Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Dostawa bram garażowych |
Data zamieszczenia: | 2023-11-27 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Jastrzębska Spółka Węglowa S.A. KWK ,,Knurów - Szczygłowice" ul. Dworcowa 1 44-190 Knurów powiat: gliwicki (+48) 71 787 35 34, 32 718 58 68, 32 717 62 38 kfojt@jsw.pl |
Województwo: | śląskie |
Miasto: | Knurów |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | (+48) 71 787 35 34, |
Termin składania ofert: | 2023-12-05 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Nazwa aukcji: DOSTAWA 3 szt. bram garażowych na potrzeby JSW S.A. KWK Knurów - Szczygłowice Ruch Szczygłowice. 6. Lista produktów Lp. 1. Nazwa produktu DOSTAWA 3 szt. bram garażowych na potrzeby JSW S.A. KWK Knurów - Szczygłowice Ruch Szczygłowice. Dokument nr: 242/2/2023/KSz Otwarcie ofert: Termin rozpoczęcia licytacji: 11.12.2023 r. godz. 10:00 Składanie ofert: 9. Terminy TERMIN SKŁADANIA ofert: 05.12.2023 r. do godz. 10:00 Ofertę można złożyć w jednej z następujących form: a) b) c) w formie pisemnej - zabezpieczoną w zamkniętej kopercie, a na kopercie Wykonawca umieszcza informację: ,,Oferta do postępowania nr 242/2/12023/KSz na dostawę 3 szt. bram garażowych na potrzeby JSW S.A. KWK Knurów - Szczygłowice Ruch Szczygłowice. Wykonawca przesyła ofertę wraz ze wskazanymi poniżej załącznikami na adres: JSW S.A. KWK ,,Knurów-Szczygłowice", 44-190 Knurów Ul. Dworcowa 1, Wydział Zamówień i Umów, pokój nr 104 w formie wiadomości e-mail - jako skan (pdf) oferty sporządzonej uprzednio w formie pisemnej ze wszystkimi koniecznymi elementami. Wykonawca przesyła ofertę na adres skrzynki mailowej kfojt@jsw.pl. Tytuł wiadomości e - mail winien brzmieć: oferta do postępowania 242/2/2023/KSz. w formie elektronicznej w formacie plików pdf obejmujących treść oferty, podpisaną kwalifikowanym podpisem elektronicznym. Wykonawca przesyła ofertę na adres skrzynki mailowej kfojt@jsw.pl. Tytuł wiadomości e - mail winien brzmieć: oferta do postępowania 242/2/2023/KSz. Miejsce i termin realizacji: 15. Termin dostawy/wykonania 1. Termin realizacji przedmiotu umowy - do 8 tygodni od daty zawarcia umowy. 16. Sposób dostawy/wykonania Zgodnie z Wymaganiami technicznymi stanowiącymi załącznik nr 2 do ogłoszenia. Wymagania: (tryb postępowania - postępowanie do 50 tys. zł) Języki Język polski 2. Opis Podczas licytacji elektronicznej japońskiej zniżkowej wyświetlane są automatycznie następujące po sobie malejące poziomy cenowe. Złożenie oferty przez Wykonawcę oznacza akceptację danego poziomu cenowego, widocznego podczas licytacji. Wykonawca posiada określoną ilość czasu na każdorazowe podjęcie decyzji o akceptacji danego poziomu cenowego. Brak akceptacji pierwszego lub kolejnych postąpień w wyznaczonym czasie, powoduje wykluczenie Wykonawcy z dalszego udziału w licytacji. O wyborze oferty i podjętej decyzji Wykonawca zostanie poinformowany po zatwierdzeniu wyników postępowania. Ceny podczas licytacji należy podawać za jednostkę miary w PLN bez VAT (NETTO). Prosimy o zalogowanie się do aukcji z odpowiednim wyprzedzeniem uwzględniając ewentualne problemy sprzętowe oraz techniczne (np. problemy z logowaniem). UWAGA!!! Czas trwania sesji na platformie Operatora aukcji wynosi 5 minut. Zalogowanie się na więcej niż 5 minut przed rozpoczęciem aukcji bez wykonywania jakichkolwiek akcji (stan bezczynności) wymaga odświeżenia strony i ponownego zalogowania się. 3. Informacje dodatkowe Aukcja elektroniczna prowadzona jest na podstawie Zgody Pełnomocników. Uwaga ! Na jeden dzień przed terminem licytacji elektronicznej do godz. 13:00 Wykonawca powinien uzyskać informację o dopuszczeniu do licytacji lub o ewentualnym przesunięciu terminu licytacji. Informację w tym zakresie można uzyskać pod numerem telefonu +48 32 718 58 68. Ogłoszenie o aukcji elektronicznej oraz wszelkie informacje i dokumenty publikowane są na platformie zakupowej dostępnej na stronie internetowej o adresie: https://zakupy.jsw.pl/rejestracja/aktualneaukcje.html oraz na stronie Zamawiającego pod poniższym linkiem: https://www.jsw.pl/dla-kontrahentow/przetargi/ Wnioski o wyjaśnienie treści ogłoszenia należy przesyłać na skrzynkę mailową o adresie: kfojt@jsw.pl Łączna objętość plików, które Wykonawcy przesyłają każdorazowo do zamawiającego pocztą elektroniczną na skrzynkę mailową o adresie: kfojt@jsw.pl (załączają do wiadomości mailowej) nie może przekroczyć 50 MB. Jeśli objętość przesyłanych plików wyniesie 50 MB, pozostałe pliki Wykonawca zobowiązany jest przesłać w następnej wiadomości mailowej. Postanowienia wzoru umowy/IPU znajdują zastosowanie w zakresie, w jakim nie są modyfikowane lub uchylane przez postanowienia Ogłoszenia o aukcji oraz Wymagań technicznych w niniejszym postępowaniu.4. Waluta PLN 7. Kryteria oceny Lp. 1. Nazwa kryterium Cena 8. Reguły Aukcja japońska Aukcja otwarta Aukcja zniżkowa Czas na decyzję (w sekundach): 60 10. Widok Wykonawca nie widzi nazw pozostałych Wykonawców. 11. Informacje o ofertach 1. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. 2. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert równoważnych. 3. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. Ilość 1 Jednostka Uwagi miary szt.4. Zamawiający nie dopuszcza możliwości powierzenia całości lub części przedmiotu zamówienia podwykonawcom/osobom trzecim. 5. Oferta musi zawierać propozycję ceny według formuły określonej przez prowadzącego postępowanie w formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 6. Kryterium oceny- 100 % cena. 14. Warunki płatności 1. Płatność nastąpi w terminie do 60 dni od daty dostarczenia faktury Zamawiającemu. 2. Fakturę za realizację przedmiotu umowy należy wystawić na adres: Jastrzębska Spółka Węglowa S.A. KWK ,,Knurów-Szczygłowice" ul. Dworcowa 1, 44-190 Knurów. 3. Zamawiający dopuszcza fakturowania częściowego. 4. Podstawą wystawienia faktury VAT będzie dowód dostawy i protokół odbioru podpisany przez upoważnione osoby ze strony Wykonawcy i Zamawiającego 5. W przypadku gdy cena (wynagrodzenie - w zależności od rodzaju umowy) lub jej (jego) część, wynikająca z faktury VAT, wskazanej w ust. 1 przekroczy kwotę 15 000 złoty brutto, Zamawiający dokona zapłaty faktury VAT mechanizmem podzielonej płatności, przewidzianym w art. 108a ustawy o podatku od towarów i usług. Zamawiający uprawniony będzie do zapłaty ceny lub jej części, wynikającej z faktury VAT, której wartość nie będzie przekraczała kwoty 15 000 zł brutto mechanizmem podzielonej płatności. 6. Nie dopuszcza się stosowania zaliczek i przedpłat bez zgody Zarządu JSW S.A. 17. Warunki udziału I. Wykonawca, który zamierza wziąć udział w Aukcji elektronicznej musi posiadać profil (konto) na platformie zakupowej o adresie: https://zakupy.jsw.pl. Wykonawca nieposiadający profilu (konta) zobowiązany jest dokonać rejestracji na platformie pod adresem internetowym: https://zakupy.jsw.pl/rejestracja/rejestracja.htmlRejestracja oraz udział w aukcji są bezpłatne. II. Złożenie przez Wykonawcę oferty zawierającej: 1. Wypełniony druk ,,FORMULARZ OFERTOWY,, będący załącznikiem nr 1 do ogłoszenia. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. W przypadku przedsiębiorców prowadzących działalność w formie spółki cywilnej należy dołączyć umowę Spółki. 4. W przypadku braku rejestracji w KRS lub CEIDG lub Wykonawcy zagranicznego - wystawiony zgodnie z obowiązującymi przepisami oryginał lub kopię odpisu z innego odpowiedniego rejestru handlowego obejmujący informację o zasadach reprezentacji razem z tłumaczeniem na język polski potwierdzonym przez Wykonawcę. UWAGA Jeżeli zostaną dołączone kopie dokumentów, to muszą one być poświadczone za zgodność z oryginałem na każdej stronie przez Wykonawcę lub osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy. Wszystkie dokumenty należy dostarczyć w języku polskim. 18. Prawa i obowiązki zamawiającego 1. Zamawiającemu przysługuje prawo odwołania aukcji lub zmiany jej warunków. 2. Zamawiającemu przysługuje prawo do swobodnego wyboru ofert lub unieważnienia Postępowania bez podania przyczyn na każdym etapie Postępowania. 3. Oferty złożone w toku Aukcji elektronicznej przestają wiązać, gdy Wykonawca złoży kolejną, korzystniejszą ofertę, zawarto umowę albo Postępowanie unieważniono. 4. Zawarcie umowy następuje w formie pisemnej. 5. Reklamacje związane z przebiegiem licytacji należy składać na adres e-mail: kfojt@jsw.pl do godz. 12:00 następnego dnia roboczego po dniu, gdy zakończono licytację. 6. Zamawiający nie jest zobowiązany do zawarcia umowy z wybranym Wykonawcą.19. Dokumenty wymagane od wykonawcy, który złożył najkorzystniejszą ofertę w aukcji elektronicznej --------------------- 20. Dokumenty wymagane przy pierwszej i kolejnych dostawach Zgodnie z załącznikiem nr 2 - Wymagania techniczne. 21. Wymagane warunki techniczno-użytkowe przedmiotu zamówienia Zgodnie z załącznikiem nr 2 - Wymagania techniczne. 22. Dodatkowe warunki i wymagania techniczne Kontakt: 12. Kontakt w sprawach formalnych Wydział Zamówień i Umów (KWK Knurów - Szczygłowice"): Kornelia Fojt nr tel.: 32 718 58 68; e-mail: kfojt@jsw.pl 13. Kontakt w sprawach przedmiotu zamówienia Osoba kontaktowa w sprawach technicznych: Dawid Mandera nr tel. 32 717 62 38, e - mail: dmandera@jsw.pl |