Wynik: | Zobacz treść wyniku |
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Pozyskanie i zrywka drewna |
Data zamieszczenia: | 2023-09-25 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
GMINA LĄDEK-ZDRÓJ Rynek 31 57-540 Lądek-Zdrój powiat: kłodzki 748117884 zamowienia@ladek.pl https://platformazakupowa.pl/transakcja/822665 |
Województwo: | dolnośląskie |
Miasto: | Lądek-Zdrój |
Wadium: | nie wymagane |
Nr telefonu: | 748117884 |
Termin składania ofert: | 2023-10-13 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Pozyskanie i zrywka drewna w Gminnych Lasach Uzdrowiskowych w Lądku - Zdroju Krótki opis przedmiotu zamówienia Przedmiotem zamówienia jest pozyskanie i zrywka drewna w ilości 4 000 m^3 oraz składanie gałęzi po całej masie w Gminnych Lasach Uzdrowiskowych w Lądku-Zdroju . Opis technologii prac: a) ścinka i obalanie wyznaczonych drzew zgodnie z kierunkiem obalania wyznaczonym przez Zamawiającego; b) okrzesywanie; c) manipulację drewna , wg wskazania Zamawiającego; d) przerzynka drewna; e) zrywka pozyskanego drewna wg wyznaczonych szlaków zrywkowych i do wyznaczonych przez Zamawiającego miejsc wzdłuż dróg wywozowych; f) mygłowanie i legarowanie (w przypadku stosów - składanie), drewno ma być złożone w zasięgu ramienia HDS; g) zabezpieczenie zerwanego drewna przed obsunięciem; h) składanie gałęzi po pozyskanym drewnie - gałęzie należy składać tak aby była możliwość ich spalenia w okresie jesienno-zimowym CPV: 77210000-5 Dokument nr: 2023/BZP 00411112, WR.271.13.2023.206 Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2023-10-13 11:15 Specyfikacja: SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA 3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania https://platformazakupowa.pl/transakcja/822665 3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie. 3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak. 3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/ladek 3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne i organizacyjne dot. korespondencji elektronicznej zawiera ROZDZ. VIII SWZ 3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie. 3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy 3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: polski 3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Klauzula informacyjna została zawarta w rozdziale XXV SWZ 3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Klauzula informacyjna została zawarta w rozdziale XXV SWZ Składanie ofert: Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem platformy elektronicznej, dostępnej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/transakcja/822665 TERMIN SKŁADANIA ofert: 2023-10-13 11:00 Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/transakcja/822665 Miejsce i termin realizacji: Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2024-01-01 do 2024-12-31 Wymagania: SEKCJA IV - PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA 4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia. 4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie 4.1.2.) Numer referencyjny: WR.271.13.2023.206 4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi 4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie 4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie 4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie 4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia: 4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia Przedmiotem zamówienia jest pozyskanie i zrywka drewna w ilości 4 000 m^3 oraz składanie gałęzi po całej masie w Gminnych Lasach Uzdrowiskowych w Lądku-Zdroju . Opis technologii prac: a) ścinka i obalanie wyznaczonych drzew zgodnie z kierunkiem obalania wyznaczonym przez Zamawiającego; b) okrzesywanie; c) manipulację drewna , wg wskazania Zamawiającego; d) przerzynka drewna; e) zrywka pozyskanego drewna wg wyznaczonych szlaków zrywkowych i do wyznaczonych przez Zamawiającego miejsc wzdłuż dróg wywozowych; f) mygłowanie i legarowanie (w przypadku stosów - składanie), drewno ma być złożone w zasięgu ramienia HDS; g) zabezpieczenie zerwanego drewna przed obsunięciem; h) składanie gałęzi po pozyskanym drewnie - gałęzie należy składać tak aby była możliwość ich spalenia w okresie jesienno-zimowym 4.2.6.) Główny kod CPV: 77210000-5 - Usługi pozyskiwania drewna 4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak 4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji: Zamawiający informuje, że podana ilość 4 000 m3 drewna do pozyskania jest minimalnym poziomem zamówienia. Zamawiający przewiduje możliwość zwiększenia zamówienia zgodnie z zasadami prawa opcji: o Zamawiający przewiduje możliwość zwiększenia zamówienia do 5 500 m3 drewna do pozyskania i zrywki w przypadku wystąpienia dużej ilości użytków przygodnych. o Zamawiający informuje, że technologia prac, procedury rozliczenia są identyczna dla zakresu podstawowego i zakresu objętego prawem opcji. o Zamawiający przedstawi oświadczenie woli uruchamiające prawo opcji najpóźniej do 31 lipca 2024r. Warunkiem skorzystania z prawa opcji jest posiadanie środków na realizację oraz stan drzewostanu (wielkość gradacji kornika). o W/w zmiana nie stanowi zmiany do umowy i nie wymaga sporządzenia aneksu 4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2024-01-01 do 2024-12-31 4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie 4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie 4.3.) Kryteria oceny ofert 4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo 4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny Kryterium 1 4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena 4.3.6.) Waga: 100 4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW 5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak 5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: Art. 109 ust. 1 pkt 4 5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak 5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu. 1. Wykonawca winien wykazać, że wykonał należycie nie wcześniej niż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy -w tym okresie: co najmniej jedną usługę która: a) polegała na pozyskaniu i zrywce drewna w ilości co najmniej 2 000 m3 w technologii zgodnej z przedmiotowym zamówieniem, 2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy dysponują lub będą dysponować w okresie wykonywania zamówienia i skierują do jego realizacji: a) min. 2 osobami z ukończonym kursem pilarza-drwala 3. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy na czas realizacji zamówienia następującymi narzędziami oraz wyposażeniem zakładu: a) pilarki spalinowe - 2 szt., b) ciągnik rolniczy przystosowany do zrywki lub ciągnik zrywkowy LKT. 5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. oświadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16.02.2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej -załącznik nr 2b do SWZ; 2. odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. wykaz usług, o których mowa w ROZDZ. XVII pkt 1.4.1 SWZ, wykonanych w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest wstanie uzyskać tych dokumentów -inne odpowiednie dokumenty -załącznik nr 4 do SWZ, 2. wykaz osób skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, o których mowa w ROZDZ. XVII pkt 1.4.2 SWZ wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami -załącznik nr 4 do SWZ, 2. wykazu narzędzi, wyposażenia zakładu lub urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego o których mowa w ROZDZ. XVII pkt 1.4.3 SWZ wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami - załącznik nr 4 do SWZ. 5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: Zamawiający nie wymaga złożenia przedmiotowych środków dowodowych 5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie 5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: formularz ofertowy, pełnomocnictwo (jeśli dotyczy), zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby (jeśli dotyczy) SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA 6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie 6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie 6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie 6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie 6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: 1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia (m.in. spółka cywilna, konsorcjum) - art. 58 ustawy Pzp. W takim przypadku Wykonawcy ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy. 2. Szczegółowe informacje dot. składania ofert przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zawiera ROZDZ. XVIII SWZ 6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY 7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie 7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak 7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunków ich wprowadzenia określa zał. nr 3 do SWZ - projekt umowy 7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie Uwagi: Kryteria oceny ofert 4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo 4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny Kryterium 1 4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena 4.3.6.) Waga: 100 4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie Termin związania ofertą: do 2023-11-11 |