Usługi przeglądów i serwisu dźwigów osobowych

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Usługi przeglądów i serwisu dźwigów osobowych

Data zamieszczenia: 2023-12-27
Dane kontaktowe Zamawiającego: Wojewódzki Urząd Pracy w Łodzi
ul. Wólczańska 49
90-608 Łódź
powiat: Łódź
Telefon kontaktowy w sprawie: 607-287-361
wag@wup.lodz.pl
Województwo: łódzkie
Miasto: Łódź
Wadium: ---
Nr telefonu: Telefon kontaktowy w
Termin składania ofert: 2023-12-29 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Usługi przeglądów i serwisu dźwigów osobowych (wind)

II. Opis przedmiotu zamówienia i wymagania
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług przeglądów i serwisu trzech dźwigów osobowych (wind) Schindler S3300 zlokalizowanych w siedzibie Zamawiającego (ul. Wólczańska 49, 90-608 Łódź). Każdy dźwig posiada 4 przystanki.

Dokument nr: SP-276/23-USL/161

Składanie ofert:
IV. Przygotowanie oferty i termin składania
Wypełniony i podpisany formularz oferty (załącznik nr 1) należy dostarczyć do siedziby Zamawiającego (ul. Wólczańska 49, 90-608 Łódź, budynek B, pokój 0.06 lub 0.08) lub przesłać elektronicznie w formie skanu na adres: wag@wup.lodz.pl (prosimy o uwzględnienie w tytule wiadomości znaku zapytania ofertowego: SP-276/23-USL/161).TERMIN SKŁADANIA ofert upływa
w dniu 29.12.2023 r. o godz. 12.00, oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.

Miejsce i termin realizacji:
2. Umowa będzie obowiązywała od dnia zawarcia r. do dnia 31.12.2025 r.

Wymagania:
3. W okresie obowiązywania umowy Wykonawca raz w miesiącu kalendarzowym przeprowadzi przegląd konserwacyjny wszystkich urządzeń wskazanych w ust. 1. Przeglądy będą odbywały się w dni robocze (pn. - pt.) w godzinach pracy Zamawiającego (8.00 - 16.00).
4. Wykonawca raz w roku zapewnieni uczestnictwo pracowników w badaniach okresowych wykonywanych przez Urząd Dozoru Technicznego oraz wykona przed komisją pomiary skuteczności ochrony przeciwporażeniowej urządzeń wskazanych w ust. 1 wg normy
PN-HD 60364-6:2016-07.
5. Dostosowując się do normy PN-EN 13015+A1:2008 oraz do Rozporządzenia Ministra Przedsiębiorczości i Technologii z dnia 30.10.2018 r. w sprawie warunków technicznych dozoru technicznego w zakresie eksploatacji, napraw i modernizacji urządzeń transportu bliskiego
(Dz.U. 2018 poz. 2176), Wykonawca przeprowadzi w ramach przeglądów konserwacyjnych następujące czynności:
o funkcjonalne przeglądy i regulacja wyciągarek, zamocowań, przekładni, luzowników, kół linowych, lin, prowadnic drzwi kabinowych i szybowych, prowadnic kabinowych
i przeciwwag;
o smarowanie wymienionych wyżej podzespołów w stopniu zapewniającym optymalne funkcjonowanie urządzeń;
o sprawdzenie i regulacja parametrów jezdnych, w szczególności precyzji zatrzymywania się urządzenia na przystankach;
o kontrola wzrokowa i funkcji przekaźników, panelu sterowania w kabinie, kaset dyspozycji, monitoringu i innego wyposażenia z zakresu bezpieczeństwa, a także wyświetlaczy i sprzętu oświetleniowego;
o sprawdzanie urządzeń pod kątem jakości pracy;
o kontrola stanu oleju napędu;
o oczyszczanie podzespołów z zabrudzeń, powstałych w wyniku normalnej eksploatacji, w zakresie umożliwiającym ich funkcjonowanie;
o czyszczenie maszynowni, dachu kabiny i podszybia z zabrudzeń, powstałych w wyniku normalnej eksploatacji, minimum dwa razy w ciągu roku;
o utylizacja zużytych elementów, zgodnie z wytycznymi norm z zakresu ochrony środowiska;
o diagnostyka w przypadku wystąpienia zakłóceń w pracy urządzeń.
6. W ramach umowy Wykonawca zobowiązany będzie do przyjmowania zgłoszeń alarmowych bezpośrednio z kabiny dźwigu i uwalniania uwięzionych pasażerów przez całą dobę, siedem dni w tygodniu, bez dodatkowych opłat. W przypadku uwięzienia osób czas reakcji na zgłoszenie Zamawiającego i interwencji nie może być dłuższy niż 30 minut. Fakt ten należy uwzględnić przy wycenie usług w formularzu oferty. Linię telefoniczną udostępnia Zamawiający.
7. Wykonawca oświadcza, że jego pracownicy skierowani do wykonania przeglądów konserwacyjnych posiadają aktualne zaświadczenia kwalifikacyjne do konserwacji urządzeń transportu bliskiego wydane przez Urząd Dozoru Technicznego. Na życzenie Zamawiającego Wykonawca dostarczy kopie zaświadczeń.
8. Pracownik Wykonawcy wykonujący czynności wskazane w ust. 5 sporządzi protokół z każdego przeglądu, który zostanie zatwierdzony przez Zamawiającego i przekazany przed wystawieniem faktury.
9. Jeśli w ramach przeglądu zostaną stwierdzone nieprawidłowości w działaniu urządzeń, Wykonawca powiadomi o nich Zamawiającego i określi dalszy tok postępowania wraz
z kosztorysem usunięcia awarii i przywrócenia prawidłowego funkcjonowania. Koszty robocizny, w tym diagnostyki, zostaną naliczone zgodnie ze wskazaną w formularzu cenowym stawką za roboczogodzinę prac serwisowych w terminie innym niż termin przeglądu konserwacyjnego.
10. W przypadku wystąpienia nieprzewidzianych usterek lub awarii w terminie innym niż termin przeglądu konserwacyjnego, Wykonawca po uzyskaniu zgłoszenia od Zamawiającego zobowiązany będzie do ustalenia przyczyn ich wystąpienia (diagnostyki) oraz określenia kosztorysu ich usunięcia. Czas reakcji na zgłoszenie Zamawiającego nie może być dłuższy niż 24 godziny. Koszty robocizny, w tym diagnostyki, zostaną naliczone zgodnie ze wskazaną w formularzu cenowym stawką za roboczogodzinę prac serwisowych w terminie innym niż termin przeglądu konserwacyjnego.
11. Wykonawca przystąpi do naprawy stwierdzonych usterek lub awarii po uzyskaniu zgody od Zamawiającego na ich wykonanie i zatwierdzeniu przez zamawiającego kosztorysu planowanych prac. Zamawiający nie zobowiązuje się do zlecania Wykonawcy wszystkich napraw,
w szczególności gdy przedstawiona przez Wykonawcę wycena części niezbędnych do naprawy będzie przekraczała ich wartość rynkową.
12. Zamawiający ma prawo do wypowiedzenia umowy bez zachowania okresu wypowiedzenia
w przypadku:
a. niewykonania przeglądu w danym miesiącu kalendarzowym;
b. braku reakcji Wykonawcy na zgłoszenie przez zamawiającego awarii, za brak reakcji uważa się przekroczenie terminów wskazanych w ust. 4 i ust. 10 opisu przedmiotu zamówienia;
c. braku umiejętności naprawy przez Wykonawcę urządzeń dźwigowych Zamawiającego, które ulegną awarii.
13. Wynagrodzenie Wykonawcy będzie zgodne ze złożonym formularzem oferty (załącznik nr 1).
14. Wynagrodzenie Wykonawcy będzie płatne przelewem z konta Zamawiającego na podstawie prawidłowo wystawionej faktury VAT w terminie 14 dni od daty jej otrzymania przez Zamawiającego.
15. W przypadku, gdy wskazany przez Wykonawcę rachunek bankowy, na który ma nastąpić zapłata wynagrodzenia, nie widnieje w wykazie podmiotów zarejestrowanych jako podatnicy VAT, niezarejestrowanych oraz wykreślonych i przywróconych do rejestru VAT, Zamawiającemu przysługuje prawo wstrzymania zapłaty wynagrodzenia do czasu uzyskania wpisu tego rachunku bankowego do przedmiotowego wykazu lub wskazania nowego rachunku bankowego ujawnionego w wyżej wymienionym wykazie.
16. Okres do czasu uzyskania przez Wykonawcę wpisu rachunku bankowego do przedmiotowego
wykazu i przekazania informacji Zamawiającemu lub wskazania Zamawiającemu nowego rachunku bankowego ujawnionego w ww. wykazie nie jest traktowany jako opóźnienie Zamawiającego w zapłacie należnego wynagrodzenia i w takim przypadku nie będą naliczane za ten okres odsetki za opóźnienie w wysokości odsetek ustawowych.
17. Niewykonanie przeglądu w danym miesiącu kalendarzowym będzie skutkowało nałożeniem na Wykonawcę kary umownej w wysokości 500 zł. Wykonawca wyraża zgodę na potrącenie kary umownej z wynagrodzenia, które ma otrzymać za zrealizowaną usługę.
18. Strony zobowiązują się do przetwarzania danych osobowych wyłącznie w zakresie i w celu określonym w umowie oraz do przestrzegania przepisów Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Radu UE 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE.
19. Strony dołożą wszelkich starań, aby wszelkie sporne kwestie rozwiązywać polubownie, a kiedy to okaże się niemożliwe, będą one rozpatrywane przez Sąd powszechny w miejscu Zamawiającego.

Informacja o wyniku postępowania zostanie opublikowana na stronie BIP WUP w Łodzi (http://wup.lodz.ibip.pl/public/).

Uwagi:
Klauzula informacyjna o przetwarzaniu danych osobowych:
https://wuplodz.praca.gov.pl/ochrona-danych-osobowych
III. Kryteria oceny ofert
Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, której cena będzie najniższa. Cena oferty zostanie wyliczona według wzoru:
CO = 24 x CPR + 2 x CPO + 10 x CR
gdzie:
CO - cena oferty;
CPR - łączna cena brutto za przegląd konserwacyjny wszystkich trzech dźwigów osobowych
w jednym miesiącu;
CPO - cena brutto za uczestnictwo pracownika Wykonawcy w badaniach okresowych wykonywanych przez Urząd Dozoru Technicznego oraz wykonanie przed komisją pomiarów skuteczności ochrony przeciwporażeniowej wszystkich trzech dźwigów osobowych;
CR - cena brutto za jedną roboczogodzinę prac serwisowych w terminie innym niż termin przeglądu konserwacyjnego pomnożona przez 10.
W przypadku wątpliwości co do wysokości zaoferowanej ceny, Zamawiający może zwrócić się do wykonawcy o udzielenie w określonym terminie wyjaśnień, w celu ustalenia czy oferta zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia.
Cena ofertowa musi zawierać wszelkie koszty związane z realizacją zamówienia.

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii