Wynik: | Zobacz treść wyniku |
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Budowa obiektów rekreacyjnych oraz infrastruktury towarzyszącej |
Data zamieszczenia: | 2023-10-24 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
MIASTO ZABRZE - PREZYDENT MIASTA Powstańców Śląskich 5-7 41-800 Zabrze powiat: Zabrze sekretariat_bzp@um.zabrze.pl https://zabrze.logintrade.net/zapytania_email |
Województwo: | śląskie |
Miasto: | Zabrze |
Wadium: | w oryginalnej treści |
Nr telefonu: | --- |
Termin składania ofert: | 2023-11-09 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Budowa obiektów rekreacyjnych oraz infrastruktury towarzyszącej w ramach wniosku ZBO 2023 "Rozwój dzielnicy - IX Edycja - z podziałem na zadania Krótki opis przedmiotu zamówienia Przedmiotem zamówienia jest odpowiednio: Dla zadania 1: Trybuna z paleniskiem dla MKS Zaborze, na działce o nr 2166/59, której zakres obejmuje m. in.: wykonanie strefy paleniska na którą składają się: strefa paleniska właściwego o średnicy 1 m otoczonego obrzeżem z palisady betonowej, utwardzenie terenu wokół paleniska, montaż trzech stałych zestawów piknikowych (2 ławki wspólnie połączone ze stołem), montaż dwóch łamanych ławek bez oparcia, montaż trzech koszy na śmieci, montaż tablicy z regulaminem oraz informacją, że projekt został zrealizowany z budżetu miasta w ramach Zabrzańskiego Budżetu Obywatelskiego, budowę systemowej trybuny wolnostojącej w konstrukcji stalowej z modułów powtarzalnych o łącznej długości 23 m. Dla zadania 2: Budowa ogrodzenia na terenie stowarzyszenia ,,FENIX" przy Ul. Kalinowej 9 w Zabrzu na działce nr 2002/65, której zakres obejmuje m. in. Zakres obejmuje m.in: budowa systemowego ogrodzenia z paneli betonowych o łącznej wysokości 1,5-1,6m i długości ok. 60 mb celem wydzielenia istniejącej strefy zielonej przynależnej do stowarzyszenia FENIX; Wykonanie furtki jednoskrzydłowej o szerokości w świetle przejścia min. 1,0m; Dla zadania 3: Wydzielenie placyku rekreacyjnego przy ciągu pieszym oraz budowy obiektów małej architektury - w tym małej wolnostojącej tężni solankowej z wymaganą infrastrukturą techniczną oraz utwardzenie terenu obejmuje w szczególności roboty takie jak: W zakresie budowy małej tężni solankowej: roboty ziemne oraz wykonanie fundamentu tężni, montaż niecki formowanej HDPE wpasowanej w kształt altany, budowa altany - zadaszenia tężni solankowej oraz rdzenia tarninowego, instalacja technologiczna tężni - rozprowadzania i obiegu solanki - jako kompletna oraz instalacja automatyki, sterowania oraz oświetlenia rdzenia tarninowego z czujnikami, instalacja fotowoltaiczna zasilającej tężnię, wykonanie obudowy tężni z płyt granitowych, napełnienie urządzenia solanką oraz pierwsze uruchomienie, montaż tablic z regulaminem oraz z informacją, że inwestycja została sfinansowana ze środków własnych miasta w ramach Zabrzańskiego Budżetu Obywatelskiego, W zakresie wykonania zagospodarowania terenu realizowanego w ramach Zabrzańskiego Budżetu Obywatelskiego P0101 "Fajne Zabrze: Nowy Park na Zaborzu": Wykonanie robót ziemnych, Wykonanie nawierzchni utwardzonych wraz podbudową i obrzeżami, Montaż elementów małej architektury - ławki (6 szt. z oparciem, 2 szt. bezoparciowe) kosze na śmieci (3 szt.), stojaki na rowery (3 szt.) W zakresie wykonania pergoli ozdobnej: Wykonanie i montaż konstrukcji pergoli wraz z fundamentowaniem, Impregnacja drewnianych elementów, Montaż stalowych lin prowadzących zieleń ozdobną, DOSTAWA i montaż donic raz z wykonaniem nasadzeń projektowanej zieleni ozdobnej, CPV: 45000000-7, 45100000-8, 45111291-4, 45233000-9, 45112720-8, 45111291-4, 45342000-6, 45111200-0, 45111291-4, 45233200-1 Dokument nr: 2023/BZP 00459282, BZP.271.71.2023.MZ Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2023-11-09 10:00 Specyfikacja: SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA 3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania https://zabrze.logintrade.net/zapytania_email,143890,424c063a52197766e53a680a260392de.html 3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie. 3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak. 3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://zabrze.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html 3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Wykonawca zamierzający złożyć ofertę (wyłącznie poprzez Platformę przetargową) - zobowiązany jest zapoznać się z instrukcjami użytkowników Platformy przetargowej - dostępnymi pod adresem https://zabrze.logintrade.net/rejestracja/instrukcje.html oraz zaakceptować regulamin korzystania z Platformy przetargowej dostępny pod adresem: https://zabrze.logintrade.net/rejestracja/regulamin.html 2. Złożenie oferty poprzez Platformę przetargową oznacza akceptację regulaminu, o którym mowa w pkt 1 niniejszego Rozdziału SWZ. 3. Wymagania techniczne związane z korzystaniem z Platformy przetargowej - wskazane są na stronie internetowej Platformy przetargowej - pod adresem: https://zabrze.logintrade.net/rejestracja/instrukcje.html 4. Wsparcia technicznego w zakresie działania Platformy przetargowej udziela jej dostawca, tj. Logintrade SA Ul. Legnicka 57D, lokal B/J, 54-203 Wrocław, nr tel. 71 787 35 34, e-mail: helpdesk@logintrade.net od poniedziałku do piątku (dni robocze) w godz. 8.00 - 16.00. 5. Sposoby złożenia oferty za pośrednictwem Platformy przetargowej oraz potwierdzenia złożenia oferty (w zależności od wyboru opcji z logowaniem lub bez logowania), zostały opisane w Instrukcjach użytkowników Platformy przetargowej. 6. Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń musi być zgody z wymaganiami określonymi w Rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 r. poz. 2452). 7. Wszelkie informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2020 r. poz. 1913), które Wykonawca zastrzeże jako tajemnicę przedsiębiorstwa, powinny zostać złożone w osobnym pliku wraz z jednoczesnym zaznaczeniem polecenia ,,Załącznik stanowiący tajemnicę przedsiębiorstwa" a następnie wraz z plikami stanowiącymi jawną część skompresowane do jednego pliku archiwum (.zip). Wykonawca zobowiązany jest, wraz z przekazaniem tych informacji, wykazać spełnienie przesłanek określonych w art. 11 ust. 2 ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji. Zaleca się, aby uzasadnienie zastrzeżenia informacji jako tajemnicy przedsiębiorstwa było sformułowane w sposób umożliwiający jego udostępnienie. Zastrzeżenie przez Wykonawcę tajemnicy przedsiębiorstwa bez uzasadnienia, będzie traktowane przez Zamawiającego jako bezskuteczne ze względu na zaniechanie przez Wykonawcę podjęcia niezbędnych działań w celu zachowania poufności objętych klauzulą informacji zgodnie z postanowieniami art. 18 ust. 3 Pzp 8. W przypadku przesłania przez Wykonawcę dokumentów elektronicznych skompresowanych (w tym oferta), dopuszczone są formaty danych wskazanych w Rozporządzeniu Rady Ministrów z dnia 12 kwietnia 2012 r. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 2247) - z zastrzeżeniem, iż Zamawiający dopuszcza także przesyłanie dokumentów elektronicznych (w tym oferty) skompresowanych np. formatem .rar po uprzednim ich skompresowaniu do innego formatu wskazanego w ww. Rozporządzeniu. C.D. w pozostałych informacjach w sekcji IX 3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie. 3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy 3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: polski 3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Klauzula informacyjna dotycząca przetwarzania danych osobowych W związku z przetwarzaniem Pani/Pana danych osobowych informujemy,zgodnie z art.13 ust. 1 i ust.2 Rozporządzenia ParlamentuEuropejskiego i Rady(UE)2016/679 z dnia 27.04.2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz.Urz.UE L z 04.05.2016r.,Nr119, s.1, ze zm.),zw.dalej,,RODO", iż: 1.ADMINISTRATOR DANYCH. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Prezydent Miasta Zabrze, którego siedziba mieści się w Urzędzie Miejskim w Zabrzu, 41-800,przy ul.Powstańców Śląskich nr5-7. 2.Kontakt Z ADMINISTRATOREM DANYCH Z Prezydentem Miasta Zabrze może się Pani/Pan skontaktować w sprawach związanych z ochroną danych osobowych, w następujący sposób: 1)pod adresem poczty elektronicznej:umz@um.zabrze.pl, 2)pod numerem telefonu:32 373 33 00, 3)pisemnie na adres:Urząd Miejski w Zabrzu,41-800,przy Ul. PowstańcówŚląskich nr 5-7 z dopiskiem ,,Ochrona danych osobowych". 3.INSPEKTOR OCHRONY DANYCH Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym może się Pani/Pan skontaktować w sprawach związanych z ochroną danych osobowych,w następujący sposób: 1) pod adresem poczty elektronicznej:iod@um.zabrze.pl 2) pod nr tel.:32 373 33 00, 3) pisemnie na adres:Urząd Miejski w Zabrzu,41-800, przy ul.Powstańców Śląskich nr 5-7 z dopiskiem,,Inspektor ochrony danych". 4.PODSTAWA PRAWNA I CELE PRZETWARZANIA DANYCH OSOBOWYCH. 4.1.PrzetwarzaniePani/Pana danych odbywa się w celu realizacji postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. 4.2.Podstawą prawną zbierania Pani/Pana danych osobowych jest: 1)art.6 ust. 1 lit. c RODO,tj. obowiązek prawny ciążący na administratorze wynikający z przepisów ustawy z dnia11września 2019 r. Prawo zamówień publicznych,zwanej dalej PZP, 2)art.6 ust. 1 lit. b RODO, tj. przetwarzanie jest niezbędne do wykonania umowy,której stroną jest osoba, której dane dotyczą lub do podjęcia działań na żądanie osoby,której dane dotyczą przed zawarciem umowy. 4.3.Zgodnie z art.19 ust.5 PZP Zamawiający przetwarza dane osobowe zebrane w postępowaniu o udzielenie zamówienia w sposób gwarantujący zabezpieczenie przed ich bezprawnym rozpowszechnianiem. 5.ODBIORCY DANYCH OSOBOWYCH. Pani/Pana dane mogą zostać udostępnione podmiotom i instytucjom upoważnionym na podstawie przepisów prawa oraz odbiorcom będącym podmiotami przetwarzającymi,w szczególności świadczącym usługi IT na zlecenieMiastaZabrze. Podmiotem świadczącym usługi IT w zakresie ewidencyjno-księgowym jest Asseco Data Systems S.A. z siedzibą wGdyni. Podmiotem świadczącym usługi w zakresie konfiguracji i uruchomienia Platformy Przetargowej (będącej środkiem komunikacji elektronicznej za pomocą której odbywa się komunikacja Zamawiającego z Wykonawcami)oraz jej bieżącej obsługi jest PZP24.pl Sp. z o.o. z siedzibą weWrocławiu,ul. Legnicka 57D lok. B/J. Pani/Pana dane mogą zostać również udostępnione podmiotom,którym udostępniona zostanie dok. postępowania w ramach przeprowadzanych kontroli zewnętrznych oraz w oparciu o art.18 ust.1 i 6 oraz art. 74 ust.1, 2 i 4 ustawy z11 września 2019r.Prawo zamówień publicznych.W przypadku korzystania ze środków ochrony prawnej,o których mowa w art.18 ust.6 Pzp Pani/Pana dane osobowe mogą zostać udostępnione Krajowej Izbie Odwoławczej,a w przypadku wniesienia skargi na orzeczenie Izby oraz postanowienie Prezesa Izby,o którym mowa w art.519 ust.1PZP, Pani/Pana dane osobowe mogą zostać udostępnione SądowiOkręgowemu wWarszawie - sądowi zamówień publicznych.W przypadku konieczności zasięgnięcia opinii prawnej w toku prowadzonego postępowania Pani/Pana dane osobowe mogą zostać udostępnione podmiotowi świadczącemu usługę obsługi prawnej na zlecenie Miasta Zabrze. Podmiotem świadczącym usługę obsługi prawnej jest Kancelaria Radcy Prawnego prof. dr hab.Bogdana Dolnickiego z siedzibą w Bielsku-Białej,ul.Grunwaldzka 22B/1. C.D. w pkt 3.16. 3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): C.D. z pkt. 3.15. W związku z koniecznością wypełnienia obowiązku,o którym mowa w art.81,art.309 ust.1 oraz art.448PZP Pani/Pana dane osobowe zostaną zamieszczone wBiuletynie Zamówień Publicznych.Podmiotem udostępniającym system umożliwiający prowadzenie strony Biuletynu Zamówień Publicznych (platforma e-Zamówienia) jestUrząd Zamówień Publicznych z siedzibą wWarszawie przy Ul. Postępu 17A. W związku z koniecznością wypełnienia obowiązku, o którym mowa w art. 265 ust. 1 Pzp Pani/Pana dane osobowe zostaną zamieszczone w DziennikuUrzędowymUnii Europejskiej.Podmiotem udostępniającym system umożliwiający prowadzenie strony Dziennika UrzędowegoUnii Europejskiej (platforma e-Notices2) jest Urząd PublikacjiUnii Europejskiej z siedzibą wLuksemburgu.W zakresie w jakim Pani/Pana dane osobowe będą stanowiły informację publiczną odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby przeglądające Biuletyn Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Zabrzu oraz osoby,które skorzystają z prawa dostępu do informacji publicznej. Podmiotem udostępniającym system umożliwiający prowadzenie strony Biuletynu Informacji Publicznej jest BetaSoft Sp. z o.o. z siedzibą wBytomiu.W niektórych przypadkach podmioty zewnętrzne świadczące usługi na zlecenie Miasta Zabrze mogą występować w roli niezależnych administratorów np.poczta polska lub inni operatorzy pocztowi, w tym firmy kurierskie. 6.OKRES PRZECHOWYWANIA DANYCH OSOBOWYCH. Pani/Pana dane osobowe w przypadku postępowań o udzielenie zamówienia publicznego będą przechowywane przez okres oznaczony kategorią archiwalną wskazaną w Jednolitym Rzeczowym Wykazie Akt.Dla dokumentów wytworzonych w ramach zamówień klasycznych,których wartość jest równa lub przekracza kwotę130 000 złotych jest to okres 5 lat (kat.arch.B5). Dla dokumentów wytworzonych w ramach zamówień klasycznych dofinansowanych ze środkówUniiEuropejskiej,okres przechowywania określony jest indywidualnie dla każdej umowy o dofinansowanie projektu.Natomiast umowy cywilno-prawne wraz z dokumentacją dotyczącą ich realizacji,niezależnie od trybu w jakim zostały zawarte, przechowywane są przez okres10 lat (kat. arch. B10).Okres przechowywania liczony jest od1 stycznia roku następnego od daty zakończenia sprawy.Po upływie okresu przechowywania dokumentacja niearchiwalna podlega, po uzyskaniu zgody dyrektora właściwego archiwum państwowego, brakowaniu. 7.PRAWA OSÓB,KTÓRYCH DANE DOTYCZĄ, W TYM DOSTĘPU DO DANYCH OSOBOWYCH. Na zasadach określonych przepisami RODO,posiada Pani/Pan prawo do żądania od Administratora: 1) dostępu do treści swoich danych osobowych, 2) sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych, 3) ograniczenia przetwarzania swoich danych osobowych. 8.PRAWO WNIESIENIA SKARGI DO ORGANU NADZORCZEGO. Gdy uznaPani/Pan,że przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych narusza przepisy o ochronie danych osobowych, przysługujePani/Panu prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego,którym jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych,z siedzibą w Warszawie,przy ul.Stawki 2,00-193 Warszawa. 9.INFORMACJA O WYMOGU/DOBROWOLNOŚCI PODANIA DANYCH ORAZ KONSEKWENCJACH NIEPODANIA DANYCH OSOBOWYCH. 9.1.Podanie przez Panią/Pana danych osobowych może stanowić wymóg ustawowy,umowny bądź być warunkiem zawarcia umowy, a podanie danych jest niezbędne dla określonego celu. 9.2.Jeśli nie poda Pani/Pan danych wymaganych ustawą, Administrator nie będzie mógł zrealizować wynikającego z ustawy obowiązku,co może skutkować w szczególności brakiem możliwościPani/Pana udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia, a także innymi konsekwencjami przewidzianymi przepisami prawa. 9.3.Jeśli nie podaPani/Pan danych wymaganych umową, nie będzie można zawrzeć takiej umowy lub jej wykonać. 10.ZAUTOMATYZOWANE PODEJMOWANIE DECYZJI, PROFILOWANIE. Nie będziePani/Pan podlegać decyzji, opierającej się na zautomatyzowanym przetwarzaniu,która jednocześnie będzie wywoływała wobecPani/Pana skutki prawne lub w podobny sposób istotnie naPanią/Pana wpływała.Pani/Pana dane osobowe nie będą profilowane. Składanie ofert: Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem platformy elektronicznej, dostępnej pod adresem: https://zabrze.logintrade.net/zapytania_email TERMIN SKŁADANIA ofert: 2023-11-09 09:00 Miejsce składania ofert: Ofertę należy złożyć za pośrednictwem Platformy przetargowej: https://zabrze.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html Miejsce i termin realizacji: dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia Wymagania: dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia Uwagi: dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia |