Prace konserwatorskie w XIX-wiecznym Kościele

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Prace konserwatorskie w XIX-wiecznym Kościele

Data zamieszczenia: 2024-02-28
Dane kontaktowe Zamawiającego: Urząd Miejski w Mirosławcu
ul. Wolności 37
78-650 Mirosławiec
powiat: wałecki
tel.: +48 (67) 259 50 42; fax: + 48 (67) 259 61 88, 602-339-297
czeslawlacki3@gmail.com
Województwo: zachodniopomorskie
Miasto: Mirosławiec
Wadium: ---
Nr telefonu: tel.: +48 (67) 259 5
Termin składania ofert: 2024-03-15 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
w postępowaniu o udzielenie zamówienia na roboty budowlane wykonywane w ramach zadania pn.:
"Prace konserwatorskie w XIX-wiecznym Kościele p.w. Najświętszego Serca Pana Jezusa w Próchnowie"
Zamówienie realizowane w ramach dofinansowania Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych.
Rządowy Program Odbudowy Zabytków
ROZDZIAŁ III. Opis przedmiotu zamówienia.
1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane wykonywane w ramach zadania pn. "Prace konserwatorskie w XIX-wiecznym Kościele p.w. Najświętszego Serca Pana Jezusa w Próchnowie".
Zakres rzeczowy zadania obejmuje także uzyskanie w imieniu i na rzecz Inwestora ostatecznej decyzji o pozwoleniu na użytkowanie oraz oddania Inwestorowi obiekt do użytkowania.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz zakres zamówienia został opisany za pomocą projektu, z wyłączeniem przedmiaru robót, stanowiących załączniki nr 1 i la do Zapytania ofertowego. Pozostałe warunki dotyczące realizacji zamówienia zostały określone w załączniku nr 4 do Zapytania ofertowego (projektowane postanowienia umowy).
4. Inwestor opisując przedmiot zamówienia przez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Nazwy własne są jedynie przykładowe,
nie wskazują na konkretny produkt lub konkretnego wykonawcę. Wykonawca, oferując przedmiot równoważny do opisanego za pomocą projektu jest zobowiązany zachować równoważność w zakresie parametrów użytkowych, funkcjonalnych, gabarytowych i jakościowych. Przez produkt równoważny Inwestor rozumie produkt o właściwościach jakościowych i funkcjonalnych takich samych, bądź lepszych w stosunku do wymaganych przez zamawiającego. Inwestor zwraca uwagę, aby wykonawca, w przypadku oferowania produktu równoważnego, w sposób wystarczający dowiódł za pomocą wszelkich dostępnych mu dowodów, że jego oferta jest równoważna. Wybór tych dowodów należy do wykonawcy. Inwestor informuje, że w odniesieniu do każdej części zamówienia, w której posługuje się parametrami technicznymi określonymi jednostkowo, dopuszcza złożenie oferty, w której wykonawca oferuje produkt z parametrami technicznymi różniącymi się od wskazanych w opisie przedmiotu zamówienia parametrami technicznymi o ? 5%. Inwestor opisując przedmiot zamówienia przez odniesienie do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 ustawy (np. Polskich Norm przenoszących normy europejskie), dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym.

CPV: 45000000-7, 92522200-8, 45261900-3

Otwarcie ofert: ROZDZIAŁ IX. Termin otwarcia ofert
Oferty otwarte zostaną w dniu 15 marca 2024 r. o godz. 12:00

Składanie ofert:
3. Ofertę składa się pod rygorem nieważności:
a) w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym w formatach danych określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 18 ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o
informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne - na adres e-mail: czeslawlacki3@gmail.com lub
b) pisemnie/osobiście na poniższy adres:
Parafia Rzymskokatolicka pw. św. Katarzyny w Marcinkowicach, Marcinkowice 69, 78-641 Lubiesz (w godz.ch 14:00 - 16:00);
W przypadku oferty składanej osobiście lub pocztą/kurierem - należy zamieścić ofertę w kopercie z adnotacją: ,,Oferta na "Prace konserwatorskie w XIX-wiecznym Kościele p.w. Najświętszego Serca Pana Jezusa w Próchnowie"".
ROZDZIAŁ VIII. Sposób oraz termin składania ofert.
1. Ofertę oraz:
- oświadczenie o braku wykluczenia, o którym w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. z 2022 r., poz. 835)
składa się, zgodnie ze sposobem opisanym w rozdziale VII Zapytania ofertowego w terminie do dnia: 15 marca 2024 r., do godz. 9:00.
(Inwestor zaleca wykorzystanie załącznika nr 2 do Zapytania ofertowego - formularz oferty, który stanowi jednocześnie oświadczenie o braku wykluczenia, o którym mowa w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego).

Miejsce i termin realizacji:
ROZDZIAŁ IV. Termin wykonania zamówienia.
Do 31 października 2024 r.

Wymagania:
ROZDZIAŁ II. Warunki udzjelenia zamówienia.
Niniejsze postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzone jest w formie Zapytania ofertowego. Inwestor przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością prowadzenia negocjacji. Inwestor nie przewiduje ograniczenia liczby wykonawców, których zaprosi do negocjacji.
1. Wartość przedmiotowego zamówienia jest niższa od progów unijnych, wobec czego zgodnie z art. 2 ust. 1 pkt 4) nie mają zastosowania przepisy ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych.
2. Postępowanie prowadzone jest zgodnie z zasadami przewidzianymi w Regulaminie Naboru Wniosków o dofinansowanie z Rządowego Programu Odbudowy Zabytków ustanowionego uchwałą Rady Ministrów nr 232/2022 z dnia 23 listopada 2022 r.
3. Postępowanie prowadzone jest wobec zakwalifikowania Gminy Mirosławiec przez Prezesa Rady Ministrów do otrzymania Promesy inwestycyjnej oraz wystawienia przez Bank Gospodarstwa Krajowego Wstępnej promesy Nr RPOZ/2022/3725/PolskiLad.
4. Inwestor podkreśla, że wynagrodzenie Wykonawcy za realizację przedmiotowego zamówienia będzie wynagrodzeniem ryczałtowym oraz, że zasady jego wypłaty będą zgodne z zapisami przewidzianymi w Regulaminie Programu Polski Ład.
ROZDZIAŁ VI. Termin związania ofertą.
Wykonawca związany jest ofertą w terminie 30 dni od dnia złożenia oferty.
ROZDZIAŁ VII. Opis sposobu przygotowania oferty.
1. Wykonawca przygotowując ofertę uwzględnia wymagania inwestora
określone w dokumentach zamówienia, a w szczególności w rozdziale III Zapytania ofertowego.
2. Przed przygotowaniem oferty celowe jest odbycie przez wykonawcę wizji
lokalnej przyszłego miejsca wykonywania przedmiotu zamówienia. Wizja lokalna umożliwi wykonawcom uzyskanie informacji przydatnych do przygotowania oferty, w tym zapoznanie się ze stanem technicznym i lokalizacją przyszłego miejsca wykonywania przedmiotu zamówienia. Odbycie wizji lokalnej nie jest konieczne
(Inwestor tego nie wymaga).
4. Ofertę przygotowuje się na formularzu oferty stanowiącym załącznik nr 2 do Zapytania ofertowego - formularz oferty.
5. Postępowanie prowadzone jest w języku polskim. Dokumenty lub oświadczenia sporządzone w języku obcym Wykonawca składa wraz z tłumaczeniem na język polski.
6. Decydujące znaczenie dla zachowania prawidłowego terminu złożenia oferty ma data i godzina wpływu oferty do siedziby zamawiającego, a nie data jej wysłania przesyłką pocztową.
7. Każdy z wykonawców może złożyć tylko jedną ofertę. Złożenie większej liczby ofert lub oferty zawierającej propozycje wariantowe podlegać będą odrzuceniu.
8. Oferta powinna być podpisana przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy Jeżeli w imieniu wykonawcy działa osoba, której umocowanie do jego reprezentowania nie wynika z odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru, wykonawca składa wraz z ofertą pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający umocowanie do reprezentowania wykonawcy.
ROZDZIAŁ X. Podstawy wykluczenia.
Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się wykonawcę, o którym mowa w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego.
ROZDZIAŁ XI. Informacja o warunkach udziału w postępowaniu.
1. Inwestor wymaga, aby wykonawcy dysponowali:
a) co najmniej jedną osobą, która będzie skierowana przez wykonawcę do kierowania robotami budowlanymi (będzie pełniła funkcję kierownika budowy), posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń;
b) co najmniej jedną osobą, która będzie skierowana przez wykonawcę do kierowania robotami budowlanymi (będzie pełniła funkcję kierownika robót do kierowania pracami przy zabytkach rejestrowych), posiadającą uprawnienia, o których mowa w art. 37c ustawy z dnia 23 lipca 2003 r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami;
c) co najmniej jedną osobą, która będzie skierowana przez wykonawcę do kierowania robotami budowlanymi (będzie pełniła funkcję kierownika robót elektrycznych i elektroenergetycznych), posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych.
2. Inwestor wymaga, aby wykonawcy nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali należycie (zakończyli; rozpoczęcie mogło nastąpić wcześniej), co najmniej dwie roboty budowlane polegającą na budowie lub przebudowie lub remoncie (w rozumieniu art. 3 pkt 6, 7a i 8 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane) więźby dachowej obiektu budowlanego wpisanego do rejestru zabytków, o którym mowa w art. 8 ustawy z dnia 23 lipca 2003 r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami.
3. Na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w ust. 1 i 2 Inwestor żąda załączenia do oferty następujących dokumentów:
a) wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia, odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami (Inwestor zaleca wykorzystanie załącznika nr 3 do Zapytania ofertowego - formularz oferty, który stanowi jednocześnie ww. wykaz);
b) wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym
dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty (Inwestor zaleca wykorzystanie załącznika nr 3a do Zapytania ofertowego - formularz oferty, który stanowi jednocześnie ww. wykaz).
ROZDZIAŁ XIII. Informacje o formalnościach, jakie muszą zostać dopełnione po wyborze oferty w celu zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
W celu zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego) w przypadku wyboru, jako najkorzystniejszej oferty złożonej przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia,

Kontakt:
ROZDZIAŁ V. Wskazanie osób uprawnionych do komunikowania się z wykonawcami.
Ks. Czesław Łącki, numer telefonu 602 339 297, e-mail: czeslawlacki3@gmail.com

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii