Dostawa armatury wodociągowej i kanalizacyjnej

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Dostawa armatury wodociągowej i kanalizacyjnej

Data zamieszczenia: 2023-11-22
Dane kontaktowe Zamawiającego: GOSPODARKA KOMUNALNA
ul. Regucka 5
05-430 Celestynów
powiat: otwocki
tel. 22 789-70-52, tel. 603 116 134, 605 110 776
gospodarka.kom@celestynow.pl
Województwo: mazowieckie
Miasto: Celestynów
Wadium: ---
Nr telefonu: tel. 22 789-70-52, t
Termin składania ofert: 2023-11-29 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
,,DOSTAWA armatury wodociągowej i kanalizacyjnej na potrzeby Gospodarki
Komunalnej w Celestynowie w 2024 r."
złotych.1. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
1.
Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowej armatury wodociągowej i
kanalizacyjnej zgodnie z asortymentem wskazanym w ust. 2.
2.
Przedmiot zamówienia obejmuje zakup i dostawę asortymentu w poniższym zakresie:
ARMATURA WODOCIĄGOWA
Lp.
RODZAJ
1
2
3
4
NAWIERTKA CIŚNIENIOWA SAMONAWIERCAJĄCA DZ=90 MM/
GW 1 1/2'' TYPU NCS PN 16 DO RUR PVC I PE ŁĄCZONA NA MIN. 2 ŚRUBY. POWŁOKI OBEJMY W
CAŁOŚCI WYŁOŻONE GUMĄ.
NAWIERTKA CIŚNIENIOWA SAMONAWIERCAJĄCA DZ=110 MM/
GW 1 1/2" TYPU NCS PN 16 DO RUR PVC I PE ŁĄCZONA NA MIN. 2 ŚRUBY. POWŁOKI OBEJMY W
CAŁOŚCI WYŁOŻONE GUMĄ.
NAWIERTKA CIŚNIENIOWA SAMONAWIERCAJĄCA DZ=160 MM/
GW 1 1/2" TYPU NCS PN 16 DO RUR PVC I PE ŁĄCZONA NA MIN. 2 ŚRUBY. POWŁOKI OBEJMY W
CAŁOŚCI WYŁOŻONE GUMĄ.
NAWIERTKA CIŚNIENIOWA SAMONAWIERCAJĄCA DZ=225 MM/
GW 1 1/2" TYPU NCS PN 16 DO RUR PVC I PE ŁĄCZONA NA MIN. 2 ŚRUBY. POWŁOKI OBEJMY W
CAŁOŚCI WYŁOŻONE GUMĄ.
5NAWIERTKA WODOCIĄGOWA DZ=90 MM/GW 1 1/2" TYPU NWZ PN 16 DO RUR PVC I PE
ŁĄCZONA NA MIN. 2 ŚRUBY. POWŁOKI OBEJMY W CAŁOŚCI WYŁOŻONE GUMĄ.
6NAWIERTKA WODOCIĄGOWA DZ=110 MM/GW 1 1/2" TYPU NWZ PN 16 DO RUR PVC I PE
ŁĄCZONA NA MIN. 2 ŚRUBY. POWŁOKI OBEJMY W CAŁOŚCI WYŁOŻONE GUMĄ.
7NAWIERTKA WODOCIĄGOWA DZ=160 MM/G 1 1/2" TYPU NWZ PN 16 DO RUR PVC I PE ŁĄCZONA
NA MIN. 2 ŚRUBY. POWŁOKI OBEJMY W CAŁOŚCI WYŁOŻONE GUMĄ.
8NAWIERTKA WODOCIĄGOWA DZ=225 MM/G 1 1/2" TYPU NWZ PN 16 DO RUR PVC I PE ŁĄCZONA
NA MIN. 2 ŚRUBY. POWŁOKI OBEJMY W CAŁOŚCI WYŁOŻONE GUMĄ.
9KLUCZ Z POKRĘTŁEM DO NAWIERTKI Z PKT. 1 L=1180 MM
10KLUCZ Z POKRĘTŁEM DO NAWIERTKI Z PKT. 2 L=1180 MM
11KLUCZ Z POKRĘTŁEM DO NAWIERTKI Z PKT. 3 L=1180 MM
12KLUCZ Z POKRĘTŁEM DO NAWIERTKI Z PKT. 4 L=1180 MM
13KLUCZ Z POKRĘTŁEM DO NAWIERTKI Z PKT. 5 L=1180 MM
14KLUCZ Z POKRĘTŁEM DO NAWIERTKI Z PKT. 6 L=1180 MM
15KLUCZ Z POKRĘTŁEM DO NAWIERTKI Z PKT. 7 L=1180 MM
16KLUCZ Z POKRĘTŁEM DO NAWIERTKI Z PKT. 8 L=1180 MM
217
18
19
ZASUWA MIĘKKOUSZCZELNIONA KLINOWA KOŁNIERZOWA DN=80 MM PN 16 L= 280 MM
ZASUWA MIĘKKOUSZCZELNIONA KLINOWA KOŁNIERZOWA DN=100 MM PN 16 L= 300 MM
ZASUWA MIĘKKOUSZCZELNIONA KLINOWA KOŁNIERZOWA DN=150 MM PN 16 L= 350 MM
20OBUDOWA ZASUWY (SZTYWNA) Z PKT. 17 L= 1060 MM
21OBUDOWA ZASUWY (SZTYWNA) Z PKT. 18 L= 1060 MM
22OBUDOWA ZASUWY (SZTYWNA) Z PKT. 19 L= 1060 MM
23
24
25ZASUWA KLINOWA Z GWINTEM WEWNĘTRZNYM (USZCZELNIENIE MIĘKKIE) DN=32 MM PN 16
ZASUWA KLINOWA Z GWINTEM WEWNĘTRZNYM (USZCZELNIENIE MIĘKKIE) DN=40 MM PN 16
ZASUWA KLINOWA Z GWINTEM WEWNĘTRZNYM (USZCZELNIENIE MIĘKKIE) DN=50 MM PN 16
26OBUDOWA ZASUWY (SZTYWNA) Z PKT. 23 L= 1260 MM
27OBUDOWA ZASUWY (SZTYWNA) Z PKT. 24 L= 1060 MM
28OBUDOWA ZASUWY (SZTYWNA) Z PKT. 25 L= 1060 MM
29
30
3133
34
35HYDRANT NADZIEMNY DN 80 MM (RURA PRZEWODOWA ZE STALI) PN 10 TYP A L=1900 MM
HYDRANT NADZIEMNY DN80 MM ( RURA PRZEWODOWA ZE STALI) PN 10 TYP A L=2150 MM
HYDRANT NADZIEMNY DN80 MM (RURA PRZEWODOWA ZESTALI) PN 10 TYP A L=2450 MM
HYDRANT NADZIEMNY DN80 MM (RURA PRZEWODOWA ZE STALI NIERDZEWNEJ) PN 10 TYP A
L=2150 MM
HYDRANT PODZIEMNY DN 80 (RURA PRZEWODOWA ZE STALI) MM PN 10 L=750 MM
HYDRANT PODZIEMNY DN 80 MM (RURA PRZEWODOWA ZE STALI) PN 10 L=1000 MM
HYDRANT PODZIEMNY DN 80 mm (RURA PRZEWODOWA ZE STALI) PN 10 L=1250 MM
36KOŁNIERZ ŚLEPY DN 80 MM
37KOŁNIERZ ŚLEPY DN 100 MM
38KOŁNIERZ ŚLEPY DN 150 MM
39KOŁNIERZ ŚLEPY DN 200 MM
40KRÓCIEC JEDNOKOŁNIERZOWY FW DN 80 MM L=140 MM
41KRÓCIEC JEDNOKOŁNIERZOWY FW DN 100 MM L=150 MM
42KRÓCIEC JEDNOKOŁNIERZOWY FW DN 150 MM L=180 MM
43KRÓCIEC DWUKOŁNIERZOWY FF DN 80 MM L=100 MM
44KRÓCIEC DWUKOŁNIERZOWY FF DN 80 MM L=150 MM
45KRÓCIEC DWUKOŁNIERZOWY FF DN 80 MM L=200 MM
32
346KRÓCIEC DWUKOŁNIERZOWY FF DN 80 MM L=300 MM
47KRÓCIEC DWUKOŁNIERZOWY FF DN 80 MM L=400 MM
48KRÓCIEC DWUKOŁNIERZOWY FF DN 80 MM L=500 MM
49KRÓCIEC DWUKOŁNIERZOWY FF DN 100 MM L=100 MM
50KRÓCIEC DWUKOŁNIERZOWY FF DN 100 MM L=150 MM
51KRÓCIEC DWUKOŁNIERZOWY FF DN 100 MM L=200 MM
52KRÓCIEC DWUKOŁNIERZOWY FF DN 100 MM L=300 MM
53KRÓCIEC DWUKOŁNIERZOWY FF DN 100 MM L=400 MM
54KRÓCIEC DWUKOŁNIERZOWY FF DN 100 MM L=500 MM
55KRÓCIEC DWUKOŁNIERZOWY FF DN 150 MM L=100 MM
56KRÓCIEC DWUKOŁNIERZOWY FF DN 150 MM L=150 MM
57KRÓCIEC DWUKOŁNIERZOWY FF DN 150 MM L=200 MM
58KRÓCIEC DWUKOŁNIERZOWY FF DN 150 MM L=300 MM
59KRÓCIEC DWUKOŁNIERZOWY FF DN 150 MM L=400 MM
60KRÓCIEC DWUKOŁNIERZOWY FF DN 150 MM L=500 MM
61ZŁĄCZKA PE DZ=25 mm PN 16
62ZŁĄCZKA PE DZ=32 mm PN 16
63ZŁĄCZKA PE DZ=40 mm PN 16
64ZŁĄCZKA PE DZ=50 mm PN 16
65ZŁĄCZKA PE DZ=63 mm PN 16
66ZŁĄCZKA REDUKCYJNA PE DZ=32/25 mm PN 16
67ZŁĄCZKA REDUKCYJNA PE DZ=40/25 mm PN 16
68ZŁĄCZKA REDUKCYJNA PE DZ=40/32 mm PN 16
69ZŁĄCZKA REDUKCYJNA PE DZ=50/32 mm PN 16
70ZŁĄCZKA REDUKCYJNA PE DZ=50/40 mm PN 16
471ZŁĄCZKA REDUKCYJNA PE DZ=63/32 mm PN 16
72ZŁĄCZKA REDUKCYJNA PE DZ=63/40 mm PN 16
73ZŁĄCZKA Z GWINTEM WEWNETRZNYM PN 16 DZ = 25 mm / ?''
74ZŁĄCZKA Z GWINTEM WEWNETRZNYM PN 16 DZ = 25 mm / ?''
75ZŁĄCZKA Z GWINTEM WEWNETRZNYM PN 16 DZ = 25 mm / 1''
76ZŁĄCZKA Z GWINTEM WEWNETRZNYM PN 16 DZ = 32 mm / ?''
