Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Remont balkonów wraz z robotami towarzyszącymi |
Data zamieszczenia: | 2023-10-24 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Bankowa 18 72-010 Police powiat: policki Telefon: 91 431 13 00, tel. 91 43 11 350, tel. 605 073 151 wduzy@zgkim.police.pl |
Województwo: | zachodniopomorskie |
Miasto: | Police |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | Telefon: 91 431 13 0 |
Termin składania ofert: | 2023-10-31 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
ZAPYTANIE OFERTOWE na zadanie pn. ,,Remont balkonów wraz z robotami towarzyszącymi na budynku Wspólnoty Mieszkaniowej nr 211 przy ul Szkolnej 5,7, Sikorskiego 11 w Policach, administrowanym przez Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Policach" Wspólnota Mieszkaniowa nr 211 nieruchomości przy Ul. Szkolnej 5,7, Sikorskiego 11 w Policach w imieniu której działa Gmina Police, Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej (ZGKiM) w Policach Ul. Bankowa 18, 72-010 Police. 3. Zakres zamówienia: 1) Zakres robót został określony w: Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych (STWiORB) oraz pomocniczo w przedmiarze robót, stanowiące załączniki do zapytania ofertowego (ZO). 4. Warunki wykonania robót: Warunki wykonania i odbioru robót określa STWiORB, stanowiąca załącznik do ZO. 6. Gwarancja/rękojmia: Wymagana gwarancja/rękojmia na wykonane roboty: minimum 24 miesiące. Dokument nr: ZGKIM.DP.261.84.2023.WD. 1 Otwarcie ofert: 2) Otwarcie ofert: a) oferty zostaną otwarte w dniu 31.10.2023 r. o godz. 10:15 przez upoważnionych przedstawicieli Zamawiającego, Składanie ofert: ofertę należy złożyć w siedzibie ZGKiM w Policach, przy Ul. Bankowej 18, 72-010 Police w sekretariacie pokój nr 312, III piętro w terminie do dnia 31.10.2023 r. do godz. 10:00, b) dopuszcza się złożenie oferty w terminie jw. drogą elektroniczną na adres e-mail: wduzy@zgkim.police.pl - w przypadku złożenia oferty drogą elektroniczną, Wykonawca na wezwanie Zamawiającego przedstawi oryginał oferty. Miejsce i termin realizacji: Wymagany termin wykonania zamówienia - od dnia podpisania umowy do 28.12.2023 r. Wymagania: 2. Tryb postępowania: 1) Postępow;anie uproszczone prowadzone jest w trybie zapytania ofertowego, z zachowaniem zasad określonych w Zarządzeniu Nr 3/V/D/2022 Dyrektora ZGKiM w Policach z dnia 10.05.2022 r. oraz zgodnie z Regulaminem wyboru wykonawców usług, dostaw lub robót budowlanych na potrzeby wspólnoty mieszkaniowej. 2) Zamówienie publiczne o wartości przekraczającej kwotę o której mowa w art. 2 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp, z pominięciem przepisów Ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych, na podstawie art. 6 ustawy (t. j. Dz.U. 2023 poz. 1605 ze zm.). 7. Zawartość oferty: 1) Oferta cenowa - zgodnie z otrzymanym wzorem - załącznik nr 1. 2) Klauzula informacyjna (druk) - załącznik nr 3. 3) Oświadczenie wykonawcy w zakresie wypełnienia obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO (druk) - załącznik nr 4. 4) Opłaconą polisę ubezpieczeniową od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę min. 20 000 zł - polisa powimia być ważna od dnia zawarcia umowy do dnia zakończenia robót zgodnie z umową. 5) Oświadczenie wykonawcy składane na podstawie art. 7 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. - załącznik nr 7 6) Kosztorys ofertowy szczegółowy na roboty jw. - kosztorys ofertowy będzie wymagany od Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana do realizacji zamówienia. Kosztorys ofertowy należy dostarczyć przed podpisaniem umowy. Uwaga: 1) Przedmiar robót traktować należy jako materiał poglądowy. Przed skalkulowaniem oferty należy zweryfikować obmiary i zakres prac przewidzianych do realizacji, gdyż umowa z wybranym Wykonawcą zawarta zostanie w formie ryczałtu - zgodnie ze złożoną ofertą. 2) Wykonawca powinien dokonać wizji lokalnej, przed opracowaniem oferty. 3) Cena ofertowa musi zawierać wszystkie koszty związane z realizacją zadania, wynikające ze specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót i inne koszty niezbędne do wykonania zadania, tj. wszelkie roboty przygotowawcze, koszty transportu, porządkowe, koszty utrzymania zaplecza budowy, koszty energii elektrycznej, wody, współpracy z Zamawiającym, ubezpieczenia, VAT, itp. 8. Ocena wiarygodności Wykonawcy: Zamawiający zgodnie z Zarządzeniem Nr 163/2018 Burmistrza Polic z dnia 29 czerwca 2018 r. w sprawie wprowadzenia metodyki w zakresie oceny dochowania należytej staranności przez nabywców towarów i usług w transakcjach krajowych dokona sprawdzenia wiarygodności Wykonawcy w zakresie: 1) czy podmiot składający ofertę jest zarejestrowany w Krajowym Rejestrze Sądowym (KRS) https://ekrs.ms.gov.pl, lub wpisany jest do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG) https://prod.ceidg.gov.pl, oraz, że profil działalności odpowiada przedmiotowi zamówienia. 2) czy podmiot składający ofertę jest zarejestrowany jako podatnik VAT zgodnie z ustawą z dnia 7 kwietnia 2022 r. o podatku od towarów i usług, zwaną ,,ustawą o VAT" (Dz.U. z 2023 r. poz. 1570), https://ppuslugi.mf.gov.pl 3) czy podmiot składający ofertę nie jest wpisany do prowadzonego przez Szefa Krajowej Administracji Skarbowej (KAS) wykazu podmiotów, które zostały wykreślone przez naczelnika urzędu skarbowego z rejestru jako podatnicy VAT lub, których rejestracja jako podatników VAT została przywrócona zgodnie z ustawą z dnia 7 lipiec 2023 r. o VAT (Dz.U. z 2023 r. poz. 1570) https://www.podatki.gov.pl UWAGA: W przypadku negatywnej oceny, zgodnie z ww, Zarządzeniem Zamawiający odmówi podpisania umowy. 9. Sposób obliczenia ceny oferty: 1) Cena oferty powinna wynikać z oferty cenowej, sporządzonej wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do ZO. 2) Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty. 3) Cena oferty powinna obejmować wszystkie prace konieczne do prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia. 4) Podstawą wyliczenia ceny ofertowej powinna być dla Wykonawcy jego własna, oparta na rachunku ekonomicznym, kalkulacja dokonana w oparciu o opisany przez Zamawiającego przedmiot zamówienia. 5) Podana w ofercie cena jest ceną ryczałtową i nie będzie podlegała podwyższeniu w toku realizacji umowy. 6) Rozliczenia między Zamawiającym, a Wykonawcą będą prowadzone w walucie PLN. 7) Cena musi być wyrażona w złotych polskich niezależnie od wchodzących w jej skład elementów. Tak obliczona cena będzie brana pod uwagę przez Zamawiającego w trakcie oceny złożonych w toku ZO ofert. 10. Kryteria wyboru oferty: 1) Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, który zaoferuje najniższą cenę brutto oraz będzie spełniał wymagania stawiane w ZO. 2) Zamawiający zastrzega sobie prawo do przeprowadzenia negocjacji z Wykonawcą, który złożył najkorzystniejszą ofertę. 11. Warunki finansowania: 1) Nie przewiduje się zaliczek na poczet wykonywanych robót. 2) Fakturowanie zgodnie z podpisaną umową. 3) o wyborze oferty Wykonawcy zostaną powiadomieni pisemnie.e 13. Termin związania ofertą: Wykonawca, składając ofertę, pozostaje nią związany przez okres 30 dni, licząc od dnia upływu terminu składania ofert. W uzasadnionych przypadkach, przed upływem terminu związania ofertą, Zamawiający może zwrócić się do Wykonawców o wyrażenie zgody na przedłużenie tego terminu o oznaczony okres. 14. Komunikacja w postępowaniu: Zamawiający dopuszcza przekazywanie korespondencji w niżej wymienionych formach: 1) pisemnie, 2) drogą elektroniczną na adres: wduzy@zgkim.police.pl , sekretariat@zgkim.police.pl Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie treści ZO. Zamawiający niezwłocznie udzieli wyjaśnień, chyba że prośba o wyjaśnienie wpłynie na mniej niż 2 dni przed terminem składania ofert. W szczególnie uzasadnionych przypadkach Zamawiający ma prawo zmiany treści ZO. Modyfikacja może nastąpić w każdym czasie, przed upływem terminu do składania ofert. W przypadku wprowadzenia takiej zmiany informacja o tym zostanie niezwłocznie przekazana wszystkim Wykonawcom, którym przekazano ZO. 15. Inne informacje: 1) Zamawiający zastrzega możliwość unieważnienia postępowania bez podania przyczyny. 2) Zamawiający zastrzega sobie prawo do wymagania od podmiotu, który złożył najkorzystniejszą ofertę innych dokumentów (między innymi potwierdzających posiadanie wiedzy i doświadczenia, zdolności finansowej itp.) zapewniających prawidłową realizację przedmiotu zamówienia. Kontakt: Osoba prowadząca zapytanie ofertowe: a) w sprawach technicznych Pan Henryk Mańkowski, tel. 605 073 151, e-mail: hmankowski@zgkim.police.pl, b) w sprawach formalnych Pani Wioletta Duży, tel. 91 43 11 350, e-mail: wduzy@zgkim.police.pl |