Wynik: | Zobacz treść wyniku |
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Wykonanie kompleksowej dokumentacji projektowej |
Data zamieszczenia: | 2024-02-12 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Uniwersytecki Szpital Kliniczny nr 1 w Lublinie Staszica 16 20-081 Lublin powiat: Lublin zamowienia@usk1.pl https://spsk1.ezamawiajacy.pl |
Województwo: | lubelskie |
Miasto: | Lublin |
Wadium: | w wymaganiach |
Nr telefonu: | --- |
Termin składania ofert: | 2024-02-20 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Wykonanie kompleksowej dokumentacji projektowej Krótki opis przedmiotu zamówienia Opracowanie kompleksowej dokumentacji projektowej dla inwestycji pn.: Dostosowanie kondygnacji I piętra obiektu D-11 przy Ul. Staszica 11 w Lublinie do warunków umożliwiających lokalizację 10 łóżkowego oddziału dla dorosłych w ramach Oddziału Dermatologii, Wenerologii i Dermatologii Dziecięcej w ramach inwestycji pn. ,,Utworzenie Centrum Diagnostyki i Leczenia Chorób Nowotworowych Skóry z zapleczem pracowni diagnostycznych, usług ambulatoryjnych i jednodniowych" wraz z uzyskaniem ostatecznego pozwolenia na budowę lub ,,milczącej zgody" lub zgody formalnej organu będącej wynikiem zgłoszenia budowy lub wykonania innych robót budowlanych. CPV: 71200000-0 Dokument nr: 2024/BZP 00102078, EO/TT 2730/17/24 Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2024-02-20 10:30 Specyfikacja: SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA 3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania https://spsk1.ezamawiajacy.pl 3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie. 3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak. 3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://spsk1.ezamawiajacy.pl 3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Postępowanie jest prowadzone w języku polskim. 2. W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami, w szczególności składanie ofert oraz oświadczeń, w tym oświadczenia składanego na formularzu jednolitego europejskiego dokumentu zamówienia, sporządzonego zgodnie z wzorem standardowego formularza określonego w rozporządzeniu wykonawczym Komisji Europejskiej wydanym na podstawie art. 59 ust. 2 dyrektywy 2014/24/UE odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej zapewnionych przez system zapewniający obsługę procesu udzielania zamówień publicznych za pośrednictwem środków ko-munikacji elektronicznej, zwany dalej Platformą. 3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: https://spsk1.ezamawiajacy.pl 3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie. 3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy 3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: polski Składanie ofert: Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem platformy elektronicznej, dostępnej pod adresem: https://spsk1.ezamawiajacy.pl TERMIN SKŁADANIA ofert: 2024-02-20 10:15 Miejsce składania ofert: https://spsk1.ezamawiajacy.pl Miejsce i termin realizacji: Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-10-31 Wymagania: Wykonawcy przystępujący do przetargu zobowiązani są wnieść wadium w wysokości: 2.200,00 zł Do 20.02.2023 r. do godz. 10:15 (decyduje data i godz. wpływu na konto SPSK-1, w przypadku złożenia wadium w innych formach niż pieniądz decyduje data i godzina zdeponowania w Kancelarii Szpitala SPSK 1, pokój nr 9). Wadium musi obejmować okres związania ofertą, tj. minimum 30 dni zgodnie z zapisem części XVIII SWZ SEKCJA IV - PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA 4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia. 4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie 4.1.2.) Numer referencyjny: EO/TT 2730/17/24 4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi 4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak 4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie 4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie 4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia: 4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia Opracowanie kompleksowej dokumentacji projektowej dla inwestycji pn.: Dostosowanie kondygnacji I piętra obiektu D-11 przy ul. Staszica 11 w Lublinie do warunków umożliwiających lokalizację 10 łóżkowego oddziału dla dorosłych w ramach Oddziału Dermatologii, Wenerologii i Dermatologii Dziecięcej w ramach inwestycji pn. ,,Utworzenie Centrum Diagnostyki i Leczenia Chorób Nowotworowych Skóry z zapleczem pracowni diagnostycznych, usług ambulatoryjnych i jednodniowych" wraz z uzyskaniem ostatecznego pozwolenia na budowę lub ,,milczącej zgody" lub zgody formalnej organu będącej wynikiem zgłoszenia budowy lub wykonania innych robót budowlanych. 4.2.6.) Główny kod CPV: 71200000-0 - Usługi architektoniczne i podobne 4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie 4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-10-31 4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie 4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie 4.3.) Kryteria oceny ofert 4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo 4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe Kryterium 1 4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena 4.3.6.) Waga: 60 Kryterium 2 4.3.4.) Rodzaj kryterium: jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników 4.3.5.) Nazwa kryterium: termin wykonania 4.3.6.) Waga: 40 4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW 5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak 5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: Art. 109 ust. 1 pkt 4 5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak 5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu. Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, się wykonaniem w sposób należyty w okresie ostatnich trzech latach przed upływem terminu składania ofert dwóch zamówień polegających na wykonaniu dokumentacji technicznej dla budowy lub przebudowy obiektu służby zdrowia wraz z pozyskaniem pozwolenia na budowę dla Pu co najmniej 300m2 (każde zamówienie) oraz na kwotę co najmniej 150 tys. zł (każde zamówienie) zawierającej opracowania z branży budowlanej, elektrycznej i sanitarnej z gazami medycznymi. Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, iż dysponuje lub będzie dysponował osobami posiadającymi kwalifikacje zawodowe, doświadczenie i wykształcenie niezbędne do wykonania niniejszego zamówienia zgodnie z poniższymi wymaganiami: a) minimum 1 osoba - która będzie pełniła funkcję projektanta branży architektonicznej. Musi posiadać uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności architektonicznej bez ograniczeń oraz posiada co najmniej 5-letnie doświadczenie zawodowe w danej specjalności; b) minimum 1 osoba - która będzie pełniła funkcję projektanta branży konstrukcyjno-budowlanej. Wskazana osoba posiada uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń oraz posiada co najmniej 5-letnie doświadczenie zawodowe w danej specjalności. c) minimum 1 osoba - która będzie pełniła funkcję projektanta branży sanitarnej. Wskazana osoba posiada uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń oraz posiada co najmniej 2-letnie doświadczenie zawodowe w danej specjalności. d) minimum 1 osobą - która będzie pełniła funkcję projektanta branży elektrycznej. Wskazana osoba posiada uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń oraz posiada co najmniej 2-letnie doświadczenie zawodowe w danej specjalności. 5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: o Odpis lub informację z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 p.z.p., sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed ich złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji. 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;- Załącznik nr 4 do SWZ, o wykazu usług wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumentypotwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy;- Załącznik nr 3 do SWZ, SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA 6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie 6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie 6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak 6.4.1) Informacje dotyczące wadium: Wykonawcy przystępujący do przetargu zobowiązani są wnieść wadium w wysokości: 2.200,00 zł Do 20.02.2023 r. do godz. 10:15 (decyduje data i godz. wpływu na konto SPSK-1, w przypadku złożenia wadium w innych formach niż pieniądz decyduje data i godzina zdeponowania w Kancelarii Szpitala SPSK 1, pokój nr 9). Wadium musi obejmować okres związania ofertą, tj. minimum 30 dni zgodnie z zapisem części XVIII SWZ 6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak 6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY 7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie 7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Nie 7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak 7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy Uwagi: Kryteria oceny ofert 4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo 4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe Kryterium 1 4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena 4.3.6.) Waga: 60 Kryterium 2 4.3.4.) Rodzaj kryterium: jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników 4.3.5.) Nazwa kryterium: termin wykonania 4.3.6.) Waga: 40 4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie Termin związania ofertą: 30 dni |