Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Konserwacja techniczna infrastruktury serwerowni |
Data zamieszczenia: | 2023-11-27 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
PERN S.A. z siedzibą w Płocku ul. Wyszogrodzka 133 09-410 Płock powiat: Płock tel +48 (24) 266 23 00, fax +48 (24) 266 23 03, tel. 660-703-671 piotr.kowalczyk@pern.pl https://platformazakupowa.pern.pl/adverts/details/internalContract/NonAdvertActsDetails.xhtml?iDemand=3346 |
Województwo: | mazowieckie |
Miasto: | Płock |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | tel +48 (24) 266 23 |
Termin składania ofert: | 2023-12-08 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
zapraszamy do złożenia oferty na realizację Zadania pn.: ,,Serwis i konserwacja techniczna infrastruktury serwerowni w Bazie Paliw nr 5 Emilianów". Zgodnie z warunkami wskazanymi w SIWZ. Szczegółowe informacje na temat przedmiotu i zakresu Zakupu oraz informacje organizacyjne dotyczące prowadzonego postępowania zawarte są w załączonej Specyfikacji Istotnych Warunków Zakupu (SIWZ). Załącznik: Specyfikacja Istotnych Warunków Zakupu (SIWZ) Dział I Informacje wprowadzające, Dział II Przedmiot Zakupu, Dział III Zasady postępowania. II. PRZEDMIOT ZAKUPU 1. Przedmiotem Zakupu jest ,,Serwis i konserwacja techniczna infrastruktury serwerowni w Bazie Paliw nr 5 Emilianów" na okres 2 lat. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zakupu określony jest w Załączniku nr 1 do SIWZ oraz wzorze Umowy, który stanowi Załącznik nr 2 do SIWZ. 3. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmian Umowy niemodyfikujących zasadniczych warunków określonych we Wzorze Umowy. 4. Podwykonawcy. 1) Zamawiający dopuszcza zatrudnienie Podwykonawców. 2) Podwykonawcy nie mają prawa zatrudniać dalszych podwykonawców. 3) Zasady zatrudniania Podwykonawców opisane są we Wzorze Umowy. Dokument nr: ZPG.231.000030.2023 Składanie ofert: Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem platformy elektronicznej, dostępnej pod adresem: https://platformazakupowa.pern.pl/adverts/details/internalContract/NonAdvertActsDetails.xhtml?iDemand=3346 3. TERMIN SKŁADANIA ofert upływa w dniu 08.12.2023 r. o godz. 11:00. Wymagania: SPECYFIKACJA ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAKUPU I. INFORMACJE WPROWADZAJĄCE PERN S.A. z siedzibą w Płocku zaprasza do udziału w postępowaniu - w trybie przetargu nieograniczonego - którego przedmiotem jest realizacja Zakupu pn. ,,Serwis i konserwacja techniczna infrastruktury serwerowni w Bazie Paliw nr 5 Emilianów". 1. Postępowanie zostanie przeprowadzone z wyłączeniem przepisów ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych, gdyż Zamawiający nie jest zobowiązany do jej stosowania. 2. W zakresie nieuregulowanym w niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zakupu stosuje się przepisy Kodeksu cywilnego oraz inne powszechnie obowiązujące przepisy prawa. 4. Zamawiający nie dopuszcza: 4.1 Składania ofert częściowych, 4.2 składania ofert wariantowych, 4.3 złożenia przez Wykonawcę więcej niż jednej oferty. 5. Zamawiający ma prawo zmiany treści Specyfikacji Istotnych Warunków Zakupu, włączając w to kryteria oceny ofert, warunki udziału w postępowaniu oraz sposób oceny ich spełniania. Zmiana może nastąpić w każdym czasie, przed upływem terminu do składania ofert. W przypadku wprowadzenia takiej zmiany, informacja o tym zostanie niezwłocznie zamieszczona na Platformie Zakupowej Zamawiającego w zakładce przedmiotowego postępowania. 6. Użyte w treści niniejszej SIWZ terminy mają następujące znaczenie: 6.1 ,,PERN" lub ,,Zamawiający" - PERN S.A. z siedzibą w Płocku; 6.2 ,,SIWZ" - niniejsza Specyfikacja Istotnych Warunków Zakupu; 6.3 ,,Platforma zakupowa" - system elektroniczny u Zamawiającego, za pomocą którego prowadzone jest postępowanie; 6.4 ,,Postępowanie" - postępowanie prowadzone w trybie ,,przetargu nieograniczonego" przez Zamawiającego na podstawie niniejszej SIWZ; 6.5 ,,Regulamin" - Regulamin Zakupów w PERN S.A. opublikowany na stronie internetowej Zamawiającego (www.pern.pl/platforma-zakupowa); 6.6 ,,Zakup" - należy przez to rozumieć zakup, którego przedmiot został w sposób szczegółowy opisany w Dziale II niniejszej SIWZ; 6.7 ,,Wykonawca" - osoba fizyczna, jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej lub osoba prawna, która bierze udział w Postępowaniu. 7. Dane Zamawiającego: PERN Spółka Akcyjna z siedzibą w Płocku, adres: ul. Wyszogrodzka 133, 09-410 Płock, wpisaną do Rejestru Przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla Łodzi-Śródmieścia w Łodzi XX Wydział Gospodarczy - Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000069559, NIP: 774-00-03-097, REGON: 000044641, posiadającą kapitał zakładowy w kwocie: 1.235.977.500,00 zł, 9. Zamawiający zastrzega sobie prawo do przeprowadzenia negocjacji cenowych złożonych ofert - o terminie i formie negocjacji Wykonawcy zostaną powiadomieni na Platformie Zakupowej. 10. Postępowanie prowadzone jest w języku polskim. III. ZASADY POSTĘPOWANIA 1. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ DOKUMENTY NA ICH POTWIERDZENIE 1.1 O udzielenie Zakupu będą mogli ubiegać się Wykonawcy, spełniający poniżej wskazane warunki: 1) są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym, zgodnie z wymaganiami ustawowymi; 2) posiadają niezbędną wiedzę, doświadczenie i uprawnienia do wykonania przedmiotu Zakupu oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do jego realizacji; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie Zakupu; 4) nie pozostają, na dzień złożenia oferty, w sporze z Zamawiającym, w szczególności sądowym lub arbitrażowym; 1.2 Ocena spełnienia wyżej wymienionych warunków nastąpi na podstawie następujących dokumentów i oświadczeń, które Wykonawca jest zobowiązany złożyć wraz z ofertą: 1) Aktualny odpis z właściwego rejestru KRS, bądź wydruk z Centralnej Informacji Krajowego Rejestru Sądowego lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, bądź wydruk z systemu Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG), jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2) Wykonawca przy realizacji Prac objętych przedmiotem Zakupu zobowiązuje się postępować zgodnie z zasadami opisanymi w Oświadczeniu o zachowaniu informacji w tajemnicy, w brzmieniu określonym przez Załącznik nr 5 do SIWZ. 3) Wypełniony i podpisany przez osobę/osoby Uprawnione do reprezentowania Wykonawcy i składania w jego imieniu oświadczeń woli (dalej jako: ,,Osoby Uprawnione") Formularz Ofertowy w brzmieniu określonym przez Załącznik nr 3 do SIWZ; 4) Podpisane przez Osoby Uprawnione oświadczenie Wykonawcy w brzmieniu określonym przez Załącznik nr 4 do SIWZ; 1.3 Zamawiający odstąpi od żądania od Wykonawców dokumentów określonych w pkt 1.2, jeżeli zostaną spełnione łącznie poniżej wymienione okoliczności: 1) ww. dokumenty zostały złożone przez Wykonawcę w ciągu ostatnich 3 miesięcy w ramach innego postępowania organizowanego przez Zamawiającego; 2) informacje/dane przedstawione w tych dokumentach nie uległy zmianie i są nadal aktualne; 3) data wystawienia ww. dokumentów spełnia wymagania pod względem aktualności, określone w niniejszym zaproszeniu do złożenia oferty; 4) ww. dokumenty potwierdzają spełnianie przez Wykonawcę warunków udziału w Postępowaniu; - na dowód spełnienia wszystkich okoliczności wskazanych w ppkt 1) - 3) powyżej, Wykonawca złoży stosowne pisemne oświadczenie - zawarte w Formularzu Ofertowym - Załącznik nr 3 do SIWZ. 1.4 Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej: 1) zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 1.2 ppkt 1, 2 lub ich odpowiedników, których w kraju jego siedziby lub miejsca zamieszkania nie wystawia się, składa dokument zawierający oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym lub administracyjnym kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że: a) jest uprawniony do występowania w obrocie prawnym, nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o udzielenie Zakupu, c) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 2) Dokumenty, o których mowa w pkt 1.2 i 1.4 ppkt 1 sporządzone w języku obcym, składa w skanie poświadczonym przez Osoby Uprawnione ,,za zgodność z oryginałem", wraz z tłumaczeniem na język polski uwierzytelnionym przez tłumacza przysięgłego. 2. OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERTY 2.1 Na ofertę składają się następujące dokumenty: 1) Pełnomocnictwo lub inny dokument, z którego wynika umocowanie Osób Uprawnionych do działania w Postępowaniu, z wyjątkiem sytuacji, gdy wynika ono z treści dokumentów, o których mowa w pkt 1.2 ppkt 1; 2) Wypełniony i podpisany przez Osoby Uprawnione Formularz Ofertowy w brzmieniu określonym przez Załącznik nr 3 do SIWZ; 3) Oświadczenia i dokumenty potwierdzające, że Wykonawca spełnia warunki udziału w Postępowaniu, przygotowane zgodnie z treścią pkt 1 Dz. III SIWZ. 4) Jeżeli Wykonawca działa w formie spółki cywilnej zobowiązany jest do złożenia umowy tej spółki. 2.2 Wykonawca, składając ofertę, winien odnieść się w sposób wyraźny i chronologiczny do wszystkich wymogów określonych w pkt 2.1. 3. OPIS SPOSOBU OBLICZENIA CENY 3.1. Cena ofertowa netto podana przez Wykonawcę w Formularzu Ofertowym jako łączne wynagrodzenie ryczałtowe netto Wykonawcy za zrealizowanie całości przedmiotu Zakup obejmować będzie zysk Wykonawcy, wszelkie koszty bezpośrednie, pośrednie, opłaty i inne należności związane z wykonaniem przedmiotu Zakupu, wymaganej jakości, ilości i w wymaganym terminie oraz ewentualne ryzyko wynikające z okoliczności, których nie można było uwzględnić w chwili zawarcia Umowy. 3.2. Przyjętą formą wynagrodzenia za realizację Zakupu jest wynagrodzenie ryczałtowe zdefiniowane we Wzorze Umowy. 3.3. Do wynagrodzenia Wykonawcy doliczany będzie podatek od towarów i usług zgodnie z powszechnie obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa. 6. OTWARCIE OFERT Zamawiający nie przewiduje udziału Wykonawców przy otwarciu ofert. O wynikach Postępowania Wykonawcy zostaną powiadomieni pisemnie. 7. INFORMACJE O SPOSOBIE POROZUMIEWANIA SIĘ Z WYKONAWCAMI ORAZ SPOSOBIE PRZEKAZYWANIA OŚWIADCZEŃ I DOKUMENTÓW 7.1. Wszelkiego rodzaju oświadczenia, wnioski, zawiadomienia, informacje, zapytania itp. (dalej łącznie: ,,Korespondencja") Zamawiający i Wykonawcy zamieszczają na Platformie Zakupowej. 7.2 Korespondencję uważa się za złożoną w terminie, jeżeli jej treść została zamieszczona na Platformie Zakupowej przed upływem terminu wyznaczonego na jej złożenie. 8. WYJAŚNIENIA I UZUPEŁNIENIA Wyjaśnienia dotyczące treści SIWZ będą udzielane tym Wykonawcom, których prośba o udzielenie wyjaśnienia - złożona zgodnie z wymaganiami wskazanymi w pkt 7 - wpłynęła nie później niż 5 dni kalendarzowych przed terminem składania ofert. Treść wyjaśnienia zostanie niezwłocznie zamieszczona na Platformie Zakupowej. 9. ZMIANY W TREŚCI OFERTY Niedopuszczalne jest prowadzenie między Zamawiającym a Wykonawcą jakichkolwiek, innych aniżeli opisane w pkt 3.4, negocjacji dotyczących złożonej oferty oraz dokonywanie jakiejkolwiek zmiany w jej treści, z zastrzeżeniem korekty omyłek w ofercie, do których stosuje się postanowienia § 11 ust. 12 Regulaminu. 10. TERMIN ZWIĄZANIA OFERTĄ 10.1. Wykonawcy będą związani ofertą przez okres 90 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert, o którym mowa w Dziale I pkt 4 SIWZ. 10.2. Przed upływem terminu związania ofertą Zamawiający może zwrócić się do Wykonawców o wyrażenie zgody na przedłużenie tego terminu. Zgoda, o której mowa w zdaniu poprzedzającym powinna zostać przesłana za pośrednictwem Platformy Zakupowej, w terminie wyznaczonym przez Zamawiającego, z tym zastrzeżeniem że z ubiegania się o udzielenie Zakupu zostaną wykluczeni Wykonawcy, którzy nie wyrazili zgody w sprawie przedłużenia terminu związania ofertą w terminie wyznaczonym przez Zamawiającego. 11. INFORMACJA O FORMALNOŚCIACH , JAKIE POWINNYZOSTAĆ DOPEŁNIONE PO WYBORZE OFERTY Wybrany Wykonawca zobowiązuje się podpisać Umowę w nieprzekraczalnym terminie 7 dni od daty otrzymania zaproszenia do podpisania. 13. W ZAKRESIE NIEUREGULOWANYM W NINIEJSZYM SIWZ STOSUJE SIĘ POSTANOWIENIA REGULAMINU, W SZCZEGÓLNOŚCI W ZAKRESIE: 13.1. Wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert - § 11 ust. 12 Regulaminu, 13.2. Korekty omyłek w ofercie - § 11 ust. 13 Regulaminu, 13.3. Uzupełnień złożonych ofert - § 11 ust. 14 -1 5 Regulaminu, 13.4. Wykluczenia z Postępowania - § 21 Regulaminu, 13.5. Odrzucenia oferty - § 22 Regulaminu, 13.6. Unieważnienia postępowania - § 23 Regulaminu, 13.7. Odstąpienia od Postępowania - § 24 Regulaminu. Załącznik nr 1 - Zakres rzeczowy Zadania; Załącznik nr 2 - Wzór Umowy; Załącznik nr 3 - Formularz Ofertowy; Załącznik nr 4 - Oświadczenie Wykonawcy; Załącznik nr 5 - Oświadczenie o zachowaniu informacji w tajemnicy; UWAGA: Załączniki nr 3 - 5 do SIWZ należy wydrukować (nie przepisywać) w wersji zamieszczonej na Platformie Zakupowej i uzupełnić w częściach tego wymagających. Wszystkie wymienione w treści SIWZ załączniki stanowią jej integralną część. W przypadku rozbieżności pomiędzy treścią SIWZ a brzmieniem tych załączników, decydująca będzie treść SIWZ. Uwagi: 4. OPIS KRYTERIÓW I SPOSOBU OCENY OFERT 4.1. Kryteria oceny ofert: Cena - 100 % 4.2. Uwaga: wybór najkorzystniejszej oferty jest ostateczny i nie przysługują od niego środki odwoławcze. 5. ZASADY DOTYCZĄCE TERMINU, MIEJSCA I SPOSOBU SKŁADANIA OFERT 5.1. Dopuszcza się składanie ofert tylko poprzez Platformę Zakupową https://platformazakupowa.pern.pl/ 5.2. Ofertę należy umieścić na Platformie Zakupowej Zamawiającego na stronie internetowej https://platformazakupowa.pern.pl/ w zakładce przedmiotowego postępowania. 5.3. Przy składaniu ofert w formie elektronicznej czas określa zegar Platformy zakupowej. 5.4. Oferta powinna być przygotowana w 1 (jednym) egzemplarzu. 5.5. Wykonawcy ponoszą wszelkie koszty własne związane z przygotowaniem i złożeniem oferty, niezależnie od wyniku Postępowania. Zamawiający w żadnym przypadku nie odpowiada za koszty poniesione przez Wykonawców w związku z przygotowaniem i złożeniem oferty. Wykonawcy zobowiązują się nie podnosić jakichkolwiek roszczeń z tego tytułu względem Zamawiającego. 5.6. Oferta powinna być sporządzona w języku polskim, czytelnie, pismem innym niż odręczne (z wyjątkiem Załączników nr 3-5 do SIWZ, które mogą zostać wypełnione pismem odręcznym), zawierać datę sporządzenia oraz pełną nazwę i adres Wykonawcy. Wszystkie kartki oferty powinny być zapisane, strony ponumerowane oraz zaparafowane. Kopie dokumentów muszą być poświadczone przez Osoby Uprawnione ,,za zgodność z oryginałem". Ewentualne poprawki w tekście oferty muszą być naniesione w sposób czytelny i parafowane przez Osoby Uprawnione. 5.7. W przypadku, gdyby oferta zawierała informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, Wykonawca winien w sposób niebudzący wątpliwości zastrzec, które spośród informacji zawartych w ofercie i/lub dokumentach złożonych wraz z ofertą stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa. Informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa należy oznaczyć klauzulą ,,Nie udostępniać. Informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu art. 11 ust. 4 ustawy z dnia 16 kwietnia 1993r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji. Brak jakichkolwiek wzmianek w powyższym zakresie, będzie traktowany jako zgoda Wykonawcy na ujawnienie informacji na zasadach określonych w powszechnie obowiązujących przepisach prawa i regulacjach wewnętrznych Zamawiającego. 5.8. Wykonawca może wprowadzić zmiany w złożonej ofercie lub ją wycofać na platformie zakupowej (https://platformazakupowa.pern.pl/) pod warunkiem, że uczyni to przed upływem terminu składania ofert. 12. KLAUZULA INFORMACYJNA W ZWIĄZKU Z POSTĘPOWANIAMI ZAKUPOWYMI PROWADZONYMI PRZEZ PERN S.A. 12.1 Administratorem danych osobowych podanych przez Wykonawcę, jest PERN S.A. z siedzibą w Płocku, 09-410 Płock, ul. Wyszogrodzka 133 (dalej: PERN S.A. lub Zamawiający). 12.2 PERN S.A. wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym można się kontaktować w każdej sprawie dotyczącej przetwarzania danych osobowych poprzez następujący adres email: iod@pern.pl lub pisemnie na adres wskazany w pkt I, z dopiskiem ,,Inspektor Ochrony Danych". 12.3 Cele przetwarzania danych osobowych obejmują: a) przeprowadzenie postępowania zakupowego i wybór najkorzystniejszej oferty; b) zapewnienie kontaktu z osobami upoważnionymi do działania w imieniu Wykonawcy w przypadku wyznaczenia przez Wykonawcę osób upoważnionych do działania w jego imieniu; c) realizację obowiązków prawnych ciążących na Zamawiającym na podstawie powszechnie obowiązujących przepisów prawa; d) weryfikację potencjału i doświadczenia Wykonawcy i możliwości wykorzystania informacji w innych postępowaniach (tworzenie bazy dostawców do kontaktu) prowadzonych przez Zamawiającego oraz weryfikacja Wykonawców w publicznych rejestrach (np. CEIDG); e) ewentualne ustalenie lub dochodzenie roszczeń lub obronę przed roszczeniami. f) funkcjonowanie wewnętrznej bazy kontaktowej Partnerów biznesowych Zamawiającego. 12.4 Dane osobowe przetwarzane będą w celach wskazanych w pkt 12.3 powyżej na podstawie: a) art. 6 ust. 1 lit. b) RODO - gdy przetwarzanie jest niezbędne do wykonania umowy, której stroną jest osoba, której dane dotyczą, lub do podjęcia działań na żądanie osoby, której dane dotyczą, przed zawarciem umowy; b) art. 6 ust. 1 lit c) RODO - gdy przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na Zamawiającego, wynikającego z powszechnie obowiązujących przepisów prawa, przepisów podatkowych i rachunkowych; c) art. 6 ust. 1 lit. f) RODO - gdy przetwarzanie jest niezbędne do realizacji celów wynikających z prawnie uzasadnionych interesów Zamawiającego, w szczególności dochodzenie roszczeń. Prawnie uzasadnionym interesem Zamawiającego jest zapewnienie obrotu prawnego Zamawiającego poprzez utrzymanie kontaktów służbowych w związku z prowadzeniem postępowań zakupowych, których stroną jest PERN S.A. oraz poprzez ochronę ewentualnych roszczeń, a także zapewnienie kontaktów z Partnerami biznesowymi PERN S.A. 12.5 Wykonawcy lub osobie działającej w imieniu Wykonawcy, w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje prawo: dostępu do danych osobowych, sprostowania danych osobowych, usunięcia danych osobowych (w przypadku zasadności wniosku), ograniczenia przetwarzania danych osobowych do ich przechowywania, sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych w związku ze szczególną sytuacją osoby, której dane dotyczą. 12.6 Wykonawcy lub osobie działającej w imieniu Wykonawcy przysługuje prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, w przypadku uznania, że przetwarzanie jej/jego danych osobowych narusza przepisy RODO. 12.7 Wykonawca lub osoba działająca w imieniu Wykonawcy ma możliwość zapoznania się ze szczegółowymi informacjami dotyczącymi przetwarzania jej/jego danych osobowych na Platformie Zakupowej PERN S.A., na stronie www.pern.pl w zakładce ,,RODO". Kontakt: 8. Osoby uprawnione do porozumiewania się z Wykonawcami: 1) w sprawie pytań i wyjaśnień dotyczących Postępowania: Piotr Kowalczyk, e-mail: piotr.kowalczyk@pern.pl, tel. 660-703-671 oraz za pośrednictwem Platformy Zakupowej. |