Wynik: | Zobacz treść wyniku |
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Budowa budynków mieszkalnych wielorodzinnych wraz z infrastrukturą |
Data zamieszczenia: | 2024-01-25 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
SIM Małopolska sp.z o.o ul. Rynek 16 32-800 Brzesko powiat: brzeski Telefon: +48 570835635 zp@simmalopolska.pl |
Województwo: | małopolskie |
Miasto: | Brzesko |
Wadium: | 100 000.00 PLN |
Nr telefonu: | Telefon: +48 5708356 |
Termin składania ofert: | 2024-02-28 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Budowa 2 budynków mieszkalnych wielorodzinnych wraz z infrastrukturą na działkach nr 675/4, 674/8, 673/7, 671/3, 625/4 przy Ul. Podegrodzkiej w Starym Sączu Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania inwestycyjnego pn. Budowa 2 budynków mieszkalnych wielorodzinnych wraz wiatą na odpady, układem komunikacji wewnętrznej z miejscami postojowymi, 2 Carportów, placu zabaw, oświetlenia zewnętrznego, małej architektury oraz budową odcinka sieci kablowej SN w związku z kolizją z istniejącą siecią napowietrzną na działkach nr 675/4, 674/8, 673/7, 671/3, 625/4 przy Ul. Podegrodzkiej w Starym Sączu. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zwiera "Opis Przedmiotu Zamówienia" oraz dokumentacja projektowa i STWIORB będące załącznikami do SWZ. Wykonawca którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza sporządzi i przedłoży kosztorys ofertowy oraz w porozumieniu z Zamawiającym sporządzi i przedłoży harmonogram rzeczowo - finansowy realizacji przedmiotu zamówienia w najpóźniej w dniu zawarcia umowy. Wprowadzenie zmian w harmonogramie nie będzie traktowane jako zmiany umowy i nie będzie wymagało zawarcia aneksu do umowy. Zamawiający zastrzega sobie możliwość wprowadzenia uwag do HRF. Wymagania o których mowa w art. 95 Pzp. 1. Ponieważ realizacja niniejszego zamówienia musi odbywać się poprzez wykonywanie czynności w warunkach określonych w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. kodeks pracy - na rzecz wykonawcy lub podwykonawcy, w miejscu i czasie wskazanym przez wykonawcę lub podwykonawcę - zamawiający, zgodnie z art. 95 ust. 1 ustawy pzp wymaga, zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności wchodzące w tzw. koszty bezpośrednie na podstawie stosunku pracy. Wymóg ten dotyczy osób, które wykonują czynności bezpośrednio związane z wykonywaniem robót budowlanych objętych przedmiotem zamówienia, czyli tzw. pracowników fizycznych w szczególności.: a) związanych z wykonaniem robót instalacyjnych i montażowych, 2. Wymóg nie dotyczy osób kierujących budową, osób wykonujących samodzielne funkcje techniczne w budownictwie, wykonujących usługi dostaw materiałów budowlanych, usług transportowych, sprzętowych i podobnych. 3. Sposób dokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa w art. 95 ustawy pzp. Wykonawca zobowiązany jest do przedłożenia zamawiającemu, na jego wniosek w terminie określonym we wniosku, dokumentów potwierdzających zatrudnienie osób wykonujących czynności, o których mowa powyżej dokumentów w szczególności pisemnego oświadczenia wykonawcy lub podwykonawcy potwierdzającego, że pracownicy wykonawcy lub podwykonawcy są zatrudnieni na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - kodeks pracy z uwzględnieniem minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę (Dz. U. z 2021 r. poz. 1690. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że czynności wymienione w pkt. 1 wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu wykonawcy lub podwykonawcy. 4. Uprawnienia zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 95 ustawy pzp. zostały opisane w projekcie umowy będącym załącznikiem do SWZ. 5. Sankcje z tytułu niespełnienia wymagań, o których mowa powyżej zostały określone w projekcie umowy będącym załącznikiem do SWZ 5. Część zamówienia 5.1 Techniczny ID partii: LOT-0001 Tytuł: Budowa 2 budynków mieszkalnych wielorodzinnych wraz z infrastrukturą na działkach nr 675/4, 674/8, 673/7, 671/3, 625/4 przy Ul. Podegrodzkiej w Starym Sączu Opis: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania inwestycyjnego pn. Budowa 2 budynków mieszkalnych wielorodzinnych wraz wiatą na odpady, układem komunikacji wewnętrznej z miejscami postojowymi, 2 Carportów, placu zabaw, oświetlenia zewnętrznego, małej architektury oraz budową odcinka sieci kablowej SN w związku z kolizją z istniejącą siecią napowietrzną na działkach nr 675/4, 674/8, 673/7, 671/3, 625/4 przy Ul. Podegrodzkiej w Starym Sączu. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zwiera "Opis Przedmiotu Zamówienia" oraz dokumentacja projektowa i STWIORB będące załącznikami do SWZ. Wykonawca którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza sporządzi i przedłoży kosztorys ofertowy oraz w porozumieniu z Zamawiającym sporządzi i przedłoży harmonogram rzeczowo - finansowy realizacji przedmiotu zamówienia w najpóźniej w dniu zawarcia umowy. Wprowadzenie zmian w harmonogramie nie będzie traktowane jako zmiany umowy i nie będzie wymagało zawarcia aneksu do umowy. Zamawiający zastrzega sobie możliwość wprowadzenia uwag do HRF. Wymagania o których mowa w art. 95 Pzp. 1. Ponieważ realizacja niniejszego zamówienia musi odbywać się poprzez wykonywanie czynności w warunkach określonych w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. kodeks pracy - na rzecz wykonawcy lub podwykonawcy, w miejscu i czasie wskazanym przez wykonawcę lub podwykonawcę - zamawiający, zgodnie z art. 95 ust. 1 ustawy pzp wymaga, zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności wchodzące w tzw. koszty bezpośrednie na podstawie stosunku pracy. Wymóg ten dotyczy osób, które wykonują czynności bezpośrednio związane z wykonywaniem robót budowlanych objętych przedmiotem zamówienia, czyli tzw. pracowników fizycznych w szczególności.: a) związanych z wykonaniem robót instalacyjnych i montażowych, 2. Wymóg nie dotyczy osób kierujących budową, osób wykonujących samodzielne funkcje techniczne w budownictwie, wykonujących usługi dostaw materiałów budowlanych, usług transportowych, sprzętowych i podobnych. 3. Sposób dokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa w art. 95 ustawy pzp. Wykonawca zobowiązany jest do przedłożenia zamawiającemu, na jego wniosek w terminie określonym we wniosku, dokumentów potwierdzających zatrudnienie osób wykonujących czynności, o których mowa powyżej dokumentów w szczególności pisemnego oświadczenia wykonawcy lub podwykonawcy potwierdzającego, że pracownicy wykonawcy lub podwykonawcy są zatrudnieni na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - kodeks pracy z uwzględnieniem minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę (Dz. U. z 2021 r. poz. 1690. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że czynności wymienione w pkt. 1 wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu wykonawcy lub podwykonawcy. 4. Uprawnienia zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 95 ustawy pzp. zostały opisane w projekcie umowy będącym załącznikiem do SWZ. 5. Sankcje z tytułu niespełnienia wymagań, o których mowa powyżej zostały określone w projekcie umowy będącym załącznikiem do SWZ Wewnętrzny identyfikator: 3/ZP/2024 Główna klasyfikacja (cpv): 45000000 Roboty budowlane Dodatkowa klasyfikacja (cpv): 45111000 Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne Dodatkowa klasyfikacja (cpv): 45262520 Roboty murowe Dodatkowa klasyfikacja (cpv): 45262310 Zbrojenie Dodatkowa klasyfikacja (cpv): 45262300 Betonowanie Dodatkowa klasyfikacja (cpv): 45410000 Tynkowanie Dodatkowa klasyfikacja (cpv): 45432200 Wykładanie i tapetowanie ścian Dodatkowa klasyfikacja (cpv): 45432100 Kładzenie i wykładanie podłóg Dodatkowa klasyfikacja (cpv): 45442100 Roboty malarskie Dodatkowa klasyfikacja (cpv): 45421130 Instalowanie drzwi i okien Dodatkowa klasyfikacja (cpv): 45443000 Roboty elewacyjne Dodatkowa klasyfikacja (cpv): 45320000 Roboty izolacyjne Dodatkowa klasyfikacja (cpv): 45313100 Instalowanie wind Dodatkowa klasyfikacja (cpv): 45320000 Roboty izolacyjne Dodatkowa klasyfikacja (cpv): 45261000 Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty Dodatkowa klasyfikacja (cpv): 45300000 Roboty instalacyjne w budynkach Dodatkowa klasyfikacja (cpv): 45330000 Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne Dodatkowa klasyfikacja (cpv): 45332000 Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne Dodatkowa klasyfikacja (cpv): 45332200 Roboty instalacyjne hydrauliczne Dodatkowa klasyfikacja (cpv): 45332300 Roboty instalacyjne kanalizacyjne Dodatkowa klasyfikacja (cpv): 45300000 Roboty instalacyjne w budynkach Dodatkowa klasyfikacja (cpv): 45331000 Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych Dodatkowa klasyfikacja (cpv): 45331100 Instalowanie centralnego ogrzewania Dodatkowa klasyfikacja (cpv): 45331200 Instalowanie urządzeń wentylacyjnych i klimatyzacyjnych CPV: 45000000, 45111000, 45262520, 45262310, 45262300, 45410000, 45432200, 45432100, 45442100, 45421130, 45443000, 45320000 Dokument nr: 00050288-2024, 3/ZP/2024 Otwarcie ofert: Informacje na temat publicznego otwarcia: Data otwarcia: 2024-02-28+01:00 09:30:00+01:00 Miejsce: Otwarcie ofert nastąpi za pośrednictwem Platformy, na karcie "Oferta/Załączniki", poprzez ich odszyfrowanie, które jest jednoznaczne z ich upublicznieniem Specyfikacja: Dokumenty zamówienia Adres dokumentów zamówienia: https://e-propublico.pl, Kanał komunikacji ad hoc: Nazwa: W niniejszym postępowaniu komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, za pośrednictwem platformy on-line działającej pod adresem https://e-propublico.pl (dalej jako: "Platforma"). Adres URL: https://e-propublico.pl Składanie ofert: TERMIN SKŁADANIA ofert: 2024-02-28+01:00 09:00:00+01:00 Termin, do którego oferta musi pozostać ważna: 90 DAY Miejsce i termin realizacji: Miejsce realizacji Adres pocztowy: działki nr 675/4, 674/8, 673/7, 671/3, 625/4 przy Ul. Podegrodzkiej w Starym Sączu Miejscowość: Stary Sącz Kod pocztowy: 33-340 Podpodział krajowy (NUTS): Nowosądecki (PL218) Kraj: Polska Informacje dodatkowe: Szacowany okres obowiązywania Okres obowiązywania: 24 MONTH Wymagania: dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia i/lub w załącznikach Kontakt: Oficjalna nazwa: SIM Małopolska sp.z o.o. Numer rejestracyjny: 8692002018 Adres pocztowy: ul. Rynek 16 Miejscowość: Brzesko Kod pocztowy: 32-800 Podpodział krajowy (NUTS): Tarnowski (PL217) Kraj: Polska Punkt kontaktowy: ul. Rynek 16 Brzesko E-mail: zp@simmalopolska.pl Telefon: +48 570835635 Adres strony internetowej: https://simmalopolska.pl Adres na potrzeby wymiany informacji (URL): https://e-propublico.pl Role tej organizacji: Nabywca Organizacja udzielająca dodatkowych informacji na temat postępowania o udzielenie zamówienia Organizacja przyjmująca wnioski o dopuszczenie do udziału Organizacja rozpatrująca oferty |