Dzierżawa łączy lokalnych na potrzeby monitoringu

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Dzierżawa łączy lokalnych na potrzeby monitoringu

Data zamieszczenia: 2023-10-02
Dane kontaktowe Zamawiającego: Urząd Miasta i Gminy Piaseczno
ul. Kościuszki 5
05-500 Piaseczno
powiat: piaseczyński
rzp@piaseczno.eu
Województwo: mazowieckie
Miasto: Piaseczno
Wadium: w oryginalnej treści
Nr telefonu: ---
Termin składania ofert: 2023-10-13 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Dzierżawa łączy lokalnych na potrzeby monitoringu.
Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dzierżawa łączy lokalnych na potrzeby monitoringu": zapewnienie ciągłości łączy światłowodowych dla potrzeb monitoringu, w związku z kończącymi się umowami:
Cześć I - Józefosław - Rondo Praw Kobiet oraz skrzyżowanie Ul. Kameralna i Spacerowa (szkoła) - dzierżawa łączy światłowodowych do transmisji obrazu z kamer do Centrum Monitoringu Miejskiego.
Dzierżawa łączy lokalnych na potrzeby monitoringu": zapewnienie ciągłości łączy światłowodowych dla potrzeb monitoringu, w związku z kończącymi się umowami:
Część II - Targowisko Miejskie - Piaseczno Ul. Żytnia - dzierżawa łączy światłowodowych do transmisji obrazu z kamer do Centrum Monitoringu Miejskiego.
Dzierżawa łączy lokalnych na potrzeby monitoringu": zapewnienie ciągłości łączy światłowodowych dla potrzeb monitoringu, w związku z kończącymi się umowami: Część III - Kamionka Ul. Główna 50 - dzierżawa łączy światłowodowych do transmisji obrazu z kamer do Centrum Monitoringu Miejskiego.
Dzierżawa łączy lokalnych na potrzeby monitoringu": zapewnienie ciągłości łączy światłowodowych dla potrzeb monitoringu, w związku z kończącymi się umowami: Część IV - Dworzec PKP w Piasecznie Ul. Dworcowa 9 - dzierżawa łączy światłowodowych do transmisji obrazu z kamer do Centrum Monitoringu Miejskiego.

CPV: 31642000-8

Dokument nr: 2023/BZP 00423009, Spr. 101/2023

Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2023-10-13 09:30

Specyfikacja:
SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-8261dc7a-610b-11ee-9aa3-96d3b4440790
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie.
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak.
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Platforma e-Zamówienia, rzp@piaseczno.eu
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: W postępowaniu o udzielenie
zamówienia komunikacja między Zamawiającym, a Wykonawcami odbywa się drogą elektroniczną przy użyciu Platformy e-
Zamówienia oraz poczty elektronicznej (e-mail: rzp@piaseczno.eu ).
Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto na Platformie e-
Zamówienia.
Wykonawca posiadający konto na Platformie e-Zamówienia ma dostęp do formularzy: ,,Formularz do złożenia, zmiany, wycofania
oferty lub wniosku" oraz do ,,Formularza do komunikacji". Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów
elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w
Regulaminie korzystania z systemu na Platformie e-Zamówienia i instrukcji złożenia oferty na stronie
https://media.ezamowienia.gov.pl/pod/2021/10/Oferty-5.2.pdf
Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub cyfrowo odwzorowanych dokumentów lub oświadczeń musi być
zgodny z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu
sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji
elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 r. poz. 2452) oraz rozporządzeniu
Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych
dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy (Dz. U. z 2020 poz. 2415).
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie.
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): W przypadku, gdy oferta zostanie złożona przez osobę fizyczną Zamawiający informuje,
że Klauzula informacyjna Zgodnie z art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia
2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu
takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (4.5.2016 L 119/38 Dziennik Urzędowy Unii Europejskiej PL)Informuję, że: 1.
Administratorem Pani/Pana danych jest Gmina Piaseczno reprezentowana przez Burmistrza Miasta i Gminy Piaseczno z siedzibą
przy Ul. Kościuszki 5, w Piasecznie (kod pocztowy 05- 500). Przedstawicielem administratora danych jest Inspektor Ochrony Danych
tel.22 7017672 mail: iod@piaseczno.eu. 2. Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane w
celu dopełnienia obowiązków określonych w art. 6 ust. 1 lit. e) RODO. 3. Przysługuje Pani/Panu prawo dostępu do treści danych oraz
ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, a także prawo sprzeciwu, zażądania zaprzestania przetwarzania i
przenoszenia danych, jak również prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie oraz prawo do wniesienia skargi do organu
nadzorczego (tj. Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych). Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane na podstawie
przepisów prawa przez okres niezbędny do realizacji celów przetwarzania wskazanych w pkt. 2, lecz nie krócej niż okres wskazany
w przepisach o archiwizacji lub innych przepisach prawa.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Dane udostępnione przez Panią/Pana nie będą podlegały udostępnieniu podmiotom
trzecim. Odbiorcami danych będą tylko instytucje upoważnione z mocy prawa. Dane udostępnione przez Panią/Pana nie będą
podlegały profilowaniu. Administrator danych nie ma zamiaru przekazywać danych osobowych do państwa trzeciego lub organizacji
międzynarodowej.

Składanie ofert:
TERMIN SKŁADANIA ofert: 2023-10-13 09:00
Miejsce składania ofert: Ofertę należy złożyć za pośrednictwem ,,Formularza do złożenia lub wycofania oferty" dostępnego na Platformie e-Zamówienia

Miejsce i termin realizacji:
dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia

Wymagania:
dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia

Uwagi:
dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii