Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Wynajem sceny, płotów, agregatu i telebimu oraz sprzętu oświetleniowego i nagłośnieniowego wraz z realizacją oświetlenia i nagłośnienia imprezy |
Data zamieszczenia: | 2024-03-07 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Dzierżoniowski Ośrodek Kultury ul. Świdnicka 23 58-200 Dzierżoniów powiat: dzierżoniowski Tel. 74 64 64 660;, tel. 74 6465016, tel. 74 6464657 przetargi@dok.pl |
Województwo: | dolnośląskie |
Miasto: | Dzierżoniów |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | Tel. 74 64 64 660;, |
Termin składania ofert: | 2024-03-14 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
zwracamy się z prośbą o składanie ofert w postępowaniu dotyczącym udzielenia zamówienia, którego wartość nie przekracza równowartości kwoty 130 000 zł na: wynajem sceny, płotów, agregatu i telebimu oraz sprzętu oświetleniowego i nagłośnieniowego wraz z realizacją oświetlenia i nagłośnienia imprezy pn. Dni Dzierżoniowa 2. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA, WARUNKI, MIEJSCE I TERMIN REALIZACJI ZAMÓWIENIA 2.1. Przedmiotem zamówienia jest : wynajem sceny, płotów, agregatu i telebimu oraz sprzętu oświetleniowego i nagłośnieniowego wraz z realizacją oświetlenia i nagłośnienia imprezy pn. Dni Dzierżoniowa w dniach 25-26 maja 2024 r. 2.2. Szczegółowe informacje dotyczące terminów, miejsc imprezy oraz innych wymagań określa załącznik nr 1 do zapytania ofertowego. 2.3. W ramach realizacji przedmiotu umowy Wykonawca zobowiązany jest w szczególności do: NAGŁOŚNIENIE I OŚWIETLENIE + REALIZACJA + PRÓBY 1) zapewnienia sprzętu nagłośnieniowego - podwieszanego na wieżach typu Layher postawionych przez Wykonawcę, po obu stronach sceny o wysokości 7 - 9 m (do ustalenia z ekipą nagłośnieniową), postawionych przez Wykonawcę - i oświetleniowego, które umożliwią realizację przedmiotu umowy zgodnie z wymaganiami zawartymi w riderach głównych wykonawców koncertów (załączniki nr 4 - 10 do zapytania ofertowego) oraz pozostałych koncertów zespołów z prostym riderem technicznym. Wykonawca zobowiązany jest ustalić wszelkie szczegóły sprzętowe z przedstawicielami, wskazanymi w riderach technicznych, na piśmie. Wszelkie zmiany i dopuszczenia sprzętowe wymagają konsultacji zapisanych na piśmie. Całość aparatury powinna być w pełni zainstalowana, uruchomiona i sprawdzona na 1 godzinę przed planowanym rozpoczęciem próby; 2) realizacji nagłośnienia i oświetlenia koncertów (wraz z próbami) zgodnie z wymaganiami wykonawców zawartymi w riderach technicznych dostarczonych przez Zamawiającego - załączniki nr 4-10 do zapytania ofertowego; 3) zapewnienia niezbędnej ilości wykwalifikowanych realizatorów, min. realizatora systemu, osoby odpowiedzialnej za system monitorowy oraz ekipy techników; 4) realizacji koncertów wraz z wcześniejszymi próbami, zgodnie z dostarczonym przez Zamawiającego programem imprezy (Zamawiający zobowiązuje się dostarczyć ostateczny program imprezy na 2 tygodnie przed terminem imprezy); 5) ustawienia stanowiska FOH (posiadające zadaszenie i osłonięte z trzech stron) dla realizatorów w odległości 25-30 m od sceny o wymiarach min. 4m x 3m, odpowiednio zabezpieczone przed warunkami atmosferycznymi a także przed dostępem osób nieupoważnionych. SCENA+LAYER+SCHODY+SIATKI+BARIERKI 6) udostępnienia, rozstawienia i złożenia profesjonalnej, stabilnej sceny o wymiarach: szerokość 12 m i głębokość 10 m (podłoga i zadaszenie). Zbudowana estrada musi posiadać zadaszenie oraz być wysłonięta ciemnym horyzontem (tył i boki) zgodnie z riderami zespołów - np. gęstą siatką, szczególnie przy niesprzyjającej pogodzie woda nie może dostawać się na scenę. Schody po lewej stronie sceny (min. szerokość 2m) wraz z poręczami i oświetleniem (w godz.ch wieczornych). Scena oraz schody powinny być równe oraz posiadać dobrze oznakowane wszystkie krawędzie. Wykonawca zobowiązany jest zamontować barierki zabezpieczająceprzed upadkiem ze sceny. Teren, na którym będzie ustawiona scena jest równy wyłożony kostką brukową. Preferowany jednolity, stonowany kolor zadaszenia sceny, wingów i stanowiska FOH wraz z bokami. Konstrukcja sceny musi posiadać odpowiednią ilość opuszczanych kresek pod oświetlenie, zgodne z riderami zespołów. Wykonawca zobowiązany jest do powieszenia horyzontu zespołów zgodnie z riderami technicznymi zespołów. Wykonawca odpowiada za prawidłowe zamocowanie sceny do podłoża oraz uziemienie sceny. Ekipa odpowiedzialna za scenę musi ściśle współpracować podczas montażu i demontażu sprzętu nagłośnieniowego, oświetleniowego i ekranu LED. Zalecana jest wizja lokalna miejsca docelowego. 7) zbudowania zadaszonych wingów technicznych po obu stronach sceny o min. wymiarach 4m x 3m. 8) Ekipa nagłośnieniowo-oświetleniowa musi ściśle współpracować z ekipą technichniczno- sceniczną celem spełnienia wszystkich wymogów riderowych zespołów w tym powieszenia dostarczonych i wymaganych horyzontów zespołów. PŁOTY 9) dostarczenia, montażu i demontaży płotów policyjnych ciężkich przed scenę o łącznej długości 20 m. AGREGAT 10) dostarczenie cichego agregatu prądotwórczego na potrzeby techniki scenicznej - moc agregatu zgodna z zapotrzebowaniem systemów nagłośnieniowych, oświetleniowych oraz występujących zespołów i telebimu bocznego (Zamawiający odrębnie zamawia telebim boczny o wymiarach 6mx3m, który będzie podłączony do agregatu dostarczonego przez Wykonawcę), z zapasem 10 kW - z dwudniową obsługą oraz zapewnieniem paliwa w godz.ch prób i koncertów. Wykonanie koncertów na zasilaniu wytwarzanym przez agregat prądotwórczy wymaga poinformowania i konsultacji z Zespołami - jeśli tego wymaga rider. TELEBIMY 11) zapewnienia, montażu i demontażu ekranu LED zgodnie z riderem zespołu STRACHY NA LACHY wraz z obsługą - wykorzystanie tylko dla wskazanego zespołu; 2.4. Wszystkie zbudowane konstrukcje sceniczne oraz techniczne muszą posiadać aktualne atesty bezpieczeństwa, do wglądu na żądanie Zamawiającego; 2.5. Wykonawca odpowiada za stan BHP w trakcie realizacji przedmiotu umowy; 2.6. Wykonawca zapewniający nagłośnienie i zasilanie sprzętu zespołów bierze na siebie całkowitą odpowiedzialność za bezpieczeństwo elektryczne wykonawców, realizatorów i techników zespołu oraz ich sprzętu podczas prób i koncertu. 2.7. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany terminu i godz. montażu i demontażu sprzętu i infrastruktury technicznej , o czy będzie informował na bieżąco. 2.8. Inne istotne warunki zamówienia: teren, na którym odbywa się impreza jest udostępniany w czwartki do godzin popołudniowych na działalność targową, stąd w tym dniu mogą zaistnieć utrudnienia komunikacyjne do miejsca montażu sceny. Dokument nr: Z-1/A/24 Otwarcie ofert: 8. OTWARCIE OFERT 8.1. Informacja o wyniku postępowania zostanie niezwłocznie opublikowana w Biuletynie Informacji Publicznej Dzierżoniowskiego Ośrodka Kultury. Składanie ofert: 7.2. Termin i miejsce składania ofert 1) Ofertę należy przesłać pocztą elektroniczną na adres e-mail: przetargi@dok.pl lub w formie papierowej (pocztą, kurierem lub osobiście) do siedziby Zamawiającego na adres: Dzierżoniowski Ośrodek Kultury, Ul. Świdnicka 23, 58-200 Dzierżoniów, pok. 10 (sekretariat), I piętro - od poniedziałku do piątku w godz.ch 8.00-16.00 z dopiskiem: ,,Oferta na: wynajem sceny, płotów, agregatu i telebimu oraz sprzętu oświetleniowego i nagłośnieniowego wraz z realizacją oświetlenia i nagłośnienia imprezy pn. Dni Dzierżoniowa" w nieprzekraczalnym terminie do dnia 14 marca 2024 r. do godz. 15.00. Decyduje data i godz. wpływu oferty do siedziby Zamawiającego. Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane. 2) Wykonawca może przed upływem terminu składania ofert zmienić lub wycofać swoją ofertę. Miejsce i termin realizacji: Termin realizacji zamówienia: 25-26 maja 2024 Wymagania: 3. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU 3.1. O udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności jeśli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania. Ocena spełnienia ww. warunku dokonana zostanie w oparciu o złożone oświadczenie zawarte w formularzu ofertowym - załącznik nr 1 do zapytania ofertowego, b) posiadają siły i środki niezbędne do wykonania usługi będącej przedmiotem zamówienia. Ocena spełnienia ww. warunku dokonana zostanie w oparciu o złożone oświadczenie zawarte w formularzu ofertowym - załącznik nr 1 do zapytania ofertowego,c) posiadają doświadczenie niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia - Wykonawca zobowiązany jest do przedłożenia referencji lub innych dokumentów z realizacji co najmniej trzech usług odpowiadających swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia w ramach imprez masowych, w ostatnich 3 latach, d) posiadają uzgodnienia riderowe z głównymi zespołami, których ridery zostały dołączone do zapytania ofertowego - Wykonawca, którego oferta zostanie oceniona jako najkorzystniejsza, będzie zobowiązany do przedłożenia przedmiotowych uzgodnień w terminie wskazanym przez Zamawiającego. 4. TERMIN I WARUNKI PŁATNOŚCI 4.1. Zapłata za wykonanie zamówienia nastąpi w terminie 21 dni od daty złożenia prawidłowo wystawionej faktury w siedzibie Zamawiającego. 4.2. Zapłata za realizację zamówienia nastąpi w formie przelewu na rachunek bankowy Wykonawcy wskazany na fakturze, zgodny z numerem konta bankowego, umieszczonym w wykazie podatników VAT, za pomocą mechanizmu podzielonej płatności. 5. TERMIN ZWIĄZANIA OFERTĄ wynosi 30 dni i rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert określonym w zapytaniu ofertowym. 6. KRYTERIUM OCENY OFERT: Na potrzeby niniejszego zamówienia Zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami oceny ofert: Lp. 1. Kryterium Znaczenie procentowe kryterium Cena (C) 100% ?= Maksymalna ilość punktów jakie może otrzymać oferta za dane kryterium 100 punktów ???? ? ??? ?? gdzie: C - ilość punktów jakie otrzyma oferta za kryterium ,,Cena" Cmin - najniższa cena spośród ofert nieodrzuconych (brutto) Cb - cena oferty badanej (brutto) Cena powinna uwzględniać wszystkie koszty i składniki związane z realizacją przedmiotu zamówienia oraz podatek VAT. Zamawiający, przy obliczaniu wartości punktów, dokona zaokrąglenia wyniku do dwóch miejsc po przecinku - jeżeli trzecia cyfra po przecinku (i/lub następna) będzie mniejsza od 5, wynik zostanie zaokrąglony w dół, a jeżeli cyfra jest równa lub większa od 5, wynik zostanie zaokrąglony w górę. Za najkorzystniejszą uważa się ofertę, która otrzyma największą liczbę punktów. 7. SPOSÓB PRZYGOTOWANIA OFERTY ORAZ TERMIN I MIEJSCE SKŁADANIA OFERT 7.1. Sposób przygotowania oferty 1) Każdy Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę. 2) Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. 3) Oferta powinna być podpisana przez osobę/osoby uprawnione do reprezentowania przedsiębiorstwa w obrocie prawnym, przy czym podpis lub podpisy muszą być czytelne lubopisane pieczątkami imiennymi. Jeżeli oferta zostanie podpisana przez upoważnionego przedstawiciela Wykonawcy, należy dołączyć właściwe umocowanie prawne (w formie oryginału lub odpisu potwierdzonego notarialnie). 4) Oferta musi być sporządzona w jednym egzemplarzu, w języku polskim i mieć formę pisemną pod rygorem nieważności. 5) Zaoferowana cena w ofercie powinna uwzględniać wykonanie przedmiotu zamówienia oraz zawierać wszelkie koszty związane z realizacją zamówienia, w tym udzielone rabaty. 6) Ofertę należy złożyć na załączniku nr 2 do zapytania ofertowego wraz z następującymi dokumentami: a) pełnomocnictwo do podpisywania ofert (w przypadku podpisania oferty przez inną osobę niż upoważniona do reprezentowania Wykonawcy), b) wyciąg z KRS lub wpis do ewidencji działalności gospodarczej c) referencje i inne dokumenty poświadczające doświadczenie Wykonawcy - zgodnie z pkt 3.1., lit. c) zapytania ofertowego - 3 szt. d) uzgodnienia riderowe z głównymi zespołami - zgodnie z pkt 3.1., lit. d) zapytania ofertowego (na wezwanie Zamawiającego). 7) Wykonawca niespełniający warunków/warunków udziału w postępowaniu zostanie wykluczony. 8) Ofertę Wykonawcy wykluczonego z postepowania, niekompletne, niepodpisane, podpisane przez osoby nieupoważnione odrzuca się. 9) Zamawiający zastrzega sobie prawo do wyboru tylko tych ofert, których wartość nie przekroczy kwoty jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na realizację zamówienia. 10) Zamawiający dopuszcza przeprowadzenie negocjacji z Wykonawcą, który złożył najkorzystniejszą ofertę. 11) Zamawiający najpierw dokona oceny ofert, a następnie zbada, czy Wykonawca, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza, nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. POZOSTAŁE INFORMACJE 10.1. Realizacja przedmiotu zamówienia nastąpi w oparciu o podpisaną umowę, której wzór stanowi Załącznik nr 3 do zapytania ofertowego. 10.2. Zamawiający nie zwraca Wykonawcom kosztów związanych z przygotowaniem i złożeniem przez nich ofert. 10.3. W uzasadnionych przypadkach Zamawiający może przed upływem terminu składania ofert zmienić treść zapytania ofertowego. Dokonaną zmianę Zamawiający przekaże niezwłocznie wszystkim Wykonawcom, którym przekazano zapytanie ofertowe oraz zamieści ją także na stronie internetowej, na której została opublikowana pierwotna treść zapytania ofertowego. 10.4. Wszelkie zmiany treści niniejszego zapytania ofertowego dokonane przez Zamawiającego stają się wiążące dla Wykonawców. 10.5. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może wezwać Wykonawców do złożenia dokumentów, informacji uzupełniających, wyjaśnień lub uzupełnień dotyczących treści złożonych ofert. 10.6. Zamawiający zastrzega sobie prawo do poprawiania w treści złożonych ofert oczywistych omyłek pisarskich, oczywistych omyłek rachunkowych, niepowodujących istotnych zmian w treści złożonych ofert - niezwłocznie zawiadamiając Wykonawcę o dokonanej poprawie. 10.7. Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania na każdym etapie bez podania przyczyny (również po złożeniu i rozpatrzeniu ofert) oraz odrzucenia ofert niekompletnych, co nie może być podstawą ewentualnych roszczeń Wykonawcy wobec Zamawiającego. 10.8. Oferentom nie przysługuje prawo do składania protestów i odwołań. 10.9. Do niniejszego postępowania nie stosuje się przepisów ustawy z dnia 11 września 2019 roku - Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity: Dz. U. z 2022, poz. 1710 ze zm.). Uwagi: 11. Informacje dot. ochrony danych osobowych 11.1. W związku z wejściem w życie Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (dalej RODO) Zamawiający informuje, że Wykonawcy zobowiązani są do zapoznania się z treścią klauzuli informacyjnej. 11.2. Zamawiający, działając jako administrator danych osobowych w rozumieniu Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (zwanego dalej ,,RODO"), informuje, że Zamawiający będzie przetwarzał przekazane przez Wykonawcę dane osobowe jego reprezentantów i/lub pełnomocników, osób wyznaczonych do kontaktu oraz osób upoważnionych przez niego do podpisywania wszelkich oświadczeń w imieniu i na rzecz Wykonawcy oraz dane osobowe podwykonawców, a związanych z realizacją przedmiotowej Umowy, w celu i w zakresie niezbędnym dla prawidłowej realizacji przedmiotu Umowy. 11.3. Wykonawca ma obowiązek, podczas pozyskiwania danych osobowych na potrzeby udziału w postępowaniu, wypełnić obowiązek informacyjny wynikający z art. 13 i/lub 14 RODO względem osób fizycznych, których dane osobowe dotyczą, i od których dane te bezpośrednio pozyskał. W celu zapewnienia, że Wykonawca wypełnił ww. obowiązki informacyjne oraz ochrony prawnie uzasadnionych interesów osoby trzeciej, której dane zostały przekazane w związku z udziałem Wykonawcy w postępowaniu, Wykonawca jest zobowiązany jest do złożenia w postępowaniu oświadczenia o wypełnieniu przez niego obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 i/lub art. 14 RODO. Wzór oświadczenia zawarty jest w treści formularza ofertowego. 12. Klauzula informacyjna przetwarzania danych Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej ,,RODO", informuję, że: 12.1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Dzierżoniowski Ośrodek Kultury z siedzibą ul. Świdnicka 23, 58-200 Dzierżoniów, reprezentowany przez Dyrektora Dzierżoniowskiego Ośrodka Kultury, kontakt tel. 74 64 64 660, e-mail: dok@dok.pl 12.2. W DOK został powołany Inspektor ochrony danych osobowych Pan Tomasz Więckowski i ma Pani/Pan prawo kontaktu z nim za pomocą adresu e-mail iod2@synergiaconsulting.pl tel.: 693 337 954 lub pisemnie na adres Administratora wskazany w pkt. 1 12.3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO (przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze) w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonym w procedurze zapytania ofertowego, którego wartość nie przekracza kwoty 130 000 złotych na podstawie art. 2 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych. (t.j. Dz.U. 2022 r. poz. 1710 ze zm.), dalej ,,ustawa Pzp" oraz art 162 pkt 4 ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych (t.j. Dz.U.2022 poz. 1634 ze zm.). 12.4. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o ustawę o dostępie do informacji publicznej z dnia 6 września 2001 r. (Dz. U. z 2022 r. poz. 902 ze zm.) oraz inne podmioty upoważnione na podstawie przepisów ogólnych. 12.5. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy. 12.6. Podanie przez Wykonawcę danych osobowych wynikających z zapisów zapytania ofertowego jest dobrowolne, jednakże odmowa ich podania jest równoznaczna z brakiem możliwości wyboru oferty Wykonawcy. 12.7. W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO. 12.8. Posiada Pani/Pan: 1) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących; 2) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych; 3) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO; 4) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO 5) nie przysługuje Pani/Panu: - w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych - osobowych; - prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; - na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO Kontakt: 9. INFORMACJI UDZIELA sprawy formalne: Pani Urszula Trela pod adresem e-mail: przetargi@dok.pl, sprawy techniczne: Jacek Jaroszewski - dźwięk tel. 74 6465016, Przemysław Łańko - światło tel. 74 6464657 |