Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Elementy złączne, podesty, armatury |
Data zamieszczenia: | 2023-09-18 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Skład Rolny sp. z o.o al. Jerozolimskie 81 02-001 Warszawa powiat: Warszawa 508 384 774 projekty@skladrolny.pl https://bazakonkurencyjnosci.funduszeeuropejskie.gov.pl/ogloszenia/173486 |
Województwo: | mazowieckie |
Miasto: | Warszawa |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | 508 384 774 |
Termin składania ofert: | 2023-10-02 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Zapytanie ofertowe nr 7/2023 DOSTAWA elementów do opracowania modyfikacji przedprototypów układu młyn perełkowy, kruszarki, młyna kulowego - elementy złączne, podesty, armatury w ramach projektu ,,Opracowanie i weryfikacja w warunkach rzeczywistych nowej technologii wytwarzania nawozu azotowego na bazie roztworu saletrzano - mocznikowego wzbogaconego siarką elementarną" Powstaje w kontekście projektu POIR.01.01.01-00-1502/19 - Opracowanie i weryfikacja w warunkach rzeczywistych nowej technologii wytwarzania nawozu azotowego na bazie roztworu saletrzano - mocznikowego wzbogaconego siarką elementarną. Część 1 Zapytanie ofertowe nr 7/2023 Przedmioty zamówienia DOSTAWA Dostawy inne Opis Zamawiający w ramach zamówienia oczekuje dostarczenia przez Oferenta elementów do opracowania modyfikacji przedprototypów układu młyn perełkowy, kruszarki, młyna kulowego - elementy złączne, podesty, armatury, zgodnie z poniższą specyfikacją: 1. DOSTAWA konstrukcji podestu obsługowego ze stali St3S lub równoważnej dla urządzeń wraz z odpowiednim zabezpieczaniem antykorozyjnym dla chemicznego środowiska pracy, odpornym na kontakt ze związkami siarki i RSM32%. Masa podestu 1800-2400 kg, wysokość podestu w zakresie 1,8 m do 2,4 m- w zależności od zaproponowanego rozwiązania projektowego, pokrycie podestu krata WEMA. 2. DOSTAWA konstrukcji podestu obsługowego ze stali AISI 304 dla mieszalników i stacji rozładunku Big-Bagów. Masa podestu 1200-1600 kg, wysokość podestu 1,6 do 2,2 m- w zależności od zaproponowanego rozwiązania projektowego, pokrycie podestu krata WEMA. 3. Wyposażenie w konieczny osprzęt urządzeń : 2 zbiorników, 2 mieszalników, 1x stację rozładunku Big-Bagów, 1 x młyn perełkowy, 1 x kruszarkę, 1 x młyn kulowy, tj. - elementy stalowe (2 pokrywy szczelne użebrowane o grubości 4 mm, powierzchnia każdej pokrywy 2 m2, drabiny serwisowe zapewniające bezpieczne wejście na podesty obsługowe, króćce zasypowe worków ,,Big-Bag"- rozmiary: DN80- 4 szt, DN100- 8 szt, DN150 - 4 szt), obarierowanie, - pomosty obsługowe mobilne 4 szt, (wysokość do 2,2 m) spełniające wymogi bezpieczeństwa i zapewniające nieograniczony dostęp do wszystkich stref obsługowych na instalacji w tym dojścia technologiczne i serwisowe do instrumentów pomiarowych i punktów smarowania urządzeń - podpory systemowe instalacji i urządzeń (o łącznej masie w przedziale 250 do 290 kg), kotwienie i mocowanie przy użyciu systemu kotew mechanicznych do betonu spękanego; 4. DOSTAWA cokołów dla 3 pomp oraz 12 sztuk podpór pod rurociągi o średnicy max. 90mm 5. DOSTAWA kompletnej instalacji sprężonego powietrza wraz z podporowaniem, - ilość punktów odbioru: 20 - wykonanie instalacji PP, średnica 1", zakończona zaworami kulowymi. 6. DOSTAWA kompletnego oznakowania technologicznego urządzeń, zaworów, instalacji technologicznych. Minimalna ilość etykiet 120 sztuk o rozmiarach nie mniejszych niż 100 mm x200mm, odpornych na długotrwały kontakt ze związkami siarki i RSM32% Po dostarczeniu przez potencjalnych oferentów podpisanego oświadczenia o zachowaniu poufności, Zamawiający przekaże dokumentację techniczną obejmującą schemat technologiczny oraz rozmieszczenie maszyn. CPV: 42000000-6, 42900000-5 Dokument nr: 2023-2675-173486, 7/2023 Składanie ofert: TERMIN SKŁADANIA ofert 2023-10-02 Miejsce i termin realizacji: Planowany termin podpisania umowy Miejsca realizacji adres Kraj Polska Województwo śląskie Powiat Gliwice Gmina Gliwice Miejscowość Gliwice Wymagania: Zamówienia uzupełniające Zamawiający dopuszcza możliwość zamówień uzupełniających do wysokości 50% zakładanego zakresu zamówienia. Warunki zmiany umowy Zmiany umowy zawartej w wyniku przeprowadzonego niniejszego postępowania są możliwe pod warunkiem, że nie wpłyną one negatywnie na realizację przedmiotu umowy oraz są dopuszczalne zgodnie z Wytycznymi Ministra Inwestycji i Rozwoju w zakresie kwalifikowalności wydatków w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Funduszu Spójności na lata 2014-2020 z dnia 22.08.2019 r. Jakakolwiek umowa zawarta w konsekwencji niniejszego Zapytania ofertowego, powinna być wynikiem negocjacji i wzajemnej akceptacji warunków umowy pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą, w tym m.in. w zakresie terminu realizacji zamówienia, własności intelektualnej, poufności, wyboru prawa, ewentualnego odszkodowania z tytułu roszczeń osób trzecich pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, w następującym zakresie: 1. Rozwiązania umowy, bez regresu odszkodowawczego ze strony Wykonawcy, jeżeli z Zamawiającym zostanie rozwiązana umowa o dofinansowanie projektu przez Instytucję Pośredniczącą. 2. Zmiany harmonogramu realizacji umowy wynikającej z postanowień umowy Zamawiającego z Instytucją udzielającą wsparcia, jeżeli umowa ta została zmieniona po udzieleniu zamówienia. 3. Zmiana istotnych postanowień umowy w stosunku do treści oferty jest dopuszczalna w sytuacji, gdy nie była możliwa do przewidzenia na etapie podpisywania umowy. 4. Przesunięcie terminu wykonania przedmiotu zamówienia w przypadku, jeśli wystąpi zdarzenie zewnętrzne, niemożliwe do przewidzenia (,,siła wyższa"), w wyniku którego nie będzie możliwe dotrzymanie pierwotnego terminu wykonania przedmiotu zamówienia. 5. Zmiany w umowie mogą zostać dokonane, jeśli nastąpi na tyle istotna zmiana w procesie realizacji przedmiotu zamówienia (np. kwestie związane z łańcuchem dostaw), że realizacja umowy nie będzie mogła się odbyć zgodnie z pierwotną propozycją, a zmian tych nie dało się przewidzieć w momencie zawarcia umowy. Ponadto dokonanie zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty wskazane jest w szczególności, gdy: 1. nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu umowy; 2. wynikną rozbieżności lub niejasności w umowie, których nie można usunąć w inny sposób, a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie Umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej postanowień przez Strony. Czy dopuszczalna oferta częściowa? NIE Warunki, jakie musi spełniać oferent Typ Sytuacja ekonomiczna i finansowa Opis O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Oferenci, którzy spełniają następujące warunki: a. Znajdują się w dobrej sytuacji ekonomicznej i finansowej, zapewniającej realizację umowy; b. Nie podlegają wykluczeniu, tj. nie otwarto wobec nich likwidacji i nie ogłoszono upadłości, c. Zgadzają się ze wszystkimi wymaganiami niniejszego postępowania. Typ Lista wymaganych dokumentów/oświadczeń Opis 1. Oferty przygotowane na wzorze załączonym do niniejszego zapytania ofertowego (Załącznik nr 1) wraz z Oświadczeniem o braku powiązań (Załącznik nr 2) i parafowanym Wzorem umowy na dostawę (Załącznik nr 3) Typ Dodatkowe warunki udziału Opis 1. Zamawiający wykluczy Wykonawcę, który jest powiązany z Zamawiającym osobowo lub kapitałowo. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związane z przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy a Wykonawcą, polegające w szczególności na: a. uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej; b. posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji; c. pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika; d. pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli. Zamawiający, w celu potwierdzenia braku powiązań osobowych lub kapitałowych, wymaga przedłożenia przez Wykonawcę oświadczenia (wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 2 do Zapytania ofertowego). Uwagi: Data opublikowania ogłoszenia 2023-09-18 Data ostatniej zmiany 2023-09-18 15:31:32 Kryteria oceny Czy kryterium cenowe TAK Opis Cena netto (waga kryterium: 100%) Sposób wyliczania punktów w ramach kryterium Cena netto: C=Cn/Cob x[100] gdzie: C - liczba punktów przyznanych Wykonawcy za zaoferowaną cenę, CN - najniższa zaoferowana cena w postępowaniu, COB - cena zaoferowana w ofercie badanej Kontakt: Osoby do kontaktu Szymon Wojciechowski tel.: 508 384 774 e-mail: projekty@skladrolny.pl |