Wykonanie Programu Funkcjonalno - Użytkowego

Wynik: Zobacz treść wyniku
Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Wykonanie Programu Funkcjonalno - Użytkowego

Data zamieszczenia: 2024-02-16
Dane kontaktowe Zamawiającego: Gmina Goniądz
Plac 11 Listopada 38
19-110 Goniądz
powiat: moniecki
tel. 85 738 00 43, fax: 85 738 03 07
kancelaria.um@goniadz.pl
Województwo: podlaskie
Miasto: Goniądz
Wadium: ---
Nr telefonu: tel. 85 738 00 43, f
Termin składania ofert: 2024-02-23 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
ZAPYTANIE OFERTOWE
NA USŁUGĘ :
,,Wykonanie Programu Funkcjonalno - Użytkowego na potrzeby realizacji zadania
pn.: Poprawa racjonalności gospodarki wodno-kanalizacyjnej na terenie gminy
Goniądz - sercu Biebrzańskiego Parku Narodowego"
OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
1) Przedmiotem zamówienia jest usługa wykonania kompletnego Programu
funkcjonalno - użytkowego na potrzeby realizacji zadania pn.: Poprawa
racjonalności gospodarki wodno-kanalizacyjnej na terenie gminy Goniądz - sercu
Biebrzańskiego Parku Narodowego".
2) Przedmiotowe zadanie inwestycyjne, dla którego ma zostać opracowane PFU
przewidziane jest do realizacji w trybie ,,zaprojektuj i wybuduj", o którym mowa
w art. 103 ustawy Pzp.
3) Celem umowy opartej na opracowanym PFU będzie zaprojektowanie i wykonanie
rozbudowy oczyszczalni ścieków w Goniądzu o część biologiczną oczyszczalni
wraz z zakupem wozu asenizacyjnego do obsługi punktu zlewnego. Wstępny
zakres planowanych prac opisano w Koncepcji - stanowiącej załącznik nr 1
do Zapytania ofertowego (zakres opisany jako etap II rozbudowy - część
biologiczna).Dotyczy inwestycji: Poprawa racjonalności gospodarki wodno-kanalizacyjnej na terenie gminy
Goniądz - sercu Biebrzańskiego Parku Narodowego
4) Opracowanie powinno zostać wykonane zgodnie z zapisami i wymogami
zawartymi w Rozporządzeniu Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 20 grudnia
2021 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej,
specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu
funkcjonalno-użytkowego (Dz. U. 2021 r. poz. 2454).
5) W trakcie realizacji zamówienia, Wykonawca zobowiązany będzie do roboczych
konsultacji i uzgodnień z Zamawiającym. Program powinien w całości
odzwierciedlać potrzeby Zamawiającego przekazywane w trakcie opracowania
przedmiotu zamówienia oraz uwzględniać zapisy zawarte w Koncepcji -
stanowiącej załącznik nr 1 do Zapytania ofertowego.
6) Zamawiający udostępni Wykonawcy będące w jego posiadaniu dokumenty oraz
inne informacje niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia.
7) Wykonawca zobowiązuje się do przygotowania na podstawie PFU zbiorczego
zestawienia kosztów planowanej inwestycji zgodnie z Rozporządzeniem Ministra
Rozwoju i Technologii z dnia 20 grudnia 2021 r. w sprawie określenia metod
i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych
kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych
określonych w programie funkcjonalno-użytkowym (Dz. U. z 2021 r. poz. 2458) ,
a w razie potrzeby zobowiązuje się również do aktualizacji szacunkowego
zestawienia kosztów w okresie do 3 lat od dnia odbioru przez Zamawiającego
przedmiotu zamówienia.
8) Zamawiający wymaga, by opracowany PFU był kompletny w zakresie wytycznych
do dalszego projektowania, na podstawie którego Zamawiający będzie mógł
przeprowadzić postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w celu
wyłonienia Wykonawcy prac projektowych i budowlanych w systemie zaprojektuj-
wybuduj.
9) Wykonawca przygotuje Kartę informacyjną przedsięwzięcia (KIP), zgodnie
z przepisami ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji
o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz
o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. z 2023 r., poz. 1094 ze zm.).
10) Wykonawca zobowiązany jest do ścisłej współpracy i utrzymywania bieżącego
kontaktu z wyznaczonymi do kontaktu pracownikami Zamawiającego
upoważnionymi do udzielania Wykonawcy wskazówek i informacji związanych
z zakresem rzeczowym przygotowanego Programu Funkcjonalno -- Użytkowego,
a także będzie pozostawał w dyspozycji Zamawiającego na etapie wykonania
projektu budowlanego i robót budowlanych opartych o założenia przyjęte
w sporządzonym przez Wykonawcę PFU, w okresie po sporządzeniu
i oddaniu PFU Zamawiającemu (wsparcie techniczne Zamawiającego na etapie
realizacji inwestycji w zakresie jej zgodności z PFU), a także na wniosek
Zamawiającego - Wykonawca będzie zobowiązany do wyjaśniania w sposób
szczegółowy i wyczerpujący wątpliwości dotyczących rozwiązań zawartych w PFU
oraz opiniowania możliwości zastosowania zamiennych materiałów/technologii
robót w stosunku do koncepcji materiałów/technologii robót przyjętych
w opracowanym PFU.Dotyczy inwestycji: Poprawa racjonalności gospodarki wodno-kanalizacyjnej na terenie gminy
Goniądz - sercu Biebrzańskiego Parku Narodowego
11) Wykonawca zobowiązany będzie do niezwłocznego udzielania Zamawiającemu
wyjaśnień odnośnie PFU objętego przedmiotem niniejszego zapytania - na etapie
przygotowania postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na wybór
Wykonawcy oraz w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego,
tzn. udzielania odpowiedzi na pytania wykonawców -- dotyczących PFU
wykonanego przez Wykonawcę - nie później niż w terminie 3 dni roboczych od dnia
ich przekazania Wykonawcy przez Zamawiającego.
12) Wykonawca odpowiada za poprawność opisu rozwiązań zawartych w PFU, pod
względem jego zgodności z wymaganiami ustawy Prawo zamówień publicznych,
w szczególności za taki opis, który nie będzie podstawą do formułowania
zastrzeżeń o ograniczaniu konkurencji ze strony Wykonawców uczestniczących
w planowanym postępowaniu o udzielenie zamówienia na roboty budowlane
w systemie ,,zaprojektuj-wybuduj", jak również instytucji kontrolujących w tym
instytucji kontrolujących i zarządzających procesem wydatkowania środków
zewnętrznych przyznanych dla dofinansowania realizacji robót, objętych
ww. zadaniem inwestycyjnym (Program Inwestycji Strategicznych - Polski Ład -
edycja 8). W szczególności PFU ma dopuszczać w opisie metod, materiałów,
urządzeń, systemów, technologii itp. możliwość zastosowania tzw. rozwiązań
równoważnych, czyli nie może ograniczać wyboru do tylko jednego producenta
czy firmy. W przypadku otrzymania przez Zamawiającego na jakimkolwiek etapie
postępowań, realizacji inwestycji, prowadzonych z zastosowaniem
przedmiotowego PFU, do Wykonawcy będzie należało odpowiednie wyjaśnienie
potwierdzające możliwość stosowania rozwiązań równoważnych lub takie
zmodyfikowanie opisu PFU, aby taka możliwość wystąpiła.
13) Program Funkcjonalno -- Użytkowy oraz Zbiorcze Zestawienie Kosztów, a także
KIP powinny zostać przekazane Zamawiającemu w formie elektronicznej
w formacie PDF oraz edytowalnej DOC/EXCEL oraz w wersji papierowej
oprawionej do formatu A4 w 3 egz.
14) Należy mieć na uwadze, że planowana modernizacja odbywać się będzie
na obiekcie czynnym, w związku z czym wszystkie roboty powinny być tak
zaplanowane, aby zachowana była ciągłość pracy obiektu oczyszczalni ścieków.
15) Przed złożeniem oferty zaleca się dokonanie wizji lokalnej przez Wykonawcę,
aczkolwiek nie jest to wymóg obligatoryjny do złożenia oferty na wykonanie usługi.

CPV: 71322000-1

Dokument nr: OZP.271.4.2024

Składanie ofert:
Wypełniony i podpisany przez osobę upoważnioną formularz ofertowy wraz
z pozostałymi wymaganymi załącznikami może zostać złożony w formie
elektronicznej (skan wypełnionych dokumentów) lub w postaci elektronicznej
opatrzonej podpisem zaufanym, kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub
podpisem osobistym na adres skrzynki ePUAP:/200814/Skrytka ESP lub
na adres mailowy: kancelaria.um@goniadz.pl
2) Oferty wraz z wymaganymi załącznikami należy złożyć do dnia 23.02.2024 r.
do godz. 12:00.

Miejsce i termin realizacji:
TERMIN REALIZACJI ZAMÓWIENIA
Zamówienie należy zrealizować w ciągu 2 miesięcy od dnia podpisania umowy.Dotyczy inwestycji: Poprawa racjonalności gospodarki wodno-kanalizacyjnej na terenie gminy
Goniądz - sercu Biebrzańskiego Parku Narodowego

Wymagania:
Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone bez zastosowania ustawy z dnia
11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2023 r. poz. 1720), zwanej dalej ustawą Pzp -
na podstawie zapisów art. 2 ust. 1 pkt 1) ww. ustawy (wartość poniżej progu ustawowego Pzp), zgodnie
z Regulaminem udzielania przez Gminę Goniądz / Urząd Miejski w Goniądzu zamówień finansowanych
ze środków publicznych o wartości nie przekraczającej 130 000 zł netto (Zał. nr 1 do Zarządzenia nr 70/2021
Burmistrza Goniądza z 24.06.2021 r.).
Wykonawcy, porozumiewając się z Zamawiającym w sprawie przedmiotowego
postępowania, proszeni są o powoływanie się na ten numer.
Przedmiotowe postępowanie prowadzone jest przy użyciu środków komunikacji
elektronicznej:
- za pomocą wiadomości mailowych na adres: kancelaria.um@goniadz.pl
- za pośrednictwem skrzynki ePUAP: Adres skrzynki ePUAP:/200814/Skrytka ESP
WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
O Udzielenie zamówienia mogą się ubiegać wykonawcy, którzy wykażą spełnienie
warunku zdolności zawodowych niezbędnych do wykonywania przedmiotowego
zamówienia tj. wykażą,
- że dysponują następującymi osobami:
minimum 1 osoba, posiadająca uprawnienia budowlane do projektowania
w specjalności inżynieryjnej instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wod.-kan.
bez ograniczeń, który przynależy do Izby Inżynierów Budownictwa w rozumieniu
przepisów Rozporządzenia Ministra Inwestycji i Rozwoju z dnia 29 kwietnia 2019 r.
w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji
technicznych w budownictwie (Dz. U. z 2019 r. poz. 831).
- doświadczenie zawodowe: w opracowaniu w okresie ostatnich 5 lat poprzedzających
termin składania ofert w niniejszym postępowaniu 2 (słownie: dwóch) dokumentacji
projektowych lub programów funkcjonalno-użytkowych na stanowisku technologa/
projektanta technologa dla budowy/ rozbudowy/ przebudowy/ modernizacji oczyszczalni
ścieków, w tym minimum jednej o wydajności nie mniejszej niż Qdsr = 150 m3/d.
Wykaz dokumentów, jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia
warunków udziału w postępowaniu:
- wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego,
wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia
i wykształcenia, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych
przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami -
według wzoru załącznika nr 4 do Zapytania ofertowego - składanego wraz z ofertą;
- wykaz usług, rozumiany jako wykaz wykonanych usług, potwierdzające opisane wyżej
wymagane doświadczenie zawodowe - według wzoru załącznika nr 3 do Zapytania
ofertowego - składanego wraz z ofertą;
Zamawiający dokona oceny spełniania wymagań stawianych wykonawcom na podstawie
przedłożonych dokumentów i oświadczeń o których mowa powyżej, na zasadzie
,,spełnia" albo ,,nie spełnia" wymaganych warunków.
KRYTERIA OCENY OFERT I OPIS SPOSOBU PRZYZNAWANIA PUNKTACJI
1) W ramach prowadzonego postępowania, w celu wyboru oferty najkorzystniejszej
Zamawiający kierować się będzie jedynym kryterium: CENA 100%.
2) Kryterium ,,CENA" będzie rozpatrywane na podstawie ceny brutto za wykonanie
przedmiotu zamówienia, podanej przez Wykonawcę w Formularzu ofertowym.Dotyczy inwestycji: Poprawa racjonalności gospodarki wodno-kanalizacyjnej na terenie gminy
Goniądz - sercu Biebrzańskiego Parku Narodowego
3) W ramach kryterium ,,CENA" przyjmuje się następujący wzór do obliczenia
ilości punktów:
liczba punktów = (Cena najniższa / Cena oferowana) x 100
4) Ocena będzie dokonywana z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
5) Wybrana zostanie oferta, która w najwyższym stopniu spełni w/w kryterium, czyli
uzyska najwyższą punktację w ramach kryterium CENA. Maksymalna punktacja
możliwa do uzyskania wynosi 100 pkt.
6) Jeżeli Zamawiający nie będzie mógł wybrać najkorzystniejszej oferty ze względu
na to, że zostały złożone oferty o takiej samej cenie, Zamawiający może wezwać
Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez
Zamawiającego ofert dodatkowych w zakresie oferowanej ceny. Wykonawcy
składający oferty dodatkowe, nie mogą zaoferować cen wyższych niż zaoferowane
w złożonych ofertach.
7) Wykonawca jest uprawniony do wyboru kolejnej najkorzystniejszej oferty
w przypadku
gdyby
Wykonawca,
którego
oferta
została
uznana
za najkorzystniejszą odmówi podpisania umowy.
V.
PRZESŁANKI ODRZUCENIA OFERTY
1) Oferta podlega odrzuceniu w przypadku gdy:
- jej treść nie odpowiada treści zapytania ofertowego,
- została złożona przed podmiot niespełniający warunków udziału w niniejszym zapytaniu
ofertowym, lub została złożona po terminie składania ofert określonym
w zapytaniu ofertowym,
- Wykonawca nie złoży wymaganych wyjaśnień dotyczących treści złożonej oferty, bądź
nie uzupełni wymaganych dokumentów w wyznaczonym terminie,
- w stosunku do
ogłoszono upadłość.
Wykonawcy
2) Odrzucenie oferty może
o udzielenie zamówienia.
otwarto
nastąpić
3) Oferta odrzucona nie będzie oceniana.
postępowanie
na
każdym
likwidacyjne
etapie
lub
postępowaniaDotyczy inwestycji: Poprawa racjonalności gospodarki wodno-kanalizacyjnej na terenie gminy
Goniądz - sercu Biebrzańskiego Parku Narodowego
VI.
OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERTY
1) Oferent powinien stworzyć ofertę na wzorze formularza załączonym
do niniejszego zapytania - załącznik nr 2 do Zapytania ofertowego.
2) Oferta powinna:
? zawierać dane wykonawcy: adres lub siedzibę, numer telefonu, adres e-mail,
numer NIP,
? podpisana czytelnie przez Wykonawcę;
? zawierać załącznik nr 3 do Zapytania ofertowego - wzór wykazu usług
? zawierać załącznik nr 4 do Zapytania ofertowego - wzór wykazu osób
3) Złożenie oferty jest jednoznaczne z tym, że Wykonawca jest związany ofertą
do końca terminu jej ważności (okres związania ofertą). Oferty muszą być ważne
przez okres 30 dni od dnia ich otwarcia w ustalonym przez Zamawiającego
terminie otwarcia ofert, łącznie z tym dniem.
4) Wykonawca jest zobowiązany do podpisania umowy w wypadku wyboru jego
oferty w wyniku postępowania wyboru ofert.
5) Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów za przygotowanie i przesłanie oferty.
6) Wykonawca składając ofertę w odpowiedzi na niniejsze zapytanie ofertowe
jednocześnie poświadcza, że rozumie i akceptuje treść zapytania ofertowego oraz
ewentualnych jego zmian lub wyjaśnień jego treści na etapie postępowania,
akceptuje treść wzoru umowy i zobowiązuje się zawrzeć umowę na warunkach
w nim wskazanych oraz nie wnosi żadnych zastrzeżeń do treści zapytania
ofertowego lub wzoru umowy.
Oferty złożone po upływie wyznaczonego terminu nie będą
rozpatrywane. Wykonawca może przed upływem terminu składania ofert zmienić
lub wycofać swoją ofertę.
3) Oferta powinna być zatytułowana ,,Dot. zapytania OZP.271.4.2024." - wpisane
w tytule maila / wiadomości.Dotyczy inwestycji: Poprawa racjonalności gospodarki wodno-kanalizacyjnej na terenie gminy
Goniądz - sercu Biebrzańskiego Parku Narodowego
VIII.
POZOSTAŁE POSTANOWIENIA DOTYCZĄCE ZAPYTANIA
1) Zamawiający nie przewiduje składania ofert częściowych ani wariantowych.
2) Wykonawca może zwrócić się na piśmie do Zamawiającego o wyjaśnienie
dotyczące
zamówienia,
a
Zamawiający
udzieli
niezwłocznie
wyjaśnień Wykonawcy.
3) Zamawiający
dopuszcza
składanie
poczty elektronicznej lub skrytki ePUAP.
zapytań
za
pośrednictwem
4) Zapytanie ofertowe może zostać zmienione przed terminem składania oferty
przewidzianym w zapytaniu ofertowym.
5) Wszelkie zmiany treść zapytania ofertowego oraz wyjaśnienia Wykonawców stają
się integralną częścią zapytania ofertowego.
6) W toku oceny ofert Zamawiający może wzywać Wykonawców do składania
wyjaśnień treści oferty i złożonych dokumentów, wzywać Wykonawców
do uzupełniania brakujących dokumentów lub dokumentów posiadających braki,
poprawiać w ofertach oczywiste omyłki pisarskie i rachunkowe oraz inne omyłki,
polegające na niezgodności oferty z ogłoszeniem o zamówieniu, niepowodujące
istotnych zmian w treści oferty.
7) Zamawiający dokona wyboru najkorzystniejszej oferty wyłącznie w oparciu
o zasady i kryteria określone w niniejszym zapytaniu ofertowym.
8) Wyniki i wybór najkorzystniejszej oferty zostaną ogłoszone drogą mailową
w formie elektronicznej oraz umieszczona na stronie Zamawiającego:
http://bip.um.goniadz.wrotapodlasia.pl/przetargi/
/ ROK 2024 / ZAMÓWIENIA NIE
OBJĘTE USTAWĄ PZP
9) Z Wykonawcą, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zostanie
zawarta umowa na wykonanie usługi będącej przedmiotem zamówienia. Wzór
umowy przedstawiono w załączniku nr 5 do Zapytania ofertowego.
10) Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany treści niniejszego zapytania
do upływu terminu składania ofert. Jeżeli zmiany będą mogły mieć wpływ na treść
składanych w postępowaniu ofert, Zamawiający przedłuży termin składania ofert.
Dokonane zmiany przekazuje się niezwłocznie wszystkim Wykonawcom,
do których zostało wystosowane zapytanie ofertowe i jest ono dla nich wiążące.
11) Zamawiający zastrzega sobie prawo do pozostawienia postępowania bez
wyboru oferty.
Dotyczy inwestycji: Poprawa racjonalności gospodarki wodno-kanalizacyjnej na terenie gminy
Goniądz - sercu Biebrzańskiego Parku Narodowego

Uwagi:
INFORMACJA O OCHRONIE DANYCH OSOBOWYCH
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia
27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych
i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o
ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej ,,RODO", informuję, że:
1. Administratorem Danych Osobowych zbieranych i przetwarzanych w ramach wykonywania zadań
publicznych jest Urząd Miejski w Goniądzu, ul. Plac 11 Listopada 38, tel. 85 738 00 43, email:
kancelaria.um@goniadz.pl;
2. w celu uzyskania informacji dotyczących przetwarzanych przez Urząd Miejski w Goniądzu danych osobowych
może się Pan/Pani skontaktować z naszym Inspektorem Ochrony Danych Osobowych
za pośrednictwem korespondencji e-mail kierowanej na adres: iod.um@goniadz.pl , tel. 85 738 00 43 lub
poprzez operatora pocztowego na adres: Inspektor Ochrony Danych Osobowych, Urząd Miejski
w Goniądzu, Plac 11 Listopada 38, 19-110 Goniądz;
3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym
z przedmiotowym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego w trybie zapytania ofertowego pn.
,,Wykonanie Programu Funkcjonalno - Użytkowego na potrzeby realizacji zadania pn.: Poprawa racjonalności
gospodarki wodno-kanalizacyjnej na terenie gminy Goniądz - sercu Biebrzańskiego Parku Narodowego";
4. odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie
dokumentacja postępowania w oparciu o art. 74 ustawy Pzp.;
5. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez właściwy okres czasu, wynikający
z odrębnych przepisów, w tym z instrukcji kancelaryjnej (5 lat, a w przypadku podpisania umowy - 10 lat);
6. obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest
wymogiem ustawowym określonym w przepisanych ustawy Pzp, związanym z udziałem
w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego;
7. w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany,
stosownie do art. 22 RODO;
8. posiada Pani/Pan:
- na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych dotyczących Pani/Pana
(w przypadku, gdy skorzystanie z tego prawa wymagałoby po stronie administratora niewspółmiernie dużego
wysiłku może zostać Pani/Pan zobowiązana do wskazania dodatkowych informacji mających
na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia
publicznego lub konkursu albo sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania
o udzielenie zamówienia);
- na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa
do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani
zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą PZP oraz nie może naruszać integralności
protokołu oraz jego załączników);
- na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych
z zastrzeżeniem okresu trwania postępowania o udzielenie zamówienia oraz przypadków,
o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania
w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub
w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii
Europejskiej lub państwa członkowskiego); d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych
Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy
RODO;
9. nie przysługuje Pani/Panu:
- w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
- prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
- na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną
przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
10. przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego na niezgodne
z RODO przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych przez administratora. Organem właściwym
dla przedmiotowej skargi jest Urząd Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.

Kontakt:
Osoba upoważniona do kontaktu z zainteresowanymi Wykonawcami: inspektor
ds. oświaty, inwestycji, zamówień publicznych, tel. (85) 738 00 43 wew. 24, e-mail:
magdalena.laskowska@goniadz.pl

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii