Wynik: | Zobacz treść wyniku |
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Utrzymanie czystości przejścia podziemnego |
Data zamieszczenia: | 2024-01-29 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Zarząd Dróg Miejskich w Legnicy ul. Wojska Polskiego 10 59-220 Legnica powiat: Legnica zdm@zdm.legnica.eu |
Województwo: | dolnośląskie |
Miasto: | Legnica |
Wadium: | nie wymagane |
Nr telefonu: | --- |
Termin składania ofert: | 2024-02-06 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Utrzymanie czystości przejścia podziemnego przy Ul. Skarbka - Plac Słowiański wraz z windami przez okres 12 miesięcy. Krótki opis przedmiotu zamówienia 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi bieżącego utrzymania czystości przejścia podziemnego przy Ul. Skarbka - Plac Słowiański, wraz z windami, w ramach zadania: ,,Utrzymanie czystości na obiektach mostowych." CPV: 90600000-3, 90000000-7, 90610000-6,90612000-0,50000000-5,50800000-3 Dokument nr: 2024/BZP 00072852, DP/02/2024 Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2024-02-06 11:05 Specyfikacja: SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA 3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania www.platformazakupowa.pl 3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie. 3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak. 3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: www.platformazakupowa.pl 3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 6. Zamawiający, zgodnie z § 3 ust. 3 Rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności ws. minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 2247; dalej: "Rozporządzenie w sprawie środków komunikacji"), określa niezbędne wymagania sprzętowo - aplikacyjne umożliwiające pracę na platformazakupowa.pl, tj.: a) stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s, b) komputer klasy PC lub MAC o następującej konfiguracji: pamięć min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje, c) zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa, w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10 0., d) włączona obsługa JavaScript, e) zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obsługujący format plików .pdf, f) Platformazakupowa.pl działa według standardu przyjętego w komunikacji sieciowej - kodowanie UTF8, g) Oznaczenie czasu odbioru danych przez platformę zakupową stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem Głównego Urzędu Miar. 7. Wykonawca, przystępując do niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego: h) akceptuje warunki korzystania z platformazakupowa.pl określone w Regulaminie zamieszczonym na stronie internetowej pod linkiem w zakładce ,,Regulamin" oraz uznaje go za wiążący, i) zapoznał i stosuje się do Instrukcji składania ofert/wniosków dostępnej pod linkiem. 8. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za złożenie oferty w sposób niezgodny z Instrukcją korzystania z platformazakupowa.pl, w szczególności za sytuację, gdy zamawiający zapozna się z treścią oferty przed upływem terminu składania ofert (np. złożenie oferty w zakładce ,,Wyślij wiadomość do zamawiającego"). Taka oferta zostanie uznana przez Zamawiającego za ofertę handlową i nie będzie brana pod uwagę w przedmiotowym postępowaniu ponieważ nie został spełniony obowiązek narzucony w art. 221 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych. 9. Zamawiający informuje, że instrukcje korzystania z platformazakupowa.pl dotyczące w szczególności logowania, składania wniosków o wyjaśnienie treści SWZ, składania ofert oraz innych czynności podejmowanych w niniejszym postępowaniu przy użyciu platformazakupowa.pl znajdują się w zakładce ,,Instrukcje dla Wykonawców" na stronie internetowej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje 3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie. 3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Zamawiający wymaga złożenia oferty w postaci katalogu elektronicznego 3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: polski Składanie ofert: TERMIN SKŁADANIA ofert: 2024-02-06 11:00 Miejsce składania ofert: www.platformazakupowa.pl Miejsce i termin realizacji: Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące Wymagania: SEKCJA IV - PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA 4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia. 4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie 4.1.2.) Numer referencyjny: DP/02/2024 4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi 4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie 4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie 4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie 4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia: 4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi bieżącego utrzymania czystości przejścia podziemnego przy ul. Skarbka - Plac Słowiański, wraz z windami, w ramach zadania: ,,Utrzymanie czystości na obiektach mostowych." 4.2.6.) Główny kod CPV: 90600000-3 - Usługi sprzątania oraz usługi sanitarne na obszarach miejskich lub wiejskich oraz usługi powiązane 4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: 90000000-7 - Usługi odbioru ścieków, usuwania odpadów, czyszczenia/sprzątania i usługi ekologiczne 90610000-6 - Usługi sprzątania i zamiatania ulic 90612000-0 - Usługi zamiatania ulic 50000000-5 - Usługi naprawcze i konserwacyjne 50800000-3 - Różne usługi w zakresie napraw i konserwacji 4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie 4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące 4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie 4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie 4.3.) Kryteria oceny ofert 4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo 4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe Kryterium 1 4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena 4.3.6.) Waga: 60,00 Kryterium 2 4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne. 4.3.5.) Nazwa kryterium: Sprzęt: ... szt. - samochód dostawczy ze skrzynią ładunkową dostosowany do transportu zanieczyszczeń/odpadów spełniający normę emisji spalin >= EURO 6 4.3.6.) Waga: 40 4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW 5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak 5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: Art. 109 ust. 1 pkt 4 Art. 109 ust. 1 pkt 5 Art. 109 ust. 1 pkt 7 5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak 5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu. 2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące: 1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym : Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie. 2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów : a) Wykonawca musi udokumentować spełnienie warunku dotyczącego posiadania uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności, polegające na: zbiórce, przeładunku, przechowywaniu i transporcie materiałów ubocznych pochodzenia zwierzęcego kategorii 1 - na podstawie przepisów : -Rozporządzenia (WE) Nr 1069/2009 Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 21 października 2009 r., -Ustawa z dnia 11 marca 2004 r. o ochronie zdrowia zwierząt oraz zwalczaniu chorób zakaźnych zwierząt. (Dz. U. z 2023 r. poz. 1075). Materiał ten będą stanowiły martwe zwierzęta pochodzące głównie z wypadków komunikacyjnych. b) Wykonawca usługi zobowiązany jest do posiadania wpisu w rejestrze Bazy Danych o Odpadach (BDO), w odpowiednim zakresie, zgodnie z zapisami ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (t.j. Dz.U. 2023 poz. 1587 ze zm.). 3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej: Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie. 4) zdolności technicznej lub zawodowej : a) Wykonawca wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje, w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie w zakresie oczyszczania miasta , zgodnie z przepisami, a łączna wartość tych usług wynosiła co najmniej 50 000,00 zł brutto. b) Wykonawca musi wykazywać się możliwością korzystania z następujących maszyn i sprzętu gwarantującego właściwą jakość robót: Wykonawca musi wykazać się dysponowaniem niezbędnym wyposażeniem do realizacji usługi, który jest dopuszczony do pracy na drodze pod ruchem, jest oznakowany zgodnie załącznikiem nr 1-4 do rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca 2003 r. w sprawie szczególnych warunków technicznych dla znaków i sygnałów drogowych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego i warunków ich umieszczanie na drodze oraz posiadać wymagane zezwolenia i legalizacje. Wykonawca musi dysponować niżej wymienionymi urządzeniami, narzędziami i wyposażeniem zakładu : a) samochód dostawczy ze skrzynią ładunkową dostosowaną do transportu zanieczyszczeń/odpadów - 1 szt., b) podnośnik koszowy - 1 szt., c) myjka ciśnieniowa ze zbiornikiem na wodę gorącą - 1szt., d) przyczepa samochodowa z myjką ciśnieniową wraz ze zbiornikiem na wodę (minimum 800 l) - szt.1 e) drobny sprzęt: zamiatarki, łopaty, widły, grabie, dmuchawy - w ilości niezbędnej do realizacji usługi. c) do wykonania zleconych prac Wykonawca musi wykazywać się możliwością korzystania z personelu gwarantującego właściwą jakość robót: Wykonawca musi dysponować co najmniej: - 1 osoba - do kierowania robotami objętymi przedmiotem zamówienia z doświadczeniem w prowadzeniu tych prac obejmującym kierowaniem min. 1 zadaniem związanymi z utrzymaniem czystości w mieście - Kierownik prac - 2 osoby - posiadające uprawnienia do obsługi urządzeń stanowiących niezbędne techniczne wyposażenie Wykonawcy. 5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA 6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie 6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie 6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie 6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie 6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY 7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie 7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak 7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: 2. Zamawiający dopuszcza zmiany wynagrodzenia w następujących przypadkach: 2.1) zwiększenie lub zmniejszenie zakresu robót wynikające z rzeczywistych obmiarów przy rozliczeniu ryczałtowo - ilościowym - zgodnie z art. 455 ust.1 pkt 1 ustawy Pzp, 2.2) z powodu kolizji, uzgodnień, utrudnień które nie były ujęte w dokumentacji przetargowej lub warunków atmosferycznych uniemożliwiających prowadzenie prac, 2.3) z powodu uzasadnionych zmian w zakresie sposobu wykonania przedmiotu zamówienia proponowanych przez Zamawiającego lub Wykonawcę, jeżeli te zmiany są korzystne dla Zamawiającego, 2.4) z powodu działań osób trzecich uniemożliwiających wykonanie prac, które to działania nie są konsekwencją winy którejkolwiek ze stron, 2.5) z powodu siły wyższej, to znaczy niezależnego od stron losowego zdarzenia zewnętrznego, które było niemożliwe do przewidzenia w momencie zawarcia Umowy i któremu nie można było zapobiec mimo dochowania należytej staranności. 6. Stosownie do treści art. 436 pkt. 4 ustawy Pzp Zamawiający przewiduje możliwość zmiany wysokości wynagrodzenia określonego w § 8 ust. 1 Umowy w następujących przypadkach: 1) zmiany stawki podatku od towarów i usług oraz podatku akcyzowego, 2) zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na podstawie przepisów ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę, 3) zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub zmiany wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, 4) zmiany zasad gromadzenia i wysokości wpłat do pracowniczych planów kapitałowych, o których mowa w ustawie z dnia 4 października 2018 r. o pracowniczych planach kapitałowych, 5) zmiany cen materiałów lub kosztów związanych z realizacją przedmiotu Umowy,- jeżeli zmiany określone w pkt. 1), 2), 3), 4) lub 5) będą miały wpływ na koszty wykonania Umowy przez Wykonawcę. 3. Warunkiem zmian postanowień umowy jest zgoda obu stron wyrażona na piśmie pod rygorem nieważności takiej zmiany w formie aneksu do umowy. 7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie Uwagi: Kryteria oceny ofert 4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo 4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe Kryterium 1 4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena 4.3.6.) Waga: 60,00 Kryterium 2 4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne. 4.3.5.) Nazwa kryterium: Sprzęt: ... szt. - samochód dostawczy ze skrzynią ładunkową dostosowany do transportu zanieczyszczeń/odpadów spełniający normę emisji spalin >= EURO 6 4.3.6.) Waga: 40 4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie Termin związania ofertą: do 2024-03-06 |