Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Budowa hali magazynowej oraz rozbudowa hali produkcyjnej |
Data zamieszczenia: | 2024-01-29 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
ODLEWNIA "KAW-MET" MAREK KAWIŃSKI Sp. z o.o Zadąbrowie 311 37-716 Zadąbrowie powiat: przemyski 792 092 292 j.kaminska@kawmet.pl https://bazakonkurencyjnosci.funduszeeuropejskie.gov.pl/ogloszenia/184135 |
Województwo: | podkarpackie |
Miasto: | Zadąbrowie |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | 792 092 292 |
Termin składania ofert: | 2024-02-10 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Powstaje w kontekście projektu FENG.01.01-IP.02-1570/23 - Konwersja materiałowo-konstrukcyjna elementów pracujących w podwyższonych temperaturach wraz z wdrożeniem innowacyjnej technologii uszlachetniania ciekłego żeliwa w formie odlewniczej Część 1 Budowa hali magazynowej oraz rozbudowa hali produkcyjnej Przedmioty zamówienia Roboty budowlane Roboty budowlane Opis Budowa hali magazynowej wolnostojącej o powierzchni 2000 m2 oraz rozbudowa istniejącej hali poprzez dobudowanie hali magazynowej przylegającej o powierzchni 990 m2 w Zadąbrowiu, gmina Orły. Opis ogólny: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na budowie hali magazynowej wolnostojącej o powierzchni 2000 m2 oraz rozbudowie istniejącej hali poprzez dobudowanie hali magazynowej przylegającej o powierzchni 990 m2 w Zadąbrowiu, gmina Orły dla potrzeb realizacji projektu pn. Konwersja materiałowo-konstrukcyjna elementów pracujących w podwyższonych temperaturach wraz z wdrożeniem innowacyjnej technologii uszlachetniania ciekłego żeliwa w formie odlewniczej, realizowanego w ramach Funduszy Europejskich dla Nowoczesnej Gospodarki, Priorytet Wsparcie dla przedsiębiorców, Działanie Ścieżka SMART. Lokalizacja inwestycji: Roboty budowalne, które są przedmiotem niniejszego zapytania wykonane będą na nieruchomości znajdującej się na działce o nr ew. 289/7 o łącznej powierzchni 4,5569 ha. Działka zlokalizowana jest w miejscowości Zadąbrowie 311 (województwo podkarpackie, powiat przemyski, gmina Orły). W każdym przypadku użycia w niniejszym zapytaniu lub dołączonych do niego dokumentach norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, Wykonawca powinien przyjąć, że odniesieniu takiemu towarzyszą wyrazy ,,lub równoważne". W przypadku użycia w niniejszym zapytaniu lub dołączonych do niego dokumentach odniesień do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. W przypadku, gdy w niniejszym zapytaniu lub dołączonych do niego dokumentach zostały użyte znaki towarowe, oznacza to, że są podane przykładowo i określają jedynie minimalne oczekiwane parametry jakościowe oraz wymagany standard. Wykonawca może zastosować materiały lub urządzenia równoważne, lecz o parametrach technicznych i jakościowych tożsamych lub lepszych, których zastosowanie w żaden sposób nie wpłynie negatywnie na prawidłowe funkcjonowanie rozwiązań przyjętych w niniejszym zapytaniu lub dołączonych do niego dokumentach. Wykonawca, który zamierza zastosować urządzenia lub materiały równoważne będzie obowiązany wykazać, że zastosowane przez niego urządzenia i materiały spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Użycie w niniejszym zapytaniu lub dołączonych do niego dokumentach wymogu posiadania certyfikatu wydanego przez jednostkę oceniającą zgodność lub sprawozdania z badań przeprowadzonych przez tę jednostkę jako środka dowodowego potwierdzającego zgodność z wymaganiami lub cechami określonymi w opisie przedmiotu Zamówienia, kryteriach oceny ofert lub warunkach realizacji zamówienia oznacza, że Zamawiający akceptuje również certyfikaty wydane przez inne równoważne jednostki oceniające zgodność. Ze względu na objętość oraz w celu ułatwienia kalkulacji i złożenia oferty jest możliwość udostępnienia dokumentacji technicznej i koncepcyjnej w formie umieszczenia ich w chmurze wirtualnej. Wykonawca przed złożeniem oferty może przeprowadzić wizję lokalną. Po wizji lokalnej ewentualne rozbieżności z zakresem wynikającym z materiałów ofertowych Wykonawca powinien uwzględnić w ofercie. Wykonawca w zakresie swoich obowiązków wynikających z oferty i zawartej z Zamawiającym umowy zobowiązany jest na swój koszt i ryzyko dostosować przedmiot niniejszego zapytania w zakresie wskazanym przez Zamawiającego, do wszelkich rozbieżności stanu faktycznego z zakresem wynikającym z materiałów ofertowych udostępnionych przez Zamawiającego w ramach postępowania, niezależnie od tego czy uwzględnił je w swojej ofercie oraz niezależnie od tego czy przeprowadził wizję lokalną. W związku z powyższym, wyklucza się możliwość roszczeń Wykonawcy z tytułu błędnego skalkulowania ceny. Wizja lokalna odbędzie się w dniu uzgodnionym z Zamawiającym. Termin ten nie będzie późniejszy niż 3 dni robocze od otrzymania wniosku o ustalenie terminu wizji lokalnej od Wykonawcy. W celu przeprowadzenia wizji lokalnej należy w okresie od dnia 07.02.2024 r. przesłać w formie skanu lub w formie elektronicznej, na adres osoby upoważnionej przez Zamawiającego do kontaktu w sprawie niniejszego postępowania stosowny wniosek. Koszty dokonania wizji lokalnej poniesie Oferent (Wykonawca). Warunki realizacji przedmiotu niniejszego zapytania ofertowego określone są we wzorze umowy o roboty budowlane, stanowiącym Załącznik nr 5 do niniejszego zapytania ofertowego. Przedmiot zamówienia wykonany powinien być zgodnie z umową i załączoną do niej dokumentacją projektową i techniczną obiektów z zakresem przewidzianym decyzjami zezwalającymi na realizację przedsięwzięcia, w tym prawomocnym pozwoleniem na budowę, oraz niniejszym Zapytaniem ofertowym wraz z załącznikami. Obiekty budowlane stanowiące przedmiot niniejszego zamówienia wybudowane będą zgodnie z regulacjami prawa budowlanego w tym ustawy Prawo Budowlane oraz Rozporządzenia Ministra Infrastruktury w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie m.in. w zakresie oszczędności energii i izolacyjności cieplnej. Szczegółowe wymagania Zamawiającego dotyczące przedmiotu zamówienia: Hala magazynowa wolnostojąca: 1. Powierzchnia - 3 050,0 m2, 2. Konstrukcja - niepalna, płyta warstwowa ścienna z rdzeniem PIR o grubości 120 cm, nierozprzestrzeniająca ognia, 3. Pokrycie dachu - płyta warstwowa dachowa z rdzeniem PIR o grubości 160 cm, nierozprzestrzeniająca ognia, 4. Pokrycie wiaty dachu - blacha trapezowa TRB 35 0,7mm, 5. Posadzka betonowa, przemysłowa, 6. Wyposażenie w niezbędne instalacje i infrastrukturę. Rozbudowa istniejącej hali o halę magazynową: 1. Powierzchnia - 998,6 m2, 2. Konstrukcja - niepalna, płyta warstwowa ścienna z rdzeniem PIR o grubości 120 cm, nierozprzestrzeniająca ognia, 3. Pokrycie dachu - płyta warstwowa dachowa z rdzeniem PIR o grubości 160 cm, nierozprzestrzeniająca ognia, 4. Posadzka betonowa, przemysłowa, 5. Wyposażenie w niezbędne instalacje i infrastrukturę. Dwie hale magazynowe zostaną wzniesione na działce o nr ew. 289/7 o łącznej powierzchni 4,5569 ha. Działka zlokalizowana jest w miejscowości Zadąbrowie 311 (województwo podkarpackie, powiat przemyski, gmina Orły). Charakterystyczne parametry projektowanych hal: Hala magazynowa wolnostojąca: - Powierzchnia zabudowy - 3 050,0 m2, - Powierzchnia użytkowa - 2 961,0 m2, - Kubatura całkowita - 67 014,8 m3, - Kubatura ogrzewana (biurowa i socjalna) - 200 m3, - Szerokość budynku - 54,67 m, - Długość budynku - 90,34 m, - Wysokość budynku - 13,20 m, - Wysokość kalenicy - 9,70 m, - Wysokość okapu - 7,5 m, - Kąt spadku dachu - 10,0o - Otwory bramowe - 6, - Maksymalna ilość kondygnacji - 1. Rozbudowa istniejącej hali o halę magazynową: - Powierzchnia zabudowy - 998,6 m2, - Powierzchnia użytkowa - 978 m2, - Kubatura całkowita - 6 211,2 m3, - Szerokość budynku - 15,05 m, - Długość budynku - 66,42 m, - Wysokość budynku - max. 7,00 m, - Wysokość kalenicy - 6,32 m, - Wysokość okapu - 5,00 m, - Rozstaw ram głównych - 6,00 m, - Kąt spadku dachu - 10,0o - Maksymalna ilość kondygnacji - 1. Wyposażenie budynków (hal) w następujące instalacje: - instalacje elektryczne - instalacja oświetlenia podstawowego, awaryjnego, ewakuacyjnego, gniazd elektrycznych, siły, instalacja odgromowa; - wentylacja grawitacyjna części magazynowej i wentylacja mechaniczna wymuszona części socjalnej i sanitarnej; - ogrzewanie elektryczne części socjalnej. Wymagane właściwości izolacyjne oraz materiały pokryciowe umożliwiające ich osiągnięcie: - płyta warstwowa ścienna z rdzeniem PIR o grubości 120 cm oraz izolacyjności na poziomie 0,19U=W/m2?K; - płyta warstwowa dachowa z rdzeniem PIR o grubości 160 cm oraz izolacyjności na poziomie 0,14 U=W/m2?K. Prace budowlane obejmują nabycie, dostawę, montaż, wykonanie: 1. Robót ziemnych i przygotowawczych 2. Fundamentów 3. Posadzek przemysłowych 4. Konstrukcji stalowej 5. Konstrukcji żelbetowej 6. Prac murowych i wykończeniowych 7. Elewacji i płyty warstwowych 8. Pokrycia dachu - płyta warstwowa z rdzeniem PIR 9. Stolarki, bram, pozostałych robót związanych ze stolarką 10. Instalacji elektrycznych, 11. Instalacji sanitarnych 12. Przyłącza wody oraz kanalizacji do części sanitarnej 13. Utwardzenia terenu zgodnie z planem zagospodarowania Szczegółowy zakres prac i parametry techniczne materiałów oraz obiektów znajduje się w udostępnionej dokumentacji projektowo-technicznej dla przedmiotowego zamówienia, pod linkiem: https://drive.google.com/drive/folders/1lpZZVoy91jYY55JRZXl722bu_zPmeT8D?usp=sharing Okres gwarancji 48 miesięcy CPV: 45000000-7, 45100000-8, 45200000-9, 45213200-5, 45213220-1, 45213221-8, 45300000-0, 45310000-3, 45330000-9, 45343000-3 Dokument nr: 2024-50478-184135, 1/2024/FENG/KAWMET Składanie ofert: TERMIN SKŁADANIA ofert 2024-02-10 Oferty należy składać w nieprzekraczalnym terminie do dnia 10. 02.2024 roku do godz. 23:00 w formie elektronicznej poprzez bazę konkurencyjności BK2021 https://bazakonkurencyjnosci.funduszeeuropejskie.gov.pl/. Miejsce i termin realizacji: Planowany termin podpisania umowy 2024-02 Miejsca realizacji adres Kraj Polska Województwo podkarpackie Powiat przemyski Gmina Orły Miejscowość Zadąbrowie Wymagania: Zamówienia uzupełniające 1. W ramach zamówienia nie ma możliwości składania ofert częściowych. Uzasadnienie: Przedmiotowa inwestycja będzie realizowana w miejscu istniejącego zakładu produkcyjnego i siedziby Zamawiającego, a budowa magazynu wolnostojącego i rozbudowa istniejącej hali magazynowej, z uwagi na ich bliskość lokalizacyjną i powiązanie użytkowo - funkcjonalne powinna być wykonywana kompleksowo, bez podziału na część. Ponadto wykonanie robót przez kilka różnych podmioty, skutkowałoby brakiem możliwości koordynacji prac oraz nadmiernymi trudnościami w dotrzymaniu terminów. Dodatkowo zastosowanie takiego rozwiązania, w późniejszym okresie eksploatacji, spowodowałoby rozproszenie odpowiedzialności za realizowane prace, a także rozproszenie napraw i przeglądów serwisowych i pogwarancyjnych, co także utrudniałoby korzystanie z istniejącej hali produkcyjnej i budynków magazynowych. Zamawiający byłby także narażony na ponoszenie dodatkowych kosztów nieprzewidzianych w budżecie projektu i ponosiłby zwiększone ryzyko ewentualnej nieprawidłowej realizacji zamówienia. 2. Zamówienie nie przewiduje możliwości składania ofert wariantowych i aukcji. 3. Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu. 4. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany treści zapytania ofertowego, przed upływem terminu składania ofert. 5. Zamawiający zastrzega sobie możliwość do unieważnienia postępowania, gdy wystąpi przynajmniej jedna z przesłanek: a) nie wpłynęła żadna oferta, b) nie wpłynęła żadna ważna oferta, c) gdy cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, d) gdy oferty które wpłynęły w ramach postępowania zawierają rażąco niską cenę w rozumieniu niniejszego postępowania, e) gdy postępowanie będzie obarczone wadą, która jest niemożliwa do usunięcia i uniemożliwia zawarcie ważnej umowy w sprawie zamówienia, f) gdy Zamawiający zrezygnuje z udzielenia zamówienia lub zamierza wprowadzić istotne zmiany warunków zapytania ofertowego, g) gdy Zamawiający nie zawrze umowy na dofinansowanie z podmiotem finansującym lub umowa ta zostanie rozwiązana przed dniem złożenia ofert. 6. W przypadku unieważnienia postępowania, Wykonawcy nie przysługuje żadne roszczenie w stosunku do Zamawiającego. 7. Zamawiający informuje, że przez sformułowane ,,Wykonawca" rozumie osobę fizyczną, osobę prawną albo jednostkę organizacyjną nieposiadającą osobowości prawnej, która w ramach prowadzonej działalności gospodarczej oferuje określone w niniejszym zapytaniu świadczenia lub zawarła umowę w sprawie realizacji zamówienia. 8. Jeżeli zaoferowana cena lub koszt wydają się rażąco niskie w stosunku do przedmiotu zamówienia, tj. różnią się o więcej niż 30% od średniej arytmetycznej cen wszystkich ważnych ofert niepodlegających odrzuceniu lub budzą wątpliwości Zamawiającego w zakresie możliwości wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z wymaganiami określonymi w zapytaniu ofertowym lub wynikającymi z odrębnych przepisów, Zamawiający żąda od Wykonawcy złożenia w wyznaczonym terminie wyjaśnień, w tym złożenia dowodów w zakresie wyliczenia ceny lub kosztu. Zamawiający może odrzucić tę ofertę w przypadku, gdy Wykonawca we wskazanym terminie nie złoży wyjaśnień i/lub dokumentów je potwierdzających lub gdy złożone wyjaśnienia wraz z dowodami nie uzasadniają ceny lub kosztów wskazanych w jego ofercie lub parametrów wymaganych przez Zmawiającego. Warunki zmiany umowy 1. Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia istotnych zmian postanowień zawartej umowy z wybranym Wykonawcą w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy. 2. Dopuszczalny zakres zmian obejmuje: a) zmiany przepisów powszechnie obowiązującego prawa, rozporządzeń i innych dokumentów, w tym dokumentów programowych Funduszy Europejskich dla Nowoczesnej Gospodarki, Priorytet Wsparcie dla przedsiębiorców, Działanie Ścieżka SMART, mających wpływ na realizację umowy b) zmiany specyfikacji przedmiotu umowy pod warunkiem, że nie wpływa ona na cenę, c) zmiany terminu rozpoczęcia lub wykonania zamówienia o nie więcej niż 2 miesiące - niezależnie od przyczyn; d) zmiany terminu realizacji przedmiotu zamówienia z przyczyn niezależnych od Wykonawcy, w tym wskutek wystąpienia warunków pogodowych mających wpływ na prowadzenie robót budowlanych takich jak w szczególności: długotrwałe intensywne opady trwające powyżej 3 dni, powódź, wczesny lub późny okres zimowy, opady śniegu, niskie temperatury, które uniemożliwiają prowadzenie robót; wstrzymania robót budowlanych przez organy administracji publicznej lub sądy; wstrzymania robót spowodowanego wykryciem np.: przedmiotów niebezpiecznych, zabytków, pozostałości budowli podziemnych itp., konieczności wykonania robót dodatkowych; wprowadzania zmian w obowiązujących przepisach prawnych mających wpływ na realizację przedmiotu zamówienia, w tym przepisów dotyczących realizacji inwestycji ze środków unijnych; e) zmiany organizacyjnej polegającej na zmianie osób, podwykonawców, i innych podmiotów współpracujących przy realizacji zamówienia pod warunkiem, że ich uprawnienia, potencjał ekonomiczny, wykonawczy i doświadczenie nie są gorsze od tych, jakie posiadają podmioty zamieniane; f) zmiany wynagrodzenia - w przypadku zmiany urzędowej stawki podatku VAT, uzasadnienia ekonomicznego lub technicznego; g) zmiany umówionego zakresu robót - w przypadku koniecznych lub uzasadnionych zmian; h) w dokumentacji projektowej powstałych z przyczyn niemożliwych do przewidzenia, konieczności lub techniczno-ekonomicznej zasadności zastosowania materiałów i urządzeń równoważnych, konieczności wykonania rozwiązań równoważnych wynikających; i) z uwarunkowań technologicznych lub użytkowych, ograniczenia finansowego po stronie Zamawiającego z przyczyn od niego niezależnych; j) zmiany jakości lub innych parametrów materiałów lub urządzeń zaoferowanych w ofercie, przy czym zmiana taka może być spowodowana w szczególności: niedostępnością na rynku materiałów lub urządzeń wskazanych w ofercie lub specyfikacji technicznej urządzenia, spowodowaną zaprzestaniem produkcji lub wycofaniem z rynku tych materiałów lub urządzeń; pojawieniem się na rynku materiałów lub urządzeń nowszej generacji; pojawieniem się nowszej technologii wykonania zaprojektowanych robót pozwalającej; koniecznością zrealizowania projektu przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych/technologicznych niż wskazane w dokumentacji technicznej urządzenia w sytuacji, gdyby zastosowanie przewidzianych rozwiązań groziło niewykonaniem lub wadliwym wykonaniem przedmiotu umowy, koniecznością zrealizowania przedmiotu umowy przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych lub materiałowych ze względu na zmiany obowiązującego prawa; k) konieczności likwidacji pomyłek pisarskich i rachunkowych w treści Umowy lub rozbieżności i niejasności w Umowie, których nie będzie można usunąć w inny sposób niż poprzez zmianę postanowień Umowy; l) wystąpienia okoliczności, których Zamawiający działając z należytą starannością nie mógł przewidzieć, a zmiana postanowień w Umowie nie prowadzi do zmiany charakteru Umowy lub w lepszy sposób zabezpieczy cele projektu. m) Niezależnie od powyższego, dopuszczalne będą zmiany postanowień umowy, w tym zarówno terminu wykonania umowy i terminu płatności, wynikające w szczególności z siły wyższej, zdefiniowanej w umowie o roboty budowlane zawartej z Wykonawcą. n) W przypadku wystąpienia którejkolwiek z powyższych okoliczności, termin wykonania umowy może ulec odpowiedniemu przedłużeniu, o czas niezbędny do zakończenia wykonywania jej przedmiotu w sposób należyty. o) Warunki dokonania istotnych zmian umowy: p) Strona występująca o zmianę postanowień umowy zobowiązana jest do złożenia drugiej Stronie pisemnego wniosku o zmianę postanowień umowy wraz z uzasadnieniem. q) Wszelkie zmiany i uzupełnienia do umowy zawartej z wybranym Wykonawcą muszą być dokonywane w formie pisemnych aneksów do umowy podpisanych przez obie strony, pod rygorem nieważności. r) zmiany terminu realizacji zamówienia, w tym terminu początkowego lub terminów poszczególnych etapów, gdy: (i) zaistnieje niemożliwa do przewidzenia w momencie zawarcia umowy okoliczność faktyczna, prawna, ekonomiczna lub wystąpi siła wyższa - okoliczność, za którą żadna ze stron nie ponosi odpowiedzialności, skutkująca brakiem możliwości należytego wykonania zawartej umowy; (ii) gdy wynika to z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego; (iii) gdy wynika to z umowy na dofinansowanie; s) zmiana terminu płatności - w przypadku ograniczenia finansowego po stronie Zamawiającego, z przyczyn od niego niezależnych m.in. w sytuacji odstąpienia jednostki przekazującej dofinansowanie od dofinansowania projektu, t) zmiany sposobu wykonania zamówienia oraz Umowy zawartej w wyniku niniejszego postępowania w celu dostosowania ich do wytycznych wynikających z czynności kontrolnych związanych z umową na dofinansowanie zawartą przez Zamawiającego z podmiotem finansującym lub dostosowania ich do zmiany Wytycznych dotyczących kwalifikowalności wydatków na lata 2021-2027 lub zmiany ich interpretacji. 3. Zamawiający jest uprawniony do rozwiązania Umowy ze skutkiem natychmiastowym w przypadku zakwestionowania procedury wyboru Wykonawcy przez Instytucję udzielającą dofinansowania lub w przypadku stwierdzenia błędów w przeprowadzeniu tej procedury lub w przypadku rozwiązania umowy o dofinansowanie. Czy dopuszczalna oferta częściowa? NIE Warunki, jakie musi spełniać oferent Typ Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności Opis Wykonawca musi posiadać i wykazać uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia oraz dysponować osobami posiadającymi niezbędne uprawnienia i kwalifikacje odpowiednie do funkcji, jakie zostaną im powierzone przy realizacji niniejszego zapytania ofertowego. Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tego warunku: a) wymagane jest oświadczenie Wykonawcy wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 3. b) Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia w/w warunek, jeżeli Wykonawca przedłoży stosowne oświadczenie wg wzoru na formularzu oferty. Typ Wiedza i doświadczenie Opis Wykonawca powinien posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania przedmiotu zamówienia. O zamówienie mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert (a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie) należycie zrealizowali (zadanie zostało zakończone, a budynek uzyskał pozwolenie na użytkowanie) jako wykonawca, co najmniej 3 robót budowlanych (każdą w ramach odrębnej umowy) polegających na budowie budynku przemysłowego (magazyny, zakłady produkcyjne, centra logistyczne) o konstrukcji stalowej (słupy i konstrukcja dachu stalowa) lub mieszanej (słupy żelbetowe prefabrykowane konstrukcja dachu stalowa) i powierzchni użytkowej min. 2.000 m2 każdy lub o wartości minimum 2,0 mln zł netto każda. Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tego warunku: (i) wymagany wykaz wykonanych inwestycji wg wzoru określonego w Załączniku nr 1 do niniejszego zapytania ofertowego, (ii) wymagane dokumenty potwierdzające należyte wykonanie zamówienia (np. referencje, protokoły odbioru lub inne, z których będzie jednoznacznie wynikać należyte wykonanie zamówienia). Typ Potencjał techniczny Opis Wykonawcy ubiegający się o zamówienie muszą dysponować potencjałem technicznym do wykonania przedmiotu zamówienia. Typ Osoby zdolne do wykonania zamówienia Opis Wykonawca powinien dysponować osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. O zamówienie mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy wykażą się dysponowaniem osobami posiadającymi kwalifikacje i doświadczenie odpowiednie do funkcji, jakie zostaną powierzone Wykonawcy przy realizacji niniejszego zapytania ofertowego. W tym co najmniej dysponowaniem następującym personelem: (i) Kierownik budowy posiadającym kwalifikacje, uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcji budowlanej bez ograniczeń (lub odpowiadające im równoważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów), posiadane co najmniej od 5 lat, wraz z przynależnością do właściwej izby samorządu zawodowego, minimum 7 lat doświadczenia zawodowego, (ii) Kierownik robót instalacyjnych sanitarnych posiadającym kwalifikacje, uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń (lub odpowiadające im równoważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów), posiadane co najmniej od 5 lat, wraz z przynależnością do właściwej izby samorządu zawodowego, minimum 7 lat doświadczenia zawodowego, (iii) Kierownika robót elektrycznych posiadającym kwalifikacje, uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń (lub odpowiadające im równoważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów), posiadane co najmniej od 5 lat, wraz z przynależnością do właściwej izby samorządu zawodowego, minimum 7 lat doświadczenia zawodowego. Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tego warunku: (i) wymagany wykaz osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia wg wzoru określonego w Załączniku nr 2 do niniejszego zapytania ofertowego, (ii) Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia w/w warunek, jeżeli Wykonawca przedłoży wraz z ofertą stosowny załącznik potwierdzający spełnienie powyższych warunków. Typ Sytuacja ekonomiczna i finansowa Opis Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia oraz nie znajduje się w stanie upadłości ani likwidacji. Wykonawca musi znajdować się w sytuacji ekonomicznej umożliwiającej realizację zakresu prac, poprzez posiadanie środków finansowych na rachunkach obrotowych, oszczędnościowych lub zdolności kredytowej w wysokości sumarycznej minimum 1.000.000,00 zł. (słownie: jeden milion złotych). Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tego warunku: a) Wymagane jest oświadczenie Wykonawcy wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 3. b) Wymagany jest wyciąg z konta lub informacja z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy na wymaganym poziomie, wystawiona w okresie nie wcześniejszym niż 3 miesiące przed jej złożeniem. c) Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia w/w warunek, jeżeli Wykonawca przedłoży wraz z ofertą oświadczenie według wzoru stanowiącego Załącznik nr 3 stosowny dokument, o którym mowa powyżej potwierdzające spełnianie warunku wskazanego w dwóch poprzednich punktach. d) Zamawiający dopuszcza łączenie obu wymienionych form potwierdzenia dysponowania środkami. e) Wartości podane w dokumentach w walutach innych niż wskazane przez Zamawiającego, będą przeliczane wg średniego kursu NBP na dzień wszczęcia postępowania niniejszego zapytania ofertowego. W przypadku gdy w dniu wszczęcia postępowania NBP nie opublikował średnich kursów walut, należy przyjąć pierwszy opublikowany po tej dacie średni kurs NBP. Typ Dodatkowe warunki udziału Opis a) Niezaleganie w opłacaniu podatków Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat. Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tego warunku: (i) wymagane jest przedstawienie zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem, (ii) Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia w/w warunek, jeżeli Wykonawca przedłoży wraz z ofertą stosowny dokument potwierdzający spełnianie warunku. b) Niezaleganie w opłacaniu należności ZUS Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne. Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tego warunku: (i) wymagane jest przedstawienie zaświadczenia właściwego zakładu ubezpieczeń społecznych, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem, (ii) Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia w/w warunek, jeżeli Wykonawca przedłoży wraz z ofertą stosowny dokument potwierdzający spełnianie warunku. c) Rejestracja w rejestrze BDO oraz posiadanie aktualnego zezwolenia właściwego organu na prowadzenie działalności w zakresie gospodarowania odpadami powstającymi w wyniku ich prac lub posiada umowę z firmami posiadającymi takie zezwolenia. d) Brak powiązań osobowych i kapitałowych z Zamawiającym. e) Posiadanie opłaconej polisy ubezpieczeniowej od odpowiedzialności cywilnej OC w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 5 000 000,00 zł (słownie: pięć milionów złotych). Wykonawca zobowiązuje się do utrzymania sumy gwarancyjnej polisy Odpowiedzialności Cywilnej na poziomie nie niższym niż 5 000 000,00 zł do dnia zakończenia realizacji przedmiotu zamówienia. Warunek uznany zostanie za spełniony wówczas, gdy Wykonawca wykaże się w dacie składania oferty posiadaniem ważnego ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia - OC Wykonawcy na kwotę nie mniejszą niż 5 000 000,00 zł oraz zobowiąże się w dacie składania oferty do utrzymania ważności w/w ubezpieczenia na poziomie nie niższym niż 5 000 000,00 zł do dnia zakończenia realizacji przedmiotu zamówienia. W przypadku podania sumy ubezpieczenia w walucie innej niż PLN, kwota ta zostanie przeliczona na PLN według średniego kursu danej waluty opublikowanego przez Narodowy Bank Polski z dnia zamieszczenia niniejszego zapytania ofertowego na stronie https://bazakonkurencyjnosci.funduszeeuropejskie.gov.pl/. f) Posiadanie ubezpieczenia swoich pracowników (wymóg posiadania ubezpieczenia dotyczy prac przy realizacji przedmiotu zamówienia) od następstw nieszczęśliwych wypadków (NNW). Warunek uznany zostanie za spełniony wówczas, gdy Wykonawca wykaże się w dacie składania oferty posiadaniem ważnego ubezpieczenie od następstw nieszczęśliwych wypadków pracowników wykonujących pracę nad przedmiotem umowy. g) Numery rachunków bankowych Wykonawcy z których i na które będą dokonywane transakcje z Zamawiającym będą nieprzerwanie wpisane na białą listę podatników VAT. Wymagane jest przedstawienie oświadczenia wg wzoru w Załączniku nr 1 do zapytania ofertowego h) Ponadto z postępowania wykluczy się Wykonawcę, który podlega wykluczeniu w oparciu o podstawy wykluczenia wskazane w przepisach szczególnych regulujących przeciwdziałanie wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego oraz w związku z zakazem udziału rosyjskich wykonawców w zamówieniach publicznych. Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tego warunku: (i) wymagane jest przedstawienie oświadczenia według wzoru stanowiącego Załącznik nr 4, (ii) Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia w/w warunek, jeżeli Wykonawca przedłoży w ofercie stosowne oświadczenie potwierdzające, iż nie zachodzą względem niego przesłanki wykluczenia z tego tytułu. i) Wykonawca przed złożeniem oferty może przeprowadzić wizję lokalną. Po wizji lokalnej ewentualne rozbieżności z zakresem wynikającym z materiałów ofertowych Wykonawca powinien uwzględnić w ofercie. Wykonawca w zakresie swoich obowiązków wynikających z oferty i zawartej z Zamawiającym umowy zobowiązany jest na swój koszt i ryzyko dostosować przedmiot niniejszego zapytania w zakresie wskazanym przez Zamawiającego, do wszelkich rozbieżności stanu faktycznego z zakresem wynikającym z materiałów ofertowych udostępnionych przez Zamawiającego w ramach postępowania, niezależnie od tego czy uwzględnił je w swojej ofercie oraz niezależnie od tego czy przeprowadził wizję lokalną. W związku z powyższym, wyklucza się możliwość roszczeń Wykonawcy z tytułu błędnego skalkulowania ceny. Wizja lokalna odbędzie się w dniu uzgodnionym z Zamawiającym. Termin ten nie będzie późniejszy niż 3 dni robocze od otrzymania wniosku o ustalenie terminu wizji lokalnej od Wykonawcy. W celu przeprowadzenia wizji lokalnej należy w okresie od dnia 07.02.2024 r. przesłać w formie skanu lub w formie elektronicznej, na adres osoby upoważnionej przez Zamawiającego do kontaktu w sprawie niniejszego postępowania stosowny wniosek. Koszty dokonania wizji lokalnej poniesie Oferent (Wykonawca). Typ Lista wymaganych dokumentów/oświadczeń Opis OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERTY - wymagane dokumenty: 1. Załącznik nr 1 - wzór Formularz ofertowy zawierający m.in: a) pełną nazwę, adres lub siedzibę Oferenta, b) dane osoby odpowiedzialnej za kontakt z Zamawiającym, c) cenę netto, cenę brutto, wysokość podatku VAT, na prace związane z budową zgodnie z opisem zawartym w zapytaniu ofertowym, d) termin ważności oferty (wymagany minimum 60 dni), e) terminem wykonania zamówienia (realizacji umowy), f) okres gwarancji i rękojmi (wymaganie minimum 48-miesięcy gwarancji), g) formę wniesienia wadium, h) uzupełnione oświadczenie potwierdzające niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania przedmiotu zamówienia. Załącznik nr 1 - Formularz ofertowy musi być opatrzony datą i podpisana przez osobę lub osoby upoważnione do reprezentowania Oferenta. Integralną częścią oferty są następujące załączniki: Załącznik nr 2 - Wykaz osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia, Załącznik nr 3 - wzór oświadczenia o braku powiązań kapitałowych, posiadanych uprawnieniach, kwalifikacjach, sytuacji ekonomicznej, Załącznik nr 4 - Oświadczenie o sankcjach w związku z agresją na Ukrainę. 2. Kopia ważnej polisy lub inny ważny dokument potwierdzający, że Oferent jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej, w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia (OC Wykonawcy) na kwotę nie mniejszą niż 5 000 000,00 zł. słownie: pięć milionów złotych 00/100). 3. Dokument potwierdzający wniesie wadium: - w przypadku wadium w pieniądzu - potwierdzenie realizacji przelewu, - w przypadku innej formy wadium niż w pieniądzu - konieczne jest wniesienie wadium w postaci elektronicznej (kopii/skanu z oryginału) oraz przekazanie dokument w takiej formie w jakiej został on ustanowiony przez gwaranta, tj. oryginału dokumentu najpóźniej w dacie składania ofert. Złożenie oferty uznane zostanie za skuteczne, jeżeli kompletna oferta (przygotowana zgodnie z pkt powyżej złoży dokumenty składające się na ofertę oraz Sposób przygotowania oferty zostanie złożona przez Bazę konkurencyjności w terminie i godzinie określonym w niniejszym punkcie. Cena musi uwzględniać wykonanie wszystkich prac i czynności oraz zawierać wszelkie koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia. Nie dopuszcza się możliwość składania ofert częściowych i wariantowych. TERMIN ZWIĄZANIA OFERTĄ : Wykonawca pozostaje związany ofertą przez okres 60 dni. Bieg terminu rozpoczyna się wraz z dniem wyboru oferenta w postępowaniu. Zamawiający zastrzega sobie prawo do wystąpienia o przedłużenie terminu związania ofertą. Brak zgody na przedłużenie powyższego terminu spowoduje odrzucenie oferty. Złożenie oferty uznane zostanie za skuteczne, jeżeli kompletna oferta (przygotowana zgodnie z ,,Opisem sposobu przygotowania oferty") zostanie złożona przez BK 2021 w terminie określonym w niniejszym punkcie. Oferty złożone inną drogą pozostaną bez rozpatrzenia. Uwagi: Data opublikowania ogłoszenia 2024-01-26 Data ostatniej zmiany 2024-01-26 15:42:13 Kryteria oceny Czy kryterium cenowe TAK Opis Znaczenie kryterium - 70 pkt (waga 70%) K1 = ( Cmin / Cof) x 70 gdzie: Cmin - najniższa cena netto spośród wszystkich złożonych ofert Cof - zaoferowana cena netto danej oferty K1 - ilość punktów za cenę netto przyznanych danej ofercie Czy kryterium cenowe NIE Opis KRYTERIUM K2 - Termin wykonania Znaczenie kryterium - 20 pkt (waga 20%) Termin wykonania prac budowlanych: - do 30 tygodni włącznie od podpisania umowy - 20 pkt - powyżej 30 - 35 tygodni włącznie od podpisania umowy - 10 pkt - powyżej 36 tygodni włącznie od podpisania umowy - 0 pkt Czy kryterium cenowe NIE Opis KRYTERIUM K3 - Okres gwarancji i rękojmi Znaczenie kryterium - 10 pkt (waga 10%) Okres gwarancji i rękojmi: - do 48 miesięcy włącznie - 0 pkt - powyżej 48 - 60 miesięcy -5 pkt - powyżej 60 miesięcy włącznie - 10 pkt Kontakt: Osoby do kontaktu Jadwiga Kamińska tel.: 792 092 292 e-mail: j.kaminska@kawmet.pl |