77ZŁĄCZKA Z GWINTEM WEWNETRZNYM PN 16 DZ = 32 mm / 1''
78ZŁĄCZKA Z GWINTEM WEWNETRZNYM PN 16 DZ = 32 mm / 1 ?''
79ZŁĄCZKA Z GWINTEM WEWNETRZNYM PN 16 DZ = 40 mm / 1''
80ZŁĄCZKA Z GWINTEM WEWNETRZNYM PN 16 DZ = 40 mm / 1 ?''
81ZŁĄCZKA Z GWINTEM WEWNETRZNYM PN 16 DZ = 40 mm / 1 ? ''
82ZŁĄCZKA Z GWINTEM ZEWNĘTRZNYM PN 16 DZ = 25 mm / ?''
83ZŁĄCZKA Z GWINTEM ZEWNĘTRZNYM PN 16 DZ = 25 mm / ?''
84ZŁĄCZKA Z GWINTEM ZEWNĘTRZNYM PN 16 DZ = 25 mm / 1''
85ZŁĄCZKA Z GWINTEM ZEWNĘTRZNYM PN 16 DZ = 32 mm / ?''
86ZŁĄCZKA Z GWINTEM ZEWNĘTRZNYM PN 16 DZ = 32 mm / 1''
87ZŁĄCZKA Z GWINTEM ZEWNĘTRZNYM PN 16 DZ = 32 mm / 1 ?''
88ZŁĄCZKA Z GWINTEM ZEWNĘTRZNYM PN 16 DZ = 40 mm / 1''
89ZŁĄCZKA Z GWINTEM ZEWNĘTRZNYM PN 16 DZ = 40 mm / 1 ?''
90ZŁĄCZKA Z GWINTEM ZEWNĘTRZNYM PN 16 DZ = 40 mm / 1 ? ''
91ZWĘŻKA FFR 100 X 80 MM KOŁNIERZOWA L= 150 MM
92ZWĘŻKA FFR 100 X 80 MM KOŁNIERZOWA L= 200 MM
93ZWĘŻKA FFR 150 X 80 MM KOŁNIERZOWA L= 200 MM
94ZWĘŻKA FFR 150 X 80 MM KOŁNIERZOWA L= 400 MM
95ZWĘŻKA FFR 150 X 100 MM KOŁNIERZOWA L= 200 MM
596ZWĘŻKA FFR 150 X 100 MM KOŁNIERZOWA L= 400 MM
97RURA PVC ? =90 x 4,3mm SDR 26 PN 10 L=6,0 m
98RURA PVC ? =110 x 4,2mm SDR 26 PN 10 L=6,0 m
99RURA PVC ? =160 x 6,2mm SDR 26 PN 10 L=6,0 m
100RURA PVC ? =225 x 8,6 mm SDR 26 PN 10 L=6,0 m
101NASUWKA CIŚNIENIOWA PVC ? =90 mm PN 10
102NASUWKA CIŚNIENIOWA PVC ? =110 mm PN 10
103NASUWKA CIŚNIENIOWA PVC ? =160 mm PN 10
104NASUWKA CIŚNIENIOWA PVC ? =225 mm PN 10
105ŁUK CIŚNIENIOWY PVC ? 90 mm 90° PN 10
106ŁUK CIŚNIENIOWY PVC ? 110 mm 90° PN 10
107ŁUK CIŚNIENIOWY PVC ? 160 mm 90° PN 10
108ŁUK CIŚNIENIOWY PVC ? 225 mm 90° PN 10
109TRÓJNIK ŻELIWNY KOŁNIERZOWY DN 80/80/80 MM
110TRÓJNIK ŻELIWNY KOŁNIERZOWY DN 100/80/100 MM
111TRÓJNIK ŻELIWNY KOŁNIERZOWY DN 150/80/150 MM
112TRÓJNIK ŻELIWNY KOŁNIERZOWYDN 80/100/80 MM
113TRÓJNIK ŻELIWNY KOŁNIERZOWYDN 100/100/100 MM
114TRÓJNIK ŻELIWNY KOŁNIERZOWY DN 150/100/150 MM
115TRÓJNIK ŻELIWNY KOŁNIERZOWY DN 100/150/100 MM
116TRÓJNIK ŻELIWNY KOŁNIERZOWY DN 150//150/150 MM
117
118
USZCZELKA GUMOWA DO POŁĄCZEŃ KOŁNIERZOWYCH DN 80 mm ŁĄCZNIE ZE ŚRUBAMI M 16
USZCZELKA GUMOWA DO POŁĄCZEŃ KOŁNIERZOWYCH DN 100 mm ŁĄCZNIE ZE ŚRUBAMI M 16
119KOLANO DWUKOŁNIERZOWE ZE STOPKĄ DN 80 MM
120SKRZYNKA DO ZASUWY H=250 DN=185 MM
6121SKRZYNKA DO NAWIERTKI H=250 DN=115 MM
122SKRZYNKA DO HYDRANTU PODZIEMNEGO H=310 DN=370 mm
123TABLICZKA EMALIOWANA Z OZNAKOWANIEM ,,H"
124TABLICZKA EMALIOWANA Z OZNAKOWANIEM ,,Z"
125TABLICZKA EMALIOWANA Z OZNAKOWANIEM ,,D"
153OBEJMA NAPRAWCZA DLA RUR PVC I PE ? = 90 MM Z WYKŁADZINĄ GUMOWĄ
OBEJMA NAPRAWCZA DLA RUR PVC I PE ? = 110 MM Z WYKŁĄDZINĄ GUMOWĄ
SMAR SILIKONOWY 250 G Z DOPUSZCZENIEM DO WODY PITNEJ
MANOMETR CIŚNIENIOWY ? 160 MM (0,0-1,0 MPa)
WAKUOMETR ? 160 MM (DO 100 kPa WARTOŚCI PODCIŚNIENIA)
POKRYWA NASADY HYDRANTOWEJ (KŁOWA) PVC 75
NASADA HYDRANTOWA (KŁOWA) PVC 75
POKRYWA NASADY HYDRANTOWEJ (GWINT ZEWNĘTRZNY) PVC 75
NASADA HYDRANTOWA (GWINT ZEWNĘTRZNY) PVC 75
NYPEL OCYNKOWANY ? "
NYPEL OCYNKOWANY ? "
NYPEL OCYNKOWANY ? "
NYPEL OCYNKOWANY 1"
NYPEL OCYNKOWANY 1?"
NYPEL OCYNKOWANY 1? "
NYPEL OCYNKOWANY 2"
NYPEL OCYNKOWANY PRZEJŚCIOWY ? - ?"
NYPEL OCYNKOWANY PRZEJŚCIOWY ? - 1"
NYPEL OCYNKOWANY PRZEJŚCIOWY 1 - 1 ? "
NYPEL OCYNKOWANY PRZEJŚCIOWY 1 - 1 ? "
NYPEL OCYNKOWANY PRZEJŚCIOWY 1 ? - 1 ? "
NYPEL OCYNKOWANY PRZEJŚCIOWY 1 ? - 2 "
NYPEL OCYNKOWANY PRZEJŚCIOWY 1 ? - 2 "
MUFA OCYNKOWANA 1"
MUFA OCYNKOWANA 1 ? "
MUFA OCYNKOWANA 1 ? "
MUFA OCYNKOWANA 2"
ZDRÓJ ULICZNY L=2525 MM G3/4" -ŚREDNICA WYLOTU ? 20 mm
Lp.
ARMATURA KANALIZACYJNA
RODZAJ
1RURA PVC ? 160 x 4,7 mm SDR 34 SN 8 L=6,0m
2RURA PVC ? 160 x 4,7 mm SDR 34 SN 8 L=2,0m
3RURA PVC ? 110 x 3,2 mm SDR 34 SN 8 L=6,0m
74RURA PVC ? 110 x 3,2 mm SDR 34 SN 8 L=2,0m
5RURA PVC ? 160 x 4,0 mm klasa N L=2,0 m
6RURA PVC ? 110 x 2,6 klasa N mm L=2,0m
7KOLANO PVC ? 160/15?
8KOLANO PVC ? 160/30?
9KOLANO PVC ? 160/45?
10KOLANO PVC ? 110/15?
11KOLANO PVC ? 110/30?
12KOLANO PVC ? 110/45?
13TRÓJNIK PVC ? 160/160/160 MM 90?
14TRÓJNIK PVC ? 160/160/160 MM 45?
15TRÓJNIK PVC ? 110/110/110 MM 90?
16TRÓJNIK PVC ? 110/110/110 MM 45?
17REDUKCJA PVC ? 160/110 MM
18ZASUWA BURZOWA PP ? 160 mm
19KINETA POŁĄCZENIOWA ? 315 mm DOPŁYW PRAWY ? 160 mm
20KINETA POŁĄCZENIOWA ? 315 mm DOPŁYW LEWY ? 160 mm
21KINETA POŁĄCZENIOWA ? 315 mm PRZELOTOWA ? 160 mm
22RURA TRZONOWA KARBOWANA PVC ? 315 mm SN 4 L=1250 mm
23USZCZELKA DO RURY KARBOWANEJ I TRZONOWEJ ? 315 mm
24DWUZŁĄCZKA DO RUR KARBOWANYCH ? 315 mm
25POKRYWA ŻELIWNA A 15 ? 315 mm
26WŁAZ ŻELIWNY Z POKRYWĄ KLASY D 400 ? 600 mm
27PIERŚCIEŃ DYSTANSOWY ? 600 mm H=45
28PIERŚCIEŃ DYSTANSOWY ? 600 mm H=65
83.
Zamawiający zastrzega sobie prawo całkowitej rezygnacji z zakupu niektórych artykułów,
o których mowa w ust. 1.
4.
Wykonawca musi zapewnić Zamawiającemu ciągłość dostaw w okresie wykonywania
przedmiotu zamówienia i zagwarantować realizację dostaw jednorazowych.
5.
Wykonawca zobowiązany jest do dostarczania fabrycznie nowej armatury objętej
przedmiotem zamówienia, każdy typ asortymentu winien pochodzić od jednego producenta.
6.
Wykonawca zobowiązany są do dostarczenia wyrobów pochodzących z bieżącej produkcji oraz
autoryzowanego źródła dystrybucji. Przez oryginalną armaturę Zamawiający rozumie
wyłącznie materiały eksploatacyjne wyprodukowane od podstaw przez producenta.
Oferowana armatura musi posiadać wszelkie wymagane prawem atesty i badania, musi być
fabrycznie nowa, posiadać oryginalne opakowanie z zabezpieczeniami stosowanymi przez
danego producenta (np. hologramy). Armatura musi być oryginalnie zabezpieczona przez
producenta w sposób gwarantujący, iż produkt nie był użyty od momentu wyprodukowania,
musi posiadać naniesiony na opakowaniu opis jednoznacznie identyfikujący produkt, znak
firmowy producenta, kod produktu.
7.
Armatura wodociągowa i kanalizacyjna winna spełniać następujące parametry techniczne:
1) Zasuwy - wykonanie korpusu- żeliwo sferoidalne (GGG 50) malowane farbą epoksydową z
godnie z normą GSK (min 250 um), pełny przelot zasuwowy (bez przewężeń na wysokości
klina), uszczelnienie pokrywy z korpusem za pomocą profilowanej uszczelki zagłębionej w
korpusie, śruby łączące korpus z pokrywą wpuszczane i zalewane masą na gorąco, trzpień
ze stali nierdzewnej walcowany na zimno, potrójne uszczelnienia trzpienia (pierścień
górny, 4 o-ringi, uszczelka manszetowa), klin z żeliwa sferoidalnego na wulkanizowany
zewnętrznie i wewnętrznie powłoką EPDM z pełnym przelotem, prowadzenie klina w
prowadnicach będących integralną częścią korpusu zasuwy, stała nakrętka klina wykonana
z mosiądzu lub materiału porównywalnego,
2) Obudowy do zasuw - trzpień wykonany z pręta stalowego pełnego o przekroju
kwadratowym, zabezpieczony przed korozją. Przekrój pręta nie mniejszy niż:
- ? 14 mm - dla obudów do zasuw ? 40/50 ;
- ? 17 mm - dla obudów do zasuw ? 65/80 ;
- ? 19 mm - dla obudów do zasuw ? 100/150 ;
- ? 24 mm - dla obudów do zasuw ? 225 .
Czop dolny wykonany z żeliwa sferoidalnego, mocowany do trzpienia zasuwy przy pomocy zawleczki
wykonanej ze stali nierdzewnej lub śruby mocującej.
Czop górny wykonany z żeliwa sferoidalnego, mocowany do trzpienia przy pomocy śruby i nakrętki
ze stali nierdzewnej.
Osłona pręta wykonana z tworzywa sztucznego jako rura ochronna z tzw. dzwonem, w dolnej części,
szczelnie przylegającym do korpusu zasuwy.
W górnej części osłony pokrywa uszczelniająca z PE, zabezpieczająca przed zasypaniem ziemią i
przedostawaniem się wody.
3) Hydranty- spełnienie normy PN- 89/M-74092, ciśnienie nominalne PN 10, połączenia
kołnierzowe zg. z EN-1092-2/DIN-28605, korpus oraz zawór kulowy wykonane z żeliwa
sferoidalnego, pełne zabezpieczenie antykorozyjne (zewnętrzne - farbą proszkową
produkowaną na bazie żywic epoksydowych o minimalnej grubości 250 u oraz
98.
wewnętrznie - emaliowane), grzybek zamykający pokryty gumą lub odpowiednim
tworzywem gwarantującym szczelność, wrzeciono i trzpień uruchamiający wykonane ze
stali nierdzewnej, klasa żeliwa, nazwa producenta, średnica oraz ciśnienie nominalne
oznakowane w formie odlewu w widocznym miejscu korpusu, uszczelnienie wrzeciona co
najmniej podwójne o-ringowe wykonanie z NBR lub EPDM, uszczelki płaskie z poliamidu,
odwodnienie powinno działać tylko przy pełnym zamknięciu hydrantu - w położeniach
pośrednich i przy otwarciu odwodnienie powinno być szczelne, nakrętka wrzecionowa i
tuleja prowadząca tłok uszczelniający wykonane z mosiądzu utwardzonego,
4) Kształtki żeliwne - materiał: żeliwo sferodidalne min. GGG 400; kołnierze zwymiarowane
zgodnie z EN-1092-2/DIN-28605/ owiercenie zgodne DIN 2501; zabezpieczenie
antykorozyjne (zewnętrznie i wewnętrznie) proszkową farbą epoksydową nanoszoną
metodą fluidyzacji, o grubości warstwy min. 250 ?m.
Wykonawca dostarcza armaturę, o której mowa w ust. 2 własnym środkiem transportu, na
własny koszt i ryzyko do siedziby Zamawiającego zgodnie z złożonym przez Zamawiającego
zamówieniem.
W przypadku gdy Wykonawca posiada punkt odbioru armatury znajdujący się na terenie
Gminy Celestynów to odbiór zamówionego towaru może być dokonywany osobiście przez
pracownika Zamawiającego lub konserwatora sieci wodociągowej/kanalizacyjnej
świadczącego usługi na rzecz Zamawiającego posiadających wydane przez Zamawiającego
stosowne upoważnienie. Wykonawca będzie upoważniony do sprawdzenia autentyczności i
aktualności takiego upoważnienia przed wydaniem towaru (np. telefonicznie) . Towar zostanie
wydany na podstawie dokumentu WZ, a faktura za ten towar zostanie przesłana
elektronicznie na adres e-mailowy Zamawiającego.
Dostawy będą realizowane w formie dostaw częściowych, każdorazowo w dni robocze oraz w
przypadku awarii również w soboty i niedziele (święta) co do zasady w godz.ch od 08:00 do
14:00.
Dostawy częściowe będą realizowane w terminie do 24 godzin od złożenia zamówienia za
pośrednictwem poczty, faksu lub telefonicznie zamówienia przez Zamawiającego z wyjątkiem
wystąpienia awarii - w ciągu 3 godzin od chwili zgłoszenia zapotrzebowania na dany rodzaj
armatury.
W przypadku dostarczenia towaru niezgodnego z parametrami określonymi przez
Zamawiającego w niniejszej zapytaniu ofertowym, lub dostarczenia wadliwej armatury
Wykonawca jest zobowiązany do jego wymiany w ciągu 12 godzin od zgłoszenia
nieprawidłowości przez Zamawiającego.
Ceny jednostkowe zaproponowane przez Wykonawcę w załączniku nr 1 do formularza oferty
powinny zawierać wszystkie nakłady i składniki niezbędne do prawidłowego wykonania
przedmiotu zamówienia, w tym koszty transportu i rozładunku do Siedziby Zamawiającego -
loco Celestynów, Ul. Regucka 5 lub do punktu odbioru o ile znajduje się na terenie Gminy
Celestynów.
Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość dostarczonych produktów, na które udzieli 24
miesięcznej gwarancji na warunkach ogólnych.

Dokument nr: ZP/ 24 /2023

Składanie ofert:
VII.
MIEJSCE ORAZ TERMIN SKŁADANIA OFERT.
Ofertę zapakowaną i oznaczoną zgodnie z punktem 5 należy dostarczyć do siedziby
Zamawiającego tj. Gospodarka Komunalna w Celestynowie, Ul. Regucka 5, 05-430 Celestynów.
TERMIN SKŁADANIA ofert upływa dnia: 29 listopada 2023 r. godz. 10:00.
Oferty złożone po terminie, określonym w ust. 2 nie będą rozpatrywane.

Miejsce i termin realizacji:
10II.
TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA
Termin wykonania zamówienia: od dnia 1 stycznia 2024 r. do dnia 31 grudnia 2024 r.

Wymagania:
Postępowanie prowadzone jest w związku z obowiązującymi przepisami: ustawą z dnia
z 27 sierpnia 2009 roku o finansach publicznych (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 1270 z późn. zm.) oraz
Regulaminem udzielania zamówień publicznych w Gospodarce Komunalnej w Celestynowie
o wartości nieprzekraczającej kwoty 130.000 złotych
III.
WYKAZ DOKUMENTÓW I OŚWIADCZEŃ, KTÓRE NALEŻY ZAŁĄCZYĆ DO OFERTY.
W celu wykazania się przez wykonawcę spełnianiem warunków udziału w postępowaniu do oferty
załączyć należy:
1)
oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania zgodnie ze wzorem stanowiącym
załącznik nr 2 do zapytania ofertowego,
2)
oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie ze wzorem
stanowiącym załącznik nr 3 do zapytania ofertowego,
3)
wiedza i doświadczenie - Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie wykazania przez
Wykonawcę, że wykonał należycie, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych
wykonuje, w okresie ostatnich 3 (trzech) lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli
okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, dostawy armatury wodociągowej
i kanalizacyjnej o wartości minimum 30.000,00 zł wraz z podaniem kwot, dat wykonania i
podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane oraz załączeniem dowodów, czy
zostały wykonane lub są wykonywane należycie. W celu potwierdzenia spełniania powyższego
warunku Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć Wykaz wykonanych dostaw sporządzony
według wzoru stanowiącego Załącznik nr 4 do zapytania ofertowego oraz załączyć dowody
potwierdzające czy dostawy zostały wykonywane lub są wykonywane należycie.
IV.
OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERTY.
Oferta powinna zostać sporządzona zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 1 do
zapytania ofertowego oraz podpisana przez osobę/y uprawnioną/e do reprezentacji
wykonawcy.
Każdy wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę, w której może być zaproponowana tylko
jedna cena.
Postępowanie prowadzone jest w języku polskim. Wszelkie dokumenty składane w trakcie
postępowania sporządzone w języku obcym należy składać wraz z tłumaczeniem na język
polski.
Dokumenty są składana w formie oryginału lub kopi poświadczonej za zgodność oryginałem
przez wykonawcę.
Wszelkie miejsca w ofercie, w których wykonawca naniósł poprawki lub zmiany wpisanej przez
siebie treści muszą być parafowane przez osobę uprawnioną do reprezentacji wykonawcy.
Wynagrodzenie należne wykonawcy będzie wynagrodzeniem kosztorysowym. Wykonawca
wystawi i dostarczy fakturę w formie elektronicznej na adres e-mail Zamawiającego
każdorazowo po wykonanej dostawie.
Przed upływem terminu składania ofert, w szczególnie uzasadnionych przypadkach
zamawiający może zmodyfikować treść zapytania ofertowego. Dokonana modyfikacja
zostanie niezwłocznie przekazana wszystkim wykonawcom oraz zamieszczona na stronie
118.
internetowej zamawiającego.
Zamawiający przedłuży termin składania ofert, jeżeli w wyniku modyfikacji treści zapytania
ofertowego niezbędny jest czas na wprowadzenie zmian w ofertach, o czym zostaną
powiadomieni wszyscy wykonawcy, którym przekazano zapytanie ofertowe oraz informacja
zostanie zamieszczona na stronie internetowej zamawiającego.
Zamawiający może zamknąć postępowanie bez wybrania żadnej oferty w przypadku, gdy
żadna ze złożonych ofert nie odpowiada warunkom określonym przez zamawiającego.
Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
Zamawiający przewiduje możliwość negocjacji złożonych ofert.
Zamawiający wezwie wykonawcę, który złożył najkorzystniejszą ofertę w wyznaczonym przez
siebie terminie do wyjaśnień treści złożonej oferty lub uzupełnień złożonej oferty.
Jeżeli Wykonawca, którego ofertę wybrano, uchyla się od zawarcia umowy w sprawie
zamówienia publicznego, Zamawiający może wybrać ofertę najkorzystniejszą spośród
pozostałych ofert.
Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia zobowiązani są ustanowić
Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego
albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia. Przyjmuje
się, że pełnomocnictwo do podpisania oferty obejmuje pełnomocnictwo do poświadczenia za
zgodność z oryginałem wszystkich dokumentów załączonych do oferty. Pełnomocnictwo
należy przedstawić w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie.
V.
1.
2.
3.
4.
5.
6.
7.
8.
9.
SPOSÓB OBLICZENIA CENY.
Ceny jednostkowe zaproponowane w formularzu oferty powinny zawierać wszystkie
zobowiązania (koszty) niezbędne do prawidłowego wykonania zamówienia.
Ceny jednostkowe nie ulegną zmianie w czasie realizacji całego przedmiotu zamówienia i nie
będzie podlegać waloryzacji.
Wykonawca określi wartość cen jednostkowych w uwzględnieniem wszystkich kosztów
niezbędnych do prawidłowego zrealizowania zamówienia wynikających wprost zapytania
ofertowego oraz załączników do zapytania ofertowego oraz ujmie wszystkie inne koszty i
składniki w nich niezawarte, a bez których nie można wykonać zamówienia.
Podane w ofercie ceny muszą być wyrażone w PLN cyfrą.
Ceny muszą być wyliczone w zaokrągleniu do dwóch miejsc po przecinku (zasada
zaokrąglania: poniżej 5 należy końcówkę pominąć, równe i powyżej 5 należy zaokrąglić w
górę).
Obowiązującą formą wynagrodzenia będzie wynagrodzenie kosztorysowe wynikające z ilości
wykonanych dostaw oraz ich cen jednostkowych brutto podanych w ofercie Wykonawcy.
W celu porównania złożonych ofert Wykonawca obliczy porównawczą cenę ofertową brutto.
Wykonawca obliczy porównawczą cenę ofertową brutto z zastosowaniem cen jednostkowych
brutto poszczególnych pozycji asortymentu oraz szacunkowej ilości asortymentu w okresie
realizacji zamówienia.
Porównawcza cena ofertowa brutto nie stanowi wartości umowy i służy jedynie porównaniu
złożonych ofert w postępowaniu. Wartość faktycznie wykonanych dostaw zależeć będzie od
1210.
VI.
1.
rzeczywistych potrzeb, a Zamawiający nie będzie ponosił żadnych konsekwencji z tego tytułu.
Podana ilość dostaw jest wyłącznie wartością szacunkową (orientacyjną) przyjętą do celów
porównania ofert i wyboru najkorzystniejszej oferty. Środki, jakimi dysponuje Zamawiający na
realizację zamówienia zostaną określone w umowie i będą stanowiły maksymalne
wynagrodzenie Wykonawcy.
Wykonawca zobowiązany jest do uzyskanie wszelkich niezbędnych informacji, które mogą być
konieczne do prawidłowej wyceny przedmiotu zamówienia i zawarcia umowy, gdyż wyklucza
się możliwość roszczeń Wykonawcy związanych z błędnym skalkulowaniem ceny lub
pominięciem elementów niezbędnych do prawidłowego wykonania zamówienia.
OPIS KRYTERIÓW, KTÓRYMI ZAMAWIAJĄCY BĘDZIE SIĘ KIEROWAŁ PRZY WYBORZE OFERTY.
Przy ocenie ważnych ofert zamawiający będzie się kierował n następującym kryterium:
1) Cena - 100%
C= Cn/Cbx100x100%
gdzie:
C - ilość punktów przyznana danej ofercie w kryterium cena
Cn - oferowana najniższa cena oferty
Cb - oferowana cena w badanej ofercie
100 - wskaźnik stały
2) Maksymalna ilość możliwych do uzyskania punktów wynosi 100. Wszystkie obliczenia będą
dokonywane z dokładności do dwóch miejsc po przecinku. Zamawiający przyzna
zamówienia wykonawcy, który zdobędzie najwyższą ilość punktów.
Wykonawca może złożyć tylko 1 ofertę, ponosząc koszty jej przygotowanie i złożenia.
Ofertę należy złożyć pod rygorem nieważności w formie pisemnej w zamkniętej kopercie,
gwarantującej zachowanie poufności i jej nienaruszalności do terminu otwarcia ofert.
Zamawiający nie dopuszcza złożenia oferty w formie elektronicznej.
Koperta powinna zostać oznakowana w następujący sposób:
GOSPODARKA KOMUNALNA W CELESTYNOWIE
ul. Regucka 5, 05-430 Celestynów
oraz napis:
13Oferta w postępowaniu na
,,Dostawa armatury wodociągowej i kanalizacyjnej na potrzeby Gospodarki Komunalnej w
Celestynowie w 2024 r."
Nr postępowania ZP/ 24 /2023
Nie otwierać przez dniem 29 listopada 2023 r., godz. 10:00
Koperta powinna także zawierać nazwę i adres wykonawcy (dopuszcza się pieczątkę
wykonawcy).
Wykonawca może przed terminem do składania ofert, zmienić lub wycofać złożoną przez
siebie ofertę pod warunkiem, że zamawiający otrzyma pisemne powiadomienie o
wprowadzeniu zmian lub wycofaniu oferty przed upływem wyznaczonym do składnia ofert.
Wykonawca nie może wprowadzić jakichkolwiek zmian w treści złożonej oferty po upływie
terminu składania ofert.
IX. INFORMACJE O FORMALNOŚCIACH, JAKIE POWINNY ZOSTAĆ DOPEŁNIONE PO WYBORZE OFERTY
W CELU ZAWARCIA UMOWY.
1.
2.
3.
Jeżeli Wykonawca, którego ofertę wybrano, uchyla się od zawarcia umowy w sprawie
zamówienia publicznego, Zamawiający może wybrać ofertę najkorzystniejszą spośród
pozostałych ofert, bez przeprowadzenia ich ponownego badania i oceny, chyba że zachodzą
przesłanki do unieważnienia postępowania.
Warunkiem, koniecznym ze strony Wykonawcy, do zawarcia umowy będzie dostarczenie
Zamawiającemu przed jej zawarciem nw. dokumentów:
1) w przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia:
dostarczenie Zamawiającemu przed podpisaniem umowy kserokopii (potwierdzonej ,,za
zgodność z oryginałem") umowy współpracy lub umowy konsorcjum - określającą w
szczególności zasady odpowiedzialności i rozliczeń stron najpóźniej w dniu zawarcia
umowy,
W przypadku niedostarczenia przed podpisaniem umowy dokumentów, o których mowa w
ust. 2 Zamawiający uzna, że Wykonawca uchyla się od podpisania umowy z winy Wykonawcy i
dokona ponownego wyboru oferty zgodnie z ust. 1.

Uwagi:
X. KLAUZULA INFORMACYJNA Z ART. 13 RODO.
14Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27
kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w
sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie
o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej ,,Rozporządzenie", informuję, że:
1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gospodarka Komunalna w Celestynowie, ul. Regucka 5,
05-430 Celestynów
2. W sprawach z zakresu ochrony danych osobowych może się Pani/Pan kontaktować się z Inspektorem
Ochrony Danych pod adresem e-mail: inspektor@cbi24.pl.
3. Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane w celu związanym z postępowaniem prowadzonym z
wyłączeniem przepisów ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2023r.
poz. 1605 ze zm.).
4. Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane przez okres 10 pełnych lat kalendarzowych, licząc od 1
stycznia roku następnego po roku, w którym nastąpiło zakończenie sprawy (11 lat) na podstawie
Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej,
jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów
zakładowych.
5. Podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych jest art. 6 ust. 1 lit. c) ww. Rozporządzenia w związku z
przepisami ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. z późn. zm.).
6. Pani/Pana dane osobowe będą ujawniane osobom działającym z upoważnienia administratora, mającym
dostęp do danych osobowych i przetwarzającym je wyłącznie na polecenie administratora, chyba że wymaga
tego prawo UE lub prawo państwa członkowskiego. Pani/Pana dane mogą zostać przekazane podmiotom
zewnętrznym na podstawie umowy powierzenia przetwarzania danych osobowych - dostawcy usług poczty
mailowej, strony BIP, dostawcy usług informatycznych w zakresie programów księgowo-ewidencyjnych.
7. Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest
wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych
związanym z udziałem w postępowaniu; konsekwencją niepodania danych jest brak możliwości udziału w
postępowaniu.
8. Osoba, której dane dotyczą ma prawo do:
- dostępu do treści swoich danych oraz możliwości ich poprawiania, sprostowania, ograniczenia
przetwarzania,
- w przypadku gdy przetwarzanie danych odbywa się z naruszeniem przepisów Rozporządzenia służy prawo
wniesienia skargi do organu nadzorczego tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-
193 Warszawa.
9. Osobie, której dane dotyczą nie przysługuje:
- w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e Rozporządzenia prawo do usunięcia danych osobowych;
- prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 Rozporządzenia;
- na podstawie art. 21 Rozporządzenia prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż
podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c Rozporządzenia.
10. W przypadku gdy wykonanie obowiązków, o których mowa w art. 15 ust. 1-3 Rozporządzenia,
wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku, Administrator może żądać od osoby, której dane dotyczą,
wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy
lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
11. Skorzystanie przez osobę, której dane dotyczą, z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia danych
osobowych, o którym mowa w art. 16 Rozporządzenia, nie może skutkować zmianą wyniku postępowania
ani zmianą postanowień umowy.
12. Wystąpienie z żądaniem, o którym mowa w art. 18 ust. 1 Rozporządzenia, nie ogranicza przetwarzania
danych osobowych do czasu zakończenia postępowania.
14. Od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku gdy wniesienie żądania, o
którym mowa w art. 18 ust. 1 Rozporządzenia, spowoduje ograniczenie przetwarzania danych osobowych
zawartych w protokole i załącznikach do protokołu, Administrator nie udostępnia tych danych zawartych w
protokole i w załącznikach do protokołu, chyba że zachodzą przesłanki, o których mowa w art. 18 ust. 2
Rozporządzenia.
15. W przypadku gdy wykonanie obowiązków, o których mowa w art. 15 ust. 1-3 Rozporządzenia,
wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku, Administrator może żądać od osoby, której dane dotyczą,
15wskazania dodatkowych informacji mających w szczególności na celu sprecyzowanie nazwy lub daty
zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia.
16. Skorzystanie przez osobę, której dane dotyczą, z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia, o
którym mowa w art. 16 Rozporządzenia, nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników.
17. Ponadto informujemy, iż w związku z przetwarzaniem Pani/Pana danych osobowych nie podlega Pan/Pani
decyzjom, które się opierają wyłącznie na zautomatyzowanym przetwarzaniu, w tym profilowaniu, o czym
stanowi art. 22 Rozporządzenia.

Kontakt:
VIII. SPOSÓB POROZUMIEWANIA SIĘ WYKONAWCÓW Z ZAMAWIAJACYM.
1.
2.
Oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje Strony mogą przekazywać sobie, za
pomocą poczty elektronicznej, z zastrzeżeniem, że oferta Wykonawcy pod rygorem
nieważności musi być złożona na piśmie.
Osobą upoważnioną do kontaktu z Wykonawcami w sprawach merytorycznych jest Robert
Korpysz tel. 603 116 134 oraz w sprawach proceduralnych Katarzyna Grzanka tel.
605 110 776.

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii