Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Remediacja środowiska gruntowo-wodnego |
Data zamieszczenia: | 2024-02-05 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Rejonowy Zarząd Infrastruktury Olsztyn ul. Saperska 1 10-073 Olsztyn powiat: Olsztyn rziolsztyn.zamowienia@ron.mil.pl |
Województwo: | warmińsko-mazurskie |
Miasto: | Olsztyn |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | --- |
Termin składania ofert: | 2024-03-05 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Remediacja środowiska gruntowo-wodnego z zanieczyszczeń ropopochodnych metodą ex-situ na terenie byłej stacji paliw kompleksu wojskowego w Elblągu przy Ul. Kwiatkowskiego 15 - ETAP II-postępowanie 7/U Krótki opis przedmiotu zamówienia 1. Przedmiotem zamówienia jest: Remediacja środowiska gruntowo-wodnego z zanieczyszczeń ropopochodnych metodą ex-situ na terenie byłej stacji paliw kompleksu wojskowego w Elblągu przy Ul. Kwiatkowskiego 15 - ETAP II. Szczegółowo przedmiot zamówienia opisano w załączniku nr 2 do Zaproszenia. 2. Miejsce realizacji przedmiotu zamówienia: Elbląg, Ul. Kwiatkowskiego 15. 3. Wykonawca udzieli gwarancji na wykonaną usługę na okres: 24 miesięcy, licząc od daty odbioru końcowego prawidłowo wykonanej usługi. 4. Okres rękojmi: 12 miesięcy - wg art. 568 § 1 K.C. 5. Wymagany termin wykonania zamówienia z uzyskaniem efektu rzeczowego: - 90 dni od dnia podpisania umowy. CPV: 90722200-6, 90000000-7, 45000000-7,71351220-1 Dokument nr: 2024/BZP 00091795, 7/U Uwagi: SEKCJA IV TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA 4.1.) Tryb udzielenia zamówienia/ wraz z podstawą prawną: Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 1 ustawy 4.2.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki: W wyniku przeprowadzonej procedury nr 73/U o udzielenie zamówienia publicznego, została podpisana umowa nr 85/SOŚ/2023. W trakcie jej realizacji tj. w trakcie prac rozbiórkowych po wydołowaniu 4 zbiorników MPS stwierdzono, że obszar ten jest zanieczyszczany substancjami ropopochodnym, a nie był on ujęty w badaniach gruntu. Zanieczyszczony grunt został przez Wykonawcę wydobyty, a wykopy pozostają otwarte. W celu zapewnienia bezpieczeństwa, wykonania robót zaniechanych w Umowie nr 85/SOŚ/2023, osiągnięcia efektu ekologicznego wskazanego w decyzji RDOŚ oraz zachowania ciągłości rękojmi i gwarancji ww. umowy konieczne jest kontynuowanie prac i kompleksowe zakończenie zadania przez tego samego Wykonawcę. Postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzone będzie w trybie z wolnej ręki, zgodnie z art. 305 pkt 1 w związku z art. 214 ust. 1 pkt 1 lit. a) ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych 4.3.) Identyfikator wcześniejszego postępowania lub konkursu: 73/U SEKCJA V ZAWARCIE UMOWY 5.1.) Wykonawca, z którym Zamawiający zamierza zawrzeć umowę: 5.1.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu Zamawiający zamierza udzielić zamówienia (w przypadku wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia - dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): ATP Eko Serwis Sp. z o.o. 5.1.2.) Ulica: Jana Czochralskiego 3 5.1.3.) Miejscowość: Poznań 5.1.4.) Kod pocztowy: 61-248 5.1.5.) Województwo: wielkopolskie 5.1.6.) Kraj: Polska |