Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Prace porządkowe i utrzymaniowe wraz z rewitalizacją terenu zabytkowego |
Data zamieszczenia: | 2023-10-06 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Dom Pomocy Społecznej ul. Mickiewicza 2 ul. Mickiewicza 2 42-506 Będzin powiat: będziński tel. 32/ 36 36 194 dpsbedzin@dps-grodziec.pl |
Województwo: | śląskie |
Miasto: | Będzin |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | tel. 32/ 36 36 194 |
Termin składania ofert: | 2023-10-13 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
1. Opis przedmiotu zamówienia: a) Przedmiotem zamówienia są prace porządkowe i utrzymaniowe wraz z rewitalizacją terenu zabytkowego Parku Ciechanowskich położonego w Będzinie, przy Ul. Mickiewicza 2 - działki geodezyjne nr 6360/3 i 6360/5 polegające na oczyszczeniu terenu z podrostu, wycince i pielęgnacji drzew. Zabytkowe otoczenie parkowe wpisane jest do rejestru zabytków na podstawie decyzji Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków w Katowicach pod nr A/12/60 z dnia 23.02.1960 r. b) Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: - wykonanie zabiegów pielęgnacyjnych na drzewostanie parkowym, polegających na przeprowadzeniu cięć pielęgnacyjno - sanitarnych, wykonanie korekt koron z dopuszczeniem redukcji wysokości, wykonanie cięć formujących, technicznych oraz instalacji wiązań o określonej wytrzymałości na łącznie 21 sztuk drzew; - usunięcie 20 sztuk drzew zgodnie z decyzją Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków w Katowicach nr K/695/2023 z dnia 27.06.2023 r, (brak zgody na usunięcie drzewa nr 40 - klon pospolity) - usunięcie istniejących samosiewów oraz grup roślinności ruderalnej wraz z wykoszeniem i mulczowaniem; - uporządkowanie terenu po wykonanej usłudze; - prace należy wykonać wyłącznie metodą alpinistyczną; - odkupienie od Zamawiającego drewna pozyskanego z wycinki, za kwotę 2.747,55 zł netto, ustaloną na podstawie szacunku brakarskiego, sporządzonego na koszt Zamawiającego; - oznaczenie i zabezpieczenie terenu w zasięgu prowadzenia wycinki drzew oraz wykonywania prac, w sposób całkowicie zapewniający bezpieczeństwo osób przebywających na terenie zespołu pałacowo-parkowego, - prowadzenie wycinki drzew przez osoby do tego uprawnione, posiadające niezbędną wiedzę i doświadczenie z zachowaniem warunków bezpieczeństwa ludzi, mienia i istniejącej infrastruktury, - realizację przedmiotu zamówienia w dniach pracy Zamawiającego tj, od poniedziałku do piątku w godz. 7:00-15:00; - zaleca się wizję lokalną w terenie po wcześniejszym uzgodnieniu z Zamawiającym; - Wykonawca zobowiązany będzie do sporządzenia sprawozdania opisu wykonanych prac oraz dokumentację fotograficzną; - Opinia dendrologiczna: Aktualizacji inwentaryzacji dendrologicznej wraz z gospodarką drzewostanem dla drzew zlokalizowanych na terenie zespołu parkowo-pałacowego w Będzinie/Grodźcu przy Ul. Mickiewicza 2 w posiadaniu Zamawiającego - do udostępnienia Wykonawcy. d) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - Program prac konserwatorskich - stanowi załącznik nr 2 do zapytania ofertowego. CPV: 77211400-6, 77211500-7 Dokument nr: DPS.DAG.251.5.2023 Składanie ofert: 7. Termin i miejsce złożenia oferty: Termin złożenia oferty: 13.10.2023 r. do godz. 12:00 Ofertę proszę przesłać na adres: Dom Pomocy Społecznej, Ul. Mickiewicza 2, 42-506 Będzin lub pocztą elektroniczną na adres: dpsbedzin@dps-grodziec.pl Oferty po terminie nie będą rozpatrywane. Miejsce i termin realizacji: 3. Termin realizacji zamówienia: Zamówienie realizowane będzie w okresie: od podpisania umowy do 15.12.2023 r. Wymagania: Na podstawie Regulaminu udzielania zamówień w Domu Pomocy Społecznej w Będzinie, niniejsze postępowanie prowadzone jest w trybie zapytania ofertowego, którego wartość, bez podatku od towarów i usług jest mniejsza niż 130 000 zł. Warunki udziału w postępowaniu: 1) Co najmniej jedna osoba, która będzie bezpośrednio realizować wycinkę drzew posiada uprawnienia do pracy pilarką mechaniczną w zawodzie drwal (pilarz) -operator pilarki zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 24 sierpnia 2006 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy przy wykonywaniu prac z zakresu gospodarki leśnej (Dz.U. z 2006 r. Nr 161, poz. 1141). Osoba ta winna posiadać również ukończony kurs typu Pielęgnacji drzew ozdobnych III stopnia NOT lub równoważny; 2) Co najmniej jedna osoba, która będzie uczestniczyć w wykonaniu przedmiotu zamówienia, odpowiedzialną za kierowanie przedmiotowymi pracami konserwatorskimi, która posiada kwalifikacje wskazane w art. 37b ust. 1 ustawy z dnia 23 lipca 2003 r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami (Dz.U. z 2022 r. poz. 840), tj. ukończyła studia drugiego stopnia lub jednolite studia magisterskie, których pogram obejmuje zajęcia lub grupy zajęć umożliwiające nabycie wiedzy i umiejętności w tym zakresie, oraz która po rozpoczęciu studiów drugiego stopnia lub po zaliczeniu szóstego semestru jednolitych studiów magisterskich, przez co najmniej 9 miesięcy brała udział w pracach konserwatorskich lub pracach restauratorskich prowadzonych przy tego rodzaju zabytkach wpisanych do rejestru, lub była zatrudniona przy tych pracach w muzeum będącym instytucją kultury. Prace o charakterze technicznym w zakresie, o którym mowa w ust. 1, samodzielnie wykonuje osoba, która posiada świadectwo ukończenia szkoły średniej zawodowej oraz tytuł zawodowy albo wykształcenie średnie lub średnie branżowe i dyplom zawodowy albo dyplom potwierdzający kwalifikacje zawodowe, w zawodach związanych z pielęgnacją zieleni, albo przez co najmniej 9 miesięcy brała udział w tego rodzaju pracach prowadzonych przy zabytkach wpisanych do rejestru lub była zatrudniona przy tych pracach w muzeum będącym instytucją kultury. Osoba ta w umowie zostanie wskazana, jako odpowiedzialna za realizację przedmiotu umowy ze strony Wykonawcy oraz będzie na terenie pałacowo-parkowego przez cały okres wykonania przedmiotu umowy. Osoba za kierowanie pracami konserwatorskimi musi posiadać doświadczenie w kierowaniu pracami konserwatorskimi - wykazać referencje lub inne dokumenty na przynajmniej 2 nadzory przy realizacji prac polegających na pielęgnacji i wycince drzew na terenie zabytkowym o wartości minimum 100 tysięcy każda brutto. 3) Jeśli wycinka drzew na których znajdują się gniazda jest planowana w okresie lęgowym ptaków, to Wykonawca musi zapewnić nadzór uprawnionego ornitologa, który będzie czuwał nad tym, aby żadne lęgowiska nie zostały zniszczone. 4) Wykonawca musi wykazać, że w okresie 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał należycie co najmniej trzy usługi obejmujące swym zakresem wycinkę drzew oraz prace pielęgnacyjne na kwotę co najmniej 120.000 zł brutto każda. Usługi muszą dotyczyć terenu będącego pod nadzorem konserwatorskim. 5) Wykonawca będzie dysponował niezbędnym sprzętem do wykonania przedmiotu umowy. 6) Wykonawca posiada ważną, opłaconą polisę w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem umowy na kwotę nie mniejszą niż 100 tysięcy złotych. 4. Warunki płatności: 1) Zamawiający zapłaci Wykonawcy wynagrodzenie w kwocie zadeklarowanej w formularzu ofertowym pomniejszonej przez Zamawiającego o wartość uzyskanego z wycinki drewna określoną przez Zamawiającego na podstawie szacunku brakarskiego; 2) Za wykonanie przedmiotu zamówienia Zamawiający dokona płatności do 14 dni od daty prawidłowo wystawionej faktury przelewem na konto Wykonawcy; 3) Podstawą do wystawienia faktury VAT, będzie protokół odbioru przedmiotu zamówienia wraz ze sprawozdaniem zawierającym opis wykonanych prac oraz dokumentację fotograficzną podpisany przez Zamawiającego i Wykonawcę. 5. Kryterium wyboru oferty: o Cena - 100% Cena - Wykonawca może otrzymać w niniejszym kryterium maksymalnie 100 punktów. Punktacja zostanie przyznana z zastosowaniem wzoru: najniższa cena cena =--------------------------x 100x 100% cena oferty badanej Punktacja będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. 6. Sposób przygotowania oferty: Ofertę należy złożyć na formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 do niniejszego zapytania. Oferta musi być podpisana przez osobę lub osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy. Do złożonej oferty Wykonawca winien załączyć: - Wykaz osób skierowanych do realizacji zamówienia; - Kserokopię dokumentów potwierdzających uprawnienia osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu przedmiotu zamówienia; - Referencje lub inne dokumenty potwierdzające wykonania 2 nadzorów przy realizacji prac polegających na pielęgnacji i wycince drzew na terenie zabytkowym o wartości minimum 100 tysięcy każda brutto. - Referencje lub inne dokumenty potwierdzające wykonanie usług opisane w pkt. 2 ppkt. 4); (wystarczy protokół odbioru poprawnie wykonanych prac) - Kserokopia polisy OC w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem umowy. 8. Postanowienia końcowe Numer rachunku bankowego wskazany w fakturze/umowie jest numerem właściwym do dokonywania rozliczeń na zasadach podzielonej płatności (split payment) i wskazanym w wykazie kont bankowych na tzw. białej liście- Ustawa z dnia 11 marca 2004r. o podatku od towarów i usług zmieniona ustawą z dnia 12 kwietnia 2019r. o zmianie ustawy o podatku od towarów i usług oraz niektórych innych ustaw (Dz.U. z 2019r. poz. 1018). Kontakt: Wszelkich informacji dotyczących przedmiotu zamówienia można uzyskać pod nr tel. 32/ 36 36 194 lub adresem e-mail dpsbedzin@dps-grodziec.pl |