Remont schodów zewnętrznych

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Remont schodów zewnętrznych

Data zamieszczenia: 2023-10-06
Dane kontaktowe Zamawiającego: Areszt Śledczy w Jeleniej Górze z siedzibą w Jeleniej Górze
ul. Grottgera 2
58-500 Jelenia Góra
powiat: Jelenia Góra
tel.:075 75 40 371, tel.:075 75 40 370
dkw_jelenia_gora@sw.gov.pl
Województwo: dolnośląskie
Miasto: Jelenia Góra
Wadium: ---
Nr telefonu: tel.:075 75 40 371,
Termin składania ofert: 2023-10-16 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
ZAPROSZENIE DO ZŁOŻENIA OFERTY
Areszt Śledczy w Jeleniej Górze z siedzibą w Jeleniej Górze Ul. Grottgera 2 zaprasza do
złożenia oferty na:
1. Przedmiot zamówienia:
,,Remont schodów zewnętrznych do budynku wartowni w Areszcie Śledczym w Jeleniej Górze"
Opis przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia będzie remont istniejących schodów polegający na demontażu oraz wymianie skorodowanych elementów konstrukcji, podestów oraz barierek schodów oraz ich całościowe oczyszczenie z korozji wraz malowaniem antykorozyjnym. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 2.

Dokument nr: DKW.21.6.2023.MR

Składanie ofert:
termin 16.10.2023
3. Miejsce i termin złożenia oferty:
Ofertę należy złożyć w formie:
- papierowej na adres:
Areszt Śledczy w Jeleniej Górze w Jeleniej Górze, Ul. Grottgera 2, 68, 58-500 Jelenia Góra, sekretariat do dnia 16.10.2023 r. do godz. 10:00 lub
- elektronicznie (skan podpisanego formularza ofertowego) na adres: dkw_jelenia_gora@sw.gov.pl do dnia 16.10.2023 r. do godz. 10:00.

Miejsce i termin realizacji:
2. Termin obowiązywania umowy:
Od dnia zawarcia umowy do dnia 8 grudnia 2023 r.

Wymagania:
4. Warunki płatności:
Zapłata faktur nastąpi na podstawie polecenia przelewu, w terminie do 30 dni od daty otrzymania przez Zamawiającego poprawnie sporządzonej faktury.
5. Wykaz oświadczeń lub dokumentów, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia:
- formularz ofertowy załącznik nr 1;
- Oświadczenie wykonawcy - Załącznik nr 4;
- Oświadczenie wykonawcy wykluczenie art. 7 ust. 1 - Załącznik nr 5;
6. Termin związania ofertą
30 dni (od dnia upływu terminu składania oferty).
7. Opis sposobu obliczenia ceny:
a) cenę za wykonanie przedmiotu zamówienia należy wpisać w formularzu ofertowym (załącznik nr 1 do zaproszenia)
b) cena za w/w robotę budowlaną obejmuje: wszystkie koszty mające wpływ na sporządzenie oferty niezbędne do należytego wykonania zamówienia,
c) cena oferty winna być wartością wyrażoną w jednostkach pieniężnych, w walucie polskiej, z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku,
d) cena oferty ma obejmować wszystkie koszty (podatki, zastosowane rabaty i upusty oraz uwzględnić cały zakres przedmiotu zamówienia),
e) przy obliczaniu wartości brutto należy stosować zasadę obliczania wartości sprzedaży brutto zgodnie ze wzorem:
cena jednostkowa netto x ilość = wartość netto + podatek = wartość brutto.
Prawidłowe ustalenie podatku VAT należy do obowiązku wykonawcy, zgodnie z przepisami ustawy o podatku od towaru i usług oraz podatku akcyzowym.
8. Opis kryteriów, którymi zamawiający będzie się kierował przy wyborze oferty, wraz z podaniem znaczenia tych kryteriów i sposobu oceny ofert:
a) kryteria oceny ofert - Zamawiający uzna ofertę za spełniającą wymagania i przyjmie do szczegółowego rozpatrzenia, jeżeli:
- oferta, spełnia wymagania określone niniejszym zaproszeniem,
- oferta została złożona, w określonym przez Zamawiającego terminie,
- wykonawca przedstawił ofertę zgodną co do treści z wymaganiami Zamawiającego.
b) Przy wyborze oferty najkorzystniejszej, Zamawiający będzie się kierował następującym kryterium:
L.p. Kryterium
1 Cena oferty ( C )
Znaczenie procentowe Maksymalna ilość
kryterium punktów jakie może
otrzymać oferta za dane
kryterium
100 % 100 punktów
W odniesieniu do wykonawców, których oferty nie podlegają odrzuceniu dokonana zostanie ocena oferty w następujący sposób:
W kryterium cena ofert ( C ) największą liczbę punktów uzyska oferta z najniższą ceną (brutto).
Ocena ofert w tym kryterium zostanie przeprowadzona w oparciu o poniższy wzór:
Cmin
Wartość punktowa ,,C" = --------- x Max(C)
Cbad
gdzie:
Cmin - cena brutto najniższa spośród wszystkich ofert Cbad - cena brutto podana w ofercie badanej
Max(C) - maksymalna ilość punktów, jakie może otrzymać oferta za kryterium cena oferty (tj. 100 pkt)
10. Sposób przygotowania ofert:
a) ofertę należy sporządzić w języku polskim i pod rygorem nieważności w formie pisemnej,
b) każdy z wykonawców może złożyć ofertę tylko i wyłącznie na całość zamówienia,
c) ofertę należy sporządzić zgodnie z formularzem stanowiącym załącznik nr 1 do zaproszenia,
e) ofertę należy złożyć w formie dokumentu elektronicznego PDF lub w formie tradycyjnej za pomocą oferty pozostawionej w sekretariacie Aresztu Śledczego w Jeleniej Górze,
f) dokumenty, wymagany formularz składane wraz z ofertą wymagają podpisu osób uprawnionych do reprezentowania firmy obrocie gospodarczym, zgodnie z aktem rejestracyjnym oraz przepisami prawa,
g) oferta powinna zawierać wszystkie wymagane dokumenty, oświadczenia i załączniki, o których mowa w treści niniejszego zaproszenia.
11. Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli zamawiający żąda wniesienia zabezpieczenia:
brak
12. Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, ogólne warunki umowy albo wzór umowy, jeżeli zamawiający wymaga od wykonawcy, aby zawarł z nim umowę w sprawie zamówienia publicznego na takich warunkach:
Warunki na jakich zostanie podpisana umowa określa projekt umowy - załącznik nr 3 do zaproszenia
13. Informacje o formalnościach, jakie powinny zostać dopełnione po wyborze oferty w celu zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego:
a) zamawiający udzieli zamówienia wykonawcy, którego oferta będzie odpowiadać warunkom określonym w zaproszeniu i przedstawiać będzie najniższą cenę,
b) niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty zamawiający zawiadomi wykonawców, którzy złożyli oferty o wynikach.

Kontakt:
9. Osoby upoważnione do kontaktu z Wykonawcami:
1. st. szer. Mariusz Rak e-mail: mariusz.rak@sw.gov.pl tel.:075 75 40 371
2. st. chor. Krzysztof Skwara tel.:075 75 40 370 godziny pracy:
poniedziałek-piątel. 08:00-14:00

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii