Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Wymiana membrany na części dachu budynku |
Data zamieszczenia: | 2024-01-29 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Spółdzielnia Mieszkaniowa Grodzka ul. Wierzyńskiego 22 LU1 30-198 Kraków powiat: Kraków tel. 12 637 97 67 12 637 62 37, tel. 509031856 |
Województwo: | małopolskie |
Miasto: | Kraków |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | tel. 12 637 97 67 12 |
Termin składania ofert: | 2024-03-08 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
zapraszamy do udziału w konkursie ofert na : Wymiana membrany na części dachu budynku Wierzyńskiego 57, na pow. ok. 600m2 1. Przedmiot zapytania obejmuje: Dla budynku Wierzyńskiego 57, dla powierzchni ok 600 m2 dachu o Wymiana starej, zdegradowanej membrany na nową (Opcja z wymianą lub bez wymiany wełny mineralnej - w zależności od potrzeb). Wymagania dotyczące membrany: grubość filmu funkcyjnego 70 - 80, gramatura pow. 180 g/m2, wymagana zakładka lub taśma. Wymagania dotyczące montażu: zgodnie ze sztuką, łata + kontrłata -grubość min 7 cm. o Dołożenie 1 pasa dachówek w celu zmniejszenia maksymalnego ich rozstawu, Creaton Rapido Nuance miedziana angoba. Sposób realizacji: demontaż z oceną wymaganej grubości łat i kontrłat oraz stanu wełny mineralnej. Po wymianie membrany montaż z udziałem zastanych spełniających wymagania łat, kontrłat i dachówek. Dokument nr: DTE/TW/26/2024 Otwarcie ofert: 7. Wybór oferty i ogłoszenie wyników Otwarcie ofert Otwarcie ofert nastąpi w dniu 13 marca 2024r. w siedzibie Zamawiającego. Składanie ofert: 6. Sposób i termin składania ofert Oferty należy składać w kopertach lub opakowaniach odpowiednio zapieczętowanych w sposób gwarantujący zachowanie poufności treści oferty oraz jej nienaruszalność do czasu otwarcia ofert. Ofertę należy opisać następująco: Spółdzielnia Mieszkaniowa ,,GRODZKA" Ul. Wierzyńskiego 22 LU1 30-198 Kraków OFERTA NA: Wymiana membrany na części dachu budynku Wierzyńskiego 57, na pow. ok. 600m2 Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego tj.: Spółdzielnia Mieszkaniowa ,,GRODZKA" w Krakowie, przy Ul. Wierzyńskiego 22 LU1, w sekretariacie w terminie do dnia 8 marca 2024 r. do godz.12.00. Miejsce i termin realizacji: 2. Termin realizacji zamówienia: Rozpoczęcie realizacji od maja 2024 r., z terminem zakończenia do końca września 2024 r., przy czym nie więcej niż 2 pełne miesiące od rozpoczęcia robót. Wymagania: 3. Wizja lokalna Wskazane jest, aby Oferent zapoznał się z przyszłym miejscem realizacji przedmiotu niniejszego zamówienia i jej bezpośrednim otoczeniem, a także uzyskał wszelkie niezbędne informacje celem prawidłowego przygotowania oferty. Koszty związane z powyższym ponosi Oferent. 4. Dodatkowe warunki dotyczące ofert Przy wycenie robót należy uwzględnić wszystkie niezbędne prace podstawowe, pomocnicze i dodatkowe konieczne do prawidłowego wykonania zleconego zadania. Oferent może złożyć tylko jedną ofertę, w formie pisemnej. Dopuszcza się możliwość składania ofert opcjonalnych, np.: z wymianą wełny / bez wymiany wełny. Oferta powinna zawierać: o indywidualną wycenę dla każdej z części niniejszego zapytania, obejmującą osobno wykaz zadań i wynagrodzenie za każdą z nich. o opis robót, pełny opis technologii wraz z zastosowanymi materiałami, ? harmonogram wykonania usługi, o warunki gwarancji - wymagany minimalny okres gwarancji na usługę 5 lat o warunki dostawy, o warunki płatności Oferent może złożyć tylko jedną ofertę, w formie pisemnej. Oferta powinna zawierać: o indywidualną wycenę jednostki - dla lokalu o wstępny terminarz wykonania usługi o warunki płatności Do oferty należy przedłożyć następujące dokumenty i oświadczenia: o oświadczenie oferenta o braku zaległości podatkowych, o oświadczenie oferenta o braku zaległości w uiszczaniu opłat i składek ZUS, o oświadczenie, że sytuacja finansowa oferenta pozwala na realizację zamówienia bez udziału zaliczki, o oświadczenie oraz kserokopie dokumentów poświadczających posiadanie niezbędnych uprawnień do przeprowadzenia wymiany membrany Oferta będzie uznana za nieważną, gdy zostanie złożona po terminie wyznaczonym na składanie ofert niniejszego zapytania. Oferta taka zostanie zwrócona bez otwierania. Zamawiającemu przysługuje prawo unieważnienia postępowania przetargowego bez podania przyczyn, a także podzjelenia zamówienia i zlecenia jego wykonania więcej niż jednemu oferentowi. Zamawiający zastrzega sobie prawo wyboru realizacji całości lub części prac będących przedmiotem oferty. 5. Kryteria oceny ofert o Cena - 75% o Doświadczenie i profesjonalizm Wykonawcy - posiadanie wykwalifikowanej kadry, specjalistycznego sprzętu - potwierdzonego stosownymi dokumentami i oświadczeniami w formie pisemnych załączników dołączonych do oferty - 10% o Termin wykonania, warunki i termin płatności -15% Analiza ofert Szczegółowa analiza ofert dopuszczonych do dalszej części konkursu ofert oraz wybór wykonawcy. O wyborze oferty Zamawiający poinformuje wykonawcę i uzgodni termin podpisania umowy. Uwagi: 9. Klauzule informacyjne RODO Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), dalej ,,RODO", informuję, że: 1 .Administratorem Danych jest Spółdzielnia Mieszkaniowa ,,Grodzka", z siedzibą w Krakowie, ul. Wierzyńskiego 22 lok.1, 30-198 Kraków. 2.Kontakt z Inspektorem Ochrony Danych jest możliwy pod adresem: iod@smgrodzka.krakow.pl 3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. B oraz art. 6 ust. 1 lit. F RODO w celu związanym z zapytaniem ofertowym (poza ustawą Prawo Zamówień Publicznych) / w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia prowadzonym w trybie konkursu ofertowego. 4. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą podmioty upoważnione z tytułu przepisów prawa oraz podmioty realizujące wsparcie techniczne lub organizacyjne dla Administratora na podstawie zawartych umów. 5. Podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest niezbędne w celu zawarcia ewentualnej umowy. 6. Żądania, oświadczenia i wszelką korespondencję dotyczącą danych osobowych należy przesłać w formie pisemnej na podany adres Administratora danych lub e-mailowo na adres: sekretariat@smgrodzka.krakow.pl Kontakt: 8. Osoba kontaktowa z ramienia SM ,,Grodzka" Tomasz Fabiańczyk tel. 509031856, w godz. 800 do 1300 |