Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Aranżacja i wyposażenie muzeów |
Data zamieszczenia: | 2023-11-24 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Parafia rzymskokatolicka pw. św. Tomasza Apostoła w Nowym Mieście Lubawskim Kościelna 10 13-300 Nowe Miasto Lubawskie powiat: nowomiejski 668584673 kopgk@onet.pl https://bazakonkurencyjnosci.funduszeeuropejskie.gov.pl/ogloszenia/181185 |
Województwo: | warmińsko-mazurskie |
Miasto: | Nowe Miasto Lubawskie |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | 668584673 |
Termin składania ofert: | 2023-12-05 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Aranżacja i wyposażenie obiektu Muzeum Działyńskich oraz Muzeum Ziemi Lubawskiej Powstaje w kontekście projektu RPWM.06.01.01-28-0027/17 - Rewitalizacja, adaptacja i zagospodarowanie na cele kulturalne i turystyczne zabytkowych obiektów tworzących Szlak Sanktuariów Warmii i Mazur Część 1 Aranżacja i wyposażenie muzeów Przedmioty zamówienia DOSTAWA Dostawy inne Opis 1. Przedmiot zamówienia Przedmiotem zamówienia jest: Zamówienie nr 1: Aranżacja i wyposażenie obiektu Muzeum Działyńskich przy ulicy Działyńskich 9 w Nowym Mieście Lubawskim oraz Zamówienie nr 2: Aranżacja i wyposażenie Muzeum Ziemi Lubawskiej w Lubawie zlokalizowanego w obiekcie Wikariatki przy ulicy Pod Murami 30 oraz w przy ulicy Biskupiej w Lubawie Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku nr 5 do Zapytania ofertowego. 2. Wykonawca wykona przedmiot zamówienia na podstawie szczegółowego opisu zamówienia, ustaleń zapytania ofertowego, opisu wystawy w Nowym Mieście Lubawskim (Załącznik 6), zgodnie z obowiązującymi przepisami szczegółowymi i wiedzą techniczną. Oferent dostarczy przedmiot zamówienia zgodny z minimalnymi parametrami zawartymi w szczegółowym opisie zamówienia, ustaleniami zapytania ofertowego, zgodnie z obowiązującymi przepisami szczegółowymi i wiedzą techniczną. Przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy, pełnowartościowy, wolny od wszelkich wad i uszkodzeń bez wcześniejszej eksploatacji. 3. Na zakończenie realizacji zamówienia Wykonawca przygotuje i dostarczy kosztorys powykonawczy. 4. Szczegółowe określenie sposobu realizacji przedmiotu zamówienia, w tym informacje dotyczące ilości sztuk, wymiarów, wyposażenia, określenia materiałów z których mają zostać wykonane, wymaganych atestów, itp. - zawarte jest w załączniku 5 do zapytania ofertowego Szczegółowy opis zamówienia. 5. Zamawiający zastrzega, że wszędzie tam, gdzie w treści dokumentów składających się na opis przedmiotu zamówienia i w samym opisie zostały wskazane znaki towarowe, patenty, pochodzenie, źródła lub normy, Zamawiający dopuszcza metody, materiały, urządzenia, systemy, technologie, produkty, itp. równoważne do przedstawionych w opisie przedmiotu zamówienia w zakresie technologii wykonania i ogólnego składu materiałów, produktów. Dodatkowo Zamawiający podkreśla, iż równoważne metody, materiały, urządzenia, systemy, technologie itp. nie mogą stanowić jedynie zamienników w stosunku do metod, materiałów, urządzeń, systemów, technologii itp. opisanych w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia, ale muszą gwarantować spełnienie zdefiniowanych tam wymagań Zamawiającego. Przez - równoważne - rozumie się materiały o parametrach technicznych i eksploatacyjnych nie gorszych (nie niższych) od założonych w dokumentacji / wskazanych przez Zamawiającego w szczególności w odniesieniu do: 1. charakteru użytkowego (tożsamości funkcji) 2. parametrów technicznych (wytrzymałość, trwałość) 3. parametrów bezpieczeństwa użytkowania Ciężar udowodnienia, że materiał (wyrób) jest równoważny w stosunku do wymogu określonego przez Zamawiającego spoczywa na składającym ofertę. 6. Okres gwarancji - minimum 2 lata - weryfikowane na podstawie informacji zawartych w formularzu ofertowym. Okres gwarancji minimum 2 lata - weryfikowane na podstawie informacji zawartych w formularzu ofertowym. CPV: 30213100-6, 32000000-3, 38652100-1, 38653400-1, 39100000-3, 39133000-3, 39154000-6, 39171000-1, 48822000-6, 79934000-0 Dokument nr: 2023-60355-181185 Składanie ofert: TERMIN SKŁADANIA ofert 2023-12-05 Miejsce i termin realizacji: Planowany termin podpisania umowy 2023-12 Miejsca realizacji adres Kraj Polska Województwo warmińsko-mazurskie Powiat nowomiejski Gmina Nowe Miasto Lubawskie Miejscowość Nowe Miasto Lubawskie adres Kraj Polska Województwo warmińsko-mazurskie Powiat iławski Gmina Lubawa Miejscowość Lubawa TERMIN REALIZACJI UMOWY 1. Przewidziany maksymalny termin realizacji przedmiotu zamówienia: do 15 marca 2024r. 2. Termin realizacji zamówienia może ulec zmianie, w zależności od wystąpienia okoliczności, które szczegółowo zostały wymienione w pkt. XVIII Miejsce dostawy: Muzeum Działyńskich Kamienica przy Ul. Działyńskich 9 13-300 Nowe Miasto Lubawskie Wikariatka Pod Murami 30 14-260 Lubawa Muzeum Ziemi Lubawskiej Ul. Biskupia 14-260 Lubawa Wymagania: Zamówienia uzupełniające Nie dotyczy Warunki zmiany umowy Warunki istotnych zmian umowy: 1. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany umowy zawartej z wybranym w toku postępowania z Wykonawcą, w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej, z uwzględnieniem podawanych warunków ich wprowadzenia: 1.1 Termin bądź zakres realizacji zamówienia może ulec zmianie w następujących sytuacjach: a. W przypadku wystąpienia okoliczności, których obiektywnie nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy; b. W przypadku wystąpienia okoliczności niezależnych od Wykonawcy, na jego uzasadniony wniosek, pod warunkiem, że zmiana ta wynika z okoliczności, których Wykonawca nie mógł przewidzieć na etapie składania oferty i nie jest przez niego zawiniona; c. W przypadku opóźnień powstałych z przyczyn, za które Wykonawca i Zamawiający nie odpowiadają; d. wynikających/zaistniałych w wyniku z wystąpienia siły wyższej; e. wynikających/zaistniałych w wyniku pandemii COVID-19; f. wynikających z przyczyn niezależnych od Zamawiającego; g. Na wniosek i za zgodną wolą obu stron. 1.2 Wynagrodzenie. Wynagrodzenie Wykonawcy określone w umowie może ulec zmianom w następujących przypadkach: a. Zmiana obowiązującej stawki VAT - jeśli zmiana stawki VAT będzie powodować zwiększenie kosztów wykonania umowy po stronie Wykonawcy, Zamawiający dopuszcza możliwość zwiększenia wynagrodzenia o kwotę równą różnicy w kwocie podatku zapłaconego przez Wykonawcę; b. W przypadku zmniejszenia zakresu zamówienia, w przypadku gdyby z uzasadnionych przez Strony umowy powodów należało ograniczyć zakres zamówienia; c. rezygnacji z części zakresu zamówienia, jeśli taka rezygnacja będzie niezbędna do prawidłowej realizacji przedmiotu umowy - o wartość niewykonanego zamówienia. 1.3 Inne zmiany: a. W przypadku zmiany regulacji prawnych obowiązujących w dniu podpisania umowy z Wykonawcą, która będzie wnosiła nowe wymagania co do sposobu realizacji jakiegokolwiek tematu ujętego przedmiotem zamówienia pod warunkiem, że nie będzie to związane ze zmianą zakresu i wartości przedmiotu zamówienia; b. W przypadku otrzymania decyzji od Instytucji Zarządzającej zawierającej zmiany zakresu zadań, terminów realizacji czy też ustalającej dodatkowe postanowienia, do których Zamawiający zostanie zobowiązany. c. Zmian zgodnych z punktem 6.5.2 ppkt. 20) Wytycznych w zakresie kwalifikowalności wydatków w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Funduszu Spójności na lata 2014-2020. 2. Warunki zmian: a. Inicjowanie zmian - na wniosek Wykonawcy lub Zamawiającego; b. Uzasadnienie zmian - prawidłowa realizacja przedmiotu umowy, obniżenie kosztów, zapewnienie optymalnych parametrów technicznych i jakościowych; c. Forma zmian - aneks do umowy z Wykonawcą w formie pisemnej pod rygorem nieważności. Warunki płatności 1. Zamawiający przewiduje możliwość następujących form płatności: - płatności zaliczkowe - płatności pośrednie; - płatność końcowa; - Termin płatności za fakturę - 30 dni. Czy dopuszczalna oferta częściowa? NIE Warunki, jakie musi spełniać oferent Typ Dodatkowe warunki udziału Opis 1. Zamawiający oceni, czy Oferent spełnia warunki udziału w postępowaniu, na podstawie złożonych wraz z ofertą oświadczeń lub dokumentów żądanych przez Zamawiającego, potwierdzających spełnienie tych warunków. 2. Zamawiający dokona oceny spełnienia przez Oferenta warunków udziału w postępowaniu zgodnie z formułą ,,spełnia / nie spełnia". Warunek graniczny ,,spełnia". 3. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Oferenci, którzy: a) Akceptują treść zapytania bez zastrzeżeń - złożenie oferty oznacza akceptację treści zapytania bez zastrzeżeń b) Nie podlegają wykluczeniu, c) Spełniają następujące warunki: - Gwarancja jakości i rękojmi za wady Oferent udzieli okresu gwarancji jakości i rękojmi za wady min. 2 lata licząc od daty odbioru końcowego. Weryfikacja spełnienia warunku nastąpi na podstawie danych zawartych w formularzu ofertowym - Załącznik nr 1. - Dostawa, transport i ubezpieczenie przedmiotu zamówienia Oferent zobowiąże się do dostarczenia przedmiotu zamówienia i pokrycia kosztów związanych z transportem, ubezpieczeniem na czas transportu i innych kosztów związanych z dostawą przedmiotu zamówienia. Weryfikacja spełnienia warunku nastąpi na podstawie Załącznika nr 3. 4. Niewykazanie przez Oferenta warunków, określonych dla poszczególnych części, skutkować będzie wykluczeniem z postępowania Typ Wiedza i doświadczenie Opis Posiadanie doświadczenia w realizacji minimum 2 zleceń wykonanych, zakończonych i odebranych w czasie ostatnich 60 miesięcy, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie, polegających na stworzeniu/wyposażeniu/doposażeniu przestrzeni muzealnej/wystawienniczej na kwotę co najmniej 250 000,00 zł brutto każde. W przypadku podmiotów występujących wspólnie bądź podmiotów, które przy realizacji zamówienia będą korzystać z usług podwykonawców warunek uznaje się za spełniony jeżeli którykolwiek podmiot wykaże się powyższym doświadczeniem. Weryfikacja spełnienia warunku nastąpi na podstawie złożonego wraz z formularzem ofertowym podpisanego przez Oferenta Załącznika nr 4 wraz z referencjami lub protokołami zdawczo - odbiorczymi lub innymi dokumentami, potwierdzającymi należyte wykonanie zamówień, które będą podpisane przez uprawnionego przedstawiciela odbiorcy tych prac. Typ Lista wymaganych dokumentów/oświadczeń Opis 1. Dokumenty i oświadczenia wymagane od wszystkich Oferentów, które należy złożyć wraz z ofertą: a) Formularz ofertowy (Załącznik nr 1) b) Oświadczenie Oferenta o braku powiązań (Załącznik nr 2) c) Oświadczenie Oferenta o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania. (Załącznik nr 3) d) Wykaz zrealizowanych zleceń (Załącznik nr 4) e) Aktualny odpis z Krajowego Rejestru Sądowego (KRS) albo aktualne zaświadczenie o wpisie do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności gospodarczej (CEIDG), jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Odpis KRS lub zaświadczenie CEIDG mogą być także dołączone w formie wydruku ze strony internetowej. f) W przypadku podpisywania oferty przez osoby nie wymienione w odpisie z właściwego rejestru - pełnomocnictwo do podpisania oferty lub podpisania oferty i zawarcia umowy w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie. g) W przypadku podmiotów występujących wspólnie pełnomocnictwo podpisane przez upoważnionych przedstawicieli każdego z podmiotów występujących wspólnie, do reprezentowania w postępowaniu. h) Zobowiązanie innego podmiotu, na zasobach którego polega Oferent, do oddania do dyspozycji Oferentowi niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. 2. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Oferentów wyjaśnień/uzupełnienia/ treści złożonych ofert oraz załączników. 3. Oferenci wspólnie ubiegający się o uzyskanie zamówienia publicznego, których oferta została uznana za najkorzystniejszą, zobowiązani są przedstawić umowę konsorcjum najpóźniej 7 dni przed zawarciem umowy o realizację niniejszego zamówienia. Jednak jeżeli pełnomocnictwo do reprezentowania konsorcjum wynika z treści umowy konsorcjum wykonawcy wspólnie składający ofertę muszą ją przedstawić już na etapie składania ofert. 4. Oferent może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do niniejszego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych, lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych. 5. Oferent, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. 6. Z treści dokumentu dotyczącego zakresu udostępnionych Oferentowi zasobów innego podmiotu musi wynikać, że zasoby podmiotu trzeciego udostępnione są Oferentowi w stopniu niezbędnym tj. w zakresie gwarantującym należytą realizację zamówienia. Dokument ten winien określać charakter stosunku, jaki będzie łączył wykonawcę z innym podmiotem, przy czym niezależnie od charakteru stosunku powinien on być wystarczający dla faktycznego korzystania przez Oferenta z udostępnianego zasobu na etapie realizacji niniejszego zamówienia. 7. Oferent w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu w odniesieniu do warunków dot. wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, może polegać na zdolnościach innych podmiotów, jeśli podmioty te zrealizują usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane, w szczególności przedstawi w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia na okres realizacji niniejszego zamówienia. 8. Jeżeli zdolności techniczne lub zawodowe, podmiotu trzeciego, na zasoby którego powołuje się Oferent, nie będą potwierdzały spełnienia przez Oferenta warunków udziału w postępowaniu lub będą zachodziły wobec tych podmiotów podstawy wykluczenia, zamawiający zażąda, aby Oferent w określonym terminie: a) zastąpił ten podmiot innym podmiotem lub podmiotami lub b) zobowiązał się do osobistego wykonania odpowiedniej części zamówienia, jeżeli wykaże zdolności techniczne lub zawodowe, o których mowa powyżej. Złożenie przez Oferenta fałszywych lub stwierdzających nieprawdę informacji (dokumentów, załączników, oświadczeń) mających wpływ lub mogące mieć wpływ na wynik prowadzonego postępowania, powoduje wykluczenie Oferenta z postępowania na każdym jego etapie. WIZJA LOKALNA W zakresie realizacji zamówienia zaleca się przeprowadzenie wizji lokalnej w miejscu realizacji. Termin wizji lokalnej: 28.11.2023 r. godz. 10.00 - Nowe Miasto Lubawskie oraz godz. 12.00 Lubawa. Wizja lokalna jest zalecania ale nie obligatoryjna. OFERTY CZĘŚCIOWE Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych. OFERTY WARIANTOWE Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. PODWYKONAWCY Zamawiający dopuszcza korzystanie z usług podwykonawców. ISTOTNE POSTANOWIENIA UMOWY, W TYM WARUNKI ISTOTNYCH ZMIAN UMOWY ZAWARTEJ W WYNIKU PRZEPROWADZONEGO POSTĘPOWANIA O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA 3. Zmiana terminu wymaga obustronnej zgody oraz aneksu do umowy. WYKLUCZENIE Z UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU Z postępowania o udzielenie zamówienia Zamawiający może wykluczyć Wykonawcę, który nie wykaże spełniania warunków udziału w postępowaniu lub nie wykaże braku podstaw wykluczenia (weryfikowane na podstawie oświadczenia). 1. Z postępowania o udzielenie zamówienia Zamawiający może wykluczyć Wykonawcę/podwykonawcę/podmiot trzeci: a) w stosunku do którego otwarto likwidację, w zatwierdzonym przez sąd układzie w postępowaniu restrukturyzacyjnym jest przewidziane zaspokojenie wierzycieli przez likwidację jego majątku lub sąd zarządził likwidację jego majątku w trybie art. 332 ust. 1 ustawy z dnia 15 maja 2015 r. - Prawo restrukturyzacyjne (Dz. U. z 2020r., poz. 814) lub którego upadłość ogłoszono, z wyjątkiem Wykonawcy, który po ogłoszeniu upadłości zawarł układ zatwierdzony prawomocnym postanowieniem sądu, jeżeli układ nie przewiduje zaspokojenia wierzycieli przez likwidację majątku upadłego, chyba że sąd zarządził likwidację jego majątku w trybie art. 366 ust. 1 ustawy z dnia 28 lutego 2003 r. - Prawo upadłościowe (Dz. U. z 2020 r. poz. 1228 ); b) który w sposób zawiniony poważnie naruszył obowiązki zawodowe, co podważa jego uczciwość, w szczególności gdy Wykonawca w wyniku zamierzonego działania lub rażącego niedbalstwa nie wykonał lub nienależycie wykonał zamówienie, co zamawiający jest w stanie wykazać za pomocą stosownych środków dowodowych; c) będącego osobą fizyczną, którego prawomocnie skazano za wykroczenie przeciwko prawom pracownika lub wykroczenie przeciwko środowisku, jeżeli za jego popełnienie wymierzono karę aresztu, ograniczenia wolności lub karę grzywny; d) wobec którego wydano ostateczną decyzję administracyjną o naruszeniu obowiązków wynikających z przepisów prawa pracy, prawa ochrony środowiska lub przepisów o zabezpieczeniu społecznym, jeżeli wymierzono tą decyzją karę pieniężną; e) który naruszył obowiązki dotyczące płatności podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, co zamawiający jest w stanie wykazać za pomocą stosownych środków dowodowych, chyba że Wykonawca dokonał płatności należnych podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłaty tych należności. f) który należąc do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076) złoży odrębną ofertę. g) jest powiązany osobowo lub kapitałowo z Zamawiającym. Poprzez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w jej imieniu czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru Wykonawcy a Wykonawcą polegające na: - uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej, - posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji, - pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika, - pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa lub powinowactwa w linii bocznej do drugiego stopnia lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli. 2. Nie dopuszcza się udziału rosyjskich wykonawców, podwykonawców i dostawców w realizacji niniejszego zlecenia na podstawie ROZPORZĄDZENIA RADY (UE) 2022/576 z dnia 8 kwietnia 2022 r. w sprawie zmiany rozporządzenia (UE) nr 833/2014 dotyczącego środków ograniczających w związku z działaniami Rosji destabilizującymi sytuację na Ukrainie. 3. Zamawiający nie dopuszcza Wykonawcy/podwykonawcy/podmiotu trzeciego, który podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. z 2022 r., poz. 835). 4. Oferent potwierdzi brak zaistniałych przesłanek do wykluczenia w Załączniku nr 2 oraz Załączniku nr 3 do niniejszego zapytania ofertowego. ZGŁASZANIE PYTAŃ I WĄTPLIWOŚCI 1.Wszelkie pytania i wątpliwości dotyczące prowadzonego postępowania należy kierować jedynie poprzez portal https://bazakonkurencyjnosci.funduszeeuropejskie.gov.pl/. 2. Jeżeli pytanie o wyjaśnienie treści zapytania ofertowego wpłynie do Zamawiającego nie później niż do końca dnia, w którym upływa połowa terminu składania ofert Zamawiający udzieli wyjaśnień niezwłocznie, jednak nie później niż na 2 dni robocze przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli wniosek o wyjaśnienie treści zapytania ofertowego wpłynie po upływie terminu, o którym mowa powyżej, lub dotyczy udzielonych wyjaśnień, Zamawiający może udzielić wyjaśnień albo pozostawić wniosek bez rozpoznania. Zamawiający zamieści wyjaśnienia na stronie internetowej, na której udostępniono zapytanie ofertowe. 3.Jeżeli wniosek o wyjaśnienie treści zapytania ofertowego wpłynie po upływie terminu, o którym mowa powyżej lub dotyczy udzielonych wyjaśnień, Zamawiający może udzielić wyjaśnień albo pozostawić wniosek bez rozpoznania. 4.Odpowiedzi będą udzielane za pośrednictwem portalu https://bazakonkurencyjnosci.funduszeeuropejskie.gov.pl w ciągu 2 dni roboczych. 5.W uzasadnionych przypadkach Zamawiający może przed upływem terminu składania ofert zmienić treść zapytania ofertowego. Zapytanie ofertowe wraz ze zmianami upublicznione zostanie w Bazie Konkurencyjności. TERMIN ZWIĄZANIA OFERTĄ Wykonawca pozostaje związany złożoną ofertą przez okres 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z zakończeniem terminu składania ofert. Uwagi: Data opublikowania ogłoszenia 2023-11-24 Data ostatniej zmiany 2023-11-24 15:40:41 Kryteria oceny Czy kryterium cenowe TAK Opis Kryterium nr 1 - Cena brutto oferty (łączna cena zamówienia) - 60 pkt Ocena punktowa tego kryterium dokonana zostanie zgodnie z formułą: Punkty = {Wartość oferty najtańszej (w PLN)/ Wartość oferty badanej (w PLN)} x 60 punktów (max. 60 pkt.) Czy kryterium cenowe NIE Opis Kryterium nr 2 - Okres gwarancji jakości i rękojmi za wady - 20 pkt. Zamawiający ustala wymagany okres min. 24 m-cy licząc od daty odbioru końcowego Punkty ={Długość okresu gwarancji w badanej ofercie w m-c/ Najdłuższy gwarantowany okres gwarancji wskazany w ofercie w m-c} x 30 pkt. (max. 30 pkt.) Czy kryterium cenowe NIE Opis Kryterium nr 3 - Czas reakcji serwisu na usterki sprzętu IT, multimedialnego, nagłośnieniowego - 20% c)Ocena punktowa tego kryterium dokonana zostanie zgodnie z formułą: Punkty={Najkrótszy czas reakcji serwisu w godzinach/Oferowany czas reakcji serwisu badanej oferty w godzinach} x 10pkt.(max.10pkt) Kontakt: Osoby do kontaktu Zbigniew Markowski tel.: 668584673 e-mail: kopgk@onet.pl |