Usługa spychaczem

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Usługa spychaczem

Data zamieszczenia: 2023-11-24
Dane kontaktowe Zamawiającego: TAMEH POLSKA sp. z o.o
Al. J. Piłsudskiego 92/102B
41-308 Dąbrowa Górnicza
powiat: Dąbrowa Górnicza
anna.bednarczyk@tameh.pl
https://tameh.logintrade.net/zapytania_email,1539542,430f629222528cd2435ef12da87ca076.html
Województwo: śląskie
Miasto: Dąbrowa Górnicza
Wadium: ---
Nr telefonu: ---
Termin składania ofert: 2023-12-05 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
FL/N/PN/670/2023,,Usługa spychaczem na składowiskach węgla na potrzeby ZW Nowa''
Treść zapytania:
Serdecznie zapraszamy do złożenia oferty handlowej.
Produkty:
Lp. Nazwa produktu Ilość Jednostka Indeks Załącznik/Link Uwagi
1. 1 zmiana robocza w okresie zimowym netto 1 komplet -
2. 1 zmiana robocza w okresie letnim netto 1 komplet -

Dokument nr: Z477/346370

Składanie ofert:
Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem platformy elektronicznej, dostępnej pod adresem:
https://tameh.logintrade.net/zapytania_email,1539542,430f629222528cd2435ef12da87ca076.html

Data i godz. rozpoczęcia przyjmowania ofert:
04- 12- 2023 12: 00
Data i godz. zakończenia przyjmowania ofert:
05- 12- 2023 10: 00
Data i godz. zakończenia zadawania pytań:
Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem platformy elektronicznej, dostępnej pod adresem:
https://tameh.logintrade.net/zapytania_email,1539542,430f629222528cd2435ef12da87ca076.html

Wymagania:
Kryteria formalne (warunki udziału w postępowaniu):
Termin płatności: 45 dni od daty otrzymania prawidłowo wystawionej faktury VAT
Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej CEIDG, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert
Aktualne zaświadczenie Naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
Sprawozdanie finansowe za ostatnie trzy lata obrotowe oraz sprawozdanie F-01 za ostatni okres, za jaki było sporządzone. W przypadku prowadzenia działalności w okresie krótszym niż trzy lata - za ten okres. Jeżeli sprawozdania finansowe podlegają badaniu przez biegłego rewidenta, zgodnie z przepisami o rachunkowości również odpowiednio z opinią o badanym sprawozdaniu. W przypadku Wykonawców niezobowiązanych do sporządzania sprawozdania - inne dokumenty określające przychód netto ze sprzedaży oraz aktywa i zobowiązania za okres nie dłuższy niż ostatnie trzy lata obrotowe, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres
Oświadczenie wg załącznika nr 3 do Specyfikacji
Oświadczenie o posiadaniu niezbędnej wiedzy oraz doświadczenia, a także wykaz co najmniej dwóch zamówień wykonanych w ciągu ostatnich 3 lat na kwotę co najmniej 650.000,00 zł netto każde, lub jedno w kwocie co najmniej 1.100.000,00 zł netto w tym określonych w pkt. 3 ppkt. 3.3 SIWZ, z podaniem ich przedmiotu, wartości, odbiorców oraz daty i miejsca wykonania oraz dokumenty potwierdzające (wymagane Referencje), że prace te zostały wykonane należycie według załącznika nr 5 do Specyfikacji. Wymaga się, aby przedkładane dokumenty potwierdzające (Referencje), że Wykonawca wykonał prace należycie
Oświadczenie o dysponowaniu odpowiednim potencjałem technicznym, zgodnie z pkt. 3 SIWZ, i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, zgodnie z pkt. 3 SIWZ wg załącznika nr 6 do Specyfikacji
Pisemne oświadczenie dot. posiadania r-ku bankowego podpisane zgodnie z zasadami reprezentacji.
Zaświadczenie z banku Wykonawcy potwierdzające iż Wykonawca jest posiadaczem r-ku bankowego (dot. firm, które nie świadczyły usług dla TAMEH POLSKA sp. z o.o. w ciągu ostatnich dwóch lat).
Potwierdzony formularz odbycia wizji lokalnej według załącznika nr 4.
Kopie koncesji, zezwoleń lub licencji, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem

Uwagi:
Kryteria oceny oferty
Cena - 100%
Dodatkowe warunki formalne:
Firmy na rzecz których ma być dokonywany zakup
3841 ZW Blachownia
3840 ZW Kraków
3839 ZW Nowa
Uwaga:
1. Nasza firma wykorzystuje Platformę zakupową Logintrade jako narzędzie do kontaktów z dostawcami.
2. Oferty handlowe przyjmowane są tylko przez platformę zakupową.
3. Rejestracja w bazie dostawców naszej firmy, przeglądanie zapytań ofertowych oraz składanie ofert handlowych jest bezpłatne.
4. Jeśli nie posiadasz konta na platformie zakupowej Logintrade zarejestruj się w bazie dostawców w celu otrzymania loginu i hasła do swojego konta. Jedno konto dostawcy umożliwia otrzymywanie zapytań ofertowych od wielu kupców.
5. Aby przeglądać zapytania ofertowe od firmy, która je złożyła, musisz być zarejestrowany w jej bazie dostawców.
6. Regulamin Platformy zakupowej jest dostępny w panelu rejestracyjnym.

Kontakt:
Kupiec:
Anna Bednarczyk
tel:
e-mail: anna.bednarczyk@tameh.pl

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii