Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Opracowanie dokumentacji projektowo kosztorysowej |
Data zamieszczenia: | 2024-01-26 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Gmina Grodków ul. Warszawska 29 49-200 Grodków powiat: brzeski (opolski) tel. 77 40 40 300, faks 77 41 55 516, tel. 77 40 40 343. |
Województwo: | opolskie |
Miasto: | Grodków |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | tel. 77 40 40 300, f |
Termin składania ofert: | 2024-02-01 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
ZAPROSZENIE DO ZŁOŻENIA OFERTY CENOWEJ na opracowanie dokumentacji projektowo - kosztorysowej dla zadania: ,,Modernizacja dróg lokalnych w Jaszowie i Goli Grodkowskiej" 2. Przedmiot zamówienia Opracowanie dokumentacji projektowo kosztorysowej dla zadnia pn.: ,,Modernizacja dróg lokalnych w Jaszowie i Goli Grodkowskiej". Zakres prac projektowych obejmuje opracowanie dokumentacji na modernizację dróg w dwóch miejscowościach : w Jaszowie dwa odcinki o łącznej długości 1 360,00 m oraz w Goli Grodkowskiej odcinek od o długości około 95 m. 2.1. Modernizacja drogi w Jaszowie działki nr 283,284,56,291,295 oraz nawierzchni na 2 mostach' nad ciekiem wodnym dz. nr 85: 2.1.1 Remont odcinka drogi o nawierzchni bitumicznej zachowując istniejącą szerokość jezdni poprzez: - frezowanie istniejącej nawierzchni, - wykonanie nowej warstwy wiążącej, - wykonanie nowej warstwy ścieralnej, - umocnienie tłuczniem poboczy, - odwodnienie drogi (powierzchniowo do przydrożnego rowu lub drenażem rozsączającym w pobocze), - remont połączenia drogowego remontowanej drogi z nawierzchnią drogi powiatowej, - opracowanie i zatwierdzenie docelowej organizacji ruchu, - w razie konieczności zaprojektowanie miejsc do mijania się pojazdów, - w razie konieczności remont barier na istniejących obiektach mostowych. 2.1.2 Remont odcinka drogi o nawierzchni tłuczniowej zachowując istniejącą szerokość jezdni poprzez: - uzupełninie i wyprofilowanie (remont) istniejącej podbudowy z tłucznia, - wykonanie nowej warstwy wiążącej, - wykonanie nowej warstwy ścieralnej, - umocnienie tłuczniem poboczy, - w razie konieczności i możliwości (bez przejmowania sąsiednich działek) zaprojektowanie miejsc do mijania się pojazdów, - opracowanie i zatwierdzenie docelowej organizacji ruchu. 2.2. Modernizacja drogi w Goli Grodkowskiej działki nr 8/1 i 8/3 : Remont odcinka drogi o nawierzchni tłuczniowej zachowując istniejącą szerokość jezdni poprzez: - uzupełninie i wyprofilowanie (remont) istniejącej podbudowy z tłucznia, - wykonanie nowej warstwy wiążącej, - wykonanie nowej warstwy ścieralnej, - umocnienie tłuczniem poboczy, - połączenie remontowanej nawierzchni z istniejącą - opracowanie i zatwierdzenie docelowej organizacji ruchu. 2.3. Zamawiający zaleca wizję lokalną w terenie przed złożeniem oferty cenowej. Dokument nr: IGP.IV.7013.2.2023.MDL Otwarcie ofert: 11. Otwarcie ofert, wybór najkorzystniejszej oferty, zawarcie umowy. 1. Komisyjne otwarcie ofert nastąpi w dniu 1 lutego 2024 roku bez udziału Wykonawców. Składanie ofert: 10. Miejsce i termin składania ofert 1) Oferty należy składać w zamkniętych kopertach w siedzibie Zamawiającego w Urzędzie Miejskim w Grodkowie przy Ul. Warszawskiej 29, w pokoju nr 10 (Biuro Obsługi Klienta). 2) TERMIN SKŁADANIA ofert upływa dnia 1 lutego 2024 roku, o godz. 11:00. Miejsce i termin realizacji: 7. Termin wykonania zamówienia Zamówienie winno być wykonane w terminie od dnia udzjelenia zlecenia do dnia 29 marca 2024 roku. Wymagania: 3. Warunki udziału w postępowaniu Wykonanie przez projektanta w przeciągu ostatnich 5 lat przynajmniej jednej dokumentacji projektowej budowy lub przebudowy drogi o nawierzchni bitumicznej klasy D lub wyższej o długości minimum 750 mb. 4. Zakres prac: a) Wykonanie mapy do celów projektowych z granicami prawnymi projektowanej nieruchomości. b) Uzyskanie Pozwolenia na budowę i/lub zgłoszenia wykonywania robót budowlanych dla przedmiotowego zadania. c) W razie konieczności uzyskanie decyzji środowiskowej. d) W razie konieczności uzyskanie pozwolenia wodnoprawnego na odprowadzenie wód deszczowych i roztopowych lub remont istniejących obiektów mostowych. e) Wykonanie badań gruntu - opinii geotechnicznej (minimum 4 otwory). f) W razie wystąpienia projekt usunięcia kolizji z istniejącą siecią. g) Wykonanie kompletnej dokumentacji projektowej łącznie z projektem wykonawczym. h) Wykonanie projektu technicznego - w przypadku pozwolenia na budowę. i) Opracowanie i zatwierdzenie docelowej organizacji ruchu. j) Opracowanie kosztorysu inwestorskiego (wersja papierowa oraz elektroniczna PDF + ATH). k) Opracowanie Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru projektowanych robót budowlanych . 5. Wytyczne i zakres dokumentacji. 5.1. Dokumentację należy wykonać z należytą starannością zgodnie z obowiązującymi przepisami, a w szczególności zgodnie z: a) ustawą z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2023 r., poz. 682 ze zm.), b) ustawą z dnia 21 marca 1985 4r. o drogach publicznych (Dz. U. z 2023 r., poz. 645 ze zm.), c) rozporządzeniem Ministra Rozwoju z dnia 11 września 2020 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (Dz. U. z 2022 r. póz. 1679), d) rozporządzeniem Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 20 grudnia 2021 r. w sprawie szczegółowego zakresu i fonny dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz. U z 2021 r. póz. 2454), e) rozporządzeniem Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 20 grudnia 2021 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym (Dz.U. z 2021 r. póz. 2458). 5.2. W zakres opracowania dokumentacji projektowej wchodzi: a) pozwolenie na budowę lub zgłoszenie robót - 1 egz. oryginał b) kompletny projekt - 5 egz. (2 egz. w dokumentacji organów architektoniczno - budowanych) c) projekt techniczny - 3 egz - w przypadku pozwolenia na budowę, d) projekt wykonawczy w tym projekt docelowej organizacji ruchu - 3 egz. - w przypadku pozwolenia na budowę lub zgłoszenia robót, - 3 egz. e) pozwolenie lub zgłoszenie wodnoprawne w razie konieczności - 1 egz. f) decyzja środowiskowa - 1 egz. g) przedmiar robót - 2 egz. h) kosztorys inwestorski - 2 egz. i) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót - 3 egz. j) całą w/w dokumentację należy przekazać również w formie elektronicznej (format:*.doc, rysunki i przedmiar w formacie *.pdf, kosztorys w formacie *pdf + ATH). 8. Opis sposobu obliczenia ceny 1) Wykonawca winien dokonać oględzin zakresu prac projektowych będących przedmiotem niniejszego zaproszenia. 2) Wykonawca udzieli Zamawiającemu minimum 60 miesięcznej gwarancji i rękojmi na wykonaną dokumentację projektową i w tym okresie będzie udzielał niezwłocznie (maksymalnie w ciągu 3 dnia) wszelkich wyjaśnień i odpowiedzi na pytania dotyczące opracowanej dokumentacji, a w razie konieczności uzupełni opracowaną dokumentację. 3) Zamawiający wymaga, aby Wykonawca ubiegający się o realizację przedmiotowego zamówienia, dysponował w trakcie realizacji zamówienia osobami posiadającymi wymagane kwalifikacje i uprawnienia do wykonywania prac projektowych objętych niniejszym zaproszeniem. 4) Wykonawca za zrealizowane zlecenie otrzyma wynagrodzenie ryczałtowe w wysokości zgodnie z przyjętą ofertą Wykonawcy. 5) Ryczałtowa cena oferty obejmuje całość kosztów,wykonania zadania wynikających z opisu przedmiotu zamówienia, jak również w nim nie ujęte, a bez których nie można wykonać przedmiotu zamówienia. Będą to m. in. następujące koszty: wszelkich czynności przygotowawczych, pomiarowych, badań, ekspertyz, usług specjalistów, dojazdów, opłat za pełnomocnictwa, opłat za usługi geodezyjne, koszty wydruków, koszty ubezpieczeń, podatków czy inne koszty związane z realizację dokumentacji projektowej będącej przedmiotem zamówienia. 8.1 Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. 9. Dokumenty jakie należy dołączyć do oferty 1) Wypełniony i podpisany druk oferty - załącznik nr 1 2. Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane. 3. Oferta z najniższą ceną zostanie wybrana jako oferta najkorzystniejsza. 4. Niezwłocznie po wyborze oferty Zamawiający zawiadomi Wykonawców, którzy złożyli oferty, o wyborze najkorzystniejszej oferty, podając nazwę (firmę), siedzibę i adres wykonawcy, którego ofertę wybrano oraz uzasadnienie jej wyboru poprzez zamieszczenie w/w informacji na stronie internetowej. 5. Informacja o terminie i miejscu podpisania umowy zostanie przekazana telefonicznie Wykonawcy, którego ofertę wybrano. Kontakt: 6. Sposób uzyskania informacji dotyczących przedmiotu zamówienia Szczegółowe informacje dotyczące przedmiotu zamówienia można uzyskać osobiście w siedzibie Urzędu Miejskiego w Grodkowie, ul. Warszawska 29, Wydział Inwestycji i Gospodarki Przestrzennej pok. nr 37 lub telefonicznie pod nr tel. 77 40 40 343. Osobą uprawnioną do kontaktów z Wykonawcami jest Pan Piotr Zając. |