Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Dzierżawa łączy lokalnych na potrzeby monitoringu |
Data zamieszczenia: | 2023-10-02 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Urząd Miasta i Gminy Piaseczno ul. Kościuszki 5 05-500 Piaseczno powiat: piaseczyński rzp@piaseczno.eu |
Województwo: | mazowieckie |
Miasto: | Piaseczno |
Wadium: | w oryginalnej treści |
Nr telefonu: | --- |
Termin składania ofert: | 2023-10-13 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Dzierżawa łączy lokalnych na potrzeby monitoringu. Krótki opis przedmiotu zamówienia Dzierżawa łączy lokalnych na potrzeby monitoringu": zapewnienie ciągłości łączy światłowodowych dla potrzeb monitoringu, w związku z kończącymi się umowami: Cześć I - Józefosław - Rondo Praw Kobiet oraz skrzyżowanie Ul. Kameralna i Spacerowa (szkoła) - dzierżawa łączy światłowodowych do transmisji obrazu z kamer do Centrum Monitoringu Miejskiego. Dzierżawa łączy lokalnych na potrzeby monitoringu": zapewnienie ciągłości łączy światłowodowych dla potrzeb monitoringu, w związku z kończącymi się umowami: Część II - Targowisko Miejskie - Piaseczno Ul. Żytnia - dzierżawa łączy światłowodowych do transmisji obrazu z kamer do Centrum Monitoringu Miejskiego. Dzierżawa łączy lokalnych na potrzeby monitoringu": zapewnienie ciągłości łączy światłowodowych dla potrzeb monitoringu, w związku z kończącymi się umowami: Część III - Kamionka Ul. Główna 50 - dzierżawa łączy światłowodowych do transmisji obrazu z kamer do Centrum Monitoringu Miejskiego. Dzierżawa łączy lokalnych na potrzeby monitoringu": zapewnienie ciągłości łączy światłowodowych dla potrzeb monitoringu, w związku z kończącymi się umowami: Część IV - Dworzec PKP w Piasecznie Ul. Dworcowa 9 - dzierżawa łączy światłowodowych do transmisji obrazu z kamer do Centrum Monitoringu Miejskiego. CPV: 31642000-8 Dokument nr: 2023/BZP 00423009, Spr. 101/2023 Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2023-10-13 09:30 Specyfikacja: SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA 3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-8261dc7a-610b-11ee-9aa3-96d3b4440790 3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie. 3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak. 3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Platforma e-Zamówienia, rzp@piaseczno.eu 3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym, a Wykonawcami odbywa się drogą elektroniczną przy użyciu Platformy e- Zamówienia oraz poczty elektronicznej (e-mail: rzp@piaseczno.eu ). Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto na Platformie e- Zamówienia. Wykonawca posiadający konto na Platformie e-Zamówienia ma dostęp do formularzy: ,,Formularz do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku" oraz do ,,Formularza do komunikacji". Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Regulaminie korzystania z systemu na Platformie e-Zamówienia i instrukcji złożenia oferty na stronie https://media.ezamowienia.gov.pl/pod/2021/10/Oferty-5.2.pdf Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub cyfrowo odwzorowanych dokumentów lub oświadczeń musi być zgodny z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 r. poz. 2452) oraz rozporządzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy (Dz. U. z 2020 poz. 2415). 3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie. 3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy 3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: polski 3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): W przypadku, gdy oferta zostanie złożona przez osobę fizyczną Zamawiający informuje, że Klauzula informacyjna Zgodnie z art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (4.5.2016 L 119/38 Dziennik Urzędowy Unii Europejskiej PL)Informuję, że: 1. Administratorem Pani/Pana danych jest Gmina Piaseczno reprezentowana przez Burmistrza Miasta i Gminy Piaseczno z siedzibą przy Ul. Kościuszki 5, w Piasecznie (kod pocztowy 05- 500). Przedstawicielem administratora danych jest Inspektor Ochrony Danych tel.22 7017672 mail: iod@piaseczno.eu. 2. Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane w celu dopełnienia obowiązków określonych w art. 6 ust. 1 lit. e) RODO. 3. Przysługuje Pani/Panu prawo dostępu do treści danych oraz ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, a także prawo sprzeciwu, zażądania zaprzestania przetwarzania i przenoszenia danych, jak również prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie oraz prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego (tj. Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych). Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane na podstawie przepisów prawa przez okres niezbędny do realizacji celów przetwarzania wskazanych w pkt. 2, lecz nie krócej niż okres wskazany w przepisach o archiwizacji lub innych przepisach prawa. 3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Dane udostępnione przez Panią/Pana nie będą podlegały udostępnieniu podmiotom trzecim. Odbiorcami danych będą tylko instytucje upoważnione z mocy prawa. Dane udostępnione przez Panią/Pana nie będą podlegały profilowaniu. Administrator danych nie ma zamiaru przekazywać danych osobowych do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej. Składanie ofert: TERMIN SKŁADANIA ofert: 2023-10-13 09:00 Miejsce składania ofert: Ofertę należy złożyć za pośrednictwem ,,Formularza do złożenia lub wycofania oferty" dostępnego na Platformie e-Zamówienia Miejsce i termin realizacji: dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia Wymagania: dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia Uwagi: dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia |