Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Remont pomieszczeń biurowych |
Data zamieszczenia: | 2023-10-04 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Wydział Inwestycji i Promocji Starostwo Powiatowe w Strzelinie ul. Kamienna 10 57-100 Strzelin powiat: strzeliński tel. 71 7571625 przetargi@powiatstrzelinski.pl |
Województwo: | dolnośląskie |
Miasto: | Strzelin |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | tel. 71 7571625 |
Termin składania ofert: | 2023-10-19 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
ZAPYTANIE OFERTOWE dla zamówień o wartości nieprzekraczającej kwoty 130 000 złotych netto Zapraszam do składania ofert w postępowaniu o udzielenie zamówienia pn.: ,,Remont pomieszczeń biurowych Wydziału Geodezji, Kartografii i Katastru w budynku administracyjnym Starostwa Powiatowego w Strzelinie - strona lewa". Rodzaj zamówienia: (usługa/dostawa/robota budowlana*) 1.Określenie przedmiotu zamówienia (określenie wielkości lub zakresu zamówienia): 1) Przedmiotem zamówienia jest: Remont pomieszczeń biurowych Wydziału Geodezji, Kartografii i Katastru w budynku administracyjnym Starostwa Powiatowego w Strzelinie - strona lewa. 2) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik do Zapytania ofertowego. Dokument nr: WIP.272.22.2023.AD Otwarcie ofert: 8. Miejsce i termin otwarcia oferty cenowej: Otwarcie złożonych ofert nastąpi w dniu 19.10.2023r. w siedzibie Zamawiającego. Składanie ofert: 7. Termin i sposób złożenia oferty: Ofertę należy złożyć w zaklejonej kopercie w terminie do dnia 19.10.2023r. do godz. 12.00 w siedzibie Zamawiającego Starostwo Powiatowe w Strzelinie w sekretariacie osobiście, pocztą tradycyjną lub kurierem na adres Zamawiającego Starostwo Powiatowe w Strzelinie Ul. Kamienna 10, 57-100 Strzelin opisaną następująco: ,,Oferta na remont pomieszczeń biurowych Wydziału Geodezji, Kartografii i Katastru w budynku administracyjnym Starostwa Powiatowego w Strzelinie - strona lewa" lub pocztą elektroniczną w formie zaszyfrowanego pliku zapisanego jako: ,,Oferta na remont pomieszczeń biurowych Wydziału Geodezji, Kartografii i Katastru w budynku administracyjnym Starostwa Powiatowego w Strzelinie - strona lewa" na adres e-mail Zamawiającego: przetargi@powiatstrzelinski.pl 1) W przypadku złożenia oferty pocztą elektroniczną, proszę o przesłanie oferty zaszyfrowanej, a hasło proszę przesłać w osobnym e-mailu w dniu otwarcia ofert do godz. 12.00 2) Za termin złożenia oferty przyjęty będzie dzień i godz. otrzymania oferty przez Zamawiającego. 3) Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane. Miejsce i termin realizacji: 2. Termin wykonania zamówienia: Wymagany termin realizacji zamówienia - drugie półrocze 2023 r. Wymagania: 3. Warunki płatności: Płatność nastąpi w terminie 14 dni od dnia dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury VAT/rachunku za zrealizowanie przedmiotu zamówienia. Podstawą do wystawienia faktury VAT będzie protokół odbioru. 5. Opis wymagań stawianych wykonawcy: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki (weryfikowane na podstawie dokumentów i oświadczeń dołączonych do oferty): 1) nie podlegają wykluczeniu z postępowania z uwagi na brak powiązań osobowych lub kapitałowych z Zamawiającym, 2) akceptują przedstawione przez Zamawiającego warunki płatności. 3) posiadają niezbędne uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień), 4) nie wszczęto wobec nich postępowania o ogłoszenie upadłości/ likwidacji lub co do których nie ogłoszono upadłości/likwidacji. 6. Opis sposobu przygotowania oferty: 1) Wykonawca może złożyć jedną ofertę. 2) Ofertę należy sporządzić w języku polskim (czytelną i trwałą techniką) na załączonym druku ,,Formularz ofertowy". 3) Treść oferty musi odpowiadać treści zapytania ofertowego. 4) Oferta musi zawierać pełną nazwę oferenta, adres dane kontaktowe (telefon, e-mail), NIP oraz datę sporządzenia. 5) Formularz ofertowy wraz z załącznikami powinien być podpisany przez oferenta. 9. Opis sposobu obliczenia ceny ofertowej: 1) cena ofertowa jest ceną, za którą wykonawca zobowiązuje się do wykonania przedmiotu zamówienia, łącznie z podatkiem VAT naliczonym zgodnie z obowiązującymi przepisami w tym zakresie, 2) cena ofertowa musi zawierać wszystkie koszty związane z prawidłową realizacją zamówienia zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia, 3) oferenci ponoszą wszelkie koszty własne związane z przygotowaniem oferty, niezależnie od wyników postępowania, 4) cena ofertowa musi być wyrażona w złotych polskich i zaokrąglona do dwóch miejsc po przecinku, 5) cena ofertowa podana przez wykonawcę obowiązuje przez okres ważności umowy i nie podlega waloryzacji. 11. Sytuacje dopuszczone w postępowaniu: 1) Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania bez podania przyczyn. Z tego tytułu nie przysługują Oferentom żadne roszczenia wobec Zamawiającego. 2) Do upływu terminu składania ofert Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany treści zapytania ofertowego. W przypadku zmiany treści zapytania podmioty, do których wysłano zapytanie oraz podmioty, które odpowiedziały na zapytanie, otrzymają nową wersje zapytania wraz z wydłużonym okresem składania ofert. 12. Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty 1) O miejscu i terminie podpisania umowy Zamawiający powiadomi telefonicznie lub pocztą wybranego Wykonawcę. 2) Zamawiający zastrzega sobie prawo wyboru kolejnej najlepszej oferty w przypadku rezygnacji z podpisania umowy przez oferenta, który został wyłoniony. 3) Przed zawarciem umowy Zamawiający może prowadzić dodatkowe negocjacje z Wykonawcą. 13. Inne istotne warunki mające wpływ na udzielenie zamówienia oraz zawarcie przyszłej umowy: 1) Zamawiający ma prawo żądać od oferenta oryginałów składanych wcześniej drogą elektroniczną oświadczeń oraz dodatkowych dokumentów w ciągu 3 dni od wysłania wezwania. W przypadku braku dostarczenia dokumentów w wyznaczonym terminie Zamawiający uzna, że oferent nie spełnia kryteriów dostępu. 2) W trakcje realizacji zamówienia Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy odnośnie spełnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia i spełnienia innych istotnych warunków. 3) Zamawiający zastrzega sobie możliwość dokonania zmian w umowie zawartej z Wykonawcą. Ewentualne zmiany zapisów umowy będą zawierane w formie pisemnego aneksu, będą one mogły być w szczególności wprowadzone w przypadku: o gdy zaistnieje konieczność zmiany wysokości wynagrodzenia Wykonawcy, wynikająca z wprowadzenia ustawowej zmiany stawki podatku VAT, o gdy zaistnieje konieczność zmiany terminu wykonania przedmiotu umowy, uwarunkowana: działaniem siły wyższej, tj. zdarzenia nadzwyczajnego, niemożliwego do przewidzenia i przeciwdziałania, uniemożliwiającego wykonanie zobowiązań wynikających z umowy, z tym zastrzeżeniem, że w przypadku zaistnienia przerwy lub przestoju w realizacji dostawy, okres przesunięcia terminu zakończenia realizacji zamówienia równy będzie okresowi przerwy lub przestoju, o o aktualizacji rozwiązań ze względu na postęp techniczny lub technologiczny (np. wycofanie z obrotu urządzeń lub materiałów), zmiana nie może spowodować podwyższenia ceny oraz obniżenia parametrów technicznych, jakościowych i innych wynikających z oferty na podstawie której był dokonany wybór Wykonawcy, wynikną rozbieżności lub niejasności w umowie, których nie można usunąć w inny sposób, a zmiana umowy będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej zapisów przez strony. 4) Wykonawca przyjmuje do wiadomości, że z tytułu realizacji ponosi pełną odpowiedzialność finansową za nienależycie wykonanie przedmiotu. Z uwagi na powyższe Wykonawca przyjmuje do wiadomości, że Zamawiający określił możliwe do zastosowania warunki zabezpieczenia prawidłowej realizacji umowy przez Wykonawcę w sposób określony w projekcie umowy. * niepotrzebne skreślić Przewodnicząca Zarządu Powiatu w Strzelinie Członek Zarządu Powiatu w Strzelinie Anna Horodyska Artur Gulczyński Uwagi: 10. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie: 1) Cena - znaczenie kryterium - 100% Kontakt: 4. Osoba do kontaktu w sprawie zamówienia: Iga Kozłowska tel. 71 7571625 e-mail: przetargi@powiatstrzelinski.pl |