Wynik: | Zobacz treść wyniku |
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Dostawa materiałów eksploatacyjnych, do konserwacji i naprawy aparatury badawczej oraz sprzętu pomocniczego |
Data zamieszczenia: | 2023-10-17 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Główny Instytut Górnictwa - Państwowy Instytut Badawczy Plac Gwarków 1 40-166 Katowice powiat: Katowice 32 259 25 47, 32 259 25 55 mwallenburg@gig.eu |
Województwo: | śląskie |
Miasto: | Katowice |
Wadium: | w oryginalnej treści |
Nr telefonu: | 32 259 25 47, 32 259 |
Termin składania ofert: | 2023-10-25 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
DOSTAWA materiałów eksploatacyjnych, do konserwacji i naprawy aparatury badawczej oraz sprzętu pomocniczego Krótki opis przedmiotu zamówienia Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów eksploatacyjnych, do konserwacji i naprawy aparatury badawczej oraz sprzętu pomocniczego: Część 1 - DOSTAWA materiałów eksploatacyjnych do posiadanego przez Zamawiającego reaktora upłynniania. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 5 do SWZ. Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów eksploatacyjnych, do konserwacji i naprawy aparatury badawczej oraz sprzętu pomocniczego: Część 2 - DOSTAWA materiałów do konserwacji i naprawy do posiadanej przez Zamawiającego aparatury badawczej oraz sprzętu pomocniczego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 5 do SWZ. CPV: 43800000-1 Dokument nr: 2023/BZP 00446507, FZ/5879/SK/23/SO Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2023-10-25 11:00 Specyfikacja: SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA 3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-04731a51-6cb0-11ee-a60c-9ec5599dddc1 3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie. 3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak. 3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/tenders/ocds-148610-04731a51-6cb0-11ee-a60c-9ec5599dddc1.Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu musi posiadać aktywne konto podmiotu Wykonawca na Platformie e-Zamówienia.Wykonawca posiadający aktywne konto będzie miał dostęp do formularzy służących do komunikacji z Zamawiającym oraz do formularzy umożliwiających złożenie lub wycofanie oferty.Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem Platformy.Instrukcja składania ofert dostępna jest na stronie https://ezamowienia.gov.pl w zakładce Centrum pomocy - kafelek Oferty, wnioski, prace konkursowe.Ponieważ Zamawiający nie wykorzystuje interaktywnego formularza udostępnionego przez platformę, Wykonawców nie dotyczy instrukcja w części dot. pobierania wzorca formularza i jego wypełnienia.Podczas dodawania formularza oferty Platforma może zgłosić komunikat dotyczący braku wygenerowania interaktywnego formularza - należy potwierdzić komunikat. 3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: W postępowaniu komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcą odbywa się przy użyciu poczty elektronicznej mwallenburg@gig.eu lub skolinska@gig.eu lub Platformy e-Zamówienia, dostępnej pod adresem https://ezamowienia.gov.pl. Wszystkie wysłane i odebrane przez Wykonawcę wiadomości widoczne będą po zalogowaniu w podglądzie postępowania w zakładce ,,Komunikacja". Korzystanie z Platformy e- Zamówienia jest bezpłatne. Postępowanie można wyszukać ze strony głównej Platformy e-Zamówienia poprzez kafelek ,,Przeglądaj postępowania /konkursy". Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów/oświadczeń/informacji zostały opisane w regulaminach korzystania z Platformy e-Zamówienia, dostępnych pod adresem https://ezamowienia.gov.pl w zakładce ,,Centrum Pomocy". We wszelkiej korespondencji związanej z niniejszym postępowaniem Zamawiający i Wykonawcy powinni posługiwać się numerem postępowania nadanym przez Zamawiającego, tj. FZ/5879/SK/23/SO. Zamawiający nie przewiduje sposobu komunikowania się z Wykonawcami w inny sposób niż przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, wskazanych w SWZ. Do przygotowania oferty konieczne jest posiadanie przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy jednego z następujących podpisów: kwalifikowanego podpisu elektronicznego, podpisu osobistego lub podpisu zaufanego. 3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie. 3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy 3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: polski 3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): I. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 ogólnego Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (dalej: RODO) informuję, że: 1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Główny Instytut Górnictwa - Państwowy Instytut Badawczy z siedzibą przy Pl. Gwarków 1 w Katowicach, 40-166, tel.: 32 259 20 00, fax: 32 259 65 33. 2. Inspektor Ochrony Danych dostępny jest pod adresem: gdpr@gig.eu. 3. Dane osobowe są przetwarzane w celu przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 6 ust.1 lit. c RODO - w celu przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego - podstawą prawną ich przetwarzania jest ciążący na Administratorze obowiązek prawny stosowania sformalizowanych procedur udzielania zamówień publicznych. 4. W razie zawarcia wskutek przeprowadzonej przez Administratora procedury o udzielenie zamówienia publicznego umowy dane osobowe przetwarzane są w celu zawarcia i realizacji tej umowy na podstawie: a) art. 6 ust. 1 lit. b) RODO - przetwarzanie jest niezbędne do zawarcia i realizacji umowy lub czynności poprzedzających jej realizację; b) art. 6 ust. 1 lit. c) RODO - przetwarzanie jest niezbędne do wykonania obowiązków ciążących na Administratorze, wynikających z przepisów prawa, w tym przepisów prawa zamówień publicznych i prawa podatkowego; c) art. 6 ust. 1 lit. f) RODO - przetwarzanie jest niezbędne dla realizacji prawnie uzasadnionych interesów Administratora, w tym dochodzenia lub odpierania ewentualnych roszczeń. 5. Przysługuje Pani/Panu prawo do: a) dostępu do treści danych osobowych oraz ich sprostowania, przy czym skorzystanie z prawa do sprostowania lub uzupełnienia nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Prawo zamówień publicznych oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników; b) ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art.18 ust. 2 RODO, przy czym prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego, a także nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia; c) wniesienia sprzeciwu, zażądania zaprzestania przetwarzania i przenoszenia danych - w zakresie określonym w przepisach RODO; d) wniesienia skargi do organu nadzorczego jakim jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO. 6. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, lecz niezbędne do realizacji celów, w jakich dane są przetwarzane. W przypadku niepodania danych osobowych udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego oraz zawarcie i realizacja umowy nie będzie możliwe. Niezbędność podania przez Panią/Pana danych osobowych w związku z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego jest wymogiem ustawowym, określonym w przepisach ustawy Prawo zamówień publicznych, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. 7. Udostępnione przez Panią/Pana dane osobowe mogą być udostępnione innym podmiotom w celu wykonania na zlecenie Administratora czynności związanych z realizacją celów przetwarzania. Odbiorcami danych mogą być również instytucje upoważnione z mocy prawa, w tym podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art.18 oraz art. 74 ustawy Prawo zamówień publicznych. Ciąg dalszy treści niniejszego punktu w Sekcji IX - Pozostałe informacje. Składanie ofert: TERMIN SKŁADANIA ofert: 2023-10-25 10:00 Miejsce składania ofert: Platforma e - Zamówienia Miejsce i termin realizacji: dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia Wymagania: dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia Uwagi: dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia |