Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Wykonanie wymiany instalacji WLZ na klatkach schodowych, wymiana instalacji oświetleniowej klatek schodowych, przyzewowej, oświetleniowej i wymiany instalacji domofonowej |
Data zamieszczenia: | 2024-02-12 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Miejski Zakład Gospodarki Mieszkaniowej - TBS sp. z o.o ul. Henryka Sienkiewicza 13A 09-402 Płock powiat: Płock tel. 24 364 03 25 |
Województwo: | mazowieckie |
Miasto: | Płock |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | tel. 24 364 03 25 |
Termin składania ofert: | 2024-02-16 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Gmina - Miasto Płock, pl. Stary Rynek 1, 09-400 Płock, w imieniu i na rzecz której działa Inwestor zastępczy Miejski Zakład Gospodarki Mieszkaniowej - TBS sp. z o.o., Ul. Henryka Sienkiewicza 13A w Płocku, ogłasza wybór oferty na: ,,Wykonanie wymiany instalacji WLZ na klatkach schodowych, wymiana instalacji oświetleniowej klatek schodowych, przyzewowej, oświetleniowej i wymiany instalacji domofonowej w budynku przy Ul. Sienkiewicza 13B w Płocku". Otwarcie ofert: Miejsce i termin otwarcia ofert: Otwarcie ofert nastąpi w dniu 16.02.2024 r. o godz. 14:05 w pokoju nr 22 w budynku przy Ul. Sienkiewicza 13A w Płocku Specyfikacja: Materiały dotyczące wyboru oferty udostępnione są na stronie internetowej www.mzgm-plock.pl. Składanie ofert: Miejsce i termin składania ofert Ofertę należy złożyć w siedzibie MZGM-TBS Sp. z o.o., Ul. Sienkiewicza 13A, 09-402 Płock, w Kancelarii - pokój nr 8, nie później niż do dnia 16.02.2024 r. do godz. 14:00. Miejsce i termin realizacji: Termin realizacji: do dnia 15 marca 2024 roku Wymagania: Okres gwarancji: 36 miesięcy licząc od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego przedmiotu zamówienia. Wykonawca zobowiązany jest do: zapoznania się z załączonymi do ogłoszenia przedmiarami robót i zakresem robót, dokonania wizji lokalnej w miejscu, gdzie będą przeprowadzane roboty, stosowania do remontu materiałów dobrej jakości, dopuszczonych do stosowania w budownictwie. Warunki udziału Złożenie oferty na załączonym do ogłoszenia formularzu ofertowym - Zał. 1. Załączenie kopii aktualnych uprawnień branży elektrycznej E Złożenie oświadczenia o zapoznaniu się z przedmiarami (Zał 2-1) i zakresem robót oraz dokonaniu wizji lokalnej w miejscu prowadzenia robót - Zał. 2. Podpisanie klauzuli informacyjnej z art. 13 RODO - Zał. 3. Złożenie oświadczenia o wykonanych w okresie ostatnich dwóch lat robót polegających na wymianie-remoncie instalacji elektrycznych. Oświadczenie winno dotyczyć co najmniej 5 robót wykonanych terminowo i powinno zawierać informację o: zakresie remontu, wartościach brutto robót; terminie wykonania, danych Zamawiającego. Informacja nie dotyczy robót wykonywanych na rzecz osób fizycznych - Zał. 4 Załączenie aktualnego odpisu z właściwego rejestru lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (np. KRS lub CEIDG). Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia w trybie wyboru oferty (np. konsorcjum, spółka cywilna). W takim przypadku muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu w trybie wyboru oferty i zawarcia umowy w sprawie postępowania w trybie wyboru oferty. W tym przypadku do oferty winno zostać załączone pełnomocnictwo. Pełnomocnictwo musi zawierać: - oznaczenie wyboru oferty, którego pełnomocnictwo dotyczy, - oznaczenie Wykonawców występujących wspólnie, - wskazywać Wykonawcę - pełnomocnika (lidera), - zakres udzielonego pełnomocnictwa. Jeżeli oferta Wykonawców o których mowa wyżej zostanie wybrana, Zamawiający przed zawarciem umowy będzie żądał umowy regulującej współpracę tych Wykonawców. Kryteria wyboru oferty Cena - 100% Oferta powinna być złożona w nieprzejrzystej, zamkniętej kopercie, zaadresowanej do Zamawiającego z zaznaczeniem nazwy wyboru oferty: ,, Wykonanie wymiany instalacji WLZ na klatkach schodowych, wymiana instalacji oświetleniowej klatek schodowych, przyzewowej, oświetleniowej i wymiany instalacji domofonowej w budynku przy ul. Sienkiewicza 13B w Płocku" W przypadku braku tej informacji Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za zdarzenia wynikające z tego braku, np. omyłkowe otwarcie oferty przed wyznaczonym terminem otwarcia. Zamawiający zastrzega sobie prawo odrzucenia oferty Wykonawcy: 1. który nie zakończył robót prowadzonych na rzecz Zamawiającego w określonym w umowie terminie, bądź nie wywiązał się z obowiązków gwarancyjnych - okres karencji określa się na: - jeden rok od daty końcowego odbioru robót lub daty ostatecznego wezwania do wykonania naprawy gwarancyjnej - jeśli przekroczenie terminu nie było dłuższe niż 21 dni kalendarzowe, - dwa lata od daty końcowego odbioru robót lub daty ostatecznego wezwania do wykonania naprawy gwarancyjnej - jeśli przekroczenie terminu było dłuższe niż 21 dni kalendarzowe. 2. który w wyniku zamierzonego działania, lekkomyślności lub niedbalstwa przedstawił informacje wprowadzające w błąd Zamawiającego, a mogące mieć istotny wpływ na decyzje podejmowane przez Zamawiającego w prowadzonym postępowaniu; okres karencji określa się na jeden rok od daty złożenia oferty. Zamawiający zastrzega sobie możliwość odwołania wyboru oferty bez podawania przyczyny. Kontakt: Wszelkich informacji udzielają pracownicy Działu Techniczno-Inwestycyjnego pod nr tel. 24 364 03 25 w godzinach pracy od 07:30 do 15:30. |