Wymiana sauny suchej (fińskiej)

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Wymiana sauny suchej (fińskiej)

Data zamieszczenia: 2024-02-09
Dane kontaktowe Zamawiającego: Totalizator Sportowy Sp. z o.o., Oddział TWKS
ul. Puławska 266
02-684 Warszawa
powiat: Warszawa
zaproszenieORE2024@totalizator.pl
Województwo: mazowieckie
Miasto: Warszawa
Wadium: ---
Nr telefonu: ---
Termin składania ofert: 2024-02-22 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
ZAPROSZENIE DO SKŁADANIA OFERT Wymiana sauny suchej (fińskiej), znajdującej się w budynku Siodlarni o nr inw. 74/16 na terenie TWKS.
4.
Opis Przedmiotu zamówienia
4.1.
Przedmiotem zamówienia jest wymiana sauny suchej (fińskiej), znajdującej się w budynku Siodlarni o nr inw. 74/16, na terenie TWKS, poprzez:
4.1.1.
demontaż i utylizacja wewnętrznego obicia oraz starych izolacji (w ilości ok. 20 m2);
4.1.2.
wykonanie nowej izolacji cieplnej i paroizolacji;
4.1.3.
obicie wewnętrzne sauny wykonane ze świerku skandynawskiego;
4.1.4.
piec do demontażu i ponownego montażu;
4.1.5.
wyposażenie wnętrza sauny m.in. w:
4.1.5.1.
ławy w dwóch poziomach wraz z oparciem wykonane z drewna abachi (ławy powinny zostać wykonane w taki sposób, aby można je był zsunąć w jeden element);
4.1.5.2.
kratkę podłogową;
4.1.5.3.
osłonę pieca;
4.1.5.4.
podświetlenie sauny w technologii energooszczędnej;
4.1.5.5.
kratkę drewnianą wentylacyjną;
4.1.5.6.
termo-higrometr;
4.1.5.7.
klepsydrę;
4.1.5.8.
montaż drzwi szklanych, hartowanych, prostokątnych do otworu 70x190 cm;
4.1.5.9.
oraz pozostałych elementów niezbędne do prawidłowego montażu sauny.

Dokument nr: 4/OD21/ORE/2024

Składanie ofert:
11.7.
W zależności od formy wybranej przez Wykonawcę Ofertę wraz z załącznikami należy złożyć w:
- w formie e-mailowej na adres: zaproszenieORE2024@totalizator.pl, z tytułem ,,Wymiana sauny suchej (fińskiej), znajdującej się w budynku Siodlarni o nr inw. 74/16 na terenie TWKS".
- w formie papierowej z dopiskiem na kopercie: ,,Wymiana sauny suchej (fińskiej), znajdującej się w budynku Siodlarni o nr inw. 74/16 na terenie TWKS. Nie otwierać przed dniem 22.02.2024 r. godz. 12:15".
na adres Zamawiającego: Totalizator Sportowy Sp. z o.o., Oddział TWKS, Ul. Puławska 266, 02-684 Warszawa. Oferta musi być podpisana przez osoby upoważnione do reprezentacji Wykonawcy.
13.
Miejsce i termin składania Ofert
13.1.
Oferty należy złożyć w terminie do dnia 22.02.2024 r. do godz. 12.00, w sposób określony w pkt 11 powyżej.

Miejsce i termin realizacji:
Termin Realizacji
5.1.
Wykonawca zrealizuje Przedmiot zamówienia w terminie do 14 dni kalendarzowych od dnia poinformowania Wykonawcy przez Zamawiającego o możliwości realizacji Zamówienia. Zamawiający zakłada realizację Przedmiotu zamówienia do 15.03.2024 r.

Wymagania:
Istotne informacje dotyczące Postępowania
2.1.
Zamawiający nie dopuszcza:
2.1.1.
udziału podwykonawców,
2.1.2.
możliwości składania Ofert wariantowych,
2.1.3.
możliwości składania Ofert wspólnych (konsorcjum),
2.1.4.
możliwości składania Ofert częściowych,
2.1.5.
dokonywania przez Wykonawcę zmian w treści Załączników, z wyjątkiem ich uzupełniania o wymagane przez Zamawiającego informacje.
2.2.
W przypadku złożenia przez Wykonawcę Oferty zawierającej nieprawdziwe dane Zamawiający zastrzega sobie prawo do odstąpienia od realizacji Przedmiotu zamówienia.
2.3.
Postępowanie prowadzone jest w trybie zaproszenia do składania ofert i nie podlega przepisom ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych.
2.4.
Złożenie jednej ważnej Oferty wystarczy do przeprowadzenia Postępowania.
2.5.
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia zamówienia dodatkowego dla Wykonawcy w wysokości do 20 % wartości zamówienia pierwotnego
2.6.
Zamawiający nie ponosi żadnej odpowiedzialności ani jakichkolwiek kosztów związanych z przygotowaniem i złożeniem Oferty przez Wykonawcę.
2.7.
Zamawiający oczekuje, że Wykonawca zapozna się dokładnie z treścią Zaproszenia oraz Zamówienia.
2.8.
Złożenie Oferty będzie uważane za akceptację zasad prowadzenia Postępowania.
3.
Definicje
Zdefiniowane poniżej pojęcia, przyjmują w Zaproszeniu do składania Ofert przypisane im znaczenie, jeżeli pisane są wielką literą, niezależnie czy zostały użyte w liczbie pojedynczej czy w liczbie mnogiej:
3.1.
Formularz ofertowy - formularz, na którym Wykonawcy zobowiązani są składać Oferty w niniejszym Postępowaniu, stanowiący Załącznik nr 1;
3.2.
Oferta - oferta w rozumieniu Kodeksu cywilnego, złożona przez Wykonawcę Zamawiającemu w Postępowaniu, sporządzona w formie pisemnej i podpisana przez Wykonawcę zgodnie z zasadami reprezentacji;
3.3.
Postępowanie - niniejsze postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzone w oparciu o zasady określone w Zaproszeniu, w którym mogą składać Oferty wszyscy zainteresowani Wykonawcy;
3.4.
Przedmiot zamówienia - czynności opisane w pkt 4 Zaproszenia.
3.5.
Wykonawca - podmiot, który oferuje na rynku realizację świadczeń stanowiących Przedmiot zamówienia, który ubiega się o udzielenie Zamówienia lub podmiot, z któremu udzielono Zamówienie;
3.6.
Załącznik - oznacza każdy dokument tak nazwany, stanowiący integralną część Zaproszenia;
3.7.
Zamawiający - Spółka Totalizator Sportowy Sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, ul. Targowa 25;
3.8.
Zamówienie - projekt zamówienia , stanowiący Załącznik nr 2, regulujący zasady i warunki realizacji Przedmiotu zamówienia, które Zamawiający zamierza udzielić Wykonawcy w wyniku Postępowania; Zamawiający zastrzega sobie prawo wprowadzenia do Zamówienia dodatkowych postanowień nieujętych w Zamówieniu lub modyfikacji (uzupełnienia) postanowień ujętych w Zamówieniu, z tym zastrzeżeniem, że dodatkowe postanowienia lub modyfikacja postanowień ujętych w Zamówieniu nie mogą być sprzeczne z postanowieniami Zaproszenia;
3.9.
Zaproszenie - niniejsze zaproszenie do składania Ofert określające Przedmiot zamówienia, zasady Postępowania oraz sposób przygotowania i składania Ofert wraz z zasadami oceny i wyboru Ofert.
Wymagania Zamawiającego w stosunku do Wykonawców:
6.1.
O udzielenie zamówienia może ubiegać się Wykonawca, który:
6.1.1.
posiada uprawnienia do wykonywania działalności obejmującej Przedmiot zamówienia;
6.1.2.
znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie Przedmiotu zamówienia, tj. terminowo realizuje zobowiązania publicznoprawne wobec Zakładu Ubezpieczeń Społecznych oraz wobec właściwych organów podatkowych;
6.1.3.
posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie do realizacji Przedmiotu zamówienia i wykaże, że w okresie ostatnich pięciu lat, licząc od terminu składania Ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie) w należyty sposób zrealizował co najmniej 3 (trzy) usługi wykonania sauny, o wartości minimum 15 000 zł brutto każda;
6.1.4.
dysponuje potencjałem technicznym i osobami niezbędnymi do wykonania Przedmiotu zamówienia posiadającymi odpowiednie kwalifikacje zawodowe;
6.1.5.
posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności, wynikającej z właściwego dla Wykonawcy rejestru, obejmującego odpowiedzialność deliktową i kontraktową, rozszerzoną o szkody powstałe w mieniu powierzonym, stanowiącym przedmiot prac wykonywanych przez Wykonawcę, na kwotę nie mniejszą niż 100 000,00 zł (słownie złotych: sto tysięcy) lub przedstawi oświadczenie własne, że w przypadku wyboru jego oferty - w terminie 5 dni od dnia udzielenia Zamówienia przedstawi polisę lub inny dokument ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności uwzględniając warunki i kwoty określone powyżej;
6.1.6.
przed sporządzeniem Oferty dokona wizji lokalnej miejsca realizacji Przedmiotu zamówienia, wizja lokalna winna być przeprowadzona po wcześniejszym uzgodnieniu z panem Michałem Gugnackim, tel. 571 770 862;
6.1.7.
zaakceptuje bez zastrzeżeń i parafuje projekt Zamówienia, stanowiący Załącznik nr 2.
6.2.
Ocena spełnienia warunków określonych w pkt 6.1 powyżej, będzie dokonywana metodą ,,spełnia" lub ,,nie spełnia", w oparciu o dokumenty i oświadczenia dołączone do Oferty.
7.
Wykonawcy ubiegający się o udzielenie zamówienia, zobowiązani są złożyć:
7.1.
Formularz ofertowy, zgodnie ze wzorem przedstawionym w Załączniku nr 1, w ramach którego składane jest również oświadczenie o terminowym realizowaniu przez wykonawcę zobowiązań publicznoprawnych wobec Zakładu Ubezpieczeń Społecznych oraz wobec właściwych organów podatkowych, z tym że zastrzega się prawo do żądania od wybranego wykonawcy przedstawienia aktualnych zaświadczeń wystawionych przez właściwy organ nie wcześniej niż 3 (trzy) miesiące przed upływem terminu składania ofert;
7.2.
pełnomocnictwo w przypadku, gdy Oferta będzie podpisana przez pełnomocnika tj. osobę niewskazaną jako osoba upoważniona do reprezentacji Wykonawcy we właściwym rejestrze albo ewidencji, Wykonawca zobowiązany jest załączyć pełnomocnictwo (pełnomocnictwa) do reprezentowania Wykonawcy w Postępowaniu;
7.3.
oświadczenie Wykonawcy, zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 3 o spełnieniu warunków określonych w pkt 6.1 wraz z załączonymi dokumentami potwierdzającymi spełnienie warunków ujętych w pkt 6.1.3 (referencje, umowy, protokoły odbioru, faktury z potwierdzeniem płatności itp.);
7.4.
kopię polisy na potwierdzenie spełnienia warunku określonego w pkt 6.1.5. Polisa powinna być ważna co najmniej do upływu terminu związania Ofertą, a przypadku wyboru danej Oferty, Wykonawca przedstawi polisę ważną co najmniej do końca terminu realizacji Zamówienia albo
oświadczenie własne
Wykonawcy wg wzoru (Załącznik nr 5 do Zaproszenia), iż w przypadku dokonania wyboru jego Oferty, ubezpieczy się od odpowiedzialności cywilnej na taką kwotę;
7.5.
parafowany projekt Zamówienia stanowiący Załącznik nr 2;
7.6.
potwierdzenie odbycia wizji lokalnej, zgodnie z Załącznikiem nr 6;
7.7.
Klauzulę dotyczącą Przetwarzania Danych Osobowych przez Zamawiającego (Załącznik nr 4);
7.8.
Wykonawca może przedstawić aktualny odpis z KRS lub wydruk z CEIDG dodatkowo potwierdzające, że Wykonawca jest uprawniony do występowania w obrocie prawnym i uprawniony do prowadzenia działalności objętej Przedmiotem zamówienia.
8.
Termin związania Ofertą
Składający Ofertę pozostaje nią związany przez okres 60 (słownie: sześćdziesięciu) dni kalendarzowych licząc od upływu terminu składania Ofert, z możliwością przedłużenia tego okresu na wniosek Zamawiającego.
9.
Wyjaśnienia treści i zmiana Zaproszenia
9.1.
Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie treści Zaproszenia na warunkach w niej określonych.
9.2.
Pytania związane z Postępowaniem należy kierować pisemnie lub pocztą elektroniczną wyłącznie do osoby wskazanej w pkt 10.1, w terminie do dnia 19.02.2024 r.
9.3.
Zamawiający przekaże niezwłocznie wyjaśnienia treści Zaproszenia na wskazany adres e-mail Wykonawcy, który zwrócił się o wyjaśnienia oraz zamieści je na stronie www.totalizator.pl, bez ujawniania źródła zapytania.
9.4.
W uzasadnionych przypadkach Zamawiający może przed upływem terminu składania Ofert zmienić treść Zaproszenia. Zamawiający niezwłocznie poinformuje o dokonanej zmianie wszystkich zainteresowanych Wykonawców oraz zamieści ją na stronie www.totalizator.pl.
11.
Opis sposobu przygotowania Oferty
11.1.
Ofertę wraz ze stanowiącymi jej integralną część Załącznikami należy sporządzić i złożyć zgodnie z wymogami Zaproszenia.
11.2.
Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem Oferty.
11.3.
Wykonawca może złożyć tylko jedną Ofertę obejmującą całość Przedmiotu zamówienia.
11.4.
Oferta musi być złożona w języku polskim w sposób czytelny i trwały. Dokumenty sporządzone w języku obcym będą składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę.
11.5.
Oferta musi być podpisana przez osobę uprawnioną do reprezentowania Wykonawcy.
11.6.
Poprawki muszą być naniesione czytelnie oraz opatrzone podpisem osoby uprawnionej do reprezentowania Wykonawcy.
11.8.
Oferta wraz z załącznikami składana w formie elektronicznej musi zawierać skany dokumentów podpisane przez upoważnione osoby albo być podpisana elektronicznie z użyciem odpowiednio kwalifikowanego podpisu elektronicznego, zaawansowanego podpisu lub podpisu wygenerowanego przy pomocy platform dedykowanych do uwierzytelnienia podpisów. Zamawiający może żądać dostarczenia przez Wykonawcę oryginałów dokumentów złożonych w formie elektronicznej, w szczególności Formularza Ofertowego. Poprawki muszą być naniesione czytelnie oraz opatrzone podpisem/podpisami osób upoważnionych do reprezentowania Wykonawcy.
11.9.
Ofertę należy sporządzić zgodnie z wymogami niniejszego Zaproszenia. Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem i ze złożeniem Oferty.
12.
Zmiana i wycofanie Oferty
Wykonawca może wycofać złożoną Ofertę przed upływem terminu składania Ofert zachowując prawo do złożenia nowej Oferty. Oświadczenie o wycofaniu Oferty powinno być złożone w formie dokumentowej na jeden z dwóch adresów wskazanych w pkt 11.7 Zaproszenia. Oświadczenie o wycofaniu Oferty powinno zostać podpisane przez osobę uprawnioną do reprezentacji Wykonawcy. Zwrot wycofanej Oferty nastąpi niezwłocznie bez otwierania Oferty.
13.2.
Zamawiający może przedłużyć termin składania Ofert informując o tym wszystkich Wykonawców, którym Zamawiający przekazał Zaproszenie lub od których otrzymał zapytania lub umieszczając informację o przedłużeniu terminu na stronie www.totalizator.pl.
14.
Cena oferty
14.1.
Cena Oferty zostanie podana na Formularzu Ofertowym, w złotych polskich, z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
14.2.
Ceną Oferty jest cena brutto za wykonanie całości Przedmiotu zamówienia.
14.3.
Wszystkie koszty związane z Przedmiotem zamówienia Wykonawca zobowiązany jest skalkulować w cenie Oferty, w taki sposób, aby Zamawiający nie ponosił żadnych dodatkowych kosztów związanych z realizacją Przedmiotu zamówienia. W przypadku pominięcia w cenie Oferty, jakiegokolwiek zakresu prac, niezbędnego do prawidłowego wykonania Przedmiotu zamówienia, Wykonawca wykona ten zakres prac w ramach wynagrodzenia podanego w Ofercie bez prawa dochodzenia roszczeń z tego tytułu wobec Zamawiającego.
14.4.
Zaoferowana przez Wykonawcę cena Oferty nie ulegnie zwiększeniu przez okres obowiązywania Zamówienia.
15.
Kryteria oceny Ofert
15.1.
Cena - waga kryterium 100 %. Przez cenę rozumie się całkowitą cenę brutto, uwzględniającą wszystkie elementy, składające się na realizację Przedmiotu zamówienia.
15.2.
Zamawiający może wezwać Wykonawcę, który w Ofercie zawarł rażąco niską cenę w stosunku do pozostałych Wykonawców oraz do kwoty jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na realizację Przedmiotu zamówienia, do złożenia wyjaśnień oraz przedstawienia cen poszczególnych materiałów i urządzeń niezbędnych do realizacji Przedmiotu zamówienia, które to w jasny sposób udowodnią realność realizacji Przedmiotu zamówienia za oferowaną kwotę. Dla uznania, że cena nie jest rażąco niska konieczne jest wykazanie przez Wykonawcę, że przy określonym Przedmiocie zamówienia jest możliwe wykonanie zamówienia za oferowaną cenę, bez ryzyka ponoszenia strat.
16.
Formalności
16.1.
Zamawiający może wezwać Wykonawców, którzy w wyznaczonym terminie składania ofert nie złożyli wymaganych dokumentów, oświadczeń lub innych materiałów, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie. Nie jest dopuszczalne uzupełnienie: formularza oferty, braków w treści formularza oferty w zakresie danych mających wpływ na wybór oferty.
16.2.
Postępowanie zakupowe prowadzone jest w języku polskim z zachowaniem formy pisemnej, dokumentowej lub elektronicznej, z użyciem odpowiednio: kwalifikowanego podpisu elektronicznego, zaawansowanego podpisu elektronicznego, podpisu wygenerowanego przy pomocy platform dedykowanych do uwierzytelniania podpisów, skanu podpisanego dokumentu.
16.3.
Postępowanie zakupowe, z wyjątkiem udostępnionej dokumentacji ma charakter niejawny.
16.4.
Zamawiający poprawia w Ofercie, niezwłocznie zawiadamiając Wykonawcę, którego Oferta została poprawiona:
16.4.1.
oczywiste omyłki rachunkowe, z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek,
16.4.2.
inne omyłki polegające na niezgodności Oferty z Zaproszeniem, niepowodujące istotnych zmian w treści Oferty.
16.5.
Jeżeli z winy Wykonawcy, którego Oferta została uznana za najkorzystniejszą nie dojdzie do podpisania zamówienia w terminie wyznaczonym przez Zamawiającego, Zamawiający może, wedle własnego wyboru, unieważnić Postępowanie lub zmienić wybór Wykonawcy i udzielić zamówienia temu spośród Wykonawców, którego Oferta uzyskała w kolejności najwyższą ocenę.
16.6.
Zamawiający zastrzega sobie możliwość prowadzenia dodatkowych negocjacji. Wykonawcy, składając Oferty dodatkowe nie mogą zaoferować wyższych cen, niż zaoferowane w złożonych Ofertach. W przypadku przeprowadzenia negocjacji - Oferty złożone po negocjacjach zostaną ocenione ponownie zgodnie z kryterium określonym w pkt. 15 Zaproszenia.
16.7.
Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia Postępowania w każdym czasie, bez podania przyczyny.
17.
Klauzula Informacyjna
17.1.
Informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych przez Zamawiającego stanowią Załącznik nr 4 do Zaproszenia.
17.2.
Wykonawca zobowiązany jest przedstawić w imieniu Zamawiającego obowiązek informacyjny stanowiący Załącznik nr 4 do Zaproszenia, jednocześnie wskazując siebie jako źródło pochodzenia danych osobowych oraz poinformować o zakresie przekazanych danych do Zamawiającego.
18.
Przesłanki odrzucenia Oferty
18.1.
Zamówienie nie może zostać udzielone:
18.1.1.
Członkom Zarządu oraz Rady Nadzorczej Zamawiającego;
18.1.2.
osobom, którym powierzono wykonywanie czynności związanych z prowadzeniem Postępowania o udzielenie Zamówienia;
18.1.3.
osobom, które pozostają w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa lub powinowactwa w linii bocznej do drugiego stopnia lub są związane z tytułu przysposobienia opieki lub kurateli z osobami, o których mowa w pkt 18.1.1) i 18.1.2) oraz w takim stosunku prawnym lub faktycznym z tymi osobami, który może budzić uzasadnione wątpliwości co do bezstronności Zamawiającego.
18.2.
W postępowaniu odrzuca się ofertę:
18.2.1.
złożoną po upływie terminu do składania ofert;
18.2.2.
której treść nie odpowiada wymogom określonym w dokumentacji postępowania;
18.2.3.
Wykonawcy, który nie spełnia warunków udziału w postępowaniu, jeżeli takie warunki określono;
18.2.4.
Wykonawcy, który nie złożył dokumentów lub innych materiałów, w tym np. próbek, wzorów wymaganych w postępowaniu lub złożone dokumenty zawierają błędy i nie zostały uzupełnione lub skorygowane pomimo wezwania komisji zakupowej;
18.2.5.
Wykonawcy, w stosunku do którego otwarto likwidację lub ogłoszono upadłość;
18.2.6.
która zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa jest nieważna.
18.3.
W postępowaniu może być odrzucona oferta:
18.3.1.
w przypadku stwierdzenia, że jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji;
18.3.2.
w sytuacji gdy oferta zawiera rażąco niską cenę, tj. cenę znacząco odbiegającą od cen rynkowych, wskazującą na prawdopodobieństwo nienależytej realizacji Przedmiotu zamówienia;
18.3.3.
Wykonawcy, który złożył więcej niż jedną ofertę wbrew zasadom określonym w Postępowaniu;
18.3.4.
Wykonawcy, z którym w okresie ostatnich 3 lat przed wszczęciem postępowania rozwiązano umowę lub od umowy odstąpiono z winy Wykonawcy;
18.3.5.
Wykonawcy, który w okresie ostatnich 3 lat przed wszczęciem postępowania:
18.3.5.1.
odstąpił od realizacji umowy lub rozwiązanie umowy nastąpiło w trybie wypowiedzenia przez Wykonawcę albo w formie porozumienia stron ale przyczyną porozumienia było nienależyte wywiązywanie się Wykonawcy z umowy,
18.3.5.2.
nie podpisał umowy pomimo dokonania wyboru jego oferty w postępowaniu lub nie wniósł zabezpieczenia i umowa nie weszła w życie,
18.3.5.3.
realizował umowę w sposób nienależyty powodujący naliczanie kar umownych przez zamawiającego, uzasadniający brak gwarancji należytej realizacji przedmiotu zamówienia;
18.3.6.
Wykonawcy, który w okresie ostatnich 5 lat przed wszczęciem postępowania nie wykonywał obowiązków gwarancyjnych zgodnie z umową;
18.3.7.
Wykonawcy, który zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne, z wyjątkiem przypadków gdy uzyskał on przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie, rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu;
18.3.8.
Wykonawcy, który złożył nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik postępowania;
18.3.9.
Wykonawców należących do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy o ochronie konkurencji i konsumentów z dnia 16 lutego 2007 r., którzy złożyli odrębne oferty, chyba że przynależność do tej samej grupy kapitałowej i istniejące między nimi powiązania nie mają wpływu na kalkulacje cenowe ofert i złożenie odrębnych ofert.

Kontakt:
10.
Sposób porozumiewania się Stron w Postepowaniu
10.1.
W Postępowaniu wszelkie wnioski, pytania oraz informacje Wykonawcy będą przekazywać Zamawiającemu w formie pisemnej elektronicznej do Pana Michała Gugnackiego na adres e-mailowy: michal.gugnacki@totalizator.pl. Każda ze stron na żądanie drugiej niezwłocznie potwierdza fakt otrzymania wiadomości.

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii