Elementy złączne, podesty, armatury

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Elementy złączne, podesty, armatury

Data zamieszczenia: 2023-09-18
Dane kontaktowe Zamawiającego: Skład Rolny sp. z o.o
al. Jerozolimskie 81
02-001 Warszawa
powiat: Warszawa
508 384 774
projekty@skladrolny.pl
https://bazakonkurencyjnosci.funduszeeuropejskie.gov.pl/ogloszenia/173486
Województwo: mazowieckie
Miasto: Warszawa
Wadium: ---
Nr telefonu: 508 384 774
Termin składania ofert: 2023-10-02 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Zapytanie ofertowe nr 7/2023
DOSTAWA elementów do opracowania modyfikacji przedprototypów układu młyn perełkowy, kruszarki, młyna kulowego - elementy złączne, podesty, armatury
w ramach projektu ,,Opracowanie i weryfikacja w warunkach rzeczywistych nowej technologii wytwarzania nawozu azotowego na bazie roztworu saletrzano - mocznikowego wzbogaconego siarką elementarną"
Powstaje w kontekście projektu
POIR.01.01.01-00-1502/19 - Opracowanie i weryfikacja w warunkach rzeczywistych nowej technologii wytwarzania nawozu azotowego na bazie roztworu saletrzano - mocznikowego wzbogaconego siarką elementarną.

Część 1
Zapytanie ofertowe nr 7/2023

Przedmioty zamówienia
DOSTAWA
Dostawy inne
Opis
Zamawiający w ramach zamówienia oczekuje dostarczenia przez Oferenta elementów do opracowania modyfikacji przedprototypów układu młyn perełkowy, kruszarki, młyna kulowego - elementy złączne, podesty, armatury, zgodnie z poniższą specyfikacją:
1. DOSTAWA konstrukcji podestu obsługowego ze stali St3S lub równoważnej dla urządzeń wraz z odpowiednim zabezpieczaniem antykorozyjnym dla chemicznego środowiska pracy, odpornym na kontakt ze związkami siarki i RSM32%. Masa podestu 1800-2400 kg, wysokość podestu w zakresie 1,8 m do 2,4 m- w zależności od zaproponowanego rozwiązania projektowego, pokrycie podestu krata WEMA.
2. DOSTAWA konstrukcji podestu obsługowego ze stali AISI 304 dla mieszalników i stacji rozładunku Big-Bagów. Masa podestu 1200-1600 kg, wysokość podestu 1,6 do 2,2 m- w zależności od zaproponowanego rozwiązania projektowego, pokrycie podestu krata WEMA.
3. Wyposażenie w konieczny osprzęt urządzeń : 2 zbiorników, 2 mieszalników, 1x stację rozładunku Big-Bagów, 1 x młyn perełkowy, 1 x kruszarkę, 1 x młyn kulowy, tj.
- elementy stalowe (2 pokrywy szczelne użebrowane o grubości 4 mm, powierzchnia każdej pokrywy 2 m2, drabiny serwisowe zapewniające bezpieczne wejście na podesty obsługowe, króćce zasypowe worków ,,Big-Bag"- rozmiary: DN80- 4 szt, DN100- 8 szt, DN150 - 4 szt), obarierowanie,
- pomosty obsługowe mobilne 4 szt, (wysokość do 2,2 m) spełniające wymogi bezpieczeństwa i zapewniające nieograniczony dostęp do wszystkich stref obsługowych na instalacji w tym dojścia technologiczne i serwisowe do instrumentów pomiarowych i punktów smarowania urządzeń
- podpory systemowe instalacji i urządzeń (o łącznej masie w przedziale 250 do 290 kg), kotwienie i mocowanie przy użyciu systemu kotew mechanicznych do betonu spękanego;
4. DOSTAWA cokołów dla 3 pomp oraz 12 sztuk podpór pod rurociągi o średnicy max. 90mm
5. DOSTAWA kompletnej instalacji sprężonego powietrza wraz z podporowaniem,
- ilość punktów odbioru: 20
- wykonanie instalacji PP, średnica 1", zakończona zaworami kulowymi.
6. DOSTAWA kompletnego oznakowania technologicznego urządzeń, zaworów, instalacji technologicznych. Minimalna ilość etykiet 120 sztuk o rozmiarach nie mniejszych niż 100 mm x200mm, odpornych na długotrwały kontakt ze związkami siarki i RSM32%
Po dostarczeniu przez potencjalnych oferentów podpisanego oświadczenia o zachowaniu poufności, Zamawiający przekaże dokumentację techniczną obejmującą schemat technologiczny oraz rozmieszczenie maszyn.

CPV: 42000000-6, 42900000-5

Dokument nr: 2023-2675-173486, 7/2023

Składanie ofert:
TERMIN SKŁADANIA ofert
2023-10-02

Miejsce i termin realizacji:
Planowany termin podpisania umowy

Miejsca realizacji
adres
Kraj
Polska
Województwo
śląskie
Powiat
Gliwice
Gmina
Gliwice
Miejscowość
Gliwice

Wymagania:
Zamówienia uzupełniające
Zamawiający dopuszcza możliwość zamówień uzupełniających do wysokości 50% zakładanego zakresu zamówienia.
Warunki zmiany umowy
Zmiany umowy zawartej w wyniku przeprowadzonego niniejszego postępowania są możliwe pod warunkiem, że nie wpłyną one negatywnie na realizację przedmiotu umowy oraz są dopuszczalne zgodnie z Wytycznymi Ministra Inwestycji i Rozwoju w zakresie kwalifikowalności wydatków w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Funduszu Spójności na lata 2014-2020 z dnia 22.08.2019 r.
Jakakolwiek umowa zawarta w konsekwencji niniejszego Zapytania ofertowego, powinna być wynikiem negocjacji i wzajemnej akceptacji warunków umowy pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą, w tym m.in. w zakresie terminu realizacji zamówienia, własności intelektualnej, poufności, wyboru prawa, ewentualnego odszkodowania z tytułu roszczeń osób trzecich pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą.
Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, w następującym zakresie:
1. Rozwiązania umowy, bez regresu odszkodowawczego ze strony Wykonawcy, jeżeli z Zamawiającym zostanie rozwiązana umowa o dofinansowanie projektu przez Instytucję Pośredniczącą.
2. Zmiany harmonogramu realizacji umowy wynikającej z postanowień umowy Zamawiającego z Instytucją udzielającą wsparcia, jeżeli umowa ta została zmieniona po udzieleniu zamówienia.
3. Zmiana istotnych postanowień umowy w stosunku do treści oferty jest dopuszczalna w sytuacji, gdy nie była możliwa do przewidzenia na etapie podpisywania umowy.
4. Przesunięcie terminu wykonania przedmiotu zamówienia w przypadku, jeśli wystąpi zdarzenie zewnętrzne, niemożliwe do przewidzenia (,,siła wyższa"), w wyniku którego nie będzie możliwe dotrzymanie pierwotnego terminu wykonania przedmiotu zamówienia.
5. Zmiany w umowie mogą zostać dokonane, jeśli nastąpi na tyle istotna zmiana w procesie realizacji przedmiotu zamówienia (np. kwestie związane z łańcuchem dostaw), że realizacja umowy nie będzie mogła się odbyć zgodnie z pierwotną propozycją, a zmian tych nie dało się przewidzieć w momencie zawarcia umowy.
Ponadto dokonanie zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty wskazane jest w szczególności, gdy:
1. nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu umowy;
2. wynikną rozbieżności lub niejasności w umowie, których nie można usunąć w inny sposób, a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie Umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej postanowień przez Strony.
Czy dopuszczalna oferta częściowa?
NIE
Warunki, jakie musi spełniać oferent
Typ
Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Oferenci, którzy spełniają następujące warunki:
a. Znajdują się w dobrej sytuacji ekonomicznej i finansowej, zapewniającej realizację umowy;
b. Nie podlegają wykluczeniu, tj. nie otwarto wobec nich likwidacji i nie ogłoszono upadłości,
c. Zgadzają się ze wszystkimi wymaganiami niniejszego postępowania.
Typ
Lista wymaganych dokumentów/oświadczeń
Opis
1. Oferty przygotowane na wzorze załączonym do niniejszego zapytania ofertowego (Załącznik nr 1) wraz z Oświadczeniem o braku powiązań (Załącznik nr 2) i parafowanym Wzorem umowy na dostawę (Załącznik nr 3)
Typ
Dodatkowe warunki udziału
Opis
1. Zamawiający wykluczy Wykonawcę, który jest powiązany z Zamawiającym osobowo lub kapitałowo.
Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związane z przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy a Wykonawcą, polegające w szczególności na:
a. uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej;
b. posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji;
c. pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika;
d. pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.
Zamawiający, w celu potwierdzenia braku powiązań osobowych lub kapitałowych, wymaga przedłożenia przez Wykonawcę oświadczenia (wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 2 do Zapytania ofertowego).

Uwagi:
Data opublikowania ogłoszenia
2023-09-18
Data ostatniej zmiany
2023-09-18 15:31:32

Kryteria oceny
Czy kryterium cenowe
TAK
Opis
Cena netto (waga kryterium: 100%)
Sposób wyliczania punktów w ramach kryterium Cena netto:
C=Cn/Cob x[100]
gdzie:
C - liczba punktów przyznanych Wykonawcy za zaoferowaną cenę,
CN - najniższa zaoferowana cena w postępowaniu,
COB - cena zaoferowana w ofercie badanej

Kontakt:
Osoby do kontaktu
Szymon Wojciechowski
tel.: 508 384 774
e-mail: projekty@skladrolny.pl

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii