Opracowanie dokumentacji projektowo kosztorysowej

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Opracowanie dokumentacji projektowo kosztorysowej

Data zamieszczenia: 2024-01-26
Dane kontaktowe Zamawiającego: Gmina Grodków
ul. Warszawska 29
49-200 Grodków
powiat: brzeski (opolski)
tel. 77 40 40 300, faks 77 41 55 516, tel. 77 40 40 343.
Województwo: opolskie
Miasto: Grodków
Wadium: ---
Nr telefonu: tel. 77 40 40 300, f
Termin składania ofert: 2024-02-01 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
ZAPROSZENIE DO ZŁOŻENIA OFERTY CENOWEJ
na opracowanie dokumentacji projektowo - kosztorysowej dla zadania: ,,Modernizacja dróg lokalnych w Jaszowie i Goli Grodkowskiej"

2. Przedmiot zamówienia
Opracowanie dokumentacji projektowo kosztorysowej dla zadnia pn.: ,,Modernizacja dróg lokalnych w Jaszowie i Goli Grodkowskiej".
Zakres prac projektowych obejmuje opracowanie dokumentacji na modernizację dróg w dwóch miejscowościach : w Jaszowie dwa odcinki o łącznej długości 1 360,00 m oraz w Goli Grodkowskiej odcinek od o długości około 95 m.
2.1. Modernizacja drogi w Jaszowie działki nr 283,284,56,291,295 oraz nawierzchni na 2 mostach' nad ciekiem wodnym dz. nr 85:
2.1.1 Remont odcinka drogi o nawierzchni bitumicznej zachowując istniejącą szerokość jezdni poprzez:
- frezowanie istniejącej nawierzchni,
- wykonanie nowej warstwy wiążącej,
- wykonanie nowej warstwy ścieralnej,
- umocnienie tłuczniem poboczy,
- odwodnienie drogi (powierzchniowo do przydrożnego rowu lub drenażem rozsączającym w pobocze),
- remont połączenia drogowego remontowanej drogi z nawierzchnią drogi powiatowej,
- opracowanie i zatwierdzenie docelowej organizacji ruchu,
- w razie konieczności zaprojektowanie miejsc do mijania się pojazdów,
- w razie konieczności remont barier na istniejących obiektach mostowych.
2.1.2 Remont odcinka drogi o nawierzchni tłuczniowej zachowując istniejącą szerokość jezdni poprzez:
- uzupełninie i wyprofilowanie (remont) istniejącej podbudowy z tłucznia,
- wykonanie nowej warstwy wiążącej,
- wykonanie nowej warstwy ścieralnej,
- umocnienie tłuczniem poboczy,
- w razie konieczności i możliwości (bez przejmowania sąsiednich działek) zaprojektowanie miejsc do mijania się pojazdów,
- opracowanie i zatwierdzenie docelowej organizacji ruchu.
2.2. Modernizacja drogi w Goli Grodkowskiej działki nr 8/1 i 8/3 :
Remont odcinka drogi o nawierzchni tłuczniowej zachowując istniejącą szerokość jezdni poprzez:
- uzupełninie i wyprofilowanie (remont) istniejącej podbudowy z tłucznia,
- wykonanie nowej warstwy wiążącej,
- wykonanie nowej warstwy ścieralnej,
- umocnienie tłuczniem poboczy,
- połączenie remontowanej nawierzchni z istniejącą
- opracowanie i zatwierdzenie docelowej organizacji ruchu.
2.3. Zamawiający zaleca wizję lokalną w terenie przed złożeniem oferty cenowej.

Dokument nr: IGP.IV.7013.2.2023.MDL

Otwarcie ofert: 11. Otwarcie ofert, wybór najkorzystniejszej oferty, zawarcie umowy.
1. Komisyjne otwarcie ofert nastąpi w dniu 1 lutego 2024 roku bez udziału Wykonawców.

Składanie ofert:
10. Miejsce i termin składania ofert
1) Oferty należy składać w zamkniętych kopertach w siedzibie Zamawiającego w Urzędzie Miejskim w Grodkowie przy Ul. Warszawskiej 29, w pokoju nr 10 (Biuro Obsługi Klienta).
2) TERMIN SKŁADANIA ofert upływa dnia 1 lutego 2024 roku, o godz. 11:00.

Miejsce i termin realizacji:
7. Termin wykonania zamówienia
Zamówienie winno być wykonane w terminie od dnia udzjelenia zlecenia do dnia 29 marca
2024 roku.

Wymagania:
3. Warunki udziału w postępowaniu
Wykonanie przez projektanta w przeciągu ostatnich 5 lat przynajmniej jednej dokumentacji projektowej
budowy lub przebudowy drogi o nawierzchni bitumicznej klasy D lub wyższej o długości minimum
750 mb.
4. Zakres prac:
a) Wykonanie mapy do celów projektowych z granicami prawnymi projektowanej nieruchomości.
b) Uzyskanie Pozwolenia na budowę i/lub zgłoszenia wykonywania robót budowlanych dla przedmiotowego zadania.
c) W razie konieczności uzyskanie decyzji środowiskowej.
d) W razie konieczności uzyskanie pozwolenia wodnoprawnego na odprowadzenie wód deszczowych i roztopowych lub remont istniejących obiektów mostowych.
e) Wykonanie badań gruntu - opinii geotechnicznej (minimum 4 otwory).
f) W razie wystąpienia projekt usunięcia kolizji z istniejącą siecią.
g) Wykonanie kompletnej dokumentacji projektowej łącznie z projektem wykonawczym.
h) Wykonanie projektu technicznego - w przypadku pozwolenia na budowę.
i) Opracowanie i zatwierdzenie docelowej organizacji ruchu.
j) Opracowanie kosztorysu inwestorskiego (wersja papierowa oraz elektroniczna PDF + ATH).
k) Opracowanie Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru projektowanych robót budowlanych .
5. Wytyczne i zakres dokumentacji.
5.1. Dokumentację należy wykonać z należytą starannością zgodnie z obowiązującymi przepisami, a w szczególności zgodnie z:
a) ustawą z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2023 r., poz. 682 ze zm.),
b) ustawą z dnia 21 marca 1985 4r. o drogach publicznych (Dz. U. z 2023 r., poz. 645 ze zm.),
c) rozporządzeniem Ministra Rozwoju z dnia 11 września 2020 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (Dz. U. z 2022 r. póz. 1679),
d) rozporządzeniem Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 20 grudnia 2021 r. w sprawie szczegółowego zakresu i fonny dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz. U z 2021 r. póz. 2454),
e) rozporządzeniem Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 20 grudnia 2021 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym (Dz.U. z 2021 r. póz. 2458).
5.2. W zakres opracowania dokumentacji projektowej wchodzi:
a) pozwolenie na budowę lub zgłoszenie robót - 1 egz. oryginał
b) kompletny projekt - 5 egz. (2 egz. w dokumentacji organów architektoniczno - budowanych)
c) projekt techniczny - 3 egz - w przypadku pozwolenia na budowę,
d) projekt wykonawczy w tym projekt docelowej organizacji ruchu - 3 egz. - w przypadku pozwolenia na budowę lub zgłoszenia robót, - 3 egz.
e) pozwolenie lub zgłoszenie wodnoprawne w razie konieczności - 1 egz.
f) decyzja środowiskowa - 1 egz.
g) przedmiar robót - 2 egz.
h) kosztorys inwestorski - 2 egz.
i) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót - 3 egz.
j) całą w/w dokumentację należy przekazać również w formie elektronicznej (format:*.doc, rysunki i przedmiar w formacie *.pdf, kosztorys w formacie *pdf + ATH).
8. Opis sposobu obliczenia ceny
1) Wykonawca winien dokonać oględzin zakresu prac projektowych będących przedmiotem niniejszego zaproszenia.
2) Wykonawca udzieli Zamawiającemu minimum 60 miesięcznej gwarancji i rękojmi na wykonaną dokumentację projektową i w tym okresie będzie udzielał niezwłocznie (maksymalnie w ciągu 3 dnia) wszelkich wyjaśnień i odpowiedzi na pytania dotyczące opracowanej dokumentacji, a w razie konieczności uzupełni opracowaną dokumentację.
3) Zamawiający wymaga, aby Wykonawca ubiegający się o realizację przedmiotowego zamówienia, dysponował w trakcie realizacji zamówienia osobami posiadającymi wymagane kwalifikacje i uprawnienia do wykonywania prac projektowych objętych niniejszym zaproszeniem.
4) Wykonawca za zrealizowane zlecenie otrzyma wynagrodzenie ryczałtowe w wysokości zgodnie z przyjętą ofertą Wykonawcy.
5) Ryczałtowa cena oferty obejmuje całość kosztów,wykonania zadania wynikających z opisu przedmiotu zamówienia, jak również w nim nie ujęte, a bez których nie można wykonać przedmiotu zamówienia.
Będą to m. in. następujące koszty: wszelkich czynności przygotowawczych, pomiarowych, badań, ekspertyz, usług specjalistów, dojazdów, opłat za pełnomocnictwa, opłat za usługi geodezyjne, koszty wydruków, koszty ubezpieczeń, podatków czy inne koszty związane z realizację dokumentacji projektowej będącej przedmiotem zamówienia.
8.1 Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
9. Dokumenty jakie należy dołączyć do oferty
1) Wypełniony i podpisany druk oferty - załącznik nr 1
2. Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
3. Oferta z najniższą ceną zostanie wybrana jako oferta najkorzystniejsza.
4. Niezwłocznie po wyborze oferty Zamawiający zawiadomi Wykonawców, którzy złożyli oferty, o wyborze najkorzystniejszej oferty, podając nazwę (firmę), siedzibę i adres wykonawcy, którego ofertę wybrano oraz uzasadnienie jej wyboru poprzez zamieszczenie w/w informacji na stronie internetowej.
5. Informacja o terminie i miejscu podpisania umowy zostanie przekazana telefonicznie Wykonawcy, którego ofertę wybrano.

Kontakt:
6. Sposób uzyskania informacji dotyczących przedmiotu zamówienia
Szczegółowe informacje dotyczące przedmiotu zamówienia można uzyskać osobiście w siedzibie
Urzędu Miejskiego w Grodkowie, ul. Warszawska 29, Wydział Inwestycji i Gospodarki Przestrzennej
pok. nr 37 lub telefonicznie pod nr tel. 77 40 40 343.
Osobą uprawnioną do kontaktów z Wykonawcami jest Pan Piotr Zając.

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii