Wykonanie wymiany instalacji WLZ na klatkach schodowych, wymiana instalacji oświetleniowej...

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Wykonanie wymiany instalacji WLZ na klatkach schodowych, wymiana instalacji oświetleniowej klatek schodowych, przyzewowej, oświetleniowej i wymiany instalacji domofonowej

Data zamieszczenia: 2024-02-12
Dane kontaktowe Zamawiającego: Miejski Zakład Gospodarki Mieszkaniowej - TBS sp. z o.o
ul. Henryka Sienkiewicza 13A
09-402 Płock
powiat: Płock
tel. 24 364 03 25
Województwo: mazowieckie
Miasto: Płock
Wadium: ---
Nr telefonu: tel. 24 364 03 25
Termin składania ofert: 2024-02-16 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Gmina - Miasto Płock, pl. Stary Rynek 1, 09-400 Płock, w imieniu i na rzecz której działa Inwestor zastępczy Miejski Zakład Gospodarki Mieszkaniowej - TBS sp. z o.o., Ul. Henryka Sienkiewicza 13A w Płocku, ogłasza wybór oferty na:

,,Wykonanie wymiany instalacji WLZ na klatkach schodowych, wymiana instalacji oświetleniowej klatek schodowych, przyzewowej, oświetleniowej i wymiany instalacji domofonowej w budynku przy Ul. Sienkiewicza 13B w Płocku".

Otwarcie ofert: Miejsce i termin otwarcia ofert:

Otwarcie ofert nastąpi w dniu 16.02.2024 r. o godz. 14:05 w pokoju nr 22 w budynku przy Ul. Sienkiewicza 13A w Płocku

Specyfikacja:
Materiały dotyczące wyboru oferty udostępnione są na stronie internetowej www.mzgm-plock.pl.

Składanie ofert:
Miejsce i termin składania ofert

Ofertę należy złożyć w siedzibie MZGM-TBS Sp. z o.o., Ul. Sienkiewicza 13A, 09-402 Płock, w Kancelarii - pokój nr 8, nie później niż do dnia 16.02.2024 r. do godz. 14:00.

Miejsce i termin realizacji:
Termin realizacji: do dnia 15 marca 2024 roku

Wymagania:
Okres gwarancji: 36 miesięcy licząc od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego

przedmiotu zamówienia.
Wykonawca zobowiązany jest do:

zapoznania się z załączonymi do ogłoszenia przedmiarami robót i zakresem robót,

dokonania wizji lokalnej w miejscu, gdzie będą przeprowadzane roboty,

stosowania do remontu materiałów dobrej jakości, dopuszczonych do stosowania w

budownictwie.

Warunki udziału

Złożenie oferty na załączonym do ogłoszenia formularzu ofertowym - Zał. 1.

Załączenie kopii aktualnych uprawnień branży elektrycznej E

Złożenie oświadczenia o zapoznaniu się z przedmiarami (Zał 2-1) i zakresem robót oraz dokonaniu wizji lokalnej w miejscu prowadzenia robót - Zał. 2.

Podpisanie klauzuli informacyjnej z art. 13 RODO - Zał. 3.

Złożenie oświadczenia o wykonanych w okresie ostatnich dwóch lat robót polegających na wymianie-remoncie instalacji elektrycznych. Oświadczenie winno dotyczyć co najmniej 5 robót wykonanych terminowo i powinno zawierać informację o: zakresie remontu, wartościach brutto robót; terminie wykonania, danych Zamawiającego. Informacja nie dotyczy robót wykonywanych na rzecz osób fizycznych - Zał. 4

Załączenie aktualnego odpisu z właściwego rejestru lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (np. KRS lub CEIDG).

Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia w trybie wyboru oferty (np. konsorcjum, spółka cywilna). W takim przypadku muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu w trybie wyboru oferty i zawarcia umowy w sprawie postępowania w trybie wyboru oferty. W tym przypadku do oferty winno zostać załączone pełnomocnictwo.

Pełnomocnictwo musi zawierać:

- oznaczenie wyboru oferty, którego pełnomocnictwo dotyczy,

- oznaczenie Wykonawców występujących wspólnie,

- wskazywać Wykonawcę - pełnomocnika (lidera),

- zakres udzielonego pełnomocnictwa.
Jeżeli oferta Wykonawców o których mowa wyżej zostanie wybrana, Zamawiający przed zawarciem umowy będzie żądał umowy regulującej współpracę tych Wykonawców.

Kryteria wyboru oferty

Cena - 100%
Oferta powinna być złożona w nieprzejrzystej, zamkniętej kopercie, zaadresowanej do Zamawiającego z zaznaczeniem nazwy wyboru oferty: ,, Wykonanie wymiany instalacji WLZ na klatkach schodowych, wymiana instalacji oświetleniowej klatek schodowych, przyzewowej, oświetleniowej i wymiany instalacji domofonowej w budynku przy ul. Sienkiewicza 13B w Płocku"

W przypadku braku tej informacji Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za zdarzenia wynikające z tego braku, np. omyłkowe otwarcie oferty przed wyznaczonym terminem otwarcia.
Zamawiający zastrzega sobie prawo odrzucenia oferty Wykonawcy:

1. który nie zakończył robót prowadzonych na rzecz Zamawiającego w określonym w umowie terminie, bądź nie wywiązał się z obowiązków gwarancyjnych - okres karencji określa się na:

- jeden rok od daty końcowego odbioru robót lub daty ostatecznego wezwania do wykonania naprawy gwarancyjnej - jeśli przekroczenie terminu nie było dłuższe niż 21 dni kalendarzowe,

- dwa lata od daty końcowego odbioru robót lub daty ostatecznego wezwania do wykonania naprawy gwarancyjnej - jeśli przekroczenie terminu było dłuższe niż 21 dni kalendarzowe.

2. który w wyniku zamierzonego działania, lekkomyślności lub niedbalstwa przedstawił informacje wprowadzające w błąd Zamawiającego, a mogące mieć istotny wpływ na decyzje podejmowane przez Zamawiającego w prowadzonym postępowaniu; okres karencji określa się na jeden rok od daty złożenia oferty.

Zamawiający zastrzega sobie możliwość odwołania wyboru oferty bez podawania przyczyny.

Kontakt:
Wszelkich informacji udzielają pracownicy Działu Techniczno-Inwestycyjnego pod nr tel. 24 364 03 25 w godzinach pracy od 07:30 do 15:30.

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii