Wynajem sceny, płotów, agregatu i telebimu oraz sprzętu oświetleniowego i...

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Wynajem sceny, płotów, agregatu i telebimu oraz sprzętu oświetleniowego i nagłośnieniowego wraz z realizacją oświetlenia i nagłośnienia imprezy

Data zamieszczenia: 2024-03-07
Dane kontaktowe Zamawiającego: Dzierżoniowski Ośrodek Kultury
ul. Świdnicka 23
58-200 Dzierżoniów
powiat: dzierżoniowski
Tel. 74 64 64 660;, tel. 74 6465016, tel. 74 6464657
przetargi@dok.pl
Województwo: dolnośląskie
Miasto: Dzierżoniów
Wadium: ---
Nr telefonu: Tel. 74 64 64 660;,
Termin składania ofert: 2024-03-14 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
zwracamy się z prośbą o składanie ofert w postępowaniu dotyczącym
udzielenia zamówienia, którego wartość nie przekracza równowartości kwoty 130 000 zł na: wynajem
sceny, płotów, agregatu i telebimu oraz sprzętu oświetleniowego i nagłośnieniowego wraz z
realizacją oświetlenia i nagłośnienia imprezy pn. Dni Dzierżoniowa
2. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA, WARUNKI, MIEJSCE I TERMIN REALIZACJI ZAMÓWIENIA
2.1. Przedmiotem zamówienia jest : wynajem sceny, płotów, agregatu i telebimu oraz sprzętu
oświetleniowego i nagłośnieniowego wraz z realizacją oświetlenia i nagłośnienia imprezy pn. Dni
Dzierżoniowa w dniach 25-26 maja 2024 r.
2.2. Szczegółowe informacje dotyczące terminów, miejsc imprezy oraz innych wymagań określa
załącznik nr 1 do zapytania ofertowego.
2.3. W ramach realizacji przedmiotu umowy Wykonawca zobowiązany jest w szczególności do:
NAGŁOŚNIENIE I OŚWIETLENIE + REALIZACJA + PRÓBY
1) zapewnienia sprzętu nagłośnieniowego - podwieszanego na wieżach typu Layher
postawionych przez Wykonawcę, po obu stronach sceny o wysokości 7 - 9 m (do ustalenia z
ekipą nagłośnieniową), postawionych przez Wykonawcę - i oświetleniowego, które umożliwią
realizację przedmiotu umowy zgodnie z wymaganiami zawartymi w riderach głównych
wykonawców koncertów (załączniki nr 4 - 10 do zapytania ofertowego) oraz pozostałych
koncertów zespołów z prostym riderem technicznym. Wykonawca zobowiązany jest ustalić
wszelkie szczegóły sprzętowe z przedstawicielami, wskazanymi w riderach technicznych, na
piśmie. Wszelkie zmiany i dopuszczenia sprzętowe wymagają konsultacji zapisanych na piśmie.
Całość aparatury powinna być w pełni zainstalowana, uruchomiona i sprawdzona na 1 godzinę
przed planowanym rozpoczęciem próby;
2) realizacji nagłośnienia i oświetlenia koncertów (wraz z próbami) zgodnie z wymaganiami
wykonawców zawartymi w riderach technicznych dostarczonych przez Zamawiającego -
załączniki nr 4-10 do zapytania ofertowego;
3) zapewnienia niezbędnej ilości wykwalifikowanych realizatorów, min. realizatora systemu,
osoby odpowiedzialnej za system monitorowy oraz ekipy techników;
4) realizacji koncertów wraz z wcześniejszymi próbami, zgodnie z dostarczonym przez
Zamawiającego programem imprezy (Zamawiający zobowiązuje się dostarczyć ostateczny
program imprezy na 2 tygodnie przed terminem imprezy);
5) ustawienia stanowiska FOH (posiadające zadaszenie i osłonięte z trzech stron) dla realizatorów
w odległości 25-30 m od sceny o wymiarach min. 4m x 3m, odpowiednio zabezpieczone przed
warunkami atmosferycznymi a także przed dostępem osób nieupoważnionych.
SCENA+LAYER+SCHODY+SIATKI+BARIERKI
6) udostępnienia, rozstawienia i złożenia profesjonalnej, stabilnej sceny o wymiarach: szerokość
12 m i głębokość 10 m (podłoga i zadaszenie). Zbudowana estrada musi posiadać zadaszenie
oraz być wysłonięta ciemnym horyzontem (tył i boki) zgodnie z riderami zespołów - np. gęstą
siatką, szczególnie przy niesprzyjającej pogodzie woda nie może dostawać się na scenę. Schody
po lewej stronie sceny (min. szerokość 2m) wraz z poręczami i oświetleniem (w godz.ch
wieczornych). Scena oraz schody powinny być równe oraz posiadać dobrze oznakowane
wszystkie krawędzie. Wykonawca zobowiązany jest zamontować barierki zabezpieczająceprzed upadkiem ze sceny. Teren, na którym będzie ustawiona scena jest równy wyłożony
kostką brukową. Preferowany jednolity, stonowany kolor zadaszenia sceny, wingów i
stanowiska FOH wraz z bokami. Konstrukcja sceny musi posiadać odpowiednią ilość
opuszczanych kresek pod oświetlenie, zgodne z riderami zespołów. Wykonawca zobowiązany
jest do powieszenia horyzontu zespołów zgodnie z riderami technicznymi zespołów.
Wykonawca odpowiada za prawidłowe zamocowanie sceny do podłoża oraz uziemienie sceny.
Ekipa odpowiedzialna za scenę musi ściśle współpracować podczas montażu i demontażu
sprzętu nagłośnieniowego, oświetleniowego i ekranu LED. Zalecana jest wizja lokalna miejsca
docelowego.
7) zbudowania zadaszonych wingów technicznych po obu stronach sceny o min. wymiarach 4m
x 3m.
8) Ekipa nagłośnieniowo-oświetleniowa musi ściśle współpracować z ekipą technichniczno-
sceniczną celem spełnienia wszystkich wymogów riderowych zespołów w tym powieszenia
dostarczonych i wymaganych horyzontów zespołów.
PŁOTY
9) dostarczenia, montażu i demontaży płotów policyjnych ciężkich przed scenę o łącznej długości
20 m.
AGREGAT
10) dostarczenie cichego agregatu prądotwórczego na potrzeby techniki scenicznej - moc
agregatu zgodna z zapotrzebowaniem systemów nagłośnieniowych, oświetleniowych oraz
występujących zespołów i telebimu bocznego (Zamawiający odrębnie zamawia telebim boczny
o wymiarach 6mx3m, który będzie podłączony do agregatu dostarczonego przez Wykonawcę),
z zapasem 10 kW - z dwudniową obsługą oraz zapewnieniem paliwa w godz.ch prób i
koncertów. Wykonanie koncertów na zasilaