Roboty związane z przestawieniem pieców kaflowych

Wynik: Zobacz treść wyniku
Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Roboty związane z przestawieniem pieców kaflowych

Data zamieszczenia: 2024-01-24
Dane kontaktowe Zamawiającego: Gmina Miasto Koszalin Zarząd Budynków Mieszkalnych
Połczyńska 24
75-815 Koszalin
powiat: Koszalin
943409100, faks 943409196
zbm@zbm.koszalin.pl
Województwo: zachodniopomorskie
Miasto: Koszalin
Wadium: w oryginalnej treści
Nr telefonu: 943409100, faks 9434
Termin składania ofert: 2024-02-08 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Roboty związane z przestawieniem pieców kaflowych w lokalach mieszkalnych zarządzanych przez Zarząd Budynków Mieszkalnych w Koszalinie
Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przestawienie pieców w lokalach mieszkalnych komunalnych zarządzanych przez Zarząd Budynków Mieszkalnych w Koszalinie:
a) dla części 1 - dawny rejon działania ZGM nr 1 obejmujący łącznie 30 szt. przestawień pieców kaflowych.
Wykonanie wszelkich prac i czynności niezbędnych do prawidłowego zrealizowania przedmiotowego zamówienia w zakresie rzeczowym ujętym w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, w tym:
- ostrożne rozebranie pieca,
- oczyszczenie kafli z resztek cegły, gliny, przeszlifowanie krawędzi, ułożenie wg rodzajów,
- postawienie pieca kaflowego z wykorzystaniem oczyszczonych i posegregowanych kafli,
- wbudowanie nowej cegły szamotowej pełnej,
- wbudowanie nowych prostek szamotowych,
- powiązanie kafli klamrami wykonanymi z drutu stalowego okrągłego o 3 mm,
- wylepienie wnętrza pieca gliną zduńską surową wymieszaną z gliną ogniotrwałą szamotową,
- wbudowanie nowego osprzętu tj. drzwiczki piecowe żeliwne o wym. 330x480 mm, ruszt piecowy żeliwny o wym. 260 x 210 mm, rury piecowej stalowej o średnicy 157 mm, założenie zatyczek szt. 2,
- przybicie blachy przedpiecowej wykonanej z blachy ocynkowanej,
- dostarczenie materiałów na miejsce wbudowania tj. cegła budowlana pełna, cegła szamotowa, osprzęt żeliwny, drut zduński, glina,
- wywiezienie gruzu ceglanego z posesji,
Czas wykonania zlecenia/przestawienia 1 pieca nie może być dłuższy niż 14 dni od przyjęcia zlecenia
Wymagane cechy materiałów, produktów oraz usług o jakich stanowi art. 102 ust. 1 Pzp - zgodnie z zapisami zawartymi w Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Zduńskich.
W przypadku użycia w opisie przedmiotu zamówienia nazw własnych oznacza to, że Zamawiający oczekuje zaproponowania rozwiązań o parametrach technicznych (równoważnych) tj. nie gorszych niż parametry jakimi charakteryzuje się materiał, urządzenie, element, wskazany w niniejszej SWZ.
Zamawiający gwarantuje, że zleci Wykonawcy zakres prac, za które wartość wynagrodzenia, nie będzie mniejsza niż:
- w części nr 1 - 40% maksymalnej wartości;
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 10 do SWZ.
Zakres zamówienia obejmuje:
1. Przestawienie pieców w lokalach mieszkalnych komunalnych zarządzanych przez Zarząd Budynków Mieszkalnych w Koszalinie:
dla części 2 - dawny rejon działania ZGM nr 4 obejmujący łącznie 40 szt. przestawień pieców kaflowych
2. wykonanie wszelkich prac i czynności niezbędnych do prawidłowego zrealizowania przedmiotowego zamówienia w zakresie rzeczowym ujętym w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, w tym:
- ostrożne rozebranie pieca,
- oczyszczenie kafli z resztek cegły, gliny, przeszlifowanie krawędzi, ułożenie wg rodzajów, postawienie pieca kaflowego z wykorzystaniem oczyszczonych i posegregowanych kafli,
- wbudowanie nowej cegły szamotowej pełnej,
- wbudowanie nowych prostek szamotowych,
- powiązanie kafli klamrami wykonanymi z drutu stalowego okrągłego o 3 mm,
wylepienie wnętrza pieca gliną zduńską surową wymieszaną z gliną ogniotrwałą szamotową,
- wbudowanie nowego osprzętu tj. drzwiczki piecowe żeliwne o wym. 330x480 mm, ruszt piecowy żeliwny o wym. 260 x 210 mm, rury piecowej stalowej o średnicy 157 mm, założenie zatyczek szt. 2,
- przybicie blachy przedpiecowej wykonanej z blachy ocynkowanej,
- dostarczenie materiałów na miejsce wbudowania tj. cegła budowlana pełna, cegła szamotowa, osprzęt żeliwny, drut zduński, glina,
- wywiezienie gruzu ceglanego z posesji,
3. czas wykonania zlecenia/przestawienia 1 pieca nie może być dłuższy niż 14 dni od przyjęcia zlecenia
4. Wymagane cechy materiałów, produktów oraz usług o jakich stanowi art. 102 ust. 1 Pzp - zgodnie z zapisami zawartymi w Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Zduńskich.
5. W przypadku użycia w opisie przedmiotu zamówienia nazw własnych oznacza to, że Zamawiający oczekuje zaproponowania rozwiązań o parametrach technicznych (równoważnych) tj. nie gorszych niż parametry jakimi charakteryzuje się materiał, urządzenie, element, wskazany w niniejszej SWZ.
6. Zamawiający gwarantuje, że zleci Wykonawcy zakres prac, za które wartość wynagrodzenia, nie będzie mniejsza niż:
- w części nr 2 - 40% maksymalnej wartości.
7. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 10 do SWZ.

CPV: 45262630-6

Dokument nr: 2024/BZP 00061337, DP.261.2.2024.AA

Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2024-02-08 10:00

Specyfikacja:
SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-047016f2-b9c3-11ee-9897-f6855eb846c0
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie.
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak.
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja między zamawiającym a wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl
Adres strony internetowej prowadzonego postępowania (link prowadzący bezpośrednio do widoku postępowania na Platformie e-Zamówienia):
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/tenders/ocds-148610-047016f2-b9c3-11ee-9897-f6855eb846c0
W szczególnie uzasadnionych przypadkach uniemożliwiających komunikację wykonawcy i zamawiającego za pośrednictwem Platformy e-Zamówienia, zamawiający dopuszcza komunikację za pomocą poczty elektronicznej na adres e-mail: zamowieniapubliczne@zbm.koszalin.pl (nie dotyczy składania ofert).
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadać konto podmiotu ,,Wykonawca" na Platformie e-Zamówienia.
Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia określa
Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostępny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w
zakładce ,,Centrum Pomocy".
Przeglądanie i pobieranie publicznej treści dokumentacji postępowania nie wymaga posiadania konta na Platformie e-Zamówienia ani logowania.
Pełna informacja o Wymaganiach technicznych i organizacyjnych dot. korespondencji elektronicznej zawarta jest w rozdziale IX
SWZ. Ze względu na ograniczenie liczby znaków w tym polu nie została przytoczona w tym polu.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie.
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)
2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie
swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE
L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej ,,RODO", informuję, że:
o administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Zarząd Budynków Mieszkalnych w Koszalinie, Ul. Połczyńska24, 75-815
Koszalin, kontakt mailowy: zbm@zbm.koszalin.pl lub telefoniczny: 94 34 09 100;
o w sprawach związanych z Pani/Pana danymi proszę kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych, kontakt za pomocą poczty
elektronicznej na adres e-mail: iod@zbm.koszalin.pl;
o Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu prowadzenia przedmiotowego
postępowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz zawarcia umowy, a podstawą prawną ich przetwarzania jest obowiązek
prawny stosowania sformalizowanych procedur udzielania zamówień publicznych spoczywający na Zamawiającym;
o odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w
oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy Pzp;
o Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia
postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas
trwania umowy;
o obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym
określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje
niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
o w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22
RODO;
o posiada Pan/Pani:
- na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
-ina podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania lub uzupełnienia Pani/Pana danych osobowych, przy czym skorzystanie z
prawa do sprostowania lub uzupełnienia nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani
zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego
załączników.
- na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem
przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO, przy czym prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w
odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby
fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego, a także nie
ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia.
- prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych
osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
o nie przysługuje Pani/Panu:
- w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
- prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
-ina podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych,
gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
2. Jednocześnie Zamawiający przypomina o ciążącym na Pani/Panu obowiązku informacyjnym wynikającym z art. 14 RODO
względem osób fizycznych, których dane przekazane zostaną Zamawiającemu w związku z prowadzonym postępowaniem i które
Zamawiający pośrednio pozyska od Wykonawcy biorącego udział w postępowaniu, chyba że ma zastosowanie co najmniej jedno
z wyłączeń, o których mowa w art. 14 ust. 5 RODO

Składanie ofert:
TERMIN SKŁADANIA ofert: 2024-02-08 09:00
Miejsce składania ofert: https://ezamowienia.gov.pl

Miejsce i termin realizacji:
dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia

Wymagania:
dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia

Uwagi:
dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii