Budowa szatni sportowej wraz z infrastrukturą techniczną

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Budowa szatni sportowej wraz z infrastrukturą techniczną

Data zamieszczenia: 2023-10-02
Dane kontaktowe Zamawiającego: GMINA RADZANÓW
BN
26-807 Radzanów
powiat: białobrzeski
486136362, faks 486136362(28)
u.neska@radzanow.pl
Województwo: mazowieckie
Miasto: Radzanów
Wadium: w oryginalnej treści
Nr telefonu: 486136362, faks 4861
Termin składania ofert: 2023-10-17 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
,,Budowa szatni sportowej wraz z infrastrukturą techniczną na boisku sportowym w Radzanowie"
Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część I. Utwardzenie placu pod budowę pawilonu - szatni sportowej na boisku sportowym w Radzanowie kostką brukową a w szczególności:
a. utwardzenie placu o wymiarach 12 m x 8 m o łącznej powierzchnia 96 m 2 na boisku sportowym w Radzanowie,
b. ułożenie nawierzchni z kostki brukowej betonowej o gr. 8 cm na podsypce cementowo piaskowej wraz z obrzeżami,
c. wykonaniu robót ziemnych tj. koryta na poszerzeniach placu w gruncie o głębokości 40 cm - warstwa odsączająca z piasku lub żwiru o grubości 15 cm po zagęszczeniu,,
d. wykonaniu elementów obrzeży betonowych o wymiarach 20*6,0 *100 cm na podsypce cementowo piaskowej
- podbudowa z betonu B-10-20 cm,
- stabilizacja 7 cm 5 MPA
1. Przedmiotem zamówienia jest budowa pawilonu na konstrukcji stalowej w systemie modułowym:
a. długość/szerokość zewnętrzna pawilonu 10,00 m x 6,00 m
b. wysokość wewnętrzna 2,8 m ze spadkiem na 2,65 m
2. Rodzaj ścian:
o Ściany z płyty warstwowej styropianowej I gatunku o grubości 100mm i przenikalności termicznej 0,038W/m2k
o Kolor zewnętrzny oraz wewnętrzny ścian - do uzgodnienia z Zamawiającym.
3. Konstrukcja podłogi:
o Płyta warstwowa poliuretanowa PIR o grubości 100mm i przenikalności termicznej 0,038W/m2k, płyta OSB, wykładzina PCV (drewnopodobna)
+ listwy przypodłogowe
4. Rodzaje drzwi:
o 3 szt. drzwi stalowe techniczne typu HORMANN lub równoważne o wymiarach 90x206
o 3 szt. drzwi wewnętrzne MDF o wymiarach 96x204
o 4 szt. drzwi wewnętrzne MDF o wymiarach 76x204
5. Rodzaje okien:
o 3 szt. okno R/U o wymiarach 100x100
o 2 szt. okno uchylne o wymiarach 100x60
6. Obróbki blacharskie w kolorze ścian.
7. Rodzaj dachu:
o Dach jednospadowy
o Płyta warstwowa styropianowej o grubości 100mm i przenikalności termicznej0,038W/m2k
8. Instalacja elektryczna (ukryta w ścianach):
o 12 szt. gniazdka podwójne natynkowe
o 12 szt. oświetlenie górne: plafony LED 60x60
o skrzynka bezpiecznikowa
o jednostka zewnętrzna 230V
9. Instalacja sanitarna:
o 4 szt. wc kompakt
o 4 szt. umywalka
o 4 szt. kabina prysznicowa
o instalacja wodno-kanalizacyjna
10. Wentylacja grawitacyjna.

CPV: 45000000-7, 45111291-4,45100000-8, 45450000-6, 45421000-4,45311200-2,45330000-9-,45231400-9,45261000-4

Dokument nr: 2023/BZP 00423249, TDZ.ZP.271.8.2023

Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2023-10-17 09:20

Specyfikacja:
SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-528bbd2c-610e-11ee-9aa3-96d3b4440790
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie.
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak.
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: 1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu: Platformy e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl
2. Komunikacja za pomocą Platformy e-Zamówienia:
- korzystanie z Platformy e-Zamówienia jest bezpłatne (przeglądanie i pobieranie publicznej treści dokumentacji postępowania nie wymaga posiadania konta na Platformie e-Zamówienia ani logowania).
3. Komunikacja w postępowaniu, z wyłączeniem składania ofert w postępowaniu, odbywa się drogą elektroniczną za pośrednictwem formularzy do komunikacji dostępnych w zakładce ,,Formularze" (,,Formularze do komunikacji"). Za pośrednictwem ,,Formularzy do komunikacji" odbywa się w szczególności przekazywanie wezwań Specyfikacja Warunków Zamówienia
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: - Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Instrukcji interaktywnej korzystania z platformy e-zamówienia pod adresem: https://media.ezamowienia.gov.pl/pod/2021/10/Komunikacja-w-postepowaniu-5.1.pdf
6) W szczególnie uzasadnionych przypadkach uniemożliwiających komunikację Wykonawcyi Zamawiającego za pośrednictwem Platformy e-Zamówienia, Zamawiający dopuszcza komunikację za pomocą (nie dotyczy składania ofert):
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie.
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Administratorem Państwa danych osobowych jest Gmina Radzanów reprezentowana przez Wójta Gminy Radzanów z siedzibą w Radzanowie 92A, 26-807 Radzanów.
2. INSPEKTOROCHRONY DANYCH
Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, kontakt z Inspektorem ochrony danych osobowych: iod@radzanow.pl lub pisemnie na adres Urzędu Gminy Radzanów.
3. PODSTAWA PRAWNA I CEL PRZETWARZANIA DANYCH OSOBOWYCH
Państwa dane będą przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z prowadzonym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego. Podstawą prawną ich przetwarzania jest Państwa zgoda wyrażona poprzez fakt uczestnictwa w postępowaniu oraz poniższe przepisy prawa:
o ustawa z dnia 11 września 2019 roku Prawo Zamówień Publicznych (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 1605 ze zm.),
o rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakie może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (t.j. Dz. U. 2020r. poz. 1282)
o ustawa o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach (tj. Dz. U. 2020r. poz. 164 ze zm.).
4. ODBIORCY DANYCH OSOBOWYCH
Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. 2019r. poz. 1843 ze zm.), dalej ,,ustawa Pzp";
5. OKRES PRZECHOWYWANIA DANYCH OSOBOWYCH
Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
6. WYMOG DOTYCZĄCY PODANIA DANYCH OSOBOWYCH
Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem
w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;

Składanie ofert:
TERMIN SKŁADANIA ofert: 2023-10-17 09:00
Miejsce składania ofert: https://ezamowienia.gov.pl

Miejsce i termin realizacji:
dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia

Wymagania:
dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia

Uwagi:
dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii