Wykonanie kompleksowej dokumentacji projektowej

Wynik: Zobacz treść wyniku
Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Wykonanie kompleksowej dokumentacji projektowej

Data zamieszczenia: 2024-02-12
Dane kontaktowe Zamawiającego: Uniwersytecki Szpital Kliniczny nr 1 w Lublinie
Staszica 16
20-081 Lublin
powiat: Lublin
zamowienia@usk1.pl
https://spsk1.ezamawiajacy.pl
Województwo: lubelskie
Miasto: Lublin
Wadium: w wymaganiach
Nr telefonu: ---
Termin składania ofert: 2024-02-20 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Wykonanie kompleksowej dokumentacji projektowej
Krótki opis przedmiotu zamówienia
Opracowanie kompleksowej dokumentacji projektowej dla inwestycji pn.: Dostosowanie kondygnacji I piętra obiektu D-11
przy Ul. Staszica 11 w Lublinie do warunków umożliwiających lokalizację 10 łóżkowego oddziału dla dorosłych w ramach
Oddziału Dermatologii, Wenerologii i Dermatologii Dziecięcej w ramach inwestycji pn. ,,Utworzenie Centrum Diagnostyki i
Leczenia Chorób Nowotworowych Skóry z zapleczem pracowni diagnostycznych, usług ambulatoryjnych i jednodniowych"
wraz z uzyskaniem ostatecznego pozwolenia na budowę lub ,,milczącej zgody" lub zgody formalnej organu będącej
wynikiem zgłoszenia budowy lub wykonania innych robót budowlanych.

CPV: 71200000-0

Dokument nr: 2024/BZP 00102078, EO/TT 2730/17/24

Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2024-02-20 10:30

Specyfikacja:
SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://spsk1.ezamawiajacy.pl
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie.
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak.
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://spsk1.ezamawiajacy.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Postępowanie jest prowadzone w
języku polskim.
2. W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami, w szczególności składanie ofert
oraz oświadczeń, w tym oświadczenia składanego na formularzu jednolitego europejskiego dokumentu zamówienia, sporządzonego
zgodnie z wzorem standardowego formularza określonego w rozporządzeniu wykonawczym Komisji Europejskiej wydanym na
podstawie art. 59 ust. 2 dyrektywy 2014/24/UE odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej zapewnionych przez
system zapewniający obsługę procesu udzielania zamówień publicznych za pośrednictwem środków ko-munikacji elektronicznej,
zwany dalej Platformą.
3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: https://spsk1.ezamawiajacy.pl
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie.
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski

Składanie ofert:
Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem platformy elektronicznej, dostępnej pod adresem:
https://spsk1.ezamawiajacy.pl
TERMIN SKŁADANIA ofert: 2024-02-20 10:15
Miejsce składania ofert: https://spsk1.ezamawiajacy.pl

Miejsce i termin realizacji:
Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-10-31

Wymagania:
Wykonawcy przystępujący do przetargu zobowiązani są wnieść wadium w wysokości: 2.200,00 zł
Do 20.02.2023 r. do godz. 10:15 (decyduje data i godz. wpływu na konto SPSK-1, w przypadku złożenia wadium w innych
formach niż pieniądz decyduje data i godzina zdeponowania w Kancelarii Szpitala SPSK 1, pokój nr 9). Wadium musi
obejmować okres związania ofertą, tj. minimum 30 dni zgodnie z zapisem części XVIII SWZ
SEKCJA IV - PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: EO/TT 2730/17/24
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Opracowanie kompleksowej dokumentacji projektowej dla inwestycji pn.: Dostosowanie kondygnacji I piętra obiektu D-11
przy ul. Staszica 11 w Lublinie do warunków umożliwiających lokalizację 10 łóżkowego oddziału dla dorosłych w ramach
Oddziału Dermatologii, Wenerologii i Dermatologii Dziecięcej w ramach inwestycji pn. ,,Utworzenie Centrum Diagnostyki i
Leczenia Chorób Nowotworowych Skóry z zapleczem pracowni diagnostycznych, usług ambulatoryjnych i jednodniowych"
wraz z uzyskaniem ostatecznego pozwolenia na budowę lub ,,milczącej zgody" lub zgody formalnej organu będącej
wynikiem zgłoszenia budowy lub wykonania innych robót budowlanych.
4.2.6.) Główny kod CPV: 71200000-0 - Usługi architektoniczne i podobne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-10-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników
4.3.5.) Nazwa kryterium: termin wykonania
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, się wykonaniem w sposób należyty w okresie ostatnich trzech latach przed
upływem terminu składania ofert dwóch zamówień polegających na wykonaniu dokumentacji technicznej dla budowy lub
przebudowy obiektu służby zdrowia wraz z pozyskaniem pozwolenia na budowę dla Pu co najmniej 300m2 (każde
zamówienie) oraz na kwotę co najmniej 150 tys. zł (każde zamówienie) zawierającej opracowania z branży budowlanej,
elektrycznej i sanitarnej z gazami medycznymi.
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, iż dysponuje lub będzie dysponował osobami
posiadającymi kwalifikacje zawodowe, doświadczenie i wykształcenie niezbędne do wykonania niniejszego zamówienia
zgodnie z poniższymi wymaganiami:
a) minimum 1 osoba - która będzie pełniła funkcję projektanta branży architektonicznej. Musi posiadać uprawnienia
budowlane do projektowania w specjalności architektonicznej bez ograniczeń oraz posiada co najmniej 5-letnie
doświadczenie zawodowe w danej specjalności;
b) minimum 1 osoba - która będzie pełniła funkcję projektanta branży konstrukcyjno-budowlanej. Wskazana osoba posiada
uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń oraz posiada co
najmniej 5-letnie doświadczenie zawodowe w danej specjalności.
c) minimum 1 osoba - która będzie pełniła funkcję projektanta branży sanitarnej. Wskazana osoba posiada uprawnienia
budowlane do projektowania w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych,
gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń oraz posiada co najmniej 2-letnie doświadczenie zawodowe w
danej specjalności.
d) minimum 1 osobą - która będzie pełniła funkcję projektanta branży elektrycznej. Wskazana osoba posiada uprawnienia
budowlane do projektowania w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i
elektroenergetycznych bez ograniczeń oraz posiada co najmniej 2-letnie doświadczenie zawodowe w danej specjalności.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: o Odpis lub informację z
Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4
p.z.p., sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed ich złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub
ewidencji.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz
osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie
usług, kontrolę jakości, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia
niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o
podstawie do dysponowania tymi osobami;- Załącznik nr 4 do SWZ,
o wykazu usług wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich
3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i
podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi
zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty
sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są
wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie
wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumentypotwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy;- Załącznik nr 3 do SWZ,
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotyczące wadium:
Wykonawcy przystępujący do przetargu zobowiązani są wnieść wadium w wysokości: 2.200,00 zł
Do 20.02.2023 r. do godz. 10:15 (decyduje data i godz. wpływu na konto SPSK-1, w przypadku złożenia wadium w innych
formach niż pieniądz decyduje data i godzina zdeponowania w Kancelarii Szpitala SPSK 1, pokój nr 9). Wadium musi
obejmować okres związania ofertą, tj. minimum 30 dni zgodnie z zapisem części XVIII SWZ
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Nie
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Uwagi:
Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników
4.3.5.) Nazwa kryterium: termin wykonania
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Termin związania ofertą: 30 dni

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii