Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Wykonanie robót budowlanych |
Data zamieszczenia: | 2023-11-13 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Urząd Miejski w Skoczowie ul.Rynek 1 43-430 Skoczów powiat: cieszyński tel.:33 853 38 54, fax.33 853 91 54, tel. 33 828 0173 um@um.skoczow.pl |
Województwo: | śląskie |
Miasto: | Skoczów |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | tel.:33 853 38 54, f |
Termin składania ofert: | 2023-11-23 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
1. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych, dostaw i usług, które są częścią zakres zadania inwestycyjnego pn.: ,,Zielona przestrzeń" zlokalizowanego na terenie działek nr 45/14, 45/16 oraz 45/18 w Harbutowicach przy Ul. Stara Droga. Zakres zamówienia składa się z cztery elementów : I. Roboty budowlane - wykonanie nawierzchni ścieżki spacerowej. 1. Obsługa geodezyjna wraz z wykonaniem inwentaryzacji powykonawczej -1 kpl. 2. Nawierzchnia bezpieczna ,,CushionFALL" kolor naturalny - warstwa górna o grubości po zagęszczeniu 15 em - 124,40 m2 3. Mechaniczne profilowanie i zagęszczenie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni -115,60 m2 4. Ułożenie obrzeży betonowych gr. 8 em na ławie betonowej - 136,00 m 5. Podbudowa z kruszywa łamanego - warstwa dolna o grubości po zagęszczeniu 30 em - 102,00 m2 6. Podbudowa z kruszywa łamanego - warstwa górna o grubości po zagęszczeniu 15 em - 102,00 m2 II. Zakup, dostawa i montaż - elementy małej architektury. 1. Stół do gry w ping - ponga - 1 szt. 2. Stół do gry w szachy i chińczyka - 1 szt. 3. Stój ald na rowery - 5 szt. rowerów 4. Stojaki na worki na psie odchody - 2 szt. 5. Ul dydaktyczny drewniany - 1 szt. 6. Ul dydaktyczny styropianowy - 1 szt. 7. Budki lęgowe dla ptaków - 6 szt. 8. Domki dla owadów - 3 szt. 9. Tabliczki do oznaczenia gatunków roślin - 200 szt. III. Zakup, dostawa i nasadzenia roślinności. 1. Drzewa: a) Wiśnia bordowa pissardii - 20 szt. b) Lipa wielkokwiatowa - 1 szt. c) Brzoza żółta - 5 szt. 2. Krzewy: a) Kosodrzewina szczepiona - 10 szt. b) Ognik - 5 szt. c) Krzewuszka - 5 szt. d) Tawuła - 5 szt. e) Budleja Dawida - 5 szt. f) Lawenda - 40 szt. g) Krzewy zimozielone - 101 szt. IV. System nawadniania. Hydrogeologiczne prace projektowe, dokumentacyjne i terenowe dla ujęcia wód podziemnych oraz wiercenie studni zostało zlecone specjalistycznej firmie. Do wykonania pozostał zakup, dostawa i montaż: 1. Pompa ręczna typu abisynka - 1 szt. 2. Rura PE 100 - 100 m 3. Wąż pocący nawadniający - 100 m 7.2. Wykonanie hydrogeologicznych prac projektowych, dokumentacyjnych i terenowych dla ujęcia wód podziemnych na terenie działek nr 45/14, 45/16 oraz 45/18 w Harbutowicach przy Ul. Stara Droga oraz wywiercenie studni wykonuje firma HYDROLOGIC Grzegorz Rondel na podstawie odrębnej umowy. 7.3. Wszystkie zastosowane materiały i urządzenia muszą być nowe, bez wad, odpowiadać obowiązującym normom, posiadać stosowne certyfikaty i atesty dopuszczające do stosowania. 7.4. Nawierzchnia bezpieczna CushionFALL - ekologiczna nawierzchnia w postaci drewnianych, zmiękczonych technologicznie zrębków drewnianych frakcji do 25 mm zgodnie z PN-EN 1177. Kolor naturalny. 7.5. Sadzone drzewa powinny mieć wysokość min. 150 em. Dokument nr: Wm.7013.16.2023 Składanie ofert: 5. MIEJSCE I TERMIN SKŁADANIA OFERT Oferty na załączonym formularzu - Załącznik numer 1 z dopiskiem: Wykonanie robót budowlanych, dostaw i usług, które są częścią zakres zadania inwestycyjnego pn.: ,,Zielona przestrzeń" zlokalizowanego na terenie działek nr 45/14, 45/16 oraz 45/18 w Harbutowicach przy Ul. Stara Droga, należy składać następująco: - Osobiście w kancelarii Urzędu Miasta, lub - poprzez operatora pocztowego na adres: Urząd Miejski w Skoczowie, Ul. Rynek 1, 43-430 Skoczów, lub - drogą elektroniczną na adres: um@um.skoczow.pl Oferty należy składać do dnia 23.11.2023 r. Miejsce i termin realizacji: 2. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA - Termin zakończenie całego zakresu zamówienia - do 31.05.2024r. Wymagania: Burmistrz Miasta Skoczowa w celu ponoszenia wydatków w sposób oszczędny, a także dokonania rozeznania rynku zapewniającego uczciwą konkurencję dla zamówień publicznych, do których nie stosuje się przepisów ustawy o zamówieniach publicznych, zaprasza do udziału w postępowaniu ofertowym prowadzonym zgodnie z Regulaminem udzielania w Urzędzie Miejskim w Skoczowie zamówień publicznych, których wartość bez podatku od towaru i usług jest mniejsza niż kwota 130.000 złotych, a dotyczącym realizacji zamówienia o poniższych parametrach: 3. WARUNKI PŁATNOŚCI Płatność za zrealizowany zakres zamówienia: na podstawie protokołu zdawczo - odbiorczego, w terminie 14 dni. 4. KRYTERIA OCENY OFERT I WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU Kryterium oceny ofert: Cena 100 % Oferta najtańsza spośród ofert nieodrzuconych otrzyma 100 punktów. Pozostałe oferty otrzymają proporcjonalnie mniej punktów, według wzoru: (Cn/Cof. b. x 100%)xl00 = ilość punktów, gdzie: Cn - najtańsza cena spośród ofert nieodrzuconych, C0f. b. -- cena oferty badanej nieodrzuconej, 100 % - procentowe znaczenie kryterium ceny, 100 - wskaźnik stały Zamawiający najpierw dokona oceny ofert, następnie sprawdzi spełnienie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu. 1. Warunki udziału w postępowaniu: a) Udzielenie przez Wykonawcę dla zakresu I, II, IV min. 36 miesięcy gwarancji na roboty budowlane, montaż i zabudowane elementy i urządzenia, liczonej od daty odbioru końcowego. b) Udzielenie przez Wykonawcę dla zakresu III min. 12 miesięcy gwarancji liczonej od daty odbioru końcowego. W okresie gwarancji Wykonawca zobowiązany jest do stałej kontroli i pielęgnacji roślin oraz wymiany na własny koszt roślin, które nie przyjęły się po posadzeniu i uschły. 2. Dokumenty, którymi muszą legitymować się Wykonawcy: W celu potwierdzenia spełniania warunków oraz umożliwienia oceny, oferta musi zawierać wypełniony formularz ofertowy na druku stanowiącym załącznik nr 1 do niniejszego zaproszenia. Za termin złożenia oferty uznaje się termin wpływu do biura podawczego UM. Oferty złożone po terminie nie zostaną rozpatrzone. 6. MIEJSCE I TERMIN PRZEPROWADZENIA NEGOCJACJI W CELU ULEPSZENIA TREŚCI OFERT Zamawiający zastrzega sobie możliwość udzjelenia zamówienia na podstawie ofert bez negocjacji. Zamawiający zastrzega sobie możliwość unieważnienia postępowania bez podania przyczyny, co nie upoważnia oferenta do roszczenia prawa do realizacji zamówienia. 7. DODATKOWE INFORMACJE 7.1. Zamawiający dopuszcza możliwość składanie ofert częściowych tj. na wybrane elementy wymieniony w pkt. 1 zapytania ofertowego. Dodatkowe informacje można uzyskać w Wydziale Inwestycji, Rozwoju i Zamówień Publicznych Urzędu Miejskiego w Skoczowie. 8. W wyniku niniejszego zapytania z wybranym Wykonawcą zostanie zawarta umowa o treści zgodnej z załączonym wzorem / Zamawiający zleci realizację przedmiotu zamówienia. Kontakt: Osoby do kontaktu: Krzysztof Brudny - Zastępca Naczelnika Wydziału Inwestycji, Rozwoju i Zamówień Publicznych, tel. 33 828 0173, e-mail: krzysztof.brudny@um.skoczow.pl |