonimska 1
15-950 Białystok
powiat: Białystok
tel.: 85 879 7979, tel. (85) 869 67 43
zdm.zamowienia@um.bialystok.pl
Województwo: podlaskie
Miasto: Białystok
Wadium: ---
Nr telefonu: tel.: 85 879 7979, t
Termin składania ofert: 2023-09-25 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Zapraszam do złożenia oferty na wykonanie roboty budowlanej /dostawy /usługi *, o wartości zamówienia powyżej 10 000 zł netto do kwoty mniejszej niż 130 000 zł netto, pn.:

,,Wykonanie dokumentacji geodezyjnych i kartograficznych."
1. Opis przedmiotu zamówienia:
1) wykonanie 35 dokumentacji geodezyjnych (operatów geodezyjnych) niezbędnych do wprowadzenia zmian w ewidencji gruntów i budynków miasta Białegostoku, polegających na ujawnieniu istniejącego stanu użytków gruntowych wskazanych nieruchomości, zlokalizowanych na terenie miasta Białegostoku;
2) wznowienie 15 punktów granicznych lub wyznaczenie nowopowstałych punktów granicznych na nieruchomościach wraz z ich stabilizacją w terenie. Wykonawca zobowiązany jest wykonać usługę zgodnie z ustawą z dnia 17 maja 1989 r. Prawo geodezyjne i kartograficzne (Dz. U.
z 2021 r. poz. 1990 z późn. zm). Zamawiający z czynności wznowienia znaków granicznych lub wyznaczenia punktów granicznych nieruchomości wymaga złożenia kopii protokołu.
Do kalkulacji oferty należy założyć, że dla 10 działek graniczących z pasem drogowym należy trwale wynieść w naturze po 2 punkty graniczne, w lokalizacjach wskazanych na terenie miasta Białegostoku;
3) opracowanie 10 dokumentacji geodezyjnych (map z projektem podziału nieruchomości na dwie części) stanowiących podstawę do wydania decyzji zatwierdzającej podział nieruchomości na dwie części, zlokalizowanych na terenie miasta Białegostoku. Zamawiający z opracowania dokumentacji każdej działki wymaga (3 egz. + tyle egzemplarzy, ile jest stron postępowania) uwierzytelnionych dokumentów oraz protokołu z przyjęcia granic nieruchomości (kopia materiału zasobu);
4) opracowanie 5 dokumentacji geodezyjnych (map z projektem podziału nieruchomości na trzy części) stanowiących podstawę do wydania decyzji zatwierdzającej podział nieruchomości na trzy części, zlokalizowanych na terenie miasta Białegostoku. Zamawiający z opracowania dokumentacji każdej działki wymaga (3 egz. + tyle egzemplarzy, ile jest stron postępowania) uwierzytelnionych dokumentów oraz protokołu z przyjęcia granic nieruchomości (kopia materiału zasobu).
1.1. Warunki realizacji :
a) Zamawiający w miarę zapotrzebowania, będzie zlecał wykonanie dokumentacji na podstawie protokołów konieczności.
b) Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany ilości prac w poszczególnych asortymentach (nie więcej niż 15% ilości określonych w ramach danego rodzaju), w ramach wynagrodzenia umownego.
c) Dokumentację geodezyjną, tj. operaty geodezyjne, stabilizację punktów granicznych
lub mapy z projektem podziału nieruchomości Wykonawca wykona w oparciu o obowiązujące przepisy prawne i instrukcje techniczne, w formie zgodnej z wymogami MODGiK
w Białymstoku.
d) protokoły konieczności będą przekazywane faxem/e-mailem na numer/adres podany przez Wykonawcę.

CPV: 71250000-5, 71354300-7

Dokument nr: ZDM-XIV.271.67.2023

Składanie ofert:
Ofertę sporządza się w formie elektronicznej (podpisanej kwalifikowanym podpisem elektronicznym) lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, lub w formie skanu dokumentów przygotowanych w formie pisemnej
lub w formie elektronicznej (podpisanej kwalifikowanym podpisem elektronicznym)
lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym,
lub pisemnie.
Ofertę należy przesłać pocztą elektroniczną na adres: zdm.zamowienia@um.bialystok.pl do dnia 25/09/2023 r. do godz. 10:00.

Miejsce i termin realizacji:
2. Termin realizacji zamówienia: 12 miesięcy od daty podpisania umowy, w tym termin realizacji poszczególnych usług/prac:
1) wykonanie operatów geodezyjnych niezbędnych do wprowadzenia zmian w ewidencji gruntów i budynków miasta Białegostoku, polegających na ujawnieniu istniejącego stanu użytków gruntowych wskazanych nieruchomości, zleconych protokołem konieczności - 60 dni od daty jego otrzymania przez Wykonawcę,
2) wznowienie punktów granicznych lub wyznaczenie nowopowstałych punktów granicznych na nieruchomościach w wyniku podziału wraz z ich stabilizacją w terenie, zleconych protokołem konieczności - 90 dni od daty jego otrzymania przez Wykonawcę,
3) opracowanie dokumentacji geodezyjnej (map z projektem podziału nieruchomości na dwie lub trzy części), stanowiących podstawę do wydania decyzji zatwierdzającej podział nieruchomości na dwie lub trzy części, zleconych protokołem konieczności - 70 dni od daty jego otrzymania przez Wykonawcę,
Za termin wykonania, o którym mowa w pkt 2 ppkt 1), 2) i 3) Zamawiający przyjmie odpowiednio dzień:
1) wprowadzenia w ewidencji gruntów i budynków miasta Białegostoku zmiany polegającej na ujawnieniu istniejącego stanu użytku gruntowego wskazanych nieruchomości, zlecanych jednym protokołem konieczności.
2) potwierdzenia przez MODGiK w Białymstoku przyjęcia poprawnie wykonanych dokumentacji geodezyjnych z wznowienia lub wyznaczenia punktów granicznych na nieruchomościach, zlecanych jednym protokołem konieczności.
3) dostarczenia do siedziby Zamawiającego - Zarząd Dróg Miejskich, Ul. Składowa 11, dokumentacji geodezyjnej (map z projektem podziału nieruchomości na dwie lub trzy części), zlecanych jednym protokołem konieczności.

Wymagania:
3. Kryteria oceny ofert: cena ofertowa - 100 %
Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta z najniższą ceną ofertową brutto.
Jeżeli nie będzie można wybrać oferty najkorzystniejszej z uwagi na to, że Wykonawcy złożą oferty o takiej samej cenie - Zamawiający wezwie tych Wykonawców do złożenia dodatkowych ofert cenowych.
4. Warunki udziału: zdolność techniczna lub zawodowa:
W celu potwierdzenia spełnienia warunku Wykonawca winien wykazać:
dysponowaniem min. 1 osobą, którą skieruje do realizacji zamówienia publicznego, posiadającą uprawnienia geodezyjne z zakresu 1 i 2 w rozumieniu ustawy Prawo geodezyjne i kartograficzne (Dz. U. z 2021 r. poz. 1990 ze zm.) oraz doświadczenie w realizacji 6 dokumentacji geodezyjnych (operatów geodezyjnych lub map z projektem podziału działek).

UWAGA: Doświadczenie osób będzie uznawane, gdy Wykonawca wykaże usługi zakończone.

Z postępowania o udzielenie zamówienia Zamawiający wykluczy Wykonawcę na podstawie
art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz.U. z 2023 r. poz. 1497 ).
5. Dokumenty wymagane w ofercie:
1) formularz ofertowy - stanowiący załącznik nr 1 do zapytania ofertowego,
2) pełnomocnictwo - jeżeli ofertę podpisuje pełnomocnik, a pełnomocnictwo nie wynika
z dokumentów rejestrowych,
3) dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału:
- wykaz osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, wraz z informacjami na temat ich uprawnień i doświadczenia - zał. nr 2 do ogłoszenia o zamówieniu
4) Inne dokumenty: - nie dotyczy,
6. Oferta winna być sporządzona w języku polskim oraz podpisana przez osobę upoważnioną do reprezentowania wykonawcy na zewnątrz.
9. Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę.
10. Zamawiający po otwarciu ofert prześle pocztą elektroniczną/opublikuje na stronie internetowej Zamawiającego w Biuletynie Informacji Publicznej* informację o złożonych ofertach zawierającą nazwy albo imiona i nazwiska oraz siedziby lub miejsca prowadzonej działalności gospodarczej albo miejsca zamieszkania wykonawców, których oferty zostały otwarte oraz ceny zawarte w ofertach.
11. Zamawiający przewiduje przeprowadzenie negocjacji z Wykonawcą, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza.
13. Zamawiający odrzuci ofertę w okolicznościach określonych w § 3 ust. 16 Regulaminu udzielania przez Miasto Białystok zamówień publicznych o wartości mniejszej niż kwota 130 000 złotych netto z zastrzeżeniem pkt 15).
14. Zamawiający w toku badania i oceny ofert może żądać od wykonawców wyjaśnień dotyczących oferty. W przypadku niekompletności dokumentów wymaganych w ofercie, Zamawiający może wezwać do ich uzupełnienia, a w przypadku oferty najkorzystniejszej, wezwie do ich uzupełnienia.
15. Zamawiający poprawi w treści oferty:
1) oczywiste omyłki rachunkowe i pisarskie,
2) inne omyłki polegające na niezgodności oferty z treścią ogłoszenia o zamówieniu, niepowodujące istotnych zmian w jej treści, jeżeli wykonawca wyrazi zgodę na ich poprawienie,
o niezwłocznie zawiadamiając o tym wykonawcę, którego oferta została poprawiona.
16. Zamawiający dokona wyboru oferty wykonawcy, który spełnia wszystkie wymagania określone w ogłoszeniu o zamówieniu, w oparciu o kryteria oceny ofert, z zastrzeżeniem pkt 17).
17. W uzasadnionych okolicznościach Zamawiający unieważni postępowanie.
18. Jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, uchyla się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, zamawiający może wybrać ofertę najkorzystniejszą spośród ofert pozostałych w postępowaniu, albo unieważnić postępowanie.
19. Informację o wyniku postępowania Zamawiający opublikuje na stronie internetowej Zamawiającego w Biuletynie Informacji Publicznej.
20. Zamawiający udzieli zamówienia wybranemu wykonawcy na warunkach określonych w projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 3 do ogłoszenia o zmówieniu.
21. W sprawach nieuregulowanych w ogłoszeniu o zamówieniu zastosowanie mają zapisy Regulaminu udzielania zamówień publicznych, o wartości mniejszej niż kwota 130 000 złotych netto stanowiący załącznik Nr 1 do zarządzenia Nr 532/22 Prezydenta Miasta Białegostoku z dnia 08 czerwca 2022 r.

Uwagi:
22. Informacje o przetwarzaniu danych osobowych:
Zgodnie z art. 13 i 14 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L.2016.119, str 1, sprost. Dz. U UE.L.2018.127, str. 2, sprost. Dz. Urz. UE L74, str. 35 z 2021 r.), zwanego RODO, informuję, że:
1) Administratorem danych jest Prezydent Miasta Białegostoku, Urząd Miejski
w Białymstoku, ul. Słonimska 1, 15-950 Białystok;
2) W sprawach z zakresu ochrony danych osobowych mogą Państwo kontaktować
się z inspektorem ochrony danych: Urząd Miejski w Białymstoku,
ul. Słonimska 1, 15-950 Białystok, tel. 85 879 79 79, e-mail: bbi@um.bialystok.pl;
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b RODO w celu zawarcia umowy na podstawie złożonej oferty oraz na podstawie
art. 6. ust. 1 lit. a (w zakresie wskazanym w formularzu ofertowym) w celu dokonania oceny jakościowej oferty np. kwalifikacje i doświadczenie oferenta;
4) Dane osobowe mogą być ujawniane wykonawcom oraz osobom zainteresowanym
(np. dostęp do informacji publicznej), a także podmiotom przetwarzającym dane na podstawie zawartych umów powiązanych z przedmiotem niniejszego postępowania; administrator w granicach przepisów prawa zapewni poszanowanie prywatności dla osób, których dane zostały zawarte w ofercie;
5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane:
a) przez okres 5 lat liczonych od końca roku, w którym postępowanie zostanie zakończone - w przypadku dokumentacji z postępowania o udzielenie zamówienia;
b) przez okres 10 lat liczonych od końca roku, w którym umowa zostanie zrealizowana - w przypadku umów zwartych w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
6) Przysługuje Pani/Panu prawo do:
a) prawo do dostępu do danych, na zasadach określonych w art. 15 RODO;
b) prawo do sprostowania danych, na zasadach określonych w art. 16 RODO;
c) prawo do usunięcia danych (,,prawo do bycia zapomnianym"), na zasadach określonych w art. 17 RODO;
d) prawo do ograniczenia przetwarzania, na zasadach określonych w art. 18 RODO;
e) prawo do przenoszenia danych, na zasadach określonych w art. 20 RODO.
7) Przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego, którym jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych;
8) Podanie danych jest dobrowolne, jednakże ich niepodanie skutkować może uznaniem oferty za nieważną, może uniemożliwić Zamawiającemu dokonanie oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz zdolności wykonawcy do należytego wykonania zamówienia, co spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania
lub odrzucenie jego oferty;
9) Dane osobowe nie będą podlegały zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji,
w tym profilowani

Kontakt:
12. Osobą do kontaktu z wykonawcami są:
Anna Turosieńska, email: aturosienska@um.bialystok.pl, tel. (85) 869 67 43

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii