Wycinka drzew wraz z frezowaniem pni oraz prześwietlenie i formowanie koron drzew...

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Wycinka drzew wraz z frezowaniem pni oraz prześwietlenie i formowanie koron drzew rosnących w pasie dróg gminnych

Data zamieszczenia: 2023-12-06
Dane kontaktowe Zamawiającego: GMINA SICIENKO
UL. MROTECKA 9
86-014 SICIENKO
powiat: bydgoski
Tel. (52) 31 17 469
magdalena.stypka@sicienko.pl
Województwo: kujawsko-pomorskie
Miasto: SICIENKO
Wadium: ---
Nr telefonu: Tel. (52) 31 17 469
Termin składania ofert: 2023-12-12 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
,,Wycinka drzew wraz z frezowaniem pni w pasie dróg gminnych i na działkach będących własnością Gminy Sicienko oraz prześwietlenie i formowanie koron drzew rosnących w pasie dróg gminnych na terenie gminy Sicienko"

ZAPYTANIE OFERTOWE

Zamówienie publiczne o wartości szacunkowej przekraczającej kwotę 10 000,00 zł i nie przekraczającej kwoty 50 000,00 zł, prowadzone na podstawie art. 2 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia
11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2023 r. poz. 1605 z późn. zm.).

§2. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi polegającej na wycince 9 szt. drzew wraz
z frezowaniem pni w pasie dróg gminnych i na działkach będących własnością Gminy Sicienko oraz prześwietlenie i formowanie koron 57 szt. drzew rosnących w pasie dróg gminnych na terenie gminy Sicienko.
2. Lokalizacja drzew przeznaczonych do wycięcia wyszczególniona w załączniku nr 5 do zapytania ofertowego.
3. Wykonawca wykona frezowanie pni wyciętych drzew do głębokości minimum 20 cm poniżej gruntu oraz zasypie ziemią doły po frezowaniu.
4. Ilość drewna do pozyskania podczas wycinki drzew wynosi 4,2 m3 na podstawie szacunku brakarskiego.
5. Wykonawca uwzględni w swojej ofercie wartość pozyskanego drewna, która została oszacowana na kwotę 716,91 zł.
6. Lokalizacja drzew przeznaczonych do prześwietlenia i formowania koron wyszczególniona
w załączniku nr 6 do zapytania ofertowego.
7. Wykonawca w ramach prześwietlania i formowania koron drzew usunie: chore, obumarłe oraz połamane konary i gałęzie, jemiołę, cienkie gałęzie równomiernie w całej koronie (redukcja korony do 30%), gałęzie i konary kolidujące z obiektami budowlanymi lub urządzeniami technicznymi, odrosty przypniowe.
8. Wykonawca zagospodaruje gałęzie we własnym zakresie.
9. Wykonawca jest zobowiązany do prowadzenia prac zgodnie z warunkami umowy oraz przepisami prawnymi i technicznymi.
10. Wykonawca zobowiązuje się do wykonania wszelkich usług i czynności koniecznych dla zrealizowania przedmiotu umowy.
11. Wykonawca wykona na własny koszt niezbędne prace związane z zabezpieczeniem terenu prac oraz zobowiązuje się do prowadzenia prac z zachowaniem bezpieczeństwa pracowników własnych jak i osób trzecich oraz jest odpowiedzialny za wszelkie szkody powstałe w związku z ich prowadzeniem.
12. Prace zlecone należy wykonać bez wyłączenia drogi z ruchu, ze szczególną starannością przy zachowaniu przepisów bezpieczeństwa, a w szczególności bhp i p.poż.
13. Po zakończeniu robót Wykonawca zobowiązany jest uporządkować teren w zakresie prac będących przedmiotem umowy.
14. Wykonawca wykona usługę własnym sprzętem oraz przy użyciu własnych materiałów
w terminie do dnia 27.12.2023 r.
15. Zamawiający zastrzega sobie prawo nadzorowania realizacji zamówienia na każdym jego etapie.

Dokument nr: POŚ.271.95.2023.MS

Składanie ofert:
§7. MIEJSCE ORAZ TERMIN SKŁADANIA OFERT

Ofertę cenową prosimy złożyć na adres Urząd Gminy w Sicienku
ul. Mrotecka 9, 86-014 Sicienko,

w nieprzekraczalnym terminie do 12.12.2023 r. do godz. 9:00,

osobiście, pocztą lub drogą elektroniczną - tylko jako skan oferty.

Liczy się data faktycznego dostarczenia oferty do siedziby Zamawiającego a nie data stempla pocztowego nadania listu lub wysłania e-maila.

Miejsce i termin realizacji:
§4. TERMIN WYKONANIA PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

Przedmiot zamówienia należy zrealizować w terminie do dnia 27.12.2023 r.

Wymagania:
§3. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy którzy:
1) Nie polegają wykluczeniu.
A. Przesłanki wykluczenia Wykonawcy określono w art. 108 ust.1 uPzp. Zamawiający wykluczy
z postępowania Wykonawcę:
a) będącego osobą fizyczną, którego prawomocnie skazano za przestępstwo:
o udziału w zorganizowanej grupie przestępczej albo związku mającym na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego, o którym mowa w art. 258 Kodeksu Karnego,
o handlu ludźmi, o którym mowa w art. 189a Kodeksu Karnego,
o o którym mowa w art. 228-230a, art. 250a Kodeksu Karnego lub w art. 46 lub art. 48 ustawy z dnia 25 czerwca 2010 r. o sporcie,
o finansowania przestępstwa o charakterze terrorystycznym, o którym mowa w art. 165a Kodeksu Karnego, lub przestępstwo udaremniania lub utrudniania stwierdzenia przestępnego pochodzenia pieniędzy lub ukrywania ich pochodzenia, o którym mowa w art. 299 Kodeksu Karnego,
o o charakterze terrorystycznym, o którym mowa w art. 115 § 20 Kodeksu Karnego, lub mające na celu popełnienie tego przestępstwa,
o powierzenia wykonywania pracy małoletniemu cudzoziemcowi, o którym mowa w art. 9
ust. 2 ustawy z dnia 15 czerwca 2012 r. o skutkach powierzania wykonywania pracy cudzoziemcom przebywającym wbrew przepisom na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej (Dz.U. poz. 769),
o przeciwko obrotowi gospodarczemu, o których mowa w art. 296-307 Kodeksu Karnego, przestępstwo oszustwa, o którym mowa w art. 286 Kodeksu karnego, przestępstwo przeciwko wiarygodności dokumentów, o których mowa w art. 270-277d Kodeksu Karnego, lub przestępstwo skarbowe,
o o którym mowa w art. 9 ust. 1 i 3 lub art. 10 ustawy z dnia 15 czerwca 2012 r. o skutkach powierzania wykonywania pracy cudzoziemcom przebywającym wbrew przepisom na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej - lub za odpowiedni czyn zabroniony określony
w przepisach prawa obcego.
b) jeżeli urzędującego członka jego organu zarządzającego lub nadzorczego, wspólnika spółki
w spółce jawnej lub partnerskiej albo komplementariusza w spółce komandytowej lub komandytowo-akcyjnej lub prokurenta prawomocnie skazano za przestępstwo, o którym mowa w pkt 1,
c) wobec, którego wydano prawomocny wyrok sądu lub ostateczną decyzję administracyjną
o zaleganiu z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne, chyba że wykonawca odpowiednio przed upływem terminu do składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo przed upływem terminu składania ofert dokonał płatności należnych podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłaty tych należności,
d) wobec, którego prawomocnie orzeczono zakaz ubiegania się o zamówienia publiczne,
e) jeżeli zamawiający może stwierdzić, na podstawie wiarygodnych przesłanek, że wykonawca zawarł z innymi wykonawcami porozumienie mające na celu zakłócenie konkurencji,
w szczególności jeżeli należąc do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia
16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów, złożyli odrębne oferty, oferty częściowe lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, chyba że wykażą,
że przygotowali te oferty lub wnioski niezależnie od siebie,
f) jeżeli, w przypadkach, o których mowa w art. 85 ust. 1, doszło do zakłócenia konkurencji wynikającego z wcześniejszego zaangażowania tego wykonawcy lub podmiotu, który należy
z wykonawcą do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r.
o ochronie konkurencji i konsumentów, chyba że spowodowane tym zakłócenie konkurencji może być wyeliminowane w inny sposób niż przez wykluczenie wykonawcy z udziału
w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
B. Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się Wykonawcę w przypadkach, o których mowa w art. 7 ust 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach
w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego tj.:
a) wykonawcę oraz uczestnika konkursu wymienionego w wykazach określonych
w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa
w art. 1 pkt 3 ustawy
b) wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2022 r. poz. 593 i 655) jest osoba wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka,
o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy
c) wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (Dz. U. z 2021 r. poz. 217, 2105 i 2106) jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy.
Dla uznania, że wykonawca nie podlega wykluczeniu Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia dotyczącego przesłanek wykluczenia (druk oświadczenia stanowi załącznik nr 2 do niniejszego zapytania ofertowego).
2) Spełniają warunki udziału w postępowaniu tj.:
a) Posiadają zdolność do występowania w obrocie gospodarczym.
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
b) Posiadają uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów.
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
c) Znajdują się w sytuacji ekonomicznej lub finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
d) Posiadają zdolność techniczną lub zawodową do wykonania zamówienia.
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.

2. Wykonawca złoży oświadczenie w zakresie wypełnienia obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO, oświadczenie wymagane jest dla kompletności dokumentów (druk oświadczenia stanowi załącznik nr 3 do niniejszego zapytania ofertowego).
3. W trakcie oceny spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców, Zamawiający
w przypadku braku dokumentów wymienionych w § 3 ust. 1 niniejszego zapytania ofertowego obligatoryjnie wykluczy Wykonawcę z postępowania o udzielenie zamówienia.

§5. WYNAGRODZENIE

Za wykonanie przedmiotu zamówienia Zamawiający zapłaci wynagrodzenie ryczałtowe brutto. Wynagrodzenie będzie płatne w ciągu do 30 dni od daty otrzymania faktury przez Zamawiającego, przelewem na konto Wykonawcy.

§6. OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERTY
1. Opakowanie i adresowanie oferty:
1) W przypadku składania oferty osobiście lub pocztą należy ją umieścić w zamkniętym, nieprzezroczystym opakowaniu (np. koperta) opisanym ,,Oferta na wycinkę drzew wraz
z frezowaniem pni w pasie dróg gminnych i na działkach będących własnością Gminy Sicienko oraz prześwietlenie i formowanie koron drzew rosnących w pasie dróg gminnych na terenie gminy Sicienko".
2) W przypadku składania oferty drogą elektroniczną należy wykonać skan oferty i wszystkich wymaganych załączników i wysłać na adres magdalena.stypka@sicienko.pl w tytule wpisać oferta do POŚ.271.95.2023.MS.
2. Oferta zawierać powinna: druk oferty, oświadczenia nr 2, 3.
3. Oferta musi zawierać nazwę, adres Wykonawcy i cenę, wyrażoną w kwocie netto + VAT
i brutto oraz musi być podpisana przez osobę lub osoby uprawnione do występowania
w obrocie prawnym w imieniu Wykonawcy, przy czym podpis lub podpisy muszą być czytelne lub opisane pieczątkami imiennymi. (Wzór oferty stanowi załącznik nr 1 - Formularz ofertowy).
§8. INFORMACJE DOTYCZĄCE WYBORU NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY

Przy wyborze oferty, Zamawiający zastosuje następujące kryteria oceny ofert:

Cena - 100 %
(nazwa kryterium oceny) (waga kryterium)

§9. DODATKOWE INFORMACJE

1. Zamawiający może unieważnić niniejsze postępowanie w przypadku, gdy cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą zamawiający może przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
2. W szczególnie uzasadnionych przypadkach dopuszcza się możliwość negocjacji przez Zamawiającego warunków złożonej przez Wykonawcę treści oferty.

Uwagi:
4. Informacja o przetwarzaniu danych osobowych:
Administratorem Danych Osobowych przetwarzanych w Urzędzie Gminy w Sicienku,
ul. Mrotecka 9, 86-014 Sicienko jest Wójt Gminy Sicienko. Z Administratorem można skontaktować się osobiście w jego siedzibie, poprzez adres poczty elektronicznej gmina@sicienko.pl lub pisemnie pod adresem Urzędu Gminy w Sicienku, ul. Mrotecka 9,
86-014 Sicienko. Z naszym Inspektorem Ochrony Danych Krzysztofem Dziemian, można skontaktować się przy pomocy adresu e-mail iod@rodo.pl.
Cel przetwarzania:
Państwa dane osobowe będą przetwarzane w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia o wartości poniżej 130.000 zł (art. 2 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (ustawa Pzp) (Dz. U. z 2023 r. poz. 1605 z późn. zm.) oraz
w celu związanym z ewentualnym zawarciem umowy w sprawie przedmiotowego postępowania, w razie wyboru Państwa oferty jako najkorzystniejszej, na podstawie art. 6
ust. 1 lit. b i c RODO; podanie danych jest obowiązkowe, natomiast w przypadku ich niepodania, nie będzie możliwe zawarcie umowy o udzielenie zamówienia.
Okres przechowywania danych:
Państwa dane osobowe będą przetwarzane na podstawie przepisów prawa, przez okres niezbędny do realizacji celów przetwarzania, lecz nie krócej niż okres wskazany w przepisach o archiwizacji.
Prawa związane z przetwarzaniem danych osobowych:
Przysługuje Państwu
o na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
o na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych **;
o na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od Administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa
w art. 18 ust. 2 RODO ***;
o prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan,
że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
Nie przysługuje Państwu:
o w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
o prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
o na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Państwa danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
Odbiorcy danych:
o właściwe osoby, podmioty administracji publicznej i samorządowej w zakresie
i w celach, które wynikają z przepisów powszechnie obowiązującego prawa.
o firmy świadczące usługi na rzecz Administratora, a w szczególności w zakresie: ochrony danych osobowych, podmiotom wykonującym usługi audytu, obsługi informatycznej, oprogramowania komputerowego;
o inne podmioty, które na podstawie stosownych umów przetwarzają dane osobowe dla Administratora.

Kontakt:
3. Wszelkich informacji dotyczących przedmiotu zamówienia można uzyskać pod numerem telefonu: (52) 31 17 469, e-mail: magdalena.stypka@sicienko.pl

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii