Prace restauratorskie i konserwatorskie

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Prace restauratorskie i konserwatorskie

Data zamieszczenia: 2024-01-17
Dane kontaktowe Zamawiającego: Parafia Rzymskokatolicka pw. Św. Andrzeja Apostoła w Ujeździe
ul. Strzelecka 4
47-143 Ujazd
powiat: strzelecki
tel. nr 77 463 7010, tel nr 77 463 70 10
Województwo: opolskie
Miasto: Ujazd
Wadium: ---
Nr telefonu: tel. nr 77 463 7010,
Termin składania ofert: 2024-01-31 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
zaprasza do udziału w postępowaniu na:
,,Prace konserwatorskie i restauratorskie przy zespole zabytków z kościoła pątniczego pw. Nawiedzenia NMP w Ujeździe - konserwacja 2 organów"
2. Przedmiot zamówienia:
2.1. Prace restauratorskie i konserwatorskie przy zespole zabytków z kościoła pątniczego pw. Nawiedzenia NMP w Ujeździe - konserwacja 2 organów.
Do niniejszego postępowania nie stosuje się zapisów ustawy Prawo zamówień publicznych.
2.2. Zakres robót został szczegółowo określony w zatwierdzonym przez Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków w Opolu programie prac konserwatorskich - w załączeniu.
2.3. Prace należy wykonać zgodnie z obowiązującymi przepisami i normami dotyczącymi przedmiotu zamówienia, w szczególności zgodnie z ustawą z 23 lipca 2003 r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami.
W ramach zadania przeprowadzone zostaną prace konserwatorskie i restauratorskie 2 organów z kościoła Pątniczego w Ujeździe, które wykonał w 1861 roku J.H.V Hass. Jeden z instrumentów (8 głosowy) znajduje się centralnie względem osi kościoła, stół gry jest wbudowany centralnie w przednią część szafy organowej, a organista siedzi tyłem do ołtarza, natomiast drugi instrument ( 5 głosowy) znajduje się w kaplicy NMP, stół gry jest wbudowany centralnie w przednią część szafy organowej, a organista siedzi tyłem do ołtarza. Prace na instrumentach będą kompleksowymi pracami konserwatorskimi i będą polegać na:
1 instrument - prace demontażowe i konserwacyjne, prace na trakturze (m.in. demontaż, czyszczenie, wymiana uszkodzonych i uzupełnienie brakujących elementów, montaż i regulacja), kontuarze (m.in. naprawa i regulacja klawiatur, renowacja ławki i klawiatury, odnowienie lub wymiana kluczy i płyt), piszczałkach (m.in. naprawa i uzupełnienie, wymiana, konserwacja chemiczna, srebrzenie), systemie powietrznym (m.in. czyszczenie wnętrza mnicha, kontrola szczelności wymiany koniecznych elementów), wiatrownicach (m.in. naprawa klocków i ławeczek, konserwacja chemiczna, wymiana sprężyn i cięgieł, pulpetów, wymiana oskórowania i ofilcowania klap, uszczelnienie wiatrownic), po czym nastąpi intonacja i strojenie 8 rzędów piszczałek,
2 instrument - prace demontażowe i konserwacyjne, prace na trakturze (m.in. demontaż, czyszczenie, wymiana uszkodzonych i uzupełnienie brakujących elementów, montaż i regulacja), kontuarze (m.in. naprawa i regulacja klawiatur, renowacja ławki i klawiatury, odnowienie lub wymiana kluczy i płyt), piszczałkach (m.in. naprawa i uzupełnienie, wymiana, konserwacja chemiczna, srebrzenie), systemie powietrznym (m.in. czyszczenie wnętrza mnicha, kontrola szczelności wymiany koniecznych elementów), wiatrownicach (m.in. naprawa klocków i ławeczek, konserwacja chemiczna, wymiana sprężyn i cięgieł, pulpetów, wymiana oskórowania i ofilcowania klap, uszczelnienie wiatrownic), po czym nastąpi intonacja i strojenie 5 rzędów piszczałek.

CPV: 45453000-7, 92521220-7, 45453100-8, 50800000-3, 92521200-1

Otwarcie ofert: 7. Termin otwarcia ofert 01.02.2024 r. godz. 10.00

Składanie ofert:
5. Miejsce i termin złożenia oferty .
5.1 Ofertę należy złożyć w terminie do 31.01.2024 r.
Za termin złożenia oferty przyjmuje się termin dostarczenia oferty do Zamawiającego (nie decyduje data nadania listu poleconego). Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
5.2 Ofertę należy złożyć w formie papierowej, umieszczając ją w jednej zamkniętej kopercie:
a) osobiście (po uprzednim kontakcie telefonicznym z ks. proboszczem tel. nr 77 463 7010) w siedzibie
Parafii Rzymskokatolickiej pw. Św. Andrzeja Apostoła w Ujeździe, 47-143 Ujazd , Ul. Strzelecka 4
albo
b) listownie na adres : Parafia Rzymskokatolicka pw. Św. Andrzeja Apostoła w Ujeździe, Ul. Strzelecka
4,47-143 Ujazd
Na kopercie należy umieścić
- nazwę i adres Zamawiającego,
- nazwę i adres Wykonawcy,
- nazwę inwestycji : ,,Prace konserwatorskie i restauratorskie przy zespole zabytków z kościoła
pątniczego pw. Nawiedzenia NMP w Ujeździe - konserwacja 2 organów"

Miejsce i termin realizacji:
4. Termin realizacji zamówienia: do 30.11.2025 r.

Wymagania:
2.5. Gwarancja - na wykonanie przedmiotu zamówienia: 24 miesiące.
2.6. Zamawiający zaleca wykonanie wizji lokalnej, której przeprowadzenie będzie możliwe po wcześniejszym umówieniu terminu z Zamawiającym.
2.7. Zamówienie jest dofinansowane ze środków Rządowego Programu Odbudowy Zabytków, nr wniosku RPOZ/2022//11431/PolskiLad.
2.8. Zapytanie ofertowe zostało opublikowane na stronie BIP Gminy Ujazd bip.ujazd.pl (zakładka Ogłoszenia - Informacja publiczna).

5.3. Osoba podpisująca ofertę musi być upoważniona do reprezentowania Wykonawcy. W przypadku, jeśli prawo reprezentacji nie wynika z publicznych rejestrów (CEiDG albo KRS), oferta, do której nie dołączono pełnomocnictwa, zostanie odrzucona ze względów formalnych
8. Warunki płatności - zapłata za wykonanie zlecenia nastąpi w ciągu 30 dni od daty przedłożenia
prawidłowo wystawionej faktury/rachunku.

10. Sposób przygotowania oferty: ofertę należy sporządzić w formie papierowej - w języku polskim. Ofertę można złożyć jako oryginał podpisanych dokumentów. Oferty złożone w inny sposób nie będą rozpatrywane.
11. Warunki udziału w postępowaniu:
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:
1) posiadają uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności,
2) posiadają wiedzę i doświadczenie - warunek zostanie spełniony, jeśli wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie co najmniej pięć prac konserwatorskich przy zabytkowych obiektach polichromowanych na podłożu drewnianym,
3) posiadają potencjał techniczny,
4) dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - warunek zostanie spełniony jeśli wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował co najmniej jedną osobą wyznaczoną do realizacji zamówienia, legitymującą się dyplomem konserwatora i restauratora dzieł sztuki o specjalizacji konserwacja i restauracja malarstwa lub rzeźby/konserwacja i restauracja malarstwa i rzeźby polichromowanej, oraz posiadającą doświadczenie w zakresie wykonania co najmniej pięciu prac konserwatorskich przy zabytkowych obiektach polichromowanych na podłożu drewnianym,
5) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej umożliwiającej realizację zamówienia.
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy w terminie wyznaczonym przez Zamawiającego złożą wypełniony formularz ofertowy (wzór formularza ofertowego stanowi załącznik nr 1 do zapytania ofertowego).
12. Zamawiający dopuszcza możliwość zmian umowy. Zmiany mogą dotyczyć:
1) przesunięcia terminu wykonania zamówienia spowodowanego przesunięciem terminu realizacji projektu, zmianami w harmonogramie projektu oraz wszelkimi decyzjami instytucji dotującej z innych przyczyn,
2) przesunięcia terminu wykonania zamówienia z przyczyn niezależnych od Wykonawcy, w tym wynikających z ustaleń komisji konserwatorskich,
3) niezależnych od Wykonawcy wskazanych przez Wykonawcę lub Zamawiającego,
4) zmian w zakresie warunków umowy oraz sposobu jej realizacji ze względu na zmiany regulacji prawnych obowiązujących w dniu zawarcia umowy,
5) innego zdarzenia uniemożliwiającego wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z postępowaniem zakupowym.
13. 1) Zamawiający ma prawo unieważnienia procedury o udzielenie zamówienia bez podania przyczyny, na każdym etapie postępowania aż do chwili zawarcia umowy. Po wyborze najkorzystniejszej oferty, Zamawiający poinformuje Wykonawcę, któremu zostanie udzielone zamówienie, o miejscu i terminie zawarcia umowy.
2) Zawiadomienie o złożonych ofertach i wyborze najkorzystniejszej zostanie umieszczone na stronie internetowej Zamawiającego oraz na stronie BIP Gminy Ujazd.
3) Przed wystąpieniem na drogę sądową Wykonawca zobowiązuje się do poddania ewentualnych sporów w relacjach z Zamawiającym o roszczenia cywilnoprawne w sprawach, w których zawarcie ugody jest dopuszczalne, mediacjom lub innemu polubownemu rozwiązaniu sporu przed Sądem Polubownym przy Prokuratorii Generalnej Rzeczypospolitej Polskiej, wybranym mediatorem albo osobą prowadzącą inne polubowne rozwiązanie sporu.
14. Ochrona danych osobowych
1) Zamawiający informuje, że administratorem danych osobowych Wykonawcy jest Parafia pw. Św. Andrzeja Apostoła w Ujeździe.
2) W sprawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych, można skontaktować się z Proboszczem Parafii.
3) Dane osobowe będą przetwarzane na potrzeby przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz w celu archiwizacji.
4) Odbiorcami danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w sprawie udzjelenia zamówienia.
5) Osobie, której dane dotyczą przysługuje prawo dostępu do danych, a także na warunkach określonych w przepisach Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE, prawo sprostowania danych, ich usunięcia oraz ograniczenia przetwarzania. Osobie, której dane dotyczą przysługuje prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego.
6) Podanie danych jest dobrowolne, jednakże ich niepodanie może uniemożliwić Zamawiającemu dokonanie oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz zdolności wykonawcy do
należytego wykonania zamówienia, co skutkować może wykluczeniem wykonawcy z postępowania lub odrzuceniem jego oferty.

Uwagi:
6. Przy wyborze oferty zostaną zastosowane następujące kryteria oceny ofert:
1) Cena - waga 100 %,
Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta spełniająca warunki postępowania zakupowego z najwyższą liczbą punktów. Ilość punktów uzyskanych przez Wykonawcę zostanie obliczony wg następującego wzoru: Cena najniższej oferty/ cena badanej oferty x 100 punktów x 100%

Kontakt:
9. Kontakt z Zamawiającym, w tym możliwość zadawania pytań, możliwy jest za pośrednictwem nr telefonu Zamawiającego tel nr 77 463 70 10

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii