Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Usługa konserwacji Systemu Sygnalizacji Pożarowej i oddymiania." |
Data zamieszczenia: | 2023-10-06 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Tomaszowskie Centrum Zdrowia Spółka z o.o ul. Jana Pawła II 35 97-200 Tomaszów Mazowiecki powiat: tomaszowski (mazowiecki) Tel. (44) 725 72 30 azielinska@tcz.com.pl |
Województwo: | łódzkie |
Miasto: | Tomaszów Mazowiecki |
Wadium: | nie wymaga |
Nr telefonu: | Tel. (44) 725 72 30 |
Termin składania ofert: | 2023-10-13 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
usługa konserwacji Systemu Sygnalizacji Pożarowej i oddymiania w budynku szpitala Tomaszowskiego Centrum Zdrowia Sp. z o.o. przy Ul. Niskiej 14, 97-200 Tomaszów Maz. III. Opis przedmiotu zamówienia Przedmiotem zamówienia jest: usługa konserwacji Systemu Sygnalizacji Pożarowej i oddymiania w budynku szpitala Tomaszowskiego Centrum Zdrowia Sp. z o.o. przy ul. Niskiej 14, 97-200 Tomaszów Maz. Zakres przedmiotowy zamówienia obejmuje: 1. konserwację: 1) 1 centrali sygnalizacji pożaru SMARTLOOP 2080/p, 4 linii dozorowych, 2) 16 ręcznych ostrzegaczy pożarowych, 3) 15 sygnalizatorów akustycznych, 4) 64 elementów kontrolno - sterujących (EM344R), 5) 195 czujek optycznych (ED100); 6) 2 czujek wielosensorowych (ED300); 7) 2 centrali oddymiania klatki schodowej ( POLON-ALFA UCS 6000) 2. usuwanie usterek i awarii systemu na wezwanie Zamawiającego; 3. szkolenie obsługi systemu sygnalizacji pożaru; 4. sporządzanie szczegółowego raportu o stanie instalacji; 5. pokontrolne informowanie Zamawiającego o niesprawnościach i przedstawienie propozycji naprawy bądź modernizacji; 6. sprawdzanie wysterowania klap przeciwpożarowych (zadziałanie klap) w wentylacji bytowej; 7. sprawdzanie wysterowania zamknięcia drzwi przeciwpożarowych (zwolnienie elektrotrzymaczy); 8. sprawdzanie wysterowania systemu odymiania klatek schodowych (zadziałanie klap odymiających, prawidłowe otwarcie klap; 9. sprawdzanie wysterowania windą przez system SSP; 10. sprawdzanie odblokowania drzwi ewakuacyjnych objętą kontrolą dostępu; 2. Wykonawca jest zobowiązany do: 1) konserwacji central: sprawdzenie prawidłowości działania całej centrali, jej parametrów i układów zasilających, czyszczenie podłączeń linii dozorowych, sprawdzenie wartości napięćoraz parametrów elektrycznych źródła zasilania - częstotliwość raz na kwartał (w terminach: I kw 2024r., II kw. 2024r., III kw. 2024r., IV kw. 2024r., I kw. 2025r.) 2) konserwacji linii dozorowych: sprawdzenie poprawności połączeń na łączówkach i w puszkach - częstotliwość raz na kwartał (w terminach: I kw 2024r., II kw. 2024r., III kw. 2024r., IV kw. 2024r., I kw. 2025r.) 3) konserwacji wszystkich czujek sygnalizacji pożaru: sprawdzenie poprawności działania czyszczenie - częstotliwość raz na kwartał (w terminach: I kw 2024r., II kw. 2024r., III kw. 2024r., IV kw. 2024r., I kw. 2025r.) 4) konserwacji ROP: sprawdzenie poprawności działania, czyszczenie styków - częstotliwość raz na kwartał (w terminach: I kw 2024r., II kw. 2024r., III kw. 2024r., IV kw. 2024r., I kw. 2025r.) 5) sprawdzenia poprawności działania urządzeń transmisji sygnałów alarmowych do Stacji Monitorującej - częstotliwość każdorazowo po wykonaniu jakichkolwiek czynności konserwacyjnych bądź serwisowych 6) potwierdzenie wykonania każdego w/w przeglądu konserwacyjnego stosownym zapisem w rejestrze konserwacji 7) w przypadku stwierdzenia uszkodzeń/ niesprawności przedstawienie Zamawiającemu protokołu zawierającego rodzaj i miejsce stwierdzonego uszkodzenia/niesprawności, wpływ uszkodzenia/niesprawności na poprawność działania systemu oraz określenie obszaru ewentualnie pozbawionego nadzoru przeciwpożarowego, propozycja sposobu usunięcia niesprawności i proponowany koszt naprawy 8) szkolenie personelu obsługującego system sygnalizacji pożaru raz do roku (w terminie: III kw. 2024r., ) 9) odpłatnego naprawiania systemu na doraźne wezwanie Zamawiającego z zachowaniem czasu reakcji serwisowej 4 godzin liczonego od momentu zgłoszenia do podjęcia działań naprawczych. 10) dokonanie odpłatnej naprawy systemu na doraźne zlecenie w terminie 10 dni roboczych od dnia podjęcia działań naprawczych. 11) pisemnego potwierdzenia wykonania każdego doraźnego zlecenia naprawy systemu. 12) sprawdzenie stanu akumulatorów w centralach sygnalizacji pożarowej, centralach oddymiania oraz zasilaczach pożarowych itp. 13) wymiany akumulatorów w przypadku konieczności (uszkodzenia) w urządzeniach ppoż. po uprzednim przedstawieniu kosztów akumulatorów do akceptacji przez Zamawiającego. 14) sprawdzenie prawidłowego wysterowania urządzeń przez centralę pożarową (klap pożarowych - oddymiania, drzwi przeciwpożarowych itp.) 15) w przypadku modernizacji/rozbudowy istniejącego systemu sygnalizacji pożarowej o nowe elementy Wykonawca obejmie konserwacją rozbudowaną instalację. Dokument nr: 68/2023/KO Otwarcie ofert: Otwarcie ofert nastąpi w dniu 13.10.2023r. o godz. 10.00. Składanie ofert: 3. Ofertę wraz z wymaganymi dokumentami należy złożyć w formie elektronicznej , na adres e-mail: azielinska@tcz.com.pl. Oferty należy składać w formie elektronicznej, w terminie do dnia 13.10.2023r. do godz. 09:00, na adres poczty e mail wskazany w pkt. 3. Miejsce i termin realizacji: Termin realizacji usługi - raz na kwartał - pierwsza konserwacja w I kwartale 2024r. Wymagania: postępowania o wartości poniżej 130 tys. zł, II. Tryb udzielania zamówienia Zapytanie ofertowe. Okres obowiązywania umowy - 17 miesięcy. IV. V. Opis warunków udziału w postępowaniu oraz sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający stawia następujące warunki: Wykonawca powinien przedstawić (posiadać): certyfikaty na instalowanie, programowanie i konserwację systemu sygnalizacji pożarowej od producenta POLON-ALFA, INIM. VI.Na ofertę Wykonawcy składają się niżej wymienione dokumenty : 1) 2) 3)Wypełniony i podpisany formularz ofertowy- Załącznik nr 1 do Zapytania ofertowego, Pełnomocnictwo (w przypadku reprezentowania wykonawcy przez pełnomocnika). Zaświadczenie/wpis do Krajowego Rejestru Sądowego lub Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej. Certyfikaty na instalowanie, programowanie i konserwację systemu sygnalizacji pożarowej od producenta. 4) VII.1. Dodatkowe informacje, Złożenie oferty 1)Za wykonawcę uważa się osobę fizyczną, osobę prawną albo jednostkę organizacyjną nieposiadającą osobowości prawnej, która ubiega się o udzielenie zamówienia publicznego, złożyła ofertę lub zawarła umowę w sprawie zamówienia publicznego. Wykonawca jest zobowiązany do przedstawienia oferty w języku polskim w formie elektronicznej zgodnie z zasadami opisanymi w niniejszym Zaproszeniu. Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę. Oferta (wszystkie dokumenty i oświadczenia) winna być podpisana przez wykonawcę lub upoważnionego Pełnomocnika. W przypadku reprezentowania wykonawcy przez pełnomocnika do składanej oferty należy dołączyć odpowiednie pełnomocnictwo. 2) 3) 4) 5) 2. ZŁOŻENIE OFERTY Oferta dla swojej ważności musi zawierać: 1) Wypełniony i podpisany formularz ofertowy- Załącznik nr 1 do Zapytania ofertowego, 2) Pełnomocnictwo (w przypadku reprezentowania wykonawcy przez pełnomocnika). 3) Zaświadczenie/wpis do Krajowego Rejestru Sądowego lub Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej. 4) Certyfikaty na instalowanie, programowanie i konserwację systemu sygnalizacji pożarowej od producenta. Oferta musi zostać złożona na załączonych do zaproszenia wzorach dokumentów. Oferty nie należy składać poprzez platformę ePUAP. Wykonawca składa ofertę w formie elektronicznej opatrzonej zgodnie z wyborem: a) podpisem zaufanym, b) podpisem osobistym, c) podpisem kwalifikowanym, d) przesyła podpisaną i zeskanowaną ofertę elektronicznie na adres e-mail, o którym mowa wyżej. W tytule wiadomości należy wpisać: "Usługa konserwacji Systemu Sygnalizacji Pożarowej i oddymiania." 4. Oferty otrzymane po terminie, o którym mowa w pkt. 3 - nie będą rozpatrywane. 5. Wykonawcy ponoszą wszystkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty. 6. Zamawiający w toku prowadzonego zapytania może zwracać się do Wykonawcy o wyjaśnienia dotyczące złożonej oferty oraz żądać uzupełnienia brakujących dokumentów. 7. Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie treści zaproszenia w terminie do dnia 10.10.2023r. do godz. 09:00. Zapytania otrzymane po wskazanym terminie nie będą rozpatrywane. Ewentualne zapytania składane będą w formie elektronicznej na adres poczty e-mail wskazany w pkt. 3. 8. Zamawiający w każdym czasie może dokonać zmiany treści zaproszenia do składania ofert. Jeżeli niezbędny jest czas na wprowadzenie zmian przez wykonawców Zamawiający przedłuża termin składania ofert - jeżeli jest to konieczne 9. Zamawiający może unieważnić postępowanie bez wyboru oferty lub zakończyć postępowanie na każdym jego etapie jeżeli wystąpiły okoliczności powodujące, że dalsze prowadzenie postępowania jest nieuzasadnione. 10. Zamówienia udziela się wykonawcy wybranemu zgodnie z kryteriami oceny ofert określonymi w postępowaniu, który spełnia warunki udziału postawione w niniejszym Zaproszeniu. 11. Wykonawcy będą związani ofertą przez okres 30 dni od terminu przewidzianego na jej złożenie. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert. VIII. Opis sposobu porozumiewania się 1) W niniejszym zapytaniu ofertowym komunikacja między zamawiającym a wykonawcami, w tym składanie ofert, odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.2) Każda ze stron na żądanie drugiej strony zobowiązana jest niezwłocznie potwierdzić fakt otrzymania korespondencji przy użyciu komunikacji elektronicznej przesyłając informację zwrotną. 3) W przypadku braku potwierdzenia otrzymania dokumentu, o którym mowa w pkt. 2 przez wykonawcę, uznaje się, iż pismo wysłane na adres poczty elektronicznej wykonawcy zostało mu doręczone w sposób umożliwiający zapoznanie się z jego treścią. IX. Sposób rozliczeń Termin płatności 30 lub 60 dni - po zrealizowaniu usługi. Sposób oceny ofert i wybór oferty najkorzystniejszej X. 1. Zamawiający będzie oceniał, każdą z ofert, spełniającą warunki techniczne opisane przez Zamawiającego na podstawie następujących kryteriów: Lp.KryteriumRanga 1.Cena100% Maksymalna liczba punktów za kryterium 100 pkt. 2. Sposób obliczenia wartości punktowej kryteriów: W kryterium CENA (C) zostanie zastosowany następujący wzór arytmetyczny: C = CMIN/CB x 100 x 100% C - wartość punktowa ceny CMIN - cena najniższa spośród wszystkich ofert CB - cena badanej oferty Cenę należy podać do dwóch miejsc po przecinku. Maksymalna liczba punktów jaką można otrzymać w kryterium ,,CENA" wynosi 100 pkt. Zamawiający przyzna punkty z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. 3. Zamawiający może poprawić w ofercie oczywiste omyłki pisarskie, oczywiste omyłki rachunkowe, z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek. 4. Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli: a) jej treść nie odpowiada treści ogłoszenia o zamówieniu lub zapytania ofertowego, b) została złożona przez wykonawcę wykluczonego z postępowania,c) jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów, d) zawiera inny sposób wykonania zamówienia, niż ten, który został opisany przez zamawiającego w zamówieniu lub zaproszeniu. 5. Jeżeli Zamawiający nie będzie mógł wybrać oferty najkorzystniejszej z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny lub kosztu i innych kryteriów oceny ofert, Zamawiający spośród tych ofert wybiera ofertę z najniższą ceną lub najniższym kosztem, a jeżeli zostały złożone oferty o takiej samej cenie lub koszcie, zamawiający wzywa wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez zamawiającego ofert dodatkowych. XI. Rażąco niska cena 1) W przypadku, gdy cena oferty wydaje się zbyt niska i budzi wątpliwości, co do możliwości prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia, zamawiający może zwrócić się do wykonawcy z żądaniem podania szczegółów dotyczących zaproponowanej ceny. 2) Dokonując analizy złożonych wyjaśnień zamawiający będzie miał w szczególności na uwadze możliwość uzyskania przez wykonawcę osiągnięcia zysku, rozwiązania techniczne i funkcjonalne, metody realizacji, koszty materiałowe, koszty personelu. 3) Zamawiający odrzuca ofertę wykonawcy, który nie złożył wyjaśnień lub jeżeli złożone wyjaśnienia wraz z dowodami nie wykazują możliwości wykonania zamówienia zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia i wymaganiami określonymi w ogłoszeniu o zamówieniu lub zaproszeniu do składania ofert. XII. Wadium Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium. XIII. Zabezpieczenie należytego wykonania umowy Zamawiający nie wymaga wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy. XIV. Rozstrzygnięcie zapytania ofertowego: 1) Zamawiający niezwłocznie poinformuje jednocześnie wszystkich wykonawców, którzy złożyli oferty o wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, odrzuceniu ofert lub wykluczeniu wykonawców. 2) Jeżeli wykonawca, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza, uchyla się od zawarcia umowy, zamawiający zbada, czy nie podlega wykluczeniu oraz czy spełnia warunki udziału w postępowaniu wykonawca, który złożył ofertę najwyżej ocenioną spośród pozostałych ofert. XV. Unieważnienie postępowania 1) Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli:a) nie złożono żadnej ważnej oferty - w przypadku publikacji ogłoszenia o zamówieniu na stronie internetowej zamawiającego, b) cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia chyba, że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny najkorzystniejszej oferty, c) wystąpiła zmiana okoliczności powodująca, że prowadzenie postępowania lub wykonanie zamówienia nie leży w interesie publicznym lub interesie zamawiającego, d) postępowanie obarczone jest wadą uniemożliwiającą zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego. 2) Zamawiający zastrzega sobie możliwość zakończenia postępowania bez wyboru oferty niezwłocznie zawiadamiając wykonawców. XVI. Zawarcie umowy - Wzór umowy - Załącznik Nr 2. Kontakt: 4) Osobami upoważnionymi do kontaktów z wykonawcami, od poniedziałku do piątku są: w sprawach formalnych: A. Zielińska e - mail : azielinska@tcz.com.pl |