Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Wykonanie projektu budowlano - wykonawczego |
Data zamieszczenia: | 2024-01-29 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Urząd Miejski w Zabrzu Wydział Infrastruktury Komunalnej ul. Wolności 286 41-800 Zabrze powiat: Zabrze tel.: +48 32 373 33 00, fax: 32 373 33 99, tel. (32) 37-33-332, lchoroba@um.zabrze.pl |
Województwo: | śląskie |
Miasto: | Zabrze |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | tel.: +48 32 373 33 |
Termin składania ofert: | 2024-02-02 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
-Budowa oświetlenia parku i skweru na skrzyżowaniu Ul. Sikorskiego/Mendego, oraz doświetlenia skrzyżowania Ul. Sikorskiego /Mendego/Pszczyńska zapraszamy do złożenia oferty cenowej na zadanie pn.: ,,Wykonanie projektu budowlano - wykonawczego pn.: Budowa oświetlenia parku i skweru przy ulicach Sikorskiego, Mendego, Pszczyńska w Zabrzu oraz doświetlenia przejść dla pieszych ciągu ulic: Sikorskiego, Mendego, Pszczyńskiej" A. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA Przedmiotem zamówienia jest wykonanie projektu budowlano - wykonawczego budowy oświetlenia parku i skweru przy ulicach Sikorskiego, Mendego, Pszczyńska w Zabrzu na działkach: 2671/138, 3572/127, 2848/127, 3717/125 oraz doświetlenie przejść dla pieszych: ul. Sikorskiego - 2 przejścia dla pieszych. ul. Pszczyńska - 1 przejście dla pieszych ul. Mendego - 1 przejście dla pieszych. Zakres zamówienia obejmuje: 1. wykonanie dokumentacji zdjęciowej stanu istniejącego, 2. wykonanie dokumentacji projektowej, która stanowić będzie nieodłączną cześć SWZ w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, 3. pracowanie i uzyskanie materiałów przedprojektowych (w razie konieczności) w tym: o uzyskanie wypisu z planu miejscowego i/lub uzyskanie decyzji o warunkach zabudowy, o uzyskanie dokumentacji geotechnicznej, o zakup i aktualizacja mapy co do celów projektowych, 4. uzyskanie warunków technicznych wynikających z zakresu zadania oraz do uzyskania wszelkich wymaganych uzgodnień i decyzji do pozwolenia na budowę / przyjęcia zgłoszenia robót włącznie, 5. uzgodnienie z właścicielami sieci rozwiązań wszystkich ewentualnych kolizji z istniejącymi sieciami, 6. uzyskanie prawomocnej decyzji pozwolenia na budowę lub przyjęcia zgłoszenia robót, 7. opracowanie projektu budowlanego - wykonawczego budowy dla ww. zadania - 4 egz., w razie konieczności opracowanie informacji BIOZ, 8. opracowanie przedmiaru robót - 1 egz., 9. opracowanie kosztorysu inwestorskiego - 1 egz., 10. opracowanie specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót- 4 egz., 11. zapis dokumentacji na nośniku elektronicznym w formacie PDF - 1 egz. (kosztorys inwestorski na osobnej płytce) oraz w wersji edytowalnej w formacie dwg - 1 egz., 12. uzyskanie niezbędnych pisemnych uzgodnień projektów w tym w szczególności z: o Wydziałem Infrastruktury Komunalnej Urzędu Miejskiego, o Wydział Zarządzania Nieruchomościami - działki miejskie nie drogowe, zgoda właścicielska, o Miejskim Zarządem Dróg - drogi publiczne, o inne wymagane, W ramach realizacji zadań Wykonawca zobowiązany jest do: 1. bieżącego uzgadniania z Zamawiającym szczegółowego zakresu zadania oraz przyjętych rozwiązań, 2. zrealizowania przedmiotu umowy zgodnie z warunkami i wymaganiami wynikającymi z obowiązujących przepisów, norm i Prawa Budowlanego oraz warunkami określonymi w umowie, 3. bieżącej współpracy z Zamawiającym oraz do udziału w spotkaniach dotyczących realizacji umowy w siedzibie Zamawiającego, 4. zgłaszania wszystkich spraw mających bezpośredni wpływ na zakres zadania i przewidywaną jego realizację, 1. Dokumentacja projektowa służyć będzie: a) uzyskaniu decyzji o zatwierdzeniu projektu budowlanego oraz uzyskaniu decyzji pozwolenia na budowę /przyjęciu zgłoszenia robót, b) opisowi przedmiotu zamówienia do postępowania przetargowego na realizację robót, w tym ustalenia ich wartości szacunkowej, c) Takiemu określeniu technologii robót, zastosowanych materiałów i urządzeń, który zapewni odpowiednio wysoką, jakość realizacji inwestycji i jednocześnie nie będzie utrudniał uczciwej konkurencji. Dokument nr: ZBO 2024, IK-I.7021.4.10.2024.ŁCh Otwarcie ofert: 6. Termin otwarcia ofert 02.02.2024 r. o godz. 8:45 w pok. 404 Składanie ofert: 3. ZALECANA WIZJA W TERENIE PRZED ZŁOŻENIEM OFERTY. 4. Ofertę z nazwą firmy/Wykonawcy i tytułem zadania oraz napisem ,,Nie otwierać przed upływem terminu składania ofert tj. 02.02.2024 r. do godz. 8:40" należy złożyć osobiście lub przez pośrednika/kuriera w zamkniętym, nieprzejrzystym opakowaniu W Y Ł Ą C Z N I E na adres: Urząd Miejski w Zabrzu Wydział Infrastruktury Komunalnej (sekretariat pok. 407) ul. Wolności 286, 41-800 Zabrze 5. TERMIN SKŁADANIA ofert 02.02.2024 r. do godz. 8:40, Miejsce i termin realizacji: 7. Termin wykonania do 6 miesięcy od dnia podpisania umowy Wymagania: 8. Termin związania ofertą: 60 dni. 9. Ofertę należy złożyć na formularzach - wg wzoru formularzy załączonych do zapytania ofertowego lub do odebrania w Wydziale Infrastruktury Komunalnej pok. 404 10. Zasady prowadzenia niniejszego postępowania określono w części B. zapytania ofertowego - Ogólne warunki udzielenia zamówienia. UWAGA: Zamawiający zastrzega sobie prawo do zakończenia postępowania na każdym etapie bez wyłonienia Wykonawcy oraz bez podania przyczyny Oferty równe lub przekraczające wartością równowartość kwoty 130 tyś. zł bez podatku od towarów i usług będą odrzucone. ZBO 2024-Budowa oświetlenia parku i skweru na skrzyżowaniu ul. Sikorskiego/Mendego, oraz doświetlenia skrzyżowania ul. Sikorskiego /Mendego/Pszczyńska Kontakt: 2. Sprawę prowadzi: Łukasz Choroba tel. (32) 37-33-332, email: lchoroba@um.zabrze.pl |