Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Remont wiatrołapu |
Data zamieszczenia: | 2024-02-27 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Piotrkowska Spółdzielnia Mieszkaniowa ul. Belzacka 66 97-300 Piotrków Trybunalski powiat: Piotrków Trybunalski Tel. 44 649 78 52 oferty@psmpt.com.pl |
Województwo: | łódzkie |
Miasto: | Piotrków Trybunalski |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | Tel. 44 649 78 52 |
Termin składania ofert: | 2024-03-15 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Zaproszenie do składania ofert w trybie zapytania o cenę w postępowaniu o udzielenie zamówienia o wartości nie przekraczającej kwoty 130.000,00 złotych na zadanie pn.: ,,Remont wiatrołapu w budynku przy ulicy Łódzkiej 46A bl. 9, 97-300 Piotrków Tryb." Piotrkowska Spółdzielnia Mieszkaniowa zaprasza do składania ofert na remont wiatrołapu w budynku przy ulicy Łódzkiej 46A bl. 9, 97-300 Piotrków Tryb. 2. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA Przedmiotem zamówienia jest remont wiatrołapu w budynku przy ulicy Łódzkiej 46A bl. 9. W ramach remontu wiatrołapu w klatce I przewiduje się remont fundamentów, pokrycia dachu wraz z wykonaniem nowej konstrukcji drewnianej, wymianę obróbek blacharskich i orynnowanie wraz z rurami spustowymi. Prace należy realizować zgodnie z obowiązującymi normami, przepisami, w tym przepisami BHP i ppoż. - minimlany okres gwarancji wynosi 36 miesięcy od dnia podpisania bezusterkowego protokołu odbioru. Składanie ofert: Ofertę należy sporządzić na formularzu ofertowym, stanowiącym załącznik nr 1 do Zaproszenia i złożyć osobiście w formie pisemnej w zamkniętej kopercie opatrzonej napisem ,,Oferta na remont wiatrołapu w budynku przy ulicy Łódzkiej 46A bl. 9, 97-300 Piotrków Tryb. ,,Nie otwierać przed dniem 15.03.2024r. godz. 1215": w sekretariacie PSM - adres podany w punkcie 1 lub w wersji elektronicznej na adres: oferty@psmpt.com.pl (skan formularza ofertowego + stosowne oświadczenia). TERMIN SKŁADANIA ofert - do dnia 15.03.2024. do godz. 1200. Miejsce i termin realizacji: 4. TERMIN REALIZACJI ZAMÓWIENIA Realizacja przedmiotu zamówienia - w terminie do 30 listopada 2024r. Termin związania z ofertą - 45 dni. Termin zawarcia umowy - 30 dni od powiadomienia o wyborze wykonawcy. Wymagania: 3. OPIS SPOSOBU OBLICZANIA CENY Ceną ofertową jest cena brutto za wykonanie prac objętych zamówieniem, zgodnie z zakresem określonym w punkcie 2 Zaproszenia do składania ofert. Cena ofertowa musi uwzględniać wszystkie koszty związane z należytym wykonaniem zamówienia. W celu właściwego oszacowania ceny oferty Zamawiający obliguję Wykonawcy do wizji lokalną w terenie. 5. KRYTERIA WYBORU OFERTY Cena - 100% Zamawiający wybierze najkorzystniejszą ofertę, wynikającą z oceny ofert, przeprowadzonej w oparciu o w/w kryterium, po spełnieniu przez wykonawców wymagań stawianych przez Zamawiającego. 6. O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA MOGĄ UBIEGAĆ SIĘ WYKONAWCY, KTÓRZY: posiadają stosowne uprawnienia, wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny i kadrowy niezbędny do wykonania zamówienia (oświadczenie wg załącznika nr 2 i 4). znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia (oświadczenie wg załącznika nr 2). na potwierdzenie dokonania wizji lokalnej złożyli stosowne oświadczenie wg załącznika nr 3. Oferta musi być podpisana przez wykonawcę lub osobę upoważnioną do reprezentowania wykonawcy. Jeżeli upoważnienie do podpisania oferty nie wynika wprost z dokumentów potwierdzających status prawny wykonawcy (wpis do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego) do oferty należy dołączyć upoważnienie do podpisania oferty w oryginale lub notarialnie poświadczonej kopii. W przypadku wyboru oferty przekazanej za pośrednictwem poczty elektronicznej Wykonawca jest zobowiązany, przed podpisaniem umowy do dostarczenia oryginalnej oferty. Oferta otrzymana po terminie składania ofert, nie będzie brana pod uwagę przez Zamawiającego. Do oferty muszą być załączone następujące dokumenty: Wypełniony i podpisany formularz oferty (zał. nr 1) Oświadczenie o spełnieniu wymagań stawianych przez Zamawiającego (zał. nr 2) Oświadczenie o dokonaniu wizji lokalnej (zał. nr 3) Oświadczenie kierownika budowy (zał. nr 4) 8. PRZESŁANKI ODRZUCENIA OFERTY 1. Oferta podlega odrzuceniu w przypadku, gdy: a) jej treść nie odpowiada treści niniejszego Zaproszenia b) została złożona po terminie składania ofert określonym w niniejszym Zaproszeniu. Kontakt: Osobą uprawnioną do porozumiewania się z wykonawcami ze strony Zamawiającego jest: - Tomasz Słomecki - inspektor nadzoru tel. 44/649-78-52 w. 32 od poniedziałku do piątku w godz. 800 - 1400. |