Wynik: | Zobacz treść wyniku |
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Remont dróg gminnych |
Data zamieszczenia: | 2024-03-07 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Gmina Łużna Łużna 634 38-322 Łużna powiat: gorlicki gmina@luzna.pl https://platformazakupowa.pl/pn/luzna |
Województwo: | małopolskie |
Miasto: | Łużna |
Wadium: | w oryginalnej treści |
Nr telefonu: | --- |
Termin składania ofert: | 2024-03-22 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Remont dróg gminnych obejmujący:"Remont drogi gm.270798K w km od 0+000,00 do km 0+420 w miejsc.Szalowa,gm.Łużna oraz "Remont dr.gm.270756K w km od 0+000,00 do km 1+500,00 w miejsc.Łużna,Gmina Łużna". Krótki opis przedmiotu zamówienia Remont drogi gminnej 270798K w km od 0+000,00 do km 0+420,00 w miejscowości Szalowa, Gmina Łużna. W zakres robót budowlanych wchodzi wymiana nawierzchni. W miejscach przełomów przewiduje się wymianę konstrukcji istniejącej drogi warstwą mieszanki kruszywa niezwiązanego o CBR >25%, oraz współczynnikiem filtracji k>8m/dobę oraz podbudowy zasadniczej warstwą mieszanki kruszyw niezwiązanych C90/3. Zostanie wykonana warstwa wyrównawcza AC16W grubości 2 cm oraz warstwa bitumiczna o grubości 6cm z mieszanki mineralno asfaltowej typu SMA 16 JENA. Warstwa ścieralna będzie miała szerokość 2,75m. Obustronne pobocza szerokości 0,50m zostaną ścięte i uzupełnione 10cm warstwą kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie. Remont drogi gminnej 270756K w km od 0 + 000,00 do km 1 + 500,00 w miejscowości Łużna, Gmina Łużna. W zakres robót budowlanych wchodzi wymiana nawierzchni. W miejscach przełomów przewiduje się wymianę konstrukcji istniejącej drogi warstwą mieszanki kruszywa niezwiązanego o CBR >25%, oraz współczynnikiem filtracji k>8m/dobę oraz podbudowy zasadniczej warstwą mieszanki kruszyw niezwiązanych C90/3. Zostanie wykonana warstwa bitumiczna o grubości 8cm z mieszanki mineralno asfaltowej typu SMA 16 JENA na asfalcie modyfikowanym. Warstwa ścieralna będzie miała szerokość 3,00m. Obustronne pobocza szerokości 0,50m zostaną ścięte i uzupełnione 10cm warstwą kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie. CPV: 45000000-7, 45100000-8,45200000-9,45110000-1,45230000-8, 45112000-5,45233120-6 Dokument nr: 2024/BZP 00234604, ZP.271.5.2024 Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2024-03-22 09:05 Specyfikacja: SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA 3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania https://platformazakupowa.pl/pn/luzna 3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie. 3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak. 3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/luzna 3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 6.1 Postępowanie prowadzone jest w języku polskim przy użyciu środków komunikacji elektronicznej za pośrednictwem platformazakupowa.pl pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/luzna 6.2 W celu skrócenia czasu udzielenia odpowiedzi na pytania preferuje się, aby komunikacja między zamawiającym a wykonawcami, w tym wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje, przekazywane były przy użyciu środków komunikacji elektronicznej za pośrednictwem https://platformazakupowa.pl/pn/luzna i formularza ,,Wyślij wiadomość do zamawiającego". Za datę przekazania (wpływu) oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji przyjmuje się datę ich przesłania za pośrednictwem https://platformazakupowa.pl/pn/luzna poprzez kliknięcie przycisku ,,Wyślij wiadomość do zamawiającego" po których pojawi się komunikat, że wiadomość została wysłana do zamawiającego. 6.3 Zamawiający będzie przekazywał wykonawcom informacje przy użyciu środków komunikacji elektronicznej za pośrednictwem https://platformazakupowa.pl/pn/luzna Informacje dotyczące odpowiedzi na pytania, zmiany specyfikacji, zmiany terminu składania i otwarcia ofert Zamawiający będzie zamieszczał na platformie w sekcji "Komunikaty". Korespondencja, której zgodnie z obowiązującymi przepisami adresatem jest konkretny wykonawca, będzie przekazywana przy użyciu środków komunikacji elektronicznej za pośrednictwem https://platformazakupowa.pl/pn/luzna do konkretnego wykonawcy. 6.4 Wykonawca jako podmiot profesjonalny ma obowiązek sprawdzania komunikatów i wiadomości bezpośrednio na platformazakupowa.pl przesłanych przez zamawiającego, gdyż system powiadomień może ulec awarii lub powiadomienie może trafić do folderu SPAM. 6.5 Zamawiający, zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 31 grudnia 2020r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020r. poz. 2452), określa niezbędne wymagania sprzętowo - aplikacyjne umożliwiające pracę na platformazakupowa.pl, tj.: a) stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s, b) komputer klasy PC lub MAC o następującej konfiguracji: pamięć min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje, c) zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa, w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10 0., d) włączona obsługa JavaScript, e) zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obsługujący format plików .pdf, f) Szyfrowanie na platformazakupowa.pl odbywa się za pomocą protokołu TLS 1.3. g) Oznaczenie czasu odbioru danych przez platformę zakupową stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem Głównego Urzędu Miar. 6.6 Wykonawca, przystępując do niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego: a) akceptuje warunki korzystania z platformazakupowa.pl określone w Regulaminie zamieszczonym na stronie internetowej pod linkiem w zakładce ,,Regulamin" oraz uznaje go za wiążący, b) zapoznał i stosuje się do Instrukcji składania ofert/wniosków dostępnej pod linkiem. Pozostała część opisu wymagań znajduje się w pkt. 6 SWZ. 3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie. 3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy 3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: polski 3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust.1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych)(Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej ,,RODO", informuję, że: ministratorem Pani/Pana danych osobowych jest Wójt Gminy Łużna 38-322 Łużna 634 spektorem ochrony danych osobowych w Urzędzie Gminy w Łużnej jest: Dawid Wresiło, tel. 18 35-43-922 w.304, e-mail: iod@luzna.pl; ni/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn.: ,,Remont dróg gminnych obejmujący: remont drogi gminnej 270756K w km od 0 + 000,00 do km 1 + 500,00 w miejscowości Łużna, Gmina Łużna oraz remont drogi gminnej 270798K w km od 0+000,00 do km 0+420,00 w miejscowości Szalowa, Gmina Łużna.". biorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 ust.1 oraz art. 74 ust. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych (tj.Dz. U. z 2023r. poz. 1605 z późn. zmianami), dalej ,,ustawa Pzp"; ni/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 i 4 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy; owiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO; siada Pani/Pan: - na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących; - na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych**; - na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ***; - prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO; e przysługuje Pani/Panu: - w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; - prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; - na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. *Wyjaśnienie: informacja w tym zakresie jest wymagana, jeżeli w odniesieniu do danego administratora lub podmiotu przetwarzającego istnieje obowiązek wyznaczenia inspektora ochrony danych osobowych. ** Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników. *** Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw. Składanie ofert: Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem platformy elektronicznej, dostępnej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/luzna TERMIN SKŁADANIA ofert: 2024-03-22 09:00 Miejsce składania ofert: Ofertę wraz z wymaganymi dokumentami należy złożyć poprzez platformazakupowa.pl pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/luzna Miejsce i termin realizacji: dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia Wymagania: dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia Uwagi: dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia |