Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Remont schodów zewnętrznych |
Data zamieszczenia: | 2023-10-06 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Areszt Śledczy w Jeleniej Górze z siedzibą w Jeleniej Górze ul. Grottgera 2 58-500 Jelenia Góra powiat: Jelenia Góra tel.:075 75 40 371, tel.:075 75 40 370 dkw_jelenia_gora@sw.gov.pl |
Województwo: | dolnośląskie |
Miasto: | Jelenia Góra |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | tel.:075 75 40 371, |
Termin składania ofert: | 2023-10-16 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
ZAPROSZENIE DO ZŁOŻENIA OFERTY Areszt Śledczy w Jeleniej Górze z siedzibą w Jeleniej Górze Ul. Grottgera 2 zaprasza do złożenia oferty na: 1. Przedmiot zamówienia: ,,Remont schodów zewnętrznych do budynku wartowni w Areszcie Śledczym w Jeleniej Górze" Opis przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia będzie remont istniejących schodów polegający na demontażu oraz wymianie skorodowanych elementów konstrukcji, podestów oraz barierek schodów oraz ich całościowe oczyszczenie z korozji wraz malowaniem antykorozyjnym. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 2. Dokument nr: DKW.21.6.2023.MR Składanie ofert: termin 16.10.2023 3. Miejsce i termin złożenia oferty: Ofertę należy złożyć w formie: - papierowej na adres: Areszt Śledczy w Jeleniej Górze w Jeleniej Górze, Ul. Grottgera 2, 68, 58-500 Jelenia Góra, sekretariat do dnia 16.10.2023 r. do godz. 10:00 lub - elektronicznie (skan podpisanego formularza ofertowego) na adres: dkw_jelenia_gora@sw.gov.pl do dnia 16.10.2023 r. do godz. 10:00. Miejsce i termin realizacji: 2. Termin obowiązywania umowy: Od dnia zawarcia umowy do dnia 8 grudnia 2023 r. Wymagania: 4. Warunki płatności: Zapłata faktur nastąpi na podstawie polecenia przelewu, w terminie do 30 dni od daty otrzymania przez Zamawiającego poprawnie sporządzonej faktury. 5. Wykaz oświadczeń lub dokumentów, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia: - formularz ofertowy załącznik nr 1; - Oświadczenie wykonawcy - Załącznik nr 4; - Oświadczenie wykonawcy wykluczenie art. 7 ust. 1 - Załącznik nr 5; 6. Termin związania ofertą 30 dni (od dnia upływu terminu składania oferty). 7. Opis sposobu obliczenia ceny: a) cenę za wykonanie przedmiotu zamówienia należy wpisać w formularzu ofertowym (załącznik nr 1 do zaproszenia) b) cena za w/w robotę budowlaną obejmuje: wszystkie koszty mające wpływ na sporządzenie oferty niezbędne do należytego wykonania zamówienia, c) cena oferty winna być wartością wyrażoną w jednostkach pieniężnych, w walucie polskiej, z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, d) cena oferty ma obejmować wszystkie koszty (podatki, zastosowane rabaty i upusty oraz uwzględnić cały zakres przedmiotu zamówienia), e) przy obliczaniu wartości brutto należy stosować zasadę obliczania wartości sprzedaży brutto zgodnie ze wzorem: cena jednostkowa netto x ilość = wartość netto + podatek = wartość brutto. Prawidłowe ustalenie podatku VAT należy do obowiązku wykonawcy, zgodnie z przepisami ustawy o podatku od towaru i usług oraz podatku akcyzowym. 8. Opis kryteriów, którymi zamawiający będzie się kierował przy wyborze oferty, wraz z podaniem znaczenia tych kryteriów i sposobu oceny ofert: a) kryteria oceny ofert - Zamawiający uzna ofertę za spełniającą wymagania i przyjmie do szczegółowego rozpatrzenia, jeżeli: - oferta, spełnia wymagania określone niniejszym zaproszeniem, - oferta została złożona, w określonym przez Zamawiającego terminie, - wykonawca przedstawił ofertę zgodną co do treści z wymaganiami Zamawiającego. b) Przy wyborze oferty najkorzystniejszej, Zamawiający będzie się kierował następującym kryterium: L.p. Kryterium 1 Cena oferty ( C ) Znaczenie procentowe Maksymalna ilość kryterium punktów jakie może otrzymać oferta za dane kryterium 100 % 100 punktów W odniesieniu do wykonawców, których oferty nie podlegają odrzuceniu dokonana zostanie ocena oferty w następujący sposób: W kryterium cena ofert ( C ) największą liczbę punktów uzyska oferta z najniższą ceną (brutto). Ocena ofert w tym kryterium zostanie przeprowadzona w oparciu o poniższy wzór: Cmin Wartość punktowa ,,C" = --------- x Max(C) Cbad gdzie: Cmin - cena brutto najniższa spośród wszystkich ofert Cbad - cena brutto podana w ofercie badanej Max(C) - maksymalna ilość punktów, jakie może otrzymać oferta za kryterium cena oferty (tj. 100 pkt) 10. Sposób przygotowania ofert: a) ofertę należy sporządzić w języku polskim i pod rygorem nieważności w formie pisemnej, b) każdy z wykonawców może złożyć ofertę tylko i wyłącznie na całość zamówienia, c) ofertę należy sporządzić zgodnie z formularzem stanowiącym załącznik nr 1 do zaproszenia, e) ofertę należy złożyć w formie dokumentu elektronicznego PDF lub w formie tradycyjnej za pomocą oferty pozostawionej w sekretariacie Aresztu Śledczego w Jeleniej Górze, f) dokumenty, wymagany formularz składane wraz z ofertą wymagają podpisu osób uprawnionych do reprezentowania firmy obrocie gospodarczym, zgodnie z aktem rejestracyjnym oraz przepisami prawa, g) oferta powinna zawierać wszystkie wymagane dokumenty, oświadczenia i załączniki, o których mowa w treści niniejszego zaproszenia. 11. Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli zamawiający żąda wniesienia zabezpieczenia: brak 12. Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, ogólne warunki umowy albo wzór umowy, jeżeli zamawiający wymaga od wykonawcy, aby zawarł z nim umowę w sprawie zamówienia publicznego na takich warunkach: Warunki na jakich zostanie podpisana umowa określa projekt umowy - załącznik nr 3 do zaproszenia 13. Informacje o formalnościach, jakie powinny zostać dopełnione po wyborze oferty w celu zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego: a) zamawiający udzieli zamówienia wykonawcy, którego oferta będzie odpowiadać warunkom określonym w zaproszeniu i przedstawiać będzie najniższą cenę, b) niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty zamawiający zawiadomi wykonawców, którzy złożyli oferty o wynikach. Kontakt: 9. Osoby upoważnione do kontaktu z Wykonawcami: 1. st. szer. Mariusz Rak e-mail: mariusz.rak@sw.gov.pl tel.:075 75 40 371 2. st. chor. Krzysztof Skwara tel.:075 75 40 370 godziny pracy: poniedziałek-piątel. 08:00-14:00 |