Wynik: | Zobacz treść wyniku |
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Konserwacja i naprawa urządzeń dźwigowych |
Data zamieszczenia: | 2024-01-02 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
ARENA GDAŃSK SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ ul. Pokoleń Lechii Gdańsk 1 80-560 Gdańsk powiat: Gdańsk biuro@arenagdansk.pl |
Województwo: | pomorskie |
Miasto: | Gdańsk |
Wadium: | w wymaganiach |
Nr telefonu: | --- |
Termin składania ofert: | 2024-01-12 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Konserwacja i naprawa urządzeń dźwigowych zainstalowanych w obiekcie Stadion Polsat Plus Arena w Gdańsku Krótki opis przedmiotu zamówienia Przedmiotem zamówienia jest konserwacja i naprawa urządzeń dźwigowych (wind) KONE zainstalowanych w obiekcie Stadion Polsat Plus Arena Gdańsk w Gdańsku. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w Rozdziale VI SWZ. CPV: 50750000-7 Dokument nr: 2024/BZP 00001384, AG/ZP/01/01/2024 Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2024-01-12 13:00 Specyfikacja: SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA 3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-f0952290-a94f-11ee-a06e-7a3efa199397 3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie. 3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak. 3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: 1. Postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja między Zamawiającym a wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem : https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-f0952290-a94f-11ee-a06e-7a3efa199397 2. Zamawiający wyznacza następujące osoby do kontaktu z wykonawcami: Pani Angelika Budzińska tel. 58 76 88 657, email: a.budzinska@arenagdansk.pl 3. Identyfikator (ID) postępowania na Platformie e-Zamówienia: ocds-148610-f0952290-a94f-11ee-a06e-7a3efa199397 3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem ,,Formularzy do komunikacji" wynosi 150 MB (wielkość ta dotyczy plików przesyłanych jako załączniki do jednego formularza). Wszystkie wysłane i odebrane w postępowaniu przez wykonawcę wiadomości widoczne są po zalogowaniu w podglądzie postępowania w zakładce ,,Komunikacja". 3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie. 3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy 3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: polski Składanie ofert: TERMIN SKŁADANIA ofert: 2024-01-12 12:00 Miejsce składania ofert: portal e-zamówienia Miejsce i termin realizacji: Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 48 miesiące Wymagania: Wymagania dotyczące wadium. 1. Zamawiający żąda od wykonawców wniesienia wadium w wysokości 4.000,00 zł. 2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert, przy czym wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego Zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas, gdy środki te zostaną zaksięgowane na rachunku Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) gwarancjach bankowych; 3) gwarancjach ubezpieczeniowych; 4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2019 r. poz. 310, 836 i 1572) 4. Wadium w formie poręczeń lub gwarancji musi wskazywać jako beneficjenta Zamawiającego. Jeżeli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia, o których mowa w pkt 3 ppkt 2-4, Wykonawca przekazuje Zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia, w postaci elektronicznej. 5. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy zamawiającego w Banku Bank Pekao SA, V Oddział w Gdańsku nr konta: 48 1240 2920 1111 0010 3179 2450, z oznaczeniem: Wadium - Sygnatura Akt: AG/ZP/01/01/2024. 6. Wadium w formie poręczeń lub gwarancji musi gwarantować Zamawiającemu bezwarunkową wypłatę na jego pierwsze pisemne żądanie kwoty wadium w przypadkach gdy: Wykonawca, którego ofertę wybrano, odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, lub Wykonawca, którego ofertę wybrano, nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, lub zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, którego oferta została wybrana, Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 107 ust. 2 lub 128 ust. 1 PZP, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 57 lub 106 ust. 1 PZP, oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1 PZP, innych dokumentów lub oświadczeń lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 223 ust. 2 pkt 3 PZP, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. Poręczenia i gwarancje muszą być ważne co najmniej przez okres związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2 Pzp SEKCJA IV - PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA 4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia. 4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie 4.1.2.) Numer referencyjny: AG/ZP/01/01/2024 4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi 4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie 4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie 4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie 4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia: 4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia Przedmiotem zamówienia jest konserwacja i naprawa urządzeń dźwigowych (wind) KONE zainstalowanych w obiekcie Stadion Polsat Plus Arena Gdańsk w Gdańsku. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w Rozdziale VI SWZ. 4.2.6.) Główny kod CPV: 50750000-7 - Usługi w zakresie konserwacji wind 4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie 4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 48 miesiące 4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie 4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie 4.3.) Kryteria oceny ofert 4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo 4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny Kryterium 1 4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena 4.3.6.) Waga: 100 4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW 5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak 5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: Art. 109 ust. 1 pkt 4 Art. 109 ust. 1 pkt 7 Art. 109 ust. 1 pkt 8 Art. 109 ust. 1 pkt 10 5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak 5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu. Sytuacja ekonomiczna lub finansowa. 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie niższą niż 500 000,00 zł (pięćset tysięcy złotych 00/100). Zdolność techniczna lub zawodowa. 1. O udzielenia Zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali lub wykonują w sposób należyty, usługę polegającą na serwisowaniu lub konserwacji co najmniej 50 urządzeń dźwigowych (dźwigów osobowych lub osobowo-towarowych). 5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak 5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA 6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie 6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie 6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak 6.4.1) Informacje dotyczące wadium: Wymagania dotyczące wadium. 1. Zamawiający żąda od wykonawców wniesienia wadium w wysokości 4.000,00 zł. 2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert, przy czym wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego Zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas, gdy środki te zostaną zaksięgowane na rachunku Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) gwarancjach bankowych; 3) gwarancjach ubezpieczeniowych; 4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2019 r. poz. 310, 836 i 1572) 4. Wadium w formie poręczeń lub gwarancji musi wskazywać jako beneficjenta Zamawiającego. Jeżeli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia, o których mowa w pkt 3 ppkt 2-4, Wykonawca przekazuje Zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia, w postaci elektronicznej. 5. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy zamawiającego w Banku Bank Pekao SA, V Oddział w Gdańsku nr konta: 48 1240 2920 1111 0010 3179 2450, z oznaczeniem: Wadium - Sygnatura Akt: AG/ZP/01/01/2024. 6. Wadium w formie poręczeń lub gwarancji musi gwarantować Zamawiającemu bezwarunkową wypłatę na jego pierwsze pisemne żądanie kwoty wadium w przypadkach gdy: Wykonawca, którego ofertę wybrano, odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, lub Wykonawca, którego ofertę wybrano, nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, lub zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, którego oferta została wybrana, Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 107 ust. 2 lub 128 ust. 1 PZP, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 57 lub 106 ust. 1 PZP, oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1 PZP, innych dokumentów lub oświadczeń lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 223 ust. 2 pkt 3 PZP, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. Poręczenia i gwarancje muszą być ważne co najmniej przez okres związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2 Pzp. 6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie 6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY 7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie 7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak 7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: 1. Dokonanie zmian postanowień Umowy jest możliwe, jeżeli zachodzą poniżej przewidziane okoliczności dokonania zmiany, z uwzględnieniem wskazanego zakresu zmian, ich charakteru oraz warunków wprowadzenia: 1) zmiany terminu wykonania Umowy jeżeli jej wykonanie w terminach pierwotnie jest niemożliwe z przyczyn niezależnych od Wykonawcy, w tym w szczególności: a) konieczności synchronizacji terminów realizacji innych robót, dostaw, usług lub zadań (projektów), w tym realizowanych, prowadzonych lub planowanych przez Zamawiającego, a powiązanych z realizacją przedmiotu Umowy lub mogących w ocenie Zamawiającego mieć wpływ na realizację przedmiotu Umowy; b) ustalenia przez Strony zmiany sposobu realizacji Usług niezbędnego do prawidłowego wykonania Umowy i użytkowania Przedmiotu Umowy zgodnie z jego przeznaczeniem; c) zmianą wymogów prawa, które weszły w życie po złożeniu oferty, a które powodują konieczność zmiany postanowień Umowy. Zmiany terminu dokonuje się w dniach lub miesiącach. W przypadku wystąpienia którejkolwiek okoliczności, o której mowa powyżej możliwa jest zmiana terminu realizacji Usług lub wykonania poszczególnych prac - w zakresie niezbędnym do prawidłowego wykonania zobowiązań wynikających z Umowy i odpowiednio do przypadku zmiana Wynagrodzenia lub sposobu płatności. 2) zmiany sposobu wykonania Przedmiotu Umowy np. zmiany technologii wykonania Przedmiotu Umowy, urządzeń i materiałów użytych do realizacji, zmiany rodzaju, technologii, sposobu realizacji Usług, spowodowanej w szczególności: a) okolicznościami, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia Umowy, a które uniemożliwiają realizację przedmiotu Umowy w sposób przewidziany pierwotnie, b) zmianą wymogów prawa, w tym zmianą obowiązujących przepisów prawa lub odpowiednich norm branżowych; c) treścią decyzji administracyjnych lub orzeczeń sądowych; d) możliwością wykonania Usług lub poszczególnych prac w inny sposób niż wynikający z Umowy i jest to korzystne dla zamawiającego ze względów ekonomicznych, lub poprawia funkcjonalność. W przypadku wystąpienia którejkolwiek z okoliczności, o której mowa powyżej możliwa jest w zmiana sposobu wykonania Prac lub poszczególnych robót i odpowiednio do przypadku Wynagrodzenia lub sposobu płatności. 3) zmian przepisów prawa, które weszły w życie po złożeniu oferty, a które powodują konieczność zmiany postanowień umowy. W takim przypadku zmianie mogą ulec postanowienia Umowy, do których odnoszą się zmiany przepisów prawa w zakresie niezbędnym dla dostosowania Umowy do wprowadzonej zmiany . 2. W celu uniknięcia wątpliwości określa się, że - w zależności od okoliczności danego przypadku - zmiany są dopuszczalne, gdy zmiany nie stanowią zmian istotnych lub nie będą stanowiły zmiany Umowy. 7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie Uwagi: Kryteria oceny ofert 4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo 4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny Kryterium 1 4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena 4.3.6.) Waga: 100 4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie Termin związania ofertą: do 2024-02-10 |