Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Wymiana instalacji domofonowej z analogowej na cyfrową |
Data zamieszczenia: | 2024-02-01 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
SPÓŁDZIELNIA MIESZKANIOWA ,,CZYŻYNY" os. Dywizjonu 303 paw. nr 1 31-871 Kraków powiat: Kraków tel. (12) 647-15-00 wew. 52fax (12) 648-23-15 techniczny@smczyzyny.pl |
Województwo: | małopolskie |
Miasto: | Kraków |
Wadium: | 1000,00 zł |
Nr telefonu: | tel. (12) 647-15-00 |
Termin składania ofert: | 2024-02-16 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
zapraszamy do udziału w przetargu nieograniczonym na wykonanie prac; ,,wymianę instalacji domofonowej z analogowej na cyfrową w 23 klatkach w 2024r. oraz konserwację domofonów". I. PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA Zamówienie obejmuje: ,,wymianę instalacji domofonowej analogowej na cyfrową w budynkach mieszkalnych w os. 2 Pułku Lotniczego nr 2 kl. I i II ,nr 5 kl.I i II , nr 19 kl.II i V , oraz w budynku nr 5 kl. XII , nr 11 kl.V zewnątrz i na zewnątrz , nr 14 kl. I/II, III/IV, V/VI strona południowa, nr 42 kl. I,II,III,VI, nr 44 kl. III ,IV, nr 45 kl. III, 50 kl. I, nr 64 kl.IV w os. Dywizjonu 303 wraz z określeniem ceny za wymianę domofonu brutto za jeden lokal, konserwację domofonu za 1 lokal. 1 cenę kosztu 1 breloka iS. M. ,,CZYŻYNY" 31-871 KRAKÓW os. Dywizjonu 303 paw. 1 Przetarg nieograniczony na wykonanie modernizacji wymiany instalacji z analogowej na cyfrową w 23 klatkach schodowych w 2024r. Zakres prac: 1. 2. 3. 4. 5. 6. 7. 8. Demontaż kasety analogowej, Montaż kasety cyfrowej, Montaż zasilaczy, Montaż centrali domofonowej, Demontaż unifonów analogowych, Montaż unifonów cyfrowych w każdym mieszkaniu, Breloki do wejścia. Konserwacja, Uwaga - każdy Oferent w wycenach robót winien ująć wszelkie prace pomocnicze i uzupełniające konieczne do realizacji zakresu robót objętego SIWZ. W szczególności zabezpieczenie elementów budynku, urządzeń i instalacji w budynku przed zabrudzeniem, utrzymywanie na bieżąco porządku podczas prowadzenia prac, wykonanie niezbędnych zabezpieczeń B.H.P. i p.poż., posprzątanie obszaru prowadzenia prac itp. Wymienione działania powinny być zawarte w cenach jednostkowych oferowanych robót. Oferent winien także zweryfikować przed złożeniem oferty przedmiary robót dostarczone przez zamawiającego. Otwarcie ofert: I etap - otwarcie ofert z udziałem Oferentów - dnia 16.02.2024 godz. 10.00. II etap - negocjacje cenowe z wybranymi Oferentami - dnia 16.02.2024r o godz. 13.00 1. Otwarcie ofert jest jawne i następuje bezpośrednio po upływie terminu do ich składania. Podczas otwarcia ofert podaje się nazwy oraz adresy Oferentów oraz informacje dotyczące ceny. Specyfikacja: SIWZ udostępniana będzie Oferentom w wersji pisemnej w siedzibie Zamawiającego za odpłatnością 61,50 zł brutto. Wersja elektroniczna służąca tylko dla zapoznania się Oferentów ze szczegółami przetargu, może zostać pobrana na stronie Zamawiającego www.smczyzyny.pl. Do przetargu przystąpić mogą tylko Oferenci, którzy wniosą opłatę jak wyżej. Zamawiający po otrzymaniu od Oferenta stosownego zamówienia na SIWZ faksem na nr (12) 648-23-15 wraz z potwierdzeniem zapłaty lub mailem na adres techniczny@smczyzyny.pl może wysłać SIWZ w formie elektronicznej lub w formie papierowej pocztą. Składanie ofert: IV. SPOSÓB SKŁADANIA OFERT. 1. Oferta musi zostać złożona w siedzibie Spółdzielni, pokój nr 12 (sekretariat) nie później niż do dnia 16.02.2024r. do godz. 9.45. 2. Po złożeniu oferty Sp-nia odnotuje na kopercie zewnętrznej termin jej złożenia (dzień, godz.) oraz numer, jakim oznakowana zostanie oferta. Miejsce i termin realizacji: II. TERMIN REALIZACJI ZAMÓWIENIA - do 3 miesięcy od wskazanego w umowie terminu rozpoczęcia. Wymagania: Uwagi: 1. Na negocjacje winni przybyć Przedstawiciele wszystkich Oferentów. Zamawiający nie będzie wysyłał indywidualnych zaproszeń na negocjacje. 2. Do obowiązków Oferentów należy śledzenie na stronie internetowej Spółdzielni www.smczyzyny.pl wszelkich zmian i uzupełnień, jakie mogą się pojawić do niniejszej SIWZ w związku z zapytaniami Oferentów. III . INFORMACJE DOTYCZĄCE WARUNKÓW SKŁADANIA OFERT. 1. Oferent ma prawo złożyć tylko jedną ofertę, sam lub jako reprezentant firmy. Oferent, który przedłoży więcej aniżeli jedną ofertę dla tego samego zakresu rzeczowego zostanie wyłączony z postępowania. 2. Oferenci zobowiązani są przedstawić ofertę zgodnie z wymaganiami określonymi w niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 3. Oferenci ponoszą wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty. 4. Oferta musi być napisana czytelnie, w języku polskim oraz podpisana przez osobę upoważnioną do reprezentowania firmy na zewnątrz. 5. Wszystkie strony oferty winny być spięte, a każda strona oferty winna być opatrzona kolejnym numerem. 6. Wszelkie poprawki lub zmiany w tekście oferty muszą być parafowane przez osobę podpisującą ofertę. 8. Każda składana oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 1000,00 zł (słownie: tysiąc złotych). Dowód wpłaty należy dołączyć do oferty. 9. Wadium należy wnieść przelewem na konto Spółdzielni w PKO B.P. II 0/Kraków nr 32 1020 2906 0000 1002 0013 8032 nie później niż do dnia 15.02.2024r. 10. Oferta niezabezpieczona wadium zostanie odrzucona bez rozpatrywania. 11. Zwrot wniesionych wadiów nastąpi w terminie 5 dni od daty podpisania umowy z wybranym Oferentem lecz nie później niż 5-ego dnia po upływie terminu związania ofertą. 12. Termin związania ofertą upływa po 45 dniach od terminu składania ofert. 13. Oferent, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, zobowiązany będzie do wniesienia kaucji gwarancyjnej w wysokości 3% ceny ofertowej netto, tzn. bez podatku VAT, w formie potrąceń z przedstawionych przez Oferenta faktur. Wniesione wadium zostanie zaliczone na poczet kaucji gwarancyjnej. 14. Zwrot kaucji gwarancyjnej nastąpi w terminie 30 dni po upływie okresu gwarancji. 3. Oferent powinien umieścić ofertę w dwóch zamkniętych kopertach. Koperta zewnętrzna winna być zaadresowana według poniższego wzoru : SPÓŁDZIELNIA MIESZKANIOWA ,,CZYŻYNY" 31-871 KRAKÓW os. Dywizjonu 303 paw. nr 1 OFERTA W PRZETARGU NIEOGRANICZONYM modernizacji instalacji domofonowej z analogowej na cyfrową w budynkach mieszkalnych w os. 2 Pułku Lotniczego i Dywizjonu 303 w 2024r . Koperta wewnętrzna poza oznakowaniem jak wyżej winna być opisana nazwą i adresem Oferenta. 2. W toku badania i oceny ofert Komisja może żądać od Oferentów wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert oraz wzywać do uzupełnienia brakujących oświadczeń. 3. Oferenci mogą składać pytania lub prosić o wyjaśnienie treści SIWZ. Prośba taka musi wpłynąć na piśmie do Spółdzielni nie później niż na 4 dni robocze przed terminem składania ofert. 4. Z ubiegania się o udzielenie zamówienia wyklucza się: a) Oferentów, którzy w ciągu ostatnich trzech lat przed wszczęciem postępowania nie wykonali zamówienia lub wykonali je z nienależytą starannością, b) Oferentów, w stosunku do których otwarto likwidację, wszczęto postępowanie upadłościowe lub których upadłość ogłoszono, c) Oferentów, którzy zalegają z uiszczeniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne, z wyjątkiem przypadków, kiedy uzyskali oni przewidzianą prawem zgodę na zwolnienie, odroczenie, rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego, d) Oferentów, którzy nie wnieśli wadium, e) osoby fizyczne oraz wykonawców będących spółką jawną, spółką partnerską, spółką komandytową, spółką komandytowo-akcyjną lub osobą prawną, których odpowiednio wspólnika, partnera, członka zarządu, komplementariusza lub urzędującego członka organu zarządzającego prawomocnie skazano za przestępstwo przekupstwa albo inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, f) Oferentów, odnośnie których Komisja stwierdzi, że dostarczone przez nich informacje istotne dla prowadzonego postępowania są nieprawdziwe. Złożenie przez Oferenta fałszywych dokumentów lub nierzetelnych oświadczeń mających istotne znaczenie dla prowadzonego postępowania jest karalne. g) Nie wykazali spełnienia warunków udziału w postępowaniu. 5. Oferta złożona przez Oferenta wykluczonego jest odrzucana. 6. Przetarg uznaje się za ważny w przypadku złożenia minimum dwóch ważnych ofert. 7. Najkorzystniejszą ofertę spośród rozpatrywanych i nieodrzuconych ofert wybiera się na podstawie przyjętych kryteriów oceny ofert, w tym m.in.: a) Wysokość oferowanej ceny b) Parametry techniczne przyjętej technologii c) Termin realizacji zamówienia d) Koszty eksploatacji e) Wiarygodność zawodowa i ekonomiczno - finansowa oferenta 8. Nieprzybycie Oferenta na etap negocjacji nie jest podstawą do odrzucenia oferty. Uznaje się, że Oferent podtrzymał swoją pierwotną ofertę. 9. Po dokonaniu rozstrzygnięcia przetargu wyniki wysyła się do uczestników postępowania pocztą elektroniczną, faksem lub listem oraz wywiesza na tablicy ogłoszeń w siedzibie Spółdzielni. 10. Wybrany Oferent otrzymuje zawiadomienie, w którym podany jest sposób zawarcia Umowy. 11. Wybrany Oferent traci wadium, jeżeli: a) Odmówi podpisania umowy w miejscu i terminie wskazanym przez Zamawiającego, b) Zawarcie umowy stanie się niemożliwe z winy Oferenta. c) W przypadku podniesienia cen ofertowych w stosunku do złożonej oferty Oferent jest wyłączony z dalszego postępowania i traci wadium. 12. Zamawiający zastrzega sobie prawo dzielenia zamówienia lub ograniczenia jego zakresu. 13. Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia przetargu bez podania przyczyny. VI. ZAWARTOŚĆ OFERT. Celem potwierdzenia spełnienia warunków stawianych Oferentom przez Zamawiającego oraz dla uznania formalnej poprawności oferta musi zawierać następujące dokumenty lub poświadczone za zgodność z oryginałem ich kopie: 1. Wycena prac zgodnie z załącznikiem do SIWZ nr 1; 2. Kopia dowodu wniesienia wadium; 3. Wypis z Krajowego Rejestru Sądowego (KRS) lub Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG) potwierdzający dopuszczenie Oferenta do działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem lub inny dokument właściwy dla formy organizacyjnej Oferenta, wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem składania ofert; 4. Zaświadczenie z właściwego dla Oferenta Urzędu Skarbowego o braku zaległości podatkowych, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem składania ofert.; 5. Zaświadczenie z Zakładu Ubezpieczeń Społecznych o braku zaległości Oferenta w uiszczaniu opłat i składek, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem składania ofert; 6. Wykaz wszystkich robót zrealizowanych przez Oferenta w okresie ostatnich dwóch lat, zbliżonych do przedmiotu zamówienia, potwierdzony referencjami zamawiających (minimum 2 poświadczenia należytego wykonania); 7. Kopię polisy ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia; 8. Oświadczenie, że w przypadku Oferenta nie zachodzą przesłanki określone w części V pkt 5 niniejszej SIWZ, dające podstawę do wykluczenia Oferenta z postępowania przetargowego; 9. Oświadczenie, że w latach 2021 -2022 Oferent uzyskał przychody nie niższe niż 50 tys. zł; 10. Oświadczenie, że sytuacja finansowa Oferenta pozwala na realizację zamówienia bez udzielania zaliczki; 11. Oświadczenie, że Oferent w przypadku wyboru jego oferty zawrze umowę na warunkach określonych w niniejszym SIWZ i załączonym projekcie umowy (załącznik nr 2); 12. Oświadczenie o udzieleniu gwarancji na okres nie krótszy niż 24 miesięcy; 13. Oświadczenie, że Oferent zapoznał się na miejscu z zakresem zlecanych prac (wizja lokalna); 14. Oświadczenie określające w jakim terminie licząc od dnia podpisania umowy Oferent wykona całość prac będących przedmiotem niniejszej SIWZ. 15. Oświadczenie, że w przypadku obowiązywania dalszych przepisów w zakresie przeciwdziałania zobowiązują rozprzestrzenianiu się się do ich bezwzględnego epidemii koronawirusa, przestrzegania Oferenci w kontaktach z uczestnikami przetargu, jak i podczas wykonywania prac, w tym: stosowania indywidualnych środków ochrony osobistej (maseczek lub przyłbic ochronnych, rękawic), odkażania rąk przy wejściu i opuszczaniu siedziby ogłaszającego przetarg, utrzymywania bezpiecznych odległości podczas posiedzeń komisji przetargowej. Uwagi: 15. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), dalej ,,RODO", informuję, że: a) Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Spółdzielnia Mieszkaniowa ,,Czyżyny" z siedzibą w Krakowie, os. Dywizjonu 303 1 zwana dalej jako AD. b) Z inspektorem ochrony danych można się skontaktować pod adresem odo@smczyzyny.pl. c) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. B oraz art. 6 ust. 1 lit. F RODO w celu związanym z zapytaniem ofertowym. d) Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą podmioty upoważnione z tytułu przepisów prawa oraz podmioty realizujące wsparcie techniczne lub organizacyjne dla Administratora na podstawie zawartych umów. e) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres trwania postepowania przetargowego. Podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest niezbędne w celu zawarcia f) ewentualnej umowy; g) Posiada Pani/Pan: ? na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących; ? na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych; ? na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO; ? prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO; ? na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych w związku ze szczególną sytuacją. h) nie przysługuje Pani/Panu: ? w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; ? prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO. i) Żądania, oświadczenia i wszelką korespondencję dotyczącą danych osobowych należy przesłać w formie pisemnej na podany adres Administratora danych lub e- mailowo na adres: odo@smczyzyny.pl. j) Oferent zobowiązany jest do przekazania powyższych informacji także pozostałym osobom, których dane znajdują się w przedłożonej ofercie. Kontakt: 7. Osobą uprawnioną przez Zamawiającego do kontaktowania się z Oferentami jest Iwona Ziomek -Kierownik Biura Obsługi Nieruchomości SM ,,Czyżyny", Kraków os. Dywizjonu 303 paw. nr 1 pokój nr 25 , tel. 12 648 22 98; 647 15 00 wew. 52 w godz.11.00 -14.00. |