Wynik: | Zobacz treść wyniku |
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Roboty związane z przestawieniem pieców kaflowych |
Data zamieszczenia: | 2024-01-24 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Gmina Miasto Koszalin Zarząd Budynków Mieszkalnych Połczyńska 24 75-815 Koszalin powiat: Koszalin 943409100, faks 943409196 zbm@zbm.koszalin.pl |
Województwo: | zachodniopomorskie |
Miasto: | Koszalin |
Wadium: | w oryginalnej treści |
Nr telefonu: | 943409100, faks 9434 |
Termin składania ofert: | 2024-02-08 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Roboty związane z przestawieniem pieców kaflowych w lokalach mieszkalnych zarządzanych przez Zarząd Budynków Mieszkalnych w Koszalinie Krótki opis przedmiotu zamówienia Przestawienie pieców w lokalach mieszkalnych komunalnych zarządzanych przez Zarząd Budynków Mieszkalnych w Koszalinie: a) dla części 1 - dawny rejon działania ZGM nr 1 obejmujący łącznie 30 szt. przestawień pieców kaflowych. Wykonanie wszelkich prac i czynności niezbędnych do prawidłowego zrealizowania przedmiotowego zamówienia w zakresie rzeczowym ujętym w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, w tym: - ostrożne rozebranie pieca, - oczyszczenie kafli z resztek cegły, gliny, przeszlifowanie krawędzi, ułożenie wg rodzajów, - postawienie pieca kaflowego z wykorzystaniem oczyszczonych i posegregowanych kafli, - wbudowanie nowej cegły szamotowej pełnej, - wbudowanie nowych prostek szamotowych, - powiązanie kafli klamrami wykonanymi z drutu stalowego okrągłego o 3 mm, - wylepienie wnętrza pieca gliną zduńską surową wymieszaną z gliną ogniotrwałą szamotową, - wbudowanie nowego osprzętu tj. drzwiczki piecowe żeliwne o wym. 330x480 mm, ruszt piecowy żeliwny o wym. 260 x 210 mm, rury piecowej stalowej o średnicy 157 mm, założenie zatyczek szt. 2, - przybicie blachy przedpiecowej wykonanej z blachy ocynkowanej, - dostarczenie materiałów na miejsce wbudowania tj. cegła budowlana pełna, cegła szamotowa, osprzęt żeliwny, drut zduński, glina, - wywiezienie gruzu ceglanego z posesji, Czas wykonania zlecenia/przestawienia 1 pieca nie może być dłuższy niż 14 dni od przyjęcia zlecenia Wymagane cechy materiałów, produktów oraz usług o jakich stanowi art. 102 ust. 1 Pzp - zgodnie z zapisami zawartymi w Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Zduńskich. W przypadku użycia w opisie przedmiotu zamówienia nazw własnych oznacza to, że Zamawiający oczekuje zaproponowania rozwiązań o parametrach technicznych (równoważnych) tj. nie gorszych niż parametry jakimi charakteryzuje się materiał, urządzenie, element, wskazany w niniejszej SWZ. Zamawiający gwarantuje, że zleci Wykonawcy zakres prac, za które wartość wynagrodzenia, nie będzie mniejsza niż: - w części nr 1 - 40% maksymalnej wartości; Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 10 do SWZ. Zakres zamówienia obejmuje: 1. Przestawienie pieców w lokalach mieszkalnych komunalnych zarządzanych przez Zarząd Budynków Mieszkalnych w Koszalinie: dla części 2 - dawny rejon działania ZGM nr 4 obejmujący łącznie 40 szt. przestawień pieców kaflowych 2. wykonanie wszelkich prac i czynności niezbędnych do prawidłowego zrealizowania przedmiotowego zamówienia w zakresie rzeczowym ujętym w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, w tym: - ostrożne rozebranie pieca, - oczyszczenie kafli z resztek cegły, gliny, przeszlifowanie krawędzi, ułożenie wg rodzajów, postawienie pieca kaflowego z wykorzystaniem oczyszczonych i posegregowanych kafli, - wbudowanie nowej cegły szamotowej pełnej, - wbudowanie nowych prostek szamotowych, - powiązanie kafli klamrami wykonanymi z drutu stalowego okrągłego o 3 mm, wylepienie wnętrza pieca gliną zduńską surową wymieszaną z gliną ogniotrwałą szamotową, - wbudowanie nowego osprzętu tj. drzwiczki piecowe żeliwne o wym. 330x480 mm, ruszt piecowy żeliwny o wym. 260 x 210 mm, rury piecowej stalowej o średnicy 157 mm, założenie zatyczek szt. 2, - przybicie blachy przedpiecowej wykonanej z blachy ocynkowanej, - dostarczenie materiałów na miejsce wbudowania tj. cegła budowlana pełna, cegła szamotowa, osprzęt żeliwny, drut zduński, glina, - wywiezienie gruzu ceglanego z posesji, 3. czas wykonania zlecenia/przestawienia 1 pieca nie może być dłuższy niż 14 dni od przyjęcia zlecenia 4. Wymagane cechy materiałów, produktów oraz usług o jakich stanowi art. 102 ust. 1 Pzp - zgodnie z zapisami zawartymi w Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Zduńskich. 5. W przypadku użycia w opisie przedmiotu zamówienia nazw własnych oznacza to, że Zamawiający oczekuje zaproponowania rozwiązań o parametrach technicznych (równoważnych) tj. nie gorszych niż parametry jakimi charakteryzuje się materiał, urządzenie, element, wskazany w niniejszej SWZ. 6. Zamawiający gwarantuje, że zleci Wykonawcy zakres prac, za które wartość wynagrodzenia, nie będzie mniejsza niż: - w części nr 2 - 40% maksymalnej wartości. 7. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 10 do SWZ. CPV: 45262630-6 Dokument nr: 2024/BZP 00061337, DP.261.2.2024.AA Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2024-02-08 10:00 Specyfikacja: SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA 3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-047016f2-b9c3-11ee-9897-f6855eb846c0 3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie. 3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak. 3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja między zamawiającym a wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl Adres strony internetowej prowadzonego postępowania (link prowadzący bezpośrednio do widoku postępowania na Platformie e-Zamówienia): https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/tenders/ocds-148610-047016f2-b9c3-11ee-9897-f6855eb846c0 W szczególnie uzasadnionych przypadkach uniemożliwiających komunikację wykonawcy i zamawiającego za pośrednictwem Platformy e-Zamówienia, zamawiający dopuszcza komunikację za pomocą poczty elektronicznej na adres e-mail: zamowieniapubliczne@zbm.koszalin.pl (nie dotyczy składania ofert). 3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadać konto podmiotu ,,Wykonawca" na Platformie e-Zamówienia. Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostępny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zakładce ,,Centrum Pomocy". Przeglądanie i pobieranie publicznej treści dokumentacji postępowania nie wymaga posiadania konta na Platformie e-Zamówienia ani logowania. Pełna informacja o Wymaganiach technicznych i organizacyjnych dot. korespondencji elektronicznej zawarta jest w rozdziale IX SWZ. Ze względu na ograniczenie liczby znaków w tym polu nie została przytoczona w tym polu. 3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie. 3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy 3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: polski 3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej ,,RODO", informuję, że: o administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Zarząd Budynków Mieszkalnych w Koszalinie, Ul. Połczyńska24, 75-815 Koszalin, kontakt mailowy: zbm@zbm.koszalin.pl lub telefoniczny: 94 34 09 100; o w sprawach związanych z Pani/Pana danymi proszę kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych, kontakt za pomocą poczty elektronicznej na adres e-mail: iod@zbm.koszalin.pl; o Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu prowadzenia przedmiotowego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz zawarcia umowy, a podstawą prawną ich przetwarzania jest obowiązek prawny stosowania sformalizowanych procedur udzielania zamówień publicznych spoczywający na Zamawiającym; o odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy Pzp; o Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy; o obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; o w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO; o posiada Pan/Pani: - na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących; -ina podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania lub uzupełnienia Pani/Pana danych osobowych, przy czym skorzystanie z prawa do sprostowania lub uzupełnienia nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników. - na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO, przy czym prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego, a także nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia. - prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO; o nie przysługuje Pani/Panu: - w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; - prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; -ina podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. 2. Jednocześnie Zamawiający przypomina o ciążącym na Pani/Panu obowiązku informacyjnym wynikającym z art. 14 RODO względem osób fizycznych, których dane przekazane zostaną Zamawiającemu w związku z prowadzonym postępowaniem i które Zamawiający pośrednio pozyska od Wykonawcy biorącego udział w postępowaniu, chyba że ma zastosowanie co najmniej jedno z wyłączeń, o których mowa w art. 14 ust. 5 RODO Składanie ofert: TERMIN SKŁADANIA ofert: 2024-02-08 09:00 Miejsce składania ofert: https://ezamowienia.gov.pl Miejsce i termin realizacji: dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia Wymagania: dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia Uwagi: dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia |