Odbiór i demontaż pojazdów

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Odbiór i demontaż pojazdów

Data zamieszczenia: 2023-12-08
Dane kontaktowe Zamawiającego: Zarząd Dróg Miejskich
ul. Wilczak 17
61-623 Poznań
powiat: Poznań
tel. 61 646 33 44, 696-402-055
zdm@zdm.poznan.pl
Województwo: wielkopolskie
Miasto: Poznań
Wadium: ---
Nr telefonu: tel. 61 646 33 44, 6
Termin składania ofert: 2023-12-20 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
zwracamy się z prośbą o złożenie oferty w postępowaniu pn.
ODBIÓR I DEMONTAŻ POJAZDÓW USUNIĘTYCH Z DRÓG NA PODSTAWIE ART. 50A i 130 A PRAWO O RUCHU DROGOWYM STANOWIĄCYCH WŁASNOŚĆ MIASTA POZNAŃ
Opis przedmiotu zamówienia
1.
Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia znajduje się w Załączniku nr 1 do niniejszego Zapytania Ofertowego
Zamówienie obejmuje:
Przedmiotem zamówienia jest odbiór i demontaż pojazdów, które zostały usunięte z dróg miasta Poznań na podstawie art. 50a i 130 a ustawy Prawo o ruchu drogowym ( Dz. U. 2022 r. poz. 988 ze zm.) i stały się własnością Miasta Poznań na mocy ustawy i na podstawie prawomocnych postanowień sądu.
Pojazdy przechowywane są na wyznaczonych parkingach. Wykonawca zobowiązany będzie do odebrania pojazdów z parkingu na własny koszt.
4.
Miejsce odbioru pojazdów:
Parkingi strzeżone:
POLHOL - Poznań Ul. Ptasia 26
AUTO-CHARA - Wysogotowo Ul. Skórzewska 59
PERS - Suchy Las Ul. Szkółkarska 4
ECO-CARS - Poznań Ul. Forteczna 14a
ZARZĄD DRÓG MIEJSKICH - Poznań Ul. Energetyczna 4
ZARZĄD DRÓG MIEJSKICH - Poznań Ul. Pułaskiego 9

CPV: 50190000-3

Dokument nr: ZDM - DU.342.1.2023

Otwarcie ofert: Otwarcie ofert nastąpi w dniu 20.12.2023 o godz. 11:30 w siedzibie zamawiającego a informacja zostanie opublikowana na stronie internetowej

Składanie ofert:
IX
Termin, miejsce i forma składania ofert oraz termin otwarcia ofert:
1.
Termin złożenia oferty: 20.12.2023 r., godz. 11:00.
2.
Miejsce złożenia oferty: Kancelaria ZDM w Poznaniu Ul. Wilczak 17
3.
Forma składania ofert: Oferty należy składać w formie pisemnej.

Miejsce i termin realizacji:
Termin Realizacji zamówienia
1.
Umowa z Wykonawcą zostanie zawarta na czas określony od dnia 01.01.2024 r. do dnia 31.12.2025 r. Wykonawca zobowiązany jest do odbierania zgłoszonych pojazdów każdorazowo po otrzymaniu pisemnego zlecenia od Zamawiającego w terminie 3 dni od dnia otrzymania zlecenia.

Wymagania:
dotyczy zamówienia o wartości szacunkowej poniżej równowartości 130 000,00 zł netto na podstawie art. 2 ust 1) pkt. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 roku Prawo zamówień publicznych (Dz. U z 2022 r. poz. 1710 z późniejszymi zmianami) prowadzonego na podstawie Regulaminu Udzielania Zamówień Publicznych w Zarządzie Dróg Miejskich w Poznaniu.
Warunki udziału w postępowaniu
1.
Oferty mogą składać wyłącznie podmioty prowadzące stację demontażu pojazdów spełniającą warunki określone w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 28 lipca 2005 r. ( Dz. U. z 2005 r., Nr 143, poz. 1206) w sprawie minimalnych wymagań dla stacji demontażu oraz sposobu demontażu pojazdów wycofanych z eksploatacji. Podmiot musi posiadać pozwolenie na wytwarzanie odpadów lub inną stosowną decyzję w zakresie gospodarki odpadami wymaganą w związku z prowadzeniem stacji demontażu.
2.
O udział w postępowaniu mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają następujące kryteria:
A.
O zamówienie mogą ubiegać się wszyscy wykonawcy nie podlegający wykluczeniu na podstawie art. 7 ust 1 ustawy o szczególnych o rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służące ochronie bezpieczeństwa narodowego. (Dz. U. 2022, poz. 835) roku, wykluczy z udziału w postępowaniu następujących wykonawców:
a.
wykonawcę oraz uczestnika konkursu wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3;
b.
wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2022 r. poz. 593 i 655) jest osoba wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3;
c.
wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (Dz. U. z 2021 r. poz. 217, 2105 i 2106) jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3.
3.
Wykonawca ma obowiązek zapoznania się w sposób bardzo szczegółowy z opisem przedmiotu zamówienia.
4.
Wykonawca ma obowiązek wyjaśnić z Zamawiającym wszystkie wątpliwości w stosunku do przedmiotu zamówienia, przed złożeniem ofert. Po złożeniu oferty, Zamawiający będzie uważał, że Wykonawca nie ma wątpliwości i uwag w stosunku do zakresu ujętego w zapytaniu.
5.
Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia oraz wszystkie koszty związane z przygotowaniem oferty.
IV
Informacje o Podziale na części postępowania
1.
Postępowanie nie jest podzielone na części.
A.
Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.
B.
Oferta, w której Wykonawca nie złoży oferty cenowej na wszystkie składowe przedmiotu postępowania zostanie odrzucona.
Sposób obliczania ceny
1.
Do wyceny należy przyjąć łączną wartość przedmiotu zamówienia, wraz z kosztami odbioru.
2.
Ceną oferty jest cena w rozumieniu przepisów art. 3 ust. 1 pkt 1 i ust. 2 ustawy z dnia 9 maja 2014 r. o informowaniu o cenach towarów i usług (Dz.U.2019.178 t.j.) - jest to wartość wyrażona w jednostkach pieniężnych, którą Wykonawca jest obowiązany zapłacić Zamawiającemu za towar lub usługę. W cenie uwzględnia się podatek od towarów i usług oraz podatek akcyzowy, jeżeli na podstawie odrębnych przepisów sprzedaż towaru (usługi) podlega obciążeniu podatkiem od towarów i usług lub podatkiem akcyzowym. Przez cenę rozumie się również stawkę taryfową.
3.
Wykonawca obliczając cenę oferty winien uwzględnić wszelkie koszty jakie musi ponieść w celu wykonania zamówienia w tym wszelkie cła, podatki i inne należności płatne przez wykonawcę, według stanu prawnego na dzień składania oferty.
4.
Cenę oferty należy podać w złotych polskich z podatkiem od towarów i usług VAT.
5.
Obliczenie końcowej ceny ofertowej należy dokonać z dokładnością do 1 grosza (2 miejsca po przecinku). Kwotę oferty należy podać cyfrowo oraz słownie.
6.
Cena oferty jest ceną ryczałtową.
7.
Jeżeli złożona oferta powodować będzie powstanie obowiązku podatkowego Zamawiającego zgodnie z przepisami o podatku od towarów i usług w zakresie dotyczącym wewnątrzwspólnotowego nabycia towarów, Zamawiający w celu oceny takiej oferty doliczy do oferowanej ceny podatek od towarów i usług, który miałby obowiązek zapłacić zgodnie z obowiązującymi przepisami. W takim przypadku Wykonawca składając ofertę jest zobligowany poinformować Zamawiającego, że wybór jego oferty będzie prowadzić do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego, wskazując nazwę (rodzaj) towaru, którego dostawa będzie prowadzić do jego powstania oraz wskazując ich wartość bez kwoty podatku.
8.
W przypadku, gdy oferta zostanie złożona przez osobę, która nie prowadzi działalności gospodarczej, Zamawiający dokona przeliczenia ceny takiej oferty poprzez doliczenie do jej wartości zobowiązań cywilnoprawnych (składki ZUS) jakie będzie musiał oprowadzić.
VII
Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:
1.
Przy wyborze oferty Zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami i ich znaczeniem:
Jedynym kryterium wyboru oferty jest cena. Należy podać cenę za 1 kg masy pojazdu. Kwota ta jest ceną ostateczną i obejmuje wszystkie koszty związane z realizacją zamówienia. Wybrana zostanie oferta z najwyższą ceną. W przypadku zaoferowania takiej samej ceny przez co najmniej dwóch Wykonawców, Zamawiający wezwie do złożenia oferty dodatkowej. Oferta dodatkowa nie może być niższa od złożonej wcześniej oferty. Zaoferowana przez Wykonawcę cena za 1 kg masy pojazdu będzie niezmienna przez cały okres obowiązywania umowy.
2.
Oferty będą oceniane w odniesieniu do najkorzystniejszych warunków przedstawionych przez Wykonawców w zakresie powyższego kryterium.
3.
Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta jest zgodna z treścią ogłoszenia i została oceniona jako najkorzystniejsza w oparciu o podane powyżej kryterium wyboru.
VIII
Zasady wyjaśniania treści ogłoszenia:
1.
Treść zapytań wraz z wyjaśnieniami Zamawiający zamieści niezwłocznie na stronie internetowej, na której publikowane jest ogłoszenie o postępowaniu, chyba że zapytanie wpłynie do Zamawiającego na mniej niż 3 dni przed terminem składania
Do oferty należy dołączyć:*
A.
Formularz oferty wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 1 do Zapytania Ofertowego
B.
Potwierdzenie posiadania uprawnień o jakich mowa w rozdz. III pkt 1,
Zmiana lub odwołanie warunków postępowania:
1.
Przed upływem terminu składania ofert Zamawiający może zmienić lub odwołać warunki postępowania. Zamawiający zastrzega sobie prawo odwołania postępowania bez podania przyczyny. Informację o dokonanej zmianie lub odwołaniu Zamawiający zamieści na stronie internetowej, na której publikowane jest ogłoszenie o postępowaniu.
2.
Warunki zamknięcia postępowania bez dokonania wyboru:
A.
Zamawiający zamknie postępowanie bez dokonania wyboru, jeżeli:
a.
nie wpłynie żadna oferta lub żadna z ofert nie spełni warunków postępowania,
b.
wystąpi zmiana okoliczności powodująca, że realizacja zamówienia jest niecelowa,
c.
postępowanie obarczone będzie wadą uniemożliwiającą zawarcie ważnej umowy.
B.
Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia postępowania bez podania przyczyny.
3.
Warunki odwołania postępowania:
A.
Zamawiający zastrzega sobie prawo odwołania postępowania bez podania przyczyny. Informację o odwołaniu postępowania Zamawiający zamieści na stronie internetowej, na której publikowane jest ogłoszenie o postępowaniu.
4.
Sytuacje, w których oferty nie będą podlegały ocenie:
A.
Oferty nie będą podlegały ocenie w przypadku, gdy:
a.
zostaną złożone po upływie terminu składania ofert,
b.
treść oferty nie będzie odpowiadała treści ogłoszenia,
c.
Wykonawca nie uzupełni dokumentów w wyznaczonym terminie,
d.
będą zawierały błędy w obliczeniu ceny, których nie będzie można uznać za oczywistą omyłkę rachunkową.
XI
Wybór oferty:
1.
w przypadku, jeżeli Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana nie podpisze umowy w terminie wyznaczonym przez Zamawiającego, Zamawiający będzie uprawniony do wyboru oferty najkorzystniejszej spośród pozostałych ofert lub zamknięcia postępowania bez dokonania wyboru oferty,
2.
jeżeli nie będzie można wybrać oferty najkorzystniejszej z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawią taki sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert, Zamawiający spośród tych ofert wybierze ofertę z niższą ceną,
3.
jeżeli w postępowaniu, w którym jedynym kryterium oceny ofert będzie cena, nie będzie można dokonać wyboru oferty najkorzystniejszej ze względu na to, że zostały złożone oferty o takiej samej cenie, Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych. Oferty dodatkowe, nie będą mogły przedstawiać cen wyższych niż zaproponowane w złożonych ofertach.
XII
Warunki udzielenia zamówienia
1.
Zamawiający podpisze z wykonawcą umowę na podstawie wzoru stanowiącego Załącznik nr 2 do Zapytania Ofertowego.
XIII
Warunki płatności
1.
Przelewem na rachunek wskazany przez wykonawcę na fakturze w terminie 14 dni od daty otrzymania faktury VAT po zrealizowaniu zamówienia.

Uwagi:
Informacja dotycząca RODO
1.
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (dalej RODO):
1. Administratorem Pana/Pani danych osobowych jest Dyrektor Zarządu Dróg Miejskich z siedzibą w Poznaniu pod adresem: ul. Wilczak 17, 61-623 Poznań; dane kontaktowe ZDM: numer telefonu 61 647 72 73 (81), adres email: zdm@zdm.poznan.pl
2. Wyznaczono inspektora ochrony danych, z którym można skontaktować się pod numerem telefonu 885 340 040 (w godzinach pracy ZDM) lub pod adresem email: dane.osobowe@zdm.poznan.pl
3. Pana/Pani dane osobowe przetwarzane będą w celu realizacji wnioskowanej sprawy na podstawie art. 6 pkt. 1 lit e RODO.
4. Odbiorcą Pana/Pani danych będą pracownicy ZDM lub Urząd Miasta Poznania i Miejskie Jednostki Organizacyjne (w razie konieczności).
5. Pana/Pani dane osobowe będą przechowywane zgodnie z Instrukcją Archiwizacyjną ZDM, a czas przechowywania będzie zależał od kategorii sprawy wynikającej z Rzeczowego Wykazu Akt zatwierdzonego przez Archiwum Państwowe w Poznaniu.
6. Posiada Pan/Pani prawo dostępu do treści swoich danych oraz prawo do ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu.
7. Ma Pan/Pani prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego (Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych), gdy uzna Pan/Pani, iż przetwarzanie danych osobowych Pana/Pani dotyczących narusza przepisy RODO.

Kontakt:
XIV
Osoby upoważnione do kontaktów:
1.
Osobą uprawnioną do kontaktu z Wykonawcami jest: Paweł Smuszkiewicz, dostępny od poniedziałku do piątku w godz. 8.00 - 14.00 tel. 696-402-055, mail: psmuszkiewicz@zdm.poznan.pl

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii