Remonty łazienek i kuchni podręcznej

Wynik: Zobacz treść wyniku
Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Remonty łazienek i kuchni podręcznej

Data zamieszczenia: 2024-01-03
Dane kontaktowe Zamawiającego: Żłobek Miejski w Katowicach
Sokolska 26
40-086 Katowice
powiat: Katowice
324962957
zamowienia@zlobek.katowice.pl
Województwo: śląskie
Miasto: Katowice
Wadium: w oryginalnej treści
Nr telefonu: 324962957
Termin składania ofert: 2024-01-22 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
,,Remonty łazienek i kuchni podręcznej w tym instalacji elektrycznej w Oddziałach Żłobka Miejskiego w Katowicach"
Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest remont łazienki grupy II i kuchni podręcznej w Oddziale Żłobka Miejskiego przy Ul. Ordona 3a w Katowicach,
Przedmiot zamówienia szczegółowo opisany jest w załącznikach do SWZ nr: 4.1; (obmiar) oraz Specyfikacja Techniczna Wykonania Robót Budowlanych.
Przedmiot zamówienia musi być zrealizowany przez Wykonawcę zgodnie ze wskazaniami określonymi przez Zamawiającego, asortymentem, ilościami i wymaganiami określonymi w SWZ oraz załącznikach nr 4.1 oraz Specyfikacji Technicznej Wykonania Robót Budowlanych.
Prace odbywać się będą w obiektach w terminach
a) w Oddziale Żłobka Miejskiego przy Ordona 3a w Katowicach od 01.03.2024 r.-maksymalnie do 15.04.2024 r.
Przed złożeniem oferty Zamawiający zaleca Oferentom zapoznanie się z obiektem, w którym będą prowadzone prace.
Zamawiający zaleca odbycia WIZJI LOKALNEJ w Oddziałach Żłobka w dni robocze w godz.ch 8-15, od dnia 04.01-19.01.2024 r. po wcześniejszym umówieniu się z Kierownikiem Oddziału.
a) Oddział Żłobka Miejskiego przy Ul. Ordona 3a w Katowicach - tel. 32 259-90-77
b) Potwierdzeniem odbycia wizji lokalnej przez Wykonawcę będzie informacja kierownika Oddziału o odbyciu wizji lokalnej i poinformowaniu o w/w czynności dział zamówień publicznych drogą mejlową z podaniem nazwy , imienia i nazwiska Wykonawcy.
Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 1 do SWZ.
Planowane roboty należy zorganizować i przeprowadzić z ograniczeniami wynikającymi z funkcji użytkowej budynków Oddziałów Żłobka.
Przeprowadzenie robót wymaga od wykonawcy zapewnienia bezpieczeństwa osób postronnych i użytkowników budynku przez dostosowanie organizacji robót oraz odpowiednie wydzielenie stanowisk pracy.
Przedmiotem zamówienia jest remont łazienki grupy I i kuchni podręcznej w tym instalacji elektrycznej w Oddziale Żłobka Miejskiego przy Ul. Bytomskiej 8 w Katowicach,
Przedmiotem zamówienia jest remont łazienek w tym instalacji elektrycznej w Oddziale Żłobka Miejskiego przy Ul. Zadole 24a w Katowicach,
Przedmiot zamówienia szczegółowo opisany jest w załącznikach do SWZ nr 4.3-4.3.1.; (obmiar) oraz Specyfikacjach Technicznych Wykonania Robót Budowlanych.
Przedmiot zamówienia musi być zrealizowany przez Wykonawcę zgodnie ze wskazaniami określonymi przez Zamawiającego, asortymentem, ilościami i wymaganiami określonymi w SWZ oraz załącznikach nr 4.3 -4.3.1; oraz Specyfikacjach Technicznych Wykonania Robót Budowlanych.
Prace odbywać się będą w obiektach w terminach
a) w Oddziale Żłobka Miejskiego przy Ul. Zadole 24a w Katowicach- od 15.07.2024 r.- maksymalnie do 12.09.2024 r.Przed złożeniem oferty Zamawiający zaleca Oferentom zapoznanie się z obiektem, w którym będą prowadzone prace.
Zamawiający zaleca odbycia WIZJI LOKALNEJ w Oddziałach Żłobka w dni robocze w godz.ch 8-15, od dnia 04.01-19.01.2024 r. po wcześniejszym umówieniu się z Kierownikiem Oddziału.
a) Oddział Żłobka Miejskiego przy Ul. Zadole 24a w Katowicach - tel. 32 252-14-94
Potwierdzeniem odbycia wizji lokalnej przez Wykonawcę będzie informacja kierownika Oddziału o odbyciu wizji lokalnej i poinformowaniu o w/w czynności dział zamówień publicznych drogą mejlową z podaniem nazwy , imienia i nazwiska Wykonawcy.
Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 1 do SWZ.
Planowane roboty należy zorganizować i przeprowadzić z ograniczeniami wynikającymi z funkcji użytkowej budynków Oddziałów Żłobka.
Przeprowadzenie robót wymaga od wykonawcy zapewnienia bezpieczeństwa osób postronnych i użytkowników budynku przez dostosowanie organizacji robót oraz odpowiednie
Przedmiotem zamówienia jest remont łazienek w Oddziale Żłobka Miejskiego przy Ul. Boya -Żeleńskiego 30a w Katowicach.,
Przedmiot zamówienia szczegółowo opisany jest w załącznikach do SWZ nr 4.4.; (obmiar) oraz Specyfikacjach Technicznych Wykonania Robót Budowlanych.
Przedmiot zamówienia musi być zrealizowany przez Wykonawcę zgodnie ze wskazaniami określonymi przez Zamawiającego, asortymentem, ilościami i wymaganiami określonymi w SWZ oraz załącznikach nr 4.4 ; oraz Specyfikacjach Technicznych Wykonania Robót Budowlanych.
Prace odbywać się będą w obiektach w terminach
a) w Oddziale Żłobka Miejskiego przy ul.Boya -Żeleńskiego 30a w Katowicach- od 01.03.2024 r.-maksymalnie do 15.04.2024 r. Przed złożeniem oferty Zamawiający zaleca Oferentom zapoznanie się z obiektem, w którym będą prowadzone prace.
Zamawiający zaleca odbycia WIZJI LOKALNEJ w Oddziałach Żłobka w dni robocze w godz.ch 8-15, od dnia 04.01-19.01.2024 r. po wcześniejszym umówieniu się z Kierownikiem Oddziału.
a) Oddział Żłobka Miejskiego przy Ul. Boya Żeleńskiego 30A - tel. 511 143 713
Potwierdzeniem odbycia wizji lokalnej przez Wykonawcę będzie informacja kierownika Oddziału o odbyciu wizji lokalnej i poinformowaniu o w/w czynności dział zamówień publicznych drogą mejlową z podaniem nazwy , imienia i nazwiska Wykonawcy.
Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 1 do SWZ.
Planowane roboty należy zorganizować i przeprowadzić z ograniczeniami wynikającymi z funkcji użytkowej budynków Oddziałów Żłobka.
Przeprowadzenie robót wymaga od wykonawcy zapewnienia bezpieczeństwa osób postronnych i użytkowników budynku przez dostosowanie organizacji robót oraz odpowiednie

CPV: 45000000-7, 45211310-5,45450000-6, 45440000-3,45330000-9-,45300000-0, 45450000-6, 45440000-3,45330000-9-,45300000-0

Dokument nr: 2024/BZP 00004516, ZP.26.4.2023.MR

Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2024-01-22 09:00

Specyfikacja:
SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-5333634b-99b9-11ee-9ee7-e2087ac16d09
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie.
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak.
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń między Zamawiającym a Wykonawcą odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej za pośrednictwem Platformy e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl lub za pomocą poczty elektronicznej, na adres poczty elektronicznej: zamowienia@zlobek.katowice.pl .
Adres strony internetowej prowadzonego postępowania, tj. link prowadzący bezpośrednio do widoku po-stępowania na Platformie e-Zamówienia) : https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/tenders/ocds-148610-5333634b-99b9-11ee-9ee7-e2087ac16d09. Postępowanie można również odnaleźć na stronie głównej Platformy e-Zamówienia korzystając z przycisku ,,Przeglądaj postępowania/konkursy".
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wykonawca biorący udział w postępowaniu musi posiadać konto podmiotu ,,Wykonawca" na Platformie e-
Zamówienia. Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostępny na stronie internetowej: https://ezamowienia.gov.pl/pl/regulamin/ oraz informacje zamieszczone w zakładce ,,Centrum Pomocy".
W celu prawidłowego korzystania z usług Platformy e-Zamówienia wymagany jest:
1.1. Komputer PC
a. parametry minimum: Intel Core2 Duo, 2 GB RAM, HDD
b. zainstalowany jeden z poniższych systemów operacyjnych:
1. MS Windows 7 lub nowszy
2. OSX/Mac OS 10.10,
3. Ubuntu 14.04
c. Zainstalowana jedna z poniższych przeglądarek:
1. Chrome 66.0 lub nowsza
2. Firefox 59.0 lub nowszy
3. Safari 11.1 lub nowsza
4. Edge 14.0 i nowsze
albo
1.2 Tablet/Telefon
a. Parametry minimum: 4 rdzenie procesora, 2GB RAM, Android 6.0 Marshmallow, iOS 10.3
b. Przeglądarka Chrome 61 lub nowa
Dla skorzystania z pełnej funkcjonalności może być konieczne włączenie w przeglądarce obsługi protokołu bezpiecznej transmisji danych SSL, obsługi Java Script, oraz cookies;
Specyfikacja połączenia, formatu przesyłanych danych oraz kodowania i oznaczania czasu odbioru danych:
specyfikacja połączenia - formularze udostępnione są za pomocą protokołu TLS 1.2,
format danych oraz kodowanie: formularze dostępne są w formacie HTML z kodowaniem UTF-8,
oznaczenia czasu odbioru danych: wszelkie operacje opierają się o czas serwera i dane zapisywane są z dokładnością co do sekundy.
Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem" Formularzy do komunikacji" wynosi 25MB( wielkość dotyczy plików przesyłanych jako załączniki do jednego formularza)
W przypadku problemów technicznych i awarii związanych z funkcjonowaniem Platformy e-Zamówienia użytkownicy mogą skorzystać ze wsparcia technicznego dostępnego poprzez formularz udostępniony na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl w zakładce ,,Zgłoś problem".
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie.
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Klauzula informacyjna dla Wykonawców o przetwarzaniu danych osobowych.
Obowiązek informacyjny w stosunku do osób fizycznych będących dostawcami lub osób działających z upoważnienia dostawców Administratora.Zgodnie z art. 13 i 14 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych (dalej: RODO) informujemy, że:
Admi.Pani/Pana danych osobowych jest Żłobek Miejski w Katowicach z siedzibą przy Ul. Sokolskiej 26, 40 - 086 Katowice, będący jednostką organizacyjną miasta Katowice prowadzącą gospodarkę finansową na zasadach jednostki budżetowej, www.zlobek.katowice.pl.
Dane kontaktowe inspektora ochrony danych: inspektor.ochrony.danych@zlobek.katowice.pl
Celami przetwarzania danych osobowych są:
zawarcie i wykonanie umów łączących strony - podstawą prawną przetwarzania danych jest art. 6 ust. 1 lit. b) RODO (dotyczy sytuacji, kiedy osoby, których dane dotyczą są stronami umów albo Administrator podejmuje działania z inicjatywy tych osób w celu ich zawarcia w szczególności w związku z konkursami ofert lub postępowaniami przetargowymi);
wykonanie obowiązków prawnych ciążących na Administratorze - podstawa prawna to art. 6 ust. 1 lit. c) RODO, w szczególności związanego z obowiązkiem przechowywania dokumentacji księgowej wynikającego z ustawy o rachunkowości;
realizacja innych celów wynikających z prawnie uzasadnionych interesów realizowanych przez Administratora na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f) RODO takich jak:
realizacja umowy, w przypadku, gdy nie jest Pani/Pan stroną umowy, ale działa Pani z upoważnienia strony umowy,
marketing bezpośredni,
ustalanie, obrona i dochodzenie roszczeń,
tworzenie statystyk, analiz i zestawień na potrzeby Administratora.
Kategorie odnośnych danych osobowych, które mogą być przetwarzane w związku z umową i w celu jej sprawnej realizacji przez osoby działające z upoważnienia strony umowy takie jak: imię, nazwisko, stanowisko, zakres kompetencji, zakres upoważnienia określonego przez stronę umowy oraz dane kontaktowe takie jak nr telefonów i adresy mailowe, a w przypadkach konieczności identyfikacji uprawnień konkretnej osoby również nr PESEL albo nr dowodu tożsamości.
Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych mogą być: Poczta Polska, firmy kurierskie lub transportowe, firmy ubezpieczeniowe, firmy zapewniające wsparcie IT dla Administratora, partnerzy handlowi Administratora, biuro rachunkowe, firmy windykacyjne, a także banki. Ponadto w zakresie określonym przez przepisy prawa odbiorcami Pani/Pana danych osobowych mogą być podmioty i też pozostali oferenci oraz osoby odwiedzające Biuletyn Informacji Publicznej Administratora.
Administrator danych nie zamierza przekazywać danych osobowych, które Pani/Pana dotyczą do państw trzecich oraz organizacji międzynarodowych.
Okres, przez który dane osobowe będą przechowywane: w zakresie zawartej umowy, przez okres do czasu zakończenia jej realizacji, a po tym czasie przez okres wymagany przez przepisy prawa lub do przedawnienia roszczeń.
Ma Pani/Pan prawo do:
żądania od Administratora dostępu do swoich danych osobowych,
żądania od Administratora sprostowania swoich danych osobowych,
żądania od Administratora usunięcia lub ograniczenia przetwarzania swoich danych osobowych, jeżeli Administrator nie ma uzasadnionych prawnie podstaw do ich dalszego przetwarzania,
wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania,
przenoszenia swoich danych,
wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
Podanie danych jest warunkiem zawarcia umowy, konsekwencją niepodania danych jest brak możliwości jej zawarcia lub realizacji.
W oparciu o dane, które Pani/Pana dotyczą Administrator nie będzie podejmował decyzji w sposób zautomatyzowany, nie będą one także poddawane profilowaniu na zasadach określonych w art. 22 RODO.
Źródłem, z którego Administrator otrzymuje Pani/Pana dane osobowe do celów kontaktowych niezbędnych do realizacji umów, w przypadkach, w których nie otrzymaliśmy ich od Pani/Pana, są strony umów lub osoby przez nie upoważnione do ich przekazania w celu realizacji tych umów.

Składanie ofert:
TERMIN SKŁADANIA ofert: 2024-01-22 08:00
Miejsce składania ofert: Na Platformie e-Zamówienia za pośrednictwem zakładki ,,Oferty/wnioski", widocznej w podglądzie postępowania po zalogowaniu się na konto Wykonawcy. Link prowadzący bezpośrednio do widoku postępowania-: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/tenders/ocds-148610-5333634b-99b9-11ee-9ee7-e2087ac16d09

Miejsce i termin realizacji:
dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia

Wymagania:
dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia

Uwagi:
dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii