Wynik: | Zobacz treść wyniku |
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | USŁUGA WYMIANY AKUMULATORÓW UPS |
Data zamieszczenia: | 2023-09-28 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Jednostka Wojskowa 4724 Tyniecka 45 30-901 Kraków powiat: Kraków jw4724.szp.przetargi@ron.mil.pl https://portal.smartpzp.pl/jw4724 |
Województwo: | małopolskie |
Miasto: | Kraków |
Wadium: | w oryginalnej treści |
Nr telefonu: | --- |
Termin składania ofert: | 2023-10-06 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
USŁUGA WYMIANY AKUMULATORÓW UPS Krótki opis przedmiotu zamówienia 1. Przedmiotem zamówienia jest usługa badania szczelności elektromagnetycznej 1.1. Część nr 1 - Usługa wymiany akumulatorów w UPS 2. Szczegółowy zakres i warunki realizacji zamówienia przedstawiają: 2.1. zał. nr 3 do SWZ - ,,Projektowane postanowienia umowy"; 2.2. zał. nr 4 do SWZ - ,,Opis przedmiotu zamówienia"; 2.3. zał. nr 5 do SWZ - ,,Szczegółowa oferta cenowa część nr 1 ". 1. Przedmiotem zamówienia jest usługa badania szczelności elektromagnetycznej 1.1. Część nr 2 - Usługa wymiany akumulatorów w MMSD 2. Szczegółowy zakres i warunki realizacji zamówienia przedstawiają: 2.1. zał. nr 3 do SWZ - ,,Projektowane postanowienia umowy"; 2.2. zał. nr 4 do SWZ - ,,Opis przedmiotu zamówienia"; 2.3. zał. nr 5 do SWZ - ,,Szczegółowa oferta cenowa część nr 2". CPV: 50000000-5 Dokument nr: 2023/BZP 00418081, ZP/27/2023 Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2023-10-06 09:05 Specyfikacja: SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA 3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania https://portal.smartpzp.pl/jw4724 3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie. 3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak. 3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://portal.smartpzp.pl/jw4724 3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Komunikacja między Wykonawcami a Zamawiającym odbywa się za pośrednictwem internetowej platformy zakupowej: https://portal.smartpzp.pl/jw4724 2. Wykonawcy zainteresowani udziałem w niniejszym postepowaniu są zobligowani do posiadania konta w systemie https://portal.smartpzp.pl/ 3. W sytuacjach awaryjnych, w szczególności w przypadku braku działania platformy zakupowej Zamawiający dopuszcza również komunikację za pomocą poczty elektronicznej (z zastrzeżeniem składania oferty, dla której jedynym dopuszczalnym sposobem złożenia jest przekazanie za pośrednictwem platformy zakupowej). W takim przypadku komunikacja między Wykonawcą a Zamawiającym odbywać się będzie za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: jw4724.przetargi@ron.mil.pl. 4. Zamawiający informuje, że instrukcje korzystania z platformy zakupowej dotyczące w szczególności logowania, pobrania dokumentacji, składania wniosków o wyjaśnienie treści SWZ, składania ofert oraz innych czynności podejmowanych w niniejszym postępowaniu przy użyciu platformy zakupowej znajdują się w ,,Instrukcji obsługi Portalu e-Usług SmartPZP" dostępnej na stronie internetowej https://portal.smartpzp.pl/jw4724 w zakładce ,,e-learning" w menu po lewej stronie. Dokumenty te są wiążące dla Wykonawcy. 5. Wymagania techniczne i organizacyjne sporządzania i przekazywania korespondencji elektronicznej (w tym przekazywania ofert) za pośrednictwem wskazanego w pkt. 1 środka komunikacji elektronicznej zostały opisane w ,,Regulaminie Portalu e-Usług", oraz w ,,Instrukcji obsługi Portalu e-Usług SmartPZP", które znajdują się na stronie internetowej platformy w zakładce ,,e-learning" lub pod adresem https://portal.smartpzp.pl/jw4724/elearning. 3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie. 3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy 3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: polski 3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej ,,RODO", informuję, że: o administratorem Pani/Pana danych osobowych jest JW 4724, 30-901 Kraków, Ul. Tyniecka 45; o w sprawach związanych z Pani/Pana danymi proszę kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych, kontakt pisemny za pomocą poczty tradycyjnej na adres Ul. Tyniecka 45, 30-323 Kraków, pocztą elektroniczną na adres e-mail: nil@ron.mil.pl; o Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu prowadzenia przedmiotowego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz zawarcia umowy, a podstawą prawną ich przetwarzania jest obowiązek prawny stosowania sformalizowanych procedur udzielania zamówień publicznych spoczywający na Zamawiającym; o odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy Pzp; o Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy; o obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; o w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO; o Posiada Pan/Pani: - na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących; - na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania lub uzupełnienia Pani/Pana danych osobowych, przy czym skorzystanie z prawa do sprostowania lub uzupełnienia nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników. - na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO, przy czym prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego, a także nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia. - prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO; o nie przysługuje Pani/Panu: - w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; - prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; - na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. 2. Jednocześnie Zamawiający przypomina o ciążącym na Pani/Panu obowiązku informacyjnym wynikającym z art. 14 RODO względem osób fizycznych, których dane przekazane zostaną Zamawiającemu w związku z prowadzonym postępowaniem i które Zamawiający pośrednio pozyska od wykonawcy biorącego udział w postępowaniu, chyba że ma zastosowanie co najmniej jedno z włączeń, o których mowa w art. 14 ust. 5 RODO Składanie ofert: Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem platformy elektronicznej, dostępnej pod adresem: https://portal.smartpzp.pl/jw4724 TERMIN SKŁADANIA ofert: 2023-10-06 09:00 Miejsce składania ofert: https://portal.smartpzp.pl/jw4724 Miejsce i termin realizacji: dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia Wymagania: dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia Uwagi: dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia |