Wynik: | Zobacz treść wyniku |
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Dostawa i montaż zeskoków do skoku o tyczce i wzwyż oraz kortu do badmintona i band do unihokeja |
Data zamieszczenia: | 2023-10-03 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Centralny Ośrodek Sportu z siedzibą w Warszawie Ośrodek Przygotowań Olimpijskich we Władysławowie Żeromskiego 52 84-120 Władysławowo powiat: pucki przetargi.wladyslawowo@cos.pl |
Województwo: | pomorskie |
Miasto: | Władysławowo |
Wadium: | w oryginalnej treści |
Nr telefonu: | --- |
Termin składania ofert: | 2023-10-11 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
DOSTAWA i montaż zeskoków do skoku o tyczce i wzwyż oraz kortu do badmintona i band do unihokeja do Ośrodka Przygotowań Olimpijskich we Władysławowie (3 części) Krótki opis przedmiotu zamówienia Zakup, dostawa: zeskoku do skoku o tyczce z certyfikatem IAAF wraz z pokrowcem (2 kpl.), zeskoku do skoku wzwyż z certyfikatem IAAF wraz z pokrowcem (2 kpl.) oraz stojaków do skoku wzwyż z certyfikatem IAAF (2 kpl.) Wymagania ogólne: DOSTAWA i montaż -Zeskok do skoku o tyczce o wymiarach 8, 5 m x 6 m x 0,8 m, posiadający certyfikat IAAF przeznaczony do rozgrywania profesjonalnych zawodów. Konstrukcja elementu wierzchniego tzw. kołderki posiadająca siatkę antykolcową po obu stronach. Pokrycie zewnętrzne zeskoku wykonane z materiału PCV pokrytego warstwami winylu co zapewnia bardzo dużą wytrzymałość i odporność na wilgoć. Zeskok wewnątrz zbudowany z konstrukcji komorowej 3-warstwowej, wykonanej z wysoko gatunkowej pianki PUR gwarantujący właściwe ugięcie segmentów przy lądowania zawodnika oraz dobrze zabezpieczający przed odbiciem od podłoża. Segmenty zeskoku połączone taśmą wyposażoną w samoblokujące metalowe klamry. Uchwyty wykonane z bardzo wytrzymałej taśmy zaopatrzone w przeszycia gwarantujące trwałość połączenia np. kopertowe. Pokrowiec przeciwdeszczowy do zeskoku o tyczce wykonany z mocnego nieprzemakalnego winylu, zgrzewany termicznie dla lepszej szczelności, posiadający specjalne klamerki stalowe do łączenia z zeskokiem. Gwarancja minimum 24 miesiące. Zeskok do skoku wzwyż o wymiarach 6 m x 4 m x 0,7 m, posiadający certyfikat IAAF przeznaczony do rozgrywania profesjonalnych zawodów. Konstrukcja elementu wierzchniego tzw. kołderki posiadająca siatkę antykolcową po obu stronach. Pokrycie zewnętrzne zeskoku wykonane z materiału PCV pokrytego warstwami winylu co zapewnia bardzo dużą wytrzymałość i odporność na wilgoć. Zeskok wewnątrz zbudowany z konstrukcji komorowej 3-warstwowej, wykonanej z wysoko gatunkowej pianki PUR gwarantujący właściwe ugięcie segmentów przy lądowania zawodnika oraz dobrze zabezpieczający przed odbiciem od podłoża. Segmenty zeskoku połączone taśmą wyposażoną w samoblokujące metalowe klamry. Uchwyty wykonane z bardzo wytrzymałej taśmy zaopatrzone w przeszycia gwarantujące trwałość połączenia np. kopertowe. Pokrowiec przeciwdeszczowy do zeskoku skoku wzwyż wykonany z mocnego nieprzemakalnego winylu, zgrzewany termicznie dla lepszej szczelności, posiadający specjalne klamerki stalowe do łączenia z zeskokiem. Gwarancja minimum 24 miesiące. Stojaki do skoku wzwyż aluminiowe, teleskopowe, zakres wysokości od 115 cm do 265 cm, certyfikat IAAF, przeznaczone na zawody na szczeblu krajowym i rangi międzynarodowej, łatwe do przemieszczania, teleskopowa konstrukcja, która zajmująca mało miejsca podczas przechowywania i transportu, trwałe i odporne na warunki atmosferyczne, wykonane z profil aluminiowych, anodowane, stalowa podstawa w kształcie litery ,,Y", wyposażone w kółka znacznie ułatwiające przemieszczanie stojaka, miarka umieszczona w zagłębieniu w profilu aluminiowym, co zabezpiecza ją przed uszkodzeniem wskutek np. otarcia czy przypadkowego wywrócenia stojaka, samoblokujący mechanizm podnoszenia i opuszczania wsporników poprzeczki za pomocą korbki, dający możliwość komfortowej obsługi i precyzyjnej regulacji wysokości, 2 wsporniki do położenia poprzeczki - jeden zgodny ze wskazaniami strzałki, drugi zamocowany o 50 cm niżej - dla uniknięcia przesuwania wspornika na większe odległości. Gwarancja minimum 24 miesiące CZĘŚĆ II DOSTAWA i montaż: kortu, słupków i siatki do badmintona 2. Wymagania ogólne: Kort do badmintona o wymiarach 15 m x 7,2 m (108 m2), z liniami i taśmami dwustronnymi w komplecie - gotowy do montażu. Wykładzina winylowa certyfikowana przez Międzynarodową Federację Badmintona, Certyfikat BWF (BWF Approved level 3). Wykładzina antypoślizgowa, odporna na ścieranie, wyprodukowana z pianki PCV o grubości 4,5 mm o dobrej amortyzacji. Kort przenośny - możliwość wielokrotnego montażu w różnych miejscach i na powierzchniach (parkiecie, betonie lub powierzchni wewnętrznej). Słupki do badmintona profesjonalne, na halę. Konstrukcja stalowa, lakierowana proszkowo. Słupki wyposażone w balast o wadze minimum 55 kg (na 1 słupek) z kółkami ułatwiającymi przemieszczanie i aparatem napinającym siatkę. Siatka profesjonalna do badmintona, wyprodukowana z polipropylenu o grubości 1,2 mm oraz wielkości oczko 18 mm x18 mm. Linka napinająca z kewlaru, bocznie wzmocniona z poliestru. Wymiary 6,02 m x 0,76 m. Gwarancja minimum 24 miesiące. CZĘŚĆ III DOSTAWA i montaż: band do unihokeja z certyfikatem IFF oraz wózków do magazynowania i transportu. 2. Wymagania ogólne: Bandy do unihokeja 20 m x 40 m z certyfikatem Międzynarodowej Federacji Unihokeja (IFF). Wykonana z kopolimerów PP-C o grubości 5 mm. Wyposażone w podwójny system mocowań ułatwiający szybki montaż oraz demontaż. Konstrukcja modułów zaprojektowana w taki sposób aby uderzenie tylne i przednie nie spowodowały przewrócenia się bandy. Elementy narożne bandy wykonane z kopolimerów, giętych na gorąco nie powodujących naprężeń. Narożniki oraz elementy proste zapewniające odbicie piłki pod tym samym kątem. Komplet band do unihokeja wyposażony w trwale wybarwione górne elementy w dwóch różnych kolorach rozdzielających strefy zmian i kar dla zawodników od strefy gry. W zestawie wózki do transportu i magazynowania posiadające 4 koła skrętne w tym dwa z hamulcem. Zestaw band powinien być fabrycznie nowy, wyprodukowany nie wcześniej niż w roku poprzedzającym ich dostawę. Gwarancja minimum 24 miesiące. CPV: 37400000-2 Dokument nr: 2023/BZP 00425626, 44/2023 Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2023-10-11 10:30 Specyfikacja: SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA 3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-fe209674-61d9-11ee-a60c-9ec5599dddc1 3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie. 3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak. 3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl 3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadać konto podmiotu ,,Wykonawca" na Platformie e-Zamówienia. Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostępny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zakładce ,,Centrum Pomocy". 7. Przeglądanie i pobieranie publicznej treści dokumentacji postępowania nie wymaga posiadania konta na Platformie e-Zamówienia ani logowania. 8. Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych lub dokumentów elektronicznych będących kopią elektroniczną treści zapisanej w postaci papierowej (cyfrowe odwzorowania) musi być zgodny z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych. 9. Dokumenty elektroniczne, o których mowa w § 2 ust. 1 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych, sporządza się w postaci elektronicznej, w formatach danych określonych w przepisach rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, z uwzględnieniem rodzaju przekazywanych danych i przekazuje się jako załączniki. 10. W przypadku formatów, o których mowa w art. 66 ust. 1 ustawy Pzp, ww. regulacje nie będą miały bezpośredniego zastosowania. - nie dotyczy niniejszego postepowania 11. Informacje, oświadczenia lub dokumenty , inne niż wymienione w § 2 ust. 1 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych, przekazywane w postępowaniu sporządza się w postaci elektronicznej: a. w formatach danych określonych w przepisach rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności (i przekazuje się jako załącznik), lub b. jako tekst wpisany bezpośrednio do wiadomości przekazywanej przy użyciu środków komunikacji elektronicznej (np. w treści wiadomości e-mail lub w treści ,,Formularza do komunikacji"). 12. Jeżeli dokumenty elektroniczne, przekazywane przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, zawierają informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2020 r. poz. 1913 oraz z 2021 r. poz. 1655) wykonawca, w celu utrzymania w poufności tych informacji, przekazuje je w wydzielonym i odpowiednio oznaczonym pliku, wraz z jednoczesnym zaznaczeniem w nazwie pliku ,,Dokument stanowiący tajemnicę przedsiębiorstwa". 13. Komunikacja w postępowaniu, z wyłączeniem składania ofert/wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, odbywa się drogą elektroniczną za pośrednictwem formularzy do komunikacji dostępnych w zakładce ,,Formularze" (,,Formularze do komunikacji"). Za pośrednictwem ,,Formularzy do komunikacji" odbywa się w szczególności przekazywanie wezwań i zawiadomień, zadawanie pytań i udzielanie odpowiedzi. Formularze do komunikacji umożliwiają również dołączenie załącznika do przesyłanej wiadomości (przycisk ,,dodaj załącznik"). Możliwość korzystania w postępowaniu z ,,Formularzy do komunikacji" w pełnym zakresie wymaga posiadania konta ,,Wykonawcy" na Platformie e-Zamówienia oraz zalogowania się na Platformie e-Zamówienia 3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie. 3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy 3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: polski 3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej ,,RODO", informuję, że: administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Centralny Ośrodek Sportu, Ul. Łazienkowska 6a, 00-449 Warszawa. Dane kontaktowe do Inspektora Ochrony Danych: iod@cos.pl, tel. 513790306 ; Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego na "Dostawę i montaż zeskoków do skoku o tyczce i wzwyż oraz kortu do badmintona i band do unihokeja do Ośrodka Przygotowań Olimpijskich we Władysławowie (3 części)" odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ust. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2022 r. poz. 1710 z późn. zm.), dalej ,,ustawa Pzp"; Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy; obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO; posiada Pani/Pan: - na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących; - na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych *; - na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO **; - prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO 3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): nie przysługuje Pani/Panu: - w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; - prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; - na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO Składanie ofert: TERMIN SKŁADANIA ofert: 2023-10-11 10:00 Miejsce składania ofert: platforma e-zamówienia Miejsce i termin realizacji: dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia Wymagania: dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia Uwagi: dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia |