Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Czyszczenie, nadzór i kontrola nad kominami i przewodami wentylacyjnymi |
Data zamieszczenia: | 2024-02-16 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Gmina Środa Śląska Pl. Wolności 5 55-300 Środa Śląska powiat: średzki (śląski) tel. (71 )39 60 724, fax. (71 )39 60 720 , tel. 71 39-60-724, tel. 71 39-6-740 karolina.janusz@srodaslaska.pl |
Województwo: | dolnośląskie |
Miasto: | Środa Śląska |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | tel. (71 )39 60 724, |
Termin składania ofert: | 2024-02-26 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
ZAPROSZENIE DO ZŁOŻENIA OFERTY Działając w imieniu Gminy Środa Śląska, Pl. Wolności 5, 55-300 Środa Śląska zapraszamy do złożenia oferty na: ,,Czyszczenie, nadzór i kontrola nad kominami i przewodami wentylacyjnymi w okresie od dnia podpisania umowy do 31.12.2024 r. w prowadzonych przez Gminę Środa Śląska szkołach, przedszkolach i żłobkach". o wartości nieprzekraczającej kwoty 130.000,00 złotych, określonej w art. 2 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 11 września 2019r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2023r. poz. 1605 ze zm. ) II.I Przedmiot zamówienia: Czyszczenie, nadzór i kontrola nad kominami i przewodami wentylacyjnymi w okresie od dnia podpisania umowy do 31.12.2022 r. w prowadzonych przez Gminę Środa Śląska szkołach, przedszkolach i żłobkach Wykaz placówek oraz częstotliwość czyszczenia - kominów i przewodów wentylacyjnych a) Przedszkole Publiczne w Ciechowie: - komin (przewód spalinowy) - 2 czyszczenia rocznie, - przewody wentylacje 4 szt. - 1 czyszczenie rocznie. b) Przedszkole Publiczne nr 1 w Środzie Śląskiej: - kotłownia - komin 14 mb. - 2 czyszczenia rocznie, - przewody wentylacyjne 14 mb. - 1 czyszczenie rocznie, - kuchnia - komin - 2 czyszczenia rocznie. c) Przedszkole Publiczne nr 3 w Środzie Śląskiej: - kotłownia - komin 6 mb. - 2 czyszczenia rocznie, - wentylacje 4 m b. - 4 szt. - 1 czyszczenie rocznie. d) Szkoła Podstawowa nr 3 im. Władysława Broniewskiego w Środzie Śląskiej: hala sportowa: - hala sportowa 4 mb. (3 przewody), - 2 czyszczenia rocznie, hala sportowa 4 mb. (przewód spalinowy) - 1 czyszczenie rocznie, - wentylacja 55 szt. - 1 czyszczenie rocznie, szkoła przy Ul. Górnej 1 - komin 17 mb. - 2 czyszczenia rocznie, - przewody wentylacyjne 2 szt. - 1 czyszczenie rocznie, - wentylacje 39 szt. - 1 czyszczenie rocznie, budynek ,,B" - komin 13 mb. - 2 czyszczenia rocznie, - wentylacje 9 szt. - 1 czyszczenie rocznie, świetlica szkolna - kotłownia - komin 6 mb. - 2 czyszczenia rocznie, - przewody wentylacyjne (świetlica) 4 szt. - 1 czyszczenie rocznie. budynek przy Ul. Kościuszki 62 (budynek b. gimnazjum w Środzie Śląskiej}: - komin - 2 czyszczenia rocznie, - wentylacja 32 szt. - 1 czyszczenie rocznie. e) Szkoła Podstawowa im. Noblistów Polskich w Ciechowie: - komin 15 mb. - 2 czyszczenia rocznie, - wentylacje 90 szt. - 1 czyszczenie rocznie. - wentylacje 67 szt. - 1 czyszczenie rocznie. f) Szkoła Podstawowa w Szczepanowie: - kotłownia - komin 15 mb. - 2 czyszczenia rocznie, - wentylacja 243 szt. - 1 czyszczenie rocznie. g) Szkoła Podstawowa im. Sybiraków w Rakoszycach: - kotłownia - komin - 2 czyszczenia rocznie, -wentylacje 132 szt. - 1 czyszczenie rocznie, h) Żłobek Publiczny w Szczepanowie - kotłownia - komin ok.8 mb. - 2 czyszczenia rocznie. i) Żłobek Publiczny w Środzie Śląskiej - kotłownia - komin ok.7 mb. - 2 czyszczenia rocznie. Poza czyszczeniem kominów i przewodów wentylacyjnych usługa obejmuje również nadzór i kontrolę nad nimi. CPV: 90915000-4 Dokument nr: WZP 271.9-19/24 Składanie ofert: VII. Miejsce i termin złożenia oferty: 1) osobiście w siedzibie: Urząd Miejski Wydział Zamówień Publicznych pok. B-13; 55-300 Środa Śląska; PI. Wolności 5 lub przesłać na adres: Gmina Środa Śląska, 55-300 Środa Śląska; PI. Wolności, pok. B-13 (z oznaczeniem koperty WZP 271.9-19/24) lub faksem na numer (071) 39-60-720 lub na e-mail karolina.janusz@srodaslaska.pl w nieprzekraczalnym terminie: do dnia 26.02.2024r.do godź. 12:00. Miejsce i termin realizacji: III. Termin realizacji zamówienia: data rozpoczęcia: data podpisania umowy przez Wykonawcę data zakończenia: 31.12.2024r. 3 Termin wykonania przedmiotu zamówienia. Wymagania: UWAGA: FAKTURĘ NALEŻY WYSTAWIAĆ: Nabywca: Gmina Środa Śląska Pl. Wolności 5 55-300 Środa Śląska NIP: 913 15 00 156 Odbiorca: Nazwa jednostki organizacyjnej Gminy i jej adres wskazany w załączniku. II.II. Nie dopuszcza się składania ofert wariantowych. II.III. Nie dopuszcza się składania ofert częściowych II.IV. Nie dopuszcza się udziału podwykonawców. Ze względu na szczególną specyfikę usługi. V. Oferta musi być napisana w języku polskim i podpisana przez osobę upoważnioną do reprezentowania firmy na zewnątrz. VI. Oferta powinna zawierać : 1. Cenę ofertową brutto za realizację usługi zgodnie z punktem II zaproszenia do złożenia oferty (wg załącznika nr 1 do zaproszenia). 4. Nr rachunku bankowego, na który zostanie przelane ewentualne wynagrodzenie Wykonawcy. VIII. Zamawiający poprawi w treści oferty oczywiste omyłki rachunkowe i pisarskie. IX. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta odpowiada wszystkim wymaganiom przedstawionym w zaproszeniu do złożenia oferty i przedstawi najkorzystniejszą ofertę w oparciu o kryteria wyboru określone w zaproszeniu do złożenia oferty, z zastrzeżeniem pkt. XII. X. Zamawiający powiadomi Wykonawców o wyniku postępowania faksem lub pocztą elektroniczną i zamieści na stronie internetowej. XI. W uzasadnionych przypadkach Zamawiający dopuszcza unieważnienie postępowania bez podania przyczyny. XII. Termin związania ofertą 1. Wykonawcy zostają związani ofertą przez okres 30 dni. 2. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert. XII. Zamawiający nie wymaga wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania umowy. XIV. Wymagania dotyczące wadium Zamawiający nie przewiduje wniesienia wadium. XV Przewiduje się istotne zmiany postanowień umowy. W przypadku zmiany stawki podatku VAT. XVI. Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków. 1.0 realizację przedmiotu zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1b ustawy PZP dotyczące m.in.: a)kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów-Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu; b)sytuacji ekonomicznej lub finansowej-Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu; c) zdolności technicznej lub zawodowej-Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. XVII. Sposób przygotowania oferty: Należy wypełnić załączony formularz oferty (załącznik nr 1 do zapytania ofertowego) Do oferty Wykonawca zobowiązany jest dołączyć: - załącznik nr 3 - oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, - załącznik nr 4- oświadczenie Wykonawcy, że nie jest płatnikiem VAT (jeżeli dotyczy), - aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. Uwagi: IV. Kryteria wyboru: Cena wykonania przedmiotu zamówienia- waga kryterium 100% Najniższa cena brutto spośród badanych ofert C =------------------------------------------------------------------x 100x100% Cena brutto badanej oferty gdzie: C - ilość punktów otrzymanych w ofercie w ramach kryterium ,,Cena" stosowna punktacja: 0-100 pkt., gdzie 1% = 1 pkt. XVIII. RODO Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej ,,RODO", informuję, że: ? administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Burmistrz Środy Śląskiej ? inspektorem ochrony danych osobowych w Gminie Środa Śląska jest Pani Sylwia Góra, kontakt: iod. um@srodaslaska.pl ? Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, np. ,,Czyszczenie, nadzór i kontrola nad kominami i przewodami wentylacyjnymi w okresie od dnia podpisania umowy do 31.12.2024 r. w prowadzonych przez Gminę Środa Śląska szkołach, przedszkolach i żłobkach" WZP 271.9-19/24 prowadzonym w trybie zapytania ofertowego. ? odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. -Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 i 2018), dalej ,,ustawa Pzp"; ? Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy; ? obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; ? w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO; ? posiada Pani/Pan: - na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących; - na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych; - na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ; - prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO; ? nie przysługuje Pani/Panu: 1. w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; 2. prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; 3.na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO Kontakt: Osobami do kontaktu z Wykonawcami są: -sprawy proceduralne:Karolina Janusz-Wydział Zamówień Publicznych, tel. 71 39-60-724, email:karolina.janusz@srodaslaska.pl - sprawy dotyczące przedmiotu zamówienia: Krzysztof Peryga- Dyrektor Zespołu Obsługi Placówek Oświatowych, tel. 71 39-6-740, |