Wykonanie projektu budowlano - wykonawczego

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Wykonanie projektu budowlano - wykonawczego

Data zamieszczenia: 2024-01-29
Dane kontaktowe Zamawiającego: Urząd Miejski w Zabrzu Wydział Infrastruktury Komunalnej
ul. Wolności 286
41-800 Zabrze
powiat: Zabrze
tel.: +48 32 373 33 00, fax: 32 373 33 99, tel. (32) 37-33-332,
lchoroba@um.zabrze.pl
Województwo: śląskie
Miasto: Zabrze
Wadium: ---
Nr telefonu: tel.: +48 32 373 33
Termin składania ofert: 2024-02-02 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
-Budowa oświetlenia parku i skweru na skrzyżowaniu Ul. Sikorskiego/Mendego, oraz doświetlenia
skrzyżowania Ul. Sikorskiego /Mendego/Pszczyńska
zapraszamy do złożenia oferty
cenowej na zadanie pn.:
,,Wykonanie projektu budowlano - wykonawczego pn.: Budowa oświetlenia parku i skweru
przy ulicach Sikorskiego, Mendego, Pszczyńska w Zabrzu oraz doświetlenia przejść dla pieszych
ciągu ulic: Sikorskiego, Mendego, Pszczyńskiej"
A. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie projektu budowlano - wykonawczego budowy oświetlenia
parku i skweru przy ulicach Sikorskiego, Mendego, Pszczyńska w Zabrzu na działkach: 2671/138,
3572/127, 2848/127, 3717/125 oraz doświetlenie przejść dla pieszych:
ul. Sikorskiego - 2 przejścia dla pieszych.
ul. Pszczyńska - 1 przejście dla pieszych
ul. Mendego - 1 przejście dla pieszych.
Zakres zamówienia obejmuje:
1. wykonanie dokumentacji zdjęciowej stanu istniejącego,
2. wykonanie dokumentacji projektowej, która stanowić będzie nieodłączną cześć SWZ w
postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego,
3. pracowanie i uzyskanie materiałów przedprojektowych (w razie konieczności) w tym:
o uzyskanie wypisu z planu miejscowego i/lub uzyskanie decyzji o warunkach zabudowy,
o uzyskanie dokumentacji geotechnicznej,
o zakup i aktualizacja mapy co do celów projektowych,
4. uzyskanie warunków technicznych wynikających z zakresu zadania oraz do uzyskania
wszelkich wymaganych uzgodnień i decyzji do pozwolenia na budowę / przyjęcia zgłoszenia
robót włącznie,
5. uzgodnienie z właścicielami sieci rozwiązań wszystkich ewentualnych kolizji z istniejącymi
sieciami,
6. uzyskanie prawomocnej decyzji pozwolenia na budowę lub przyjęcia zgłoszenia robót,
7. opracowanie projektu budowlanego - wykonawczego budowy dla ww. zadania - 4 egz., w razie
konieczności opracowanie informacji BIOZ,
8. opracowanie przedmiaru robót - 1 egz.,
9. opracowanie kosztorysu inwestorskiego - 1 egz.,
10. opracowanie specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót- 4 egz.,
11. zapis dokumentacji na nośniku elektronicznym w formacie PDF - 1 egz. (kosztorys inwestorski
na osobnej płytce) oraz w wersji edytowalnej w formacie dwg - 1 egz.,
12. uzyskanie niezbędnych pisemnych uzgodnień projektów w tym w szczególności z:
o Wydziałem Infrastruktury Komunalnej Urzędu Miejskiego,
o Wydział Zarządzania Nieruchomościami - działki miejskie nie drogowe, zgoda
właścicielska,
o Miejskim Zarządem Dróg - drogi publiczne,
o inne wymagane,
W ramach realizacji zadań Wykonawca zobowiązany jest do:
1. bieżącego uzgadniania z Zamawiającym szczegółowego zakresu zadania oraz przyjętych
rozwiązań,
2. zrealizowania przedmiotu umowy zgodnie z warunkami i wymaganiami wynikającymi
z obowiązujących przepisów, norm i Prawa Budowlanego oraz warunkami określonymi w
umowie,
3. bieżącej współpracy z Zamawiającym oraz do udziału w spotkaniach dotyczących realizacji
umowy w siedzibie Zamawiającego,
4. zgłaszania wszystkich spraw mających bezpośredni wpływ na zakres zadania i przewidywaną
jego realizację,
1. Dokumentacja projektowa służyć będzie:
a) uzyskaniu decyzji o zatwierdzeniu projektu budowlanego oraz uzyskaniu decyzji
pozwolenia na budowę /przyjęciu zgłoszenia robót,
b) opisowi przedmiotu zamówienia do postępowania przetargowego na realizację robót, w tym
ustalenia ich wartości szacunkowej,
c) Takiemu określeniu technologii robót, zastosowanych materiałów i urządzeń, który zapewni
odpowiednio wysoką, jakość realizacji inwestycji i jednocześnie nie będzie utrudniał
uczciwej konkurencji.

Dokument nr: ZBO 2024, IK-I.7021.4.10.2024.ŁCh

Otwarcie ofert: 6. Termin otwarcia ofert 02.02.2024 r. o godz. 8:45 w pok. 404

Składanie ofert:
3. ZALECANA WIZJA W TERENIE PRZED ZŁOŻENIEM OFERTY.
4. Ofertę z nazwą firmy/Wykonawcy i tytułem zadania oraz napisem ,,Nie otwierać przed upływem
terminu składania ofert tj. 02.02.2024 r. do godz. 8:40" należy złożyć osobiście lub przez
pośrednika/kuriera w zamkniętym, nieprzejrzystym opakowaniu W Y Ł Ą C Z N I E na adres:
Urząd Miejski w Zabrzu
Wydział Infrastruktury Komunalnej (sekretariat pok. 407)
ul. Wolności 286,
41-800 Zabrze
5. TERMIN SKŁADANIA ofert 02.02.2024 r. do godz. 8:40,

Miejsce i termin realizacji:
7. Termin wykonania do 6 miesięcy od dnia podpisania umowy

Wymagania:
8. Termin związania ofertą: 60 dni.
9. Ofertę należy złożyć na formularzach - wg wzoru formularzy załączonych do zapytania
ofertowego lub do odebrania w Wydziale Infrastruktury Komunalnej pok. 404
10. Zasady prowadzenia niniejszego postępowania określono w części B. zapytania ofertowego -
Ogólne warunki udzielenia zamówienia.
UWAGA:
Zamawiający zastrzega sobie prawo do zakończenia postępowania na każdym etapie bez
wyłonienia Wykonawcy oraz bez podania przyczyny
Oferty równe lub przekraczające wartością równowartość kwoty 130 tyś. zł bez podatku od
towarów i usług będą odrzucone.
ZBO 2024-Budowa oświetlenia parku i skweru na skrzyżowaniu ul. Sikorskiego/Mendego, oraz doświetlenia
skrzyżowania ul. Sikorskiego /Mendego/Pszczyńska

Kontakt:
2. Sprawę prowadzi:
Łukasz Choroba
tel. (32) 37-33-332,
email: lchoroba@um.zabrze.pl

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii