Usługa konserwacji, przeglądów i napraw dźwigów (wind) z utrzymaniem całodobowego...

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Usługa konserwacji, przeglądów i napraw dźwigów (wind) z utrzymaniem całodobowego pogotowia dźwigowego

Data zamieszczenia: 2024-02-15
Dane kontaktowe Zamawiającego: Zduńskowolski Szpital Powiatowy Sp. z o.o
ul. Królewska 29
98-220 Zduńska Wola
powiat: zduńskowolski
Tel.: 43 824 41 47, ( 43) 824 41 82, (43) 824 41 45
oferty@szpital-zdwola.info
Województwo: łódzkie
Miasto: Zduńska Wola
Wadium: ---
Nr telefonu: Tel.: 43 824 41 47,
Termin składania ofert: 2024-02-21 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Usługa konserwacji, przeglądów i napraw dźwigów (wind) z utrzymaniem całodobowego pogotowia
dźwigowego w Zduńskowolskim Szpitalu Powiatowym Sp. z o.o."
dźwigowego w Zduńskowolskim Szpitalu Powiatowym Sp. z o.o." znak sprawy: ZSP.ZP.261.2.2024"
SZCZEGÓŁOWE WARUNKI KONKURSU OFERT
w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonym na podstawie art. 2 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 1605 z późn. zm.), - oraz Regulaminu udzielania zamówień publicznych w Zduńskowolskim Szpitalu Powiatowym Sp. z o.o. w Zduńskiej Woli z dnia 11 października 2021 roku.
Usługa konserwacji, przeglądów i napraw dźwigów (wind) z utrzymaniem całodobowego pogotowia dźwigowego w Zduńskowolskim Szpitalu Powiatowym Sp. z o.o."
Wartość szacunkowa zamówienia nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwoty 30 000 EURO
II. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
1. Przedmiotem zamówienia niniejszego postępowania jest: ,,Usługa konserwacji, przeglądów i napraw dźwigów (wind) z utrzymaniem całodobowego pogotowia dźwigowego w Zduńskowolskim Szpitalu Powiatowym Sp. z o.o."
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 3 do niniejszego SWKO.

CPV: 50750000-7

Dokument nr: ZSP.ZP.261.2.2024

Otwarcie ofert: Otwarcie ofert nastąpi w dniu: 2024-02-21 o godz. 09:15, w siedzibie Zamawiającego, pokój nr 216 Dział Administracji Szpitala.

Składanie ofert:
Ofertę, wraz z załącznikami, należy złożyć na adres email: oferty@szpital-zdwola.info w terminie do dnia 2024-02-21 do godz. 09:00.
Oferty należy składać drogą elektroniczną na adres email: oferty@szpital-zdwoIa.info, temat wiadomości: ,,Oferta ZSP.ZP.261.2.2024", Prosimy o przesłanie oferty w zaszyfrowanym pliku. W treści wiadomości prosimy o wskazanie numeru telefonu, pod jakim możemy się skontaktować w sprawie uzyskania hasła dostępu do pliku zawierającego ofertę.
Zamawiający niezwłocznie zwróci ofertę, która zostanie złożona po terminie.

Miejsce i termin realizacji:
TERMIN I MIEJSCE WYKONANIA ZAMÓWIENIA
1. Zamówienie będzie realizowane w okresie 24 miesięcy od dnia 01.03.2024 r. do 28.02.2026 r.
2. Miejsce wykonania Zamówienia: siedziba Zamawiającego Ul. Królewska 29 98-220 Zduńska Wola.

Wymagania:
Zamawiający nie dopuszcza możliwości złożenia oferty wariantowej.
IV. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki:
a) Sytuacja ekonomiczna lub finansowa - O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące sytuacji ekonomicznej lub finansowej.
b) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów - O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące posiadania kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów. Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli.
c) Wykonawcy, którzy dysponują co najmniej 2 osobami posiadającymi aktualne uprawnienia Dozoru Technicznego w zakresie napraw i konserwacji urządzeń dźwigowych (wind) oraz aktualne zaświadczenie Stowarzyszenia Elektryków Polskich (SEP) do 1 kV, które będą uczestniczyć w realizacji zamówienia
2. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
3. Zamawiający wykluczy z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawcę, który w okresie 3 lat przed wszczęciem postępowania, w sposób zawiniony poważnie naruszył obowiązki zawodowe, w szczególności, gdy wykonawca w wyniku zamierzonego działania lub rażącego niedbalstwa nie wykonał lub nienależycie wykonał zamówienie, co zamawiający jest w stanie wykazać za pomocą dowolnych środków dowodowych. Zamawiający nie wykluczy z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawcy, który udowodni, że podjął konkretne środki techniczne, organizacyjne i kadrowe, które mają zapobiec zawinionemu i poważnemu naruszaniu

obowiązków zawodowych w przyszłości oraz naprawił szkody powstałe w wyniku naruszenia obowiązków zawodowych lub zobowiązał się do ich naprawienia.
4. Ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.
V. WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW, POTWIERDZAJĄCYCH SPEŁNIANIE WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ BRAK PODSTAW WYKLUCZENIA
1. W celu wykazania spełnienia warunków udziału w Postępowaniu określonych w rozdziale IV pkt. 1 oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie pkt. 3, rozdział IV, każdy z Wykonawców powinien do oferty załączyć:
a) aktualne na dzień składania ofert oświadczenia w zakresie wskazanym w załączniku nr 1 do SWKO stanowiące potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu i spełnia warunki udziału w postępowaniu.
VI. INFORMACJE O SPOSOBIE POROZUMIEWANIA SIĘ ZAMAWIAJĄCEGO Z WYKONAWCAMI ORAZ PRZEKAZYWANIA OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW
1. W niniejszym postępowaniu komunikacja Zamawiającego z Wykonawcami odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej. Korespondencję należy kierować na adres e-mail: zamowienia.publiczne@szpital-zdwola.info
2. Zawiadomienia, oświadczenia, wnioski oraz informacje przekazywane przez Wykonawcę przy użyciu środków komunikacji elektronicznej winny być kierowane na adres: zamowienia.publiczne@szpital-zdwola.info
3. W tytule wiadomości należy podać: ,,Usługa konserwacji, przeglądów i napraw dźwigów (wind) z utrzymaniem całodobowego pogotowia dźwigowego w Zduńskowolskim Szpitalu Powiatowym Sp. z o. o." - znak sprawy: ZSP.ZP.261.2.2024.
4. Do złożenia oferty konieczne jest posiadanie przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy ważnego kwalifikowanego podpisu elektronicznego, podpisu zaufanego lub podpisu osobistego.
5. Ilekroć w niniejszym Zaproszeniu jest mowa o:
a) podpisie zaufanym - należy przez to rozumieć podpis, o którym mowa art. 3 pkt 14a ustawy z 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (t.j. Dz. U. z 2023 r. póz. 57 z późn. zm.);
b) podpisie osobistym - należy przez to rozumieć podpis, o którym mowa w art. z art. 2 ust. 1 pkt 9 ustawy z 6 sierpnia 2010 r. o dowodach osobistych (t.j. Dz. U. z 2022 r. póz. 671 z późn. zm.).
6. Zalecenia Zamawiającego odnośnie kwalifikowanego podpisu elektronicznego:
a) dokumenty sporządzone i przesyłane w formacie .pdf zaleca się podpisywać kwalifikowanym podpisem elektronicznym w formacie PAdES;
b) dokumenty sporządzone i przesyłane w formacie innym niż .pdf (np.: .doc, .docx, .xlsx, .xml) zaleca się podpisywać kwalifikowanym podpisem elektronicznym w formacie XAdES;
c) do składania kwalifikowanego podpisu elektronicznego zaleca się stosowanie algorytmu SHA-2 (lub wyższego).
7. Zamawiający dopuszcza następujący format przesyłanych danych: pliki w formatach określonych odpowiednimi przepisami prawa, tj. m.in.: .doc, .docx, .txt, .xls, .xlsx, .ppt, .csv, .pdf, .jpg, .git, .png, .tif, .dwg, .ath, .kst, .zip, .rar, przy czym zaleca się wykorzystywanie plików w formacie .pdf, .doc, .docx., .xlsx, .xml.

8. Ofertę, wraz ze stanowiącymi jej integralną część załącznikami, składa się pod rygorem nieważności w formie elektronicznej lub postaci elektronicznej, podpisaną kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
9. Postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzi się w języku polskim. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski.
11. Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego z wnioskiem o wyjaśnienie treści SWKO, przekazanym za pośrednictwem adresu e-mail: zamowienia.publiczne@szpital-zdwola.info
12. Zamawiający udzieli wyjaśnień niezwłocznie, pod warunkiem, że wniosek o wyjaśnienie treści SWKO wpłynął do Zamawiającego nie później niż na 2 dni przed upływem terminu składania ofert.
13. Jeżeli wniosek o wyjaśnienie treści SWKO nie wpłynie w terminie, o którym mowa w punkcie powyżej, Zamawiający nie ma obowiązku udzielania wyjaśnień SWKO.
14. Zapytania oraz treść wyjaśnień zostaną udostępnione na stronie Zamawiającego, aby wszyscy Wykonawcy mogli zapoznać się z ich treścią, bez ujawniania źródła zapytania.
15. Zamawiający zwraca się z prośbą, aby zapytania zostały również przesłane drogą elektroniczną w dokumencie edytowanym (np. word), na adres zamowienia.pupliczne@szpital-zdwola.info
16. Zamawiający zastrzega sobie prawo do dokonywania zmiany treści niniejszego SWKO oraz jej załączników, przed terminem składania ofert, nie później jednak niż 2 dni, przed ostatecznym terminem składania ofert.
17. W przypadku dokonywania zmian określonych w ust. 17 powyżej, Zamawiający poinformuje potencjalnych oferentów o dokonanych zmianach, poprzez publikacje na swojej stronie internetowej, aby wszyscy Wykonawcy mogli zapoznać się z ich treścią.
18. Przedłużenie terminu składania ofert nie wpływa na bieg terminu składania wniosku, o którym mowa w rozdz. VI pkt 11 niniejszej SWKO.
19. W przypadku rozbieżności pomiędzy treścią niniejszej SWKO, a treścią udzielonych odpowiedzi, jako obowiązującą należy przyjąć treść pisma zawierającego późniejsze oświadczenie Zamawiającego.
VII. TERMIN ZWIĄZANIA OFERTĄ
1. Wykonawca związany jest złożoną ofertą przez okres 30 dni. Bieg terminu rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert, o którym mowa w SWKO.
2. Wykonawca samodzielnie lub na wniosek zamawiającego może przedłużyć termin związania ofertą, z tym że Zamawiający może tylko raz, co najmniej na 3 dni przed upływem terminu związania ofertą, zwrócić się do Wykonawców o wyrażenie zgody na przedłużenie tego terminu o oznaczony okres, nie dłuższy jednak niż 60 dni.
2. Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę.
3. Treść oferty musi być zgodna z wymaganiami Zamawiającego określonymi w niniejszym SWKO.
4. Oferta oraz pozostałe oświadczenia i dokumenty, dla których Zamawiający określił wzory w formie formularzy, powinny być sporządzone zgodnie z tymi wzorami.
5. Oferta wraz ze stanowiącymi jej integralną część załącznikami musi być sporządzona w języku polskim i złożona pod rygorem nieważności w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej oraz podpisana kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
6. Zamawiający informuje, iż nie ujawnia się informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa, w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (t.j. Dz. U. z 2022 r. póz. 1233), zwanej dalej ,,ustawą o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji" jeżeli Wykonawca:
- wraz z przekazaniem takich informacji, zastrzegł, że nie mogą być one udostępniane;
- wykazał, załączając stosowne uzasadnienie, iż zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa.
- zaleca się, aby uzasadnienie o którym mowa powyżej było sformułowane w sposób umożliwiający jego udostępnienie pozostałym uczestnikom postępowania.
8. Wykonawca może wprowadzić zmiany lub wycofać złożoną przez siebie ofertę wyłącznie przed terminem składania ofert i pod warunkiem, że przed upływem tego terminu Zamawiający otrzyma pisemne powiadomienie o wprowadzeniu zmian lub wycofaniu oferty. Powiadomienie to musi być opisane w sposób wskazany w pkt 13.7 oraz dodatkowo oznaczone słowami ,,ZMIANA" lub ,,WYCOFANIE".
9. Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu. Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty.
10. Na ofertę składają się następujące dokumenty:
a. ,,Formularz Oferty" przygotowany zgodnie ze wzorem podanym w Załączniku nr 2 do SWKO - należy przedstawić w formie oryginała
b. Oświadczenie dotyczące spełnienia warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw do wykluczenia z postępowania przygotowany zgodnie ze wzorem załączonym do SWKO - należy przedstawić w formie oryginału.
c. Pełnomocnictwo do podpisania oferty, oświadczeń i dokumentów składających się na ofertę, o ile upoważnienie to nie wynika z innych dokumentów dołączonych do oferty -należy przedstawić w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza.
d. Potwierdzony przez Wykonawcę OPZ, załącznik nr 3 do SWKO.
11. Oferta oraz wszelkie oświadczenia i zaświadczenia dołączone do niej są jawne i podlegają udostępnieniu od chwili ich otwarcia, z wyjątkiem informacji stanowiących tajemnice przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu

nieuczciwej konkurencji (t.j. Dz. U. z 2022 r. póz. 1233), a Wykonawca nie później niż w terminie składania ofert zastrzegł, że nie mogą być one udostępnione oraz wykazał, iż zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa.
14. Niezwłocznie po otwarciu ofert, Zamawiający zamieści na stronie internetowej prowadzonego postępowania informacje o:
- nazwach albo imionach i nazwiskach oraz siedzibach lub miejscach prowadzonej działalności gospodarczej bądź miejscach zamieszkania Wykonawców, których oferty zostały otwarte;
- cenach lub kosztach zawartych w ofertach.
IX. ODRZUCENIE OFERTY
1. Zamawiający odrzuca ofertę, j eżel i:
a. jest niezgodna z ustawą;
b. jej treść nie odpowiada treści SWKO;
c. jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji;
d. została złożona przez wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
e. zawiera błędy w obliczeniu ceny lub kosztu;
f. wykonawca w terminie wskazanym przez Zamawiającego nie złożył oferty zgodnie z wymogami określonymi w SWKO;
X. OPIS SPOSOBU OBLICZANIA CENY
1. Wykonawca określi cenę netto i brutto (zawierającą należny podatek VAT) w złotych polskich wg załączonego Formularza Ofertowego (załącznik nr 2 do SWKO).
2. Cena winna być określona przez Wykonawcę z uwzględnieniem wszystkich upustów cenowych (rabatów), jakie Wykonawca oferuje.
3. Rozliczenia pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą będą prowadzone w złotych polskich.
XI. OPIS KRYTERIÓW I SPOSOBU OCENY OFERT
1. Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami:
kryterium ranga
Cena -100%
Sposób obliczania kryterium Cena
o Cena - obliczana jest wg wzoru:
C=(C min / C n) x 100 x ranga
C min - cena minimalna, C n - cena oferty badanej Zamawiający przyjmie do oceny podane przez wykonawców ceny brutto.
Ocena końcowa jest sumą punktów uzyskanych za wszystkie kryteria. Zamawiający udzieli zamówienia wykonawcy, którego oferta została uznana za najkorzystniejszą w oparciu o wyżej wymienione kryteria Najkorzystniejsza oferta to oferta z najwyższą ilością punktów.

XII. INFORMACJA O FORMALNOŚCIACH, JAKIE POWINNY BYĆ DOPEŁNIONE PO WYBORZE OFERTY.
1. Zamawiający informuje niezwłocznie wszystkich wykonawców o:
1) wyborze najkorzystniejszej oferty, podając nazwę albo imię i nazwisko, siedzibę albo miejsce zamieszkania i adres, jeżeli jest miejscem wykonywania działalności wykonawcy, którego ofertę wybrano, oraz nazwy albo imiona i nazwiska, siedziby albo miejsca zamieszkania i adresy, jeżeli są miejscami wykonywania działalności wykonawców, którzy złożyli oferty, a także punktację przyznaną ofertom w każdym kryterium oceny ofert i łączną punktację,
2) wykonawcach, którzy zostali wykluczeni,
3) wykonawcach, których oferty zostały odrzucone, powodach odrzucenia oferty,
4) unieważnieniu postępowania - podając uzasadnienie faktyczne i prawne.
2. Zamawiający zawiera umowę w sprawie zamówienia publicznego niezwłocznie po dokonaniu wyboru oferty.
3. Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania w sytuacji, gdy:
1) nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu,
2) cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę , którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na realizację zamówienia, chyba że Zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny najkorzystniejszej oferty,
3) zostały złożone oferty dodatkowe o takiej samej cenie,
4) postępowanie jest obarczone niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy,
5) wystąpiła istotna zmiana okoliczności powodująca, że prowadzenie postępowania lub wykonanie zamówienia nie leży w interesie publicznym, czego nie można było wcześniej przewidzieć.
4. W przypadku złożenia dwóch lub więcej ofert o tej samej cenie Zamawiający, wezwie jeden oferentów, którzy złożyli takie oferty do złożenia ofert dodatkowych.
XIII. WYMAGANIA DOTYCZĄCE ZABEZPIECZENIA NALEŻYTEGO WYKONANIA UMOWY
Zamawiający nie wymaga wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy.
XIV. WZÓR UMOWY
1. Wykonawca, który przedstawił najkorzystniejszą ofertę, będzie zobowiązany do podpisania umowy zgodnej z opracowanym wzorem umowy - załącznik Nr. 4 do SWKO.
2. Wzór umowy, po upływie terminu do składania ofert, nie podlegają negocjacjom i złożenie oferty jest równoznaczne z pełną akceptacją umowy.

Kontakt:
Osobami uprawnionymi do kontaktu z Wykonawcami są:
? w zakresie formalnym:
Aneta Ratajczyk - tel.: ( 43) 824 41 82, e-mail: zamowienia.publiczne@szpital-zdwola.info
Dział Zamówień Publicznych
? w zakresie merytorycznym:
Sylwia Ciepłucha - tel.: (43) 824 41 45, e-mail: scieplucha@szpital-zdwola.info
Dział Administracyjno - Technicznej

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii