Zakup technicznych środków materiałowych

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Zakup technicznych środków materiałowych

Data zamieszczenia: 2023-10-27
Dane kontaktowe Zamawiającego: 14 Wojskowy Oddział Gospodarczy
ul. Bukowska 34
60-811 Poznań
powiat: Poznań
Fax 261 577 204
14wog.czolg.sam@ron.mil.pl
Województwo: wielkopolskie
Miasto: Poznań
Wadium: ---
Nr telefonu: Fax 261 577 204
Termin składania ofert: 2023-11-06 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
ZAPROSZENIE DO SKŁADANIA OFERT

W imieniu 14 Wojskowego Oddziału Gospodarczego (,,Zamawiającego") zapraszam do złożenia oferty w ramach postępowania o udzielenie zamówienia
w formie zapytania ofertowego na:
Zakup technicznych środków materiałowych do zabezpieczenia eksploatacji pojazdów ogólnego przeznaczenia, agregatów prądotwórczych i sprzętu przeładunkowego
Zamawiający informuje jednocześnie, że Zamówienie zostanie udzielone Wykonawcy, który przedstawi najkorzystniejszą ofertą na podstawie kryteriów oceny ofert. Wykonawca może zaproponować tylko jedną cenę i nie może jej zmienić po złożeniu oferty.
Przedmiotem zamówienia jest zakup technicznych środków materiałowych niezbędnych do zabezpieczenia eksploatacji pojazdów użytkowanych przez jednostki wojskowe z rejonu odpowiedzialności 14 Wojskowego Oddziału Gospodarczego
w Poznaniu. Zamawiający nie przewiduje w prowadzonym postępowaniu wykorzystania opcji.
Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych poprzez składanie ofert
na poszczególne zadania. Za ofertę częściową uważa się ofertę obejmującą pełny asortyment danego zadania. Liczba zadań 6:
Zadanie nr 1 - DOSTAWA akumulatorów do pojazdów ciężarowych;
Zadanie nr 2 - DOSTAWA ogumienia do pojazdów osobowych, ciężarowych
i autobusów;
Zadanie nr 3 - DOSTAWA profesjonalnych produktów chemicznych
do zabezpieczenia procesu obsługowo - naprawczego pojazdów typu KTO Rosomak oraz innych pojazdów;
Zadanie nr 4 - Zakup filtrów dla sprzętu inżynieryjnego;
Zadanie nr 5 - Zakup filtrów dla sprzętu przeładunkowego;
Zadanie nr 6 - DOSTAWA ogumienia i dętek do sprzętu przeładunkowego.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i warunki wykonania zamówienia zawarte są w projektach umów oraz opisie przedmiotu zamówienia stanowiące załączniki do niniejszego zaproszenia.

Składanie ofert:
Termin nadesłania oferty ustala się na dzień 6 listopada 2023 r. do godz. 08:30, którą należy dostarczyć osobiście lub za pomocą poczty (firmy kurierskiej) na adres: 14 Wojskowy Oddział Gospodarczy, 60-811 Poznań Ul. Bukowska 34, budynek nr 7 pom 227 - kancelaria jawna 14 WOG. Możliwe również jest dostarczenie oferty drogą elektroniczną.
Możliwe jest również złożenie oferty w postaci spakowanego pliku w formacie 7Z (zip) zabezpieczonego hasłem na adres 14wog.czolg.sam@ron.mil.pl, hasło dostępowe należy przesłać na powyższy adres poczty elektronicznej bezpośrednio po upływie terminu dostarczenia ofert (tj. po godz. 9:30 a przed 9:45).

Wymagania:
Wykonawca dla zachowania terminu składania ofert winien uwzględnić czas niezbędny na wystawienie, przez osobę pełniącą służbę na biurze przepustek, przepustki upoważniającej do wejścia do kancelarii Zamawiającego. Za moment wpłynięcia oferty uznaje się czas jej zarejestrowania w kancelarii jawnej.
Ofertę należy złożyć w formie pisemnej w nieprzejrzystej i zamkniętej kopercie
lub opakowaniu, zabezpieczającym jej nienaruszalność do terminu otwarcia ofert. Koperta zawierająca ofertę winna być zaadresowana do Zamawiającego oraz oznaczona w następujący sposób: ,,Postępowanie do 130 tys. złotych - służba czołgowo-samochodowa. Oferta na Zakup technicznych środków materiałowych do zabezpieczenia eksploatacji pojazdów ogólnego przeznaczenia, agregatów prądotwórczych i sprzętu przeładunkowego. Nie otwierać przed dniem 06.11.2023 r. godz. 08:45".
Oferta musi być podpisana (osobiście, podpisem kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym) przez osoby upoważnione do reprezentowania firmy zgodnie z formą reprezentacji Wykonawcy, określoną w dokumencie właściwym dla formy organizacyjnej Wykonawcy.
Wszystkie strony oferty oraz wszelkie miejsca, w których Wykonawca naniósł zmiany, muszą być parafowane przez osoby upoważnione do reprezentowanie firmy Wszystkie strony oferty wraz z załącznikami powinny być ponumerowane (dotyczy dokumentów podpisanych osobiście).
Za podpisany dokument uznaje się dokument opatrzony pieczęcią imienną
i podpisem lub czytelnym podpisem osób upoważnionych do reprezentowania Wykonawcy lub dokument podpisany elektronicznie.
Zamawiający wymaga aby każda oferta zawierała następujące dokumenty:
wypełniony i podpisany przez Wykonawcę formularz cenowo - ofertowy
(załącznik nr 1);
wypełniony i podpisany przez Wykonawcę formularz cenowy (załącznik nr 2),
Kryterium oceny ofert w poszczególnych zadaniach zostały określone
w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 4
do niniejszego zaproszenia.
Termin związania oferty: 30 dni licząc od ostatecznego terminu złożenia ofert.

Kontakt:
Do udzielania ewentualnych wyjaśnień w niniejszym postępowaniu upoważniam:
w zakresie zadania nr 1-3 kpt. Artura BANAKA, tel. 261 577 125 lub 690 114 641, email: 14wog.czolg.sam@ron.mil.pl
w zakresie zadania nr 4-6 st. chor. sztab. Marcina BOBROWSKIGO, tel. 261 577 467 lub 608 372 824, email: ma.bobrowski@ron.mil.pl

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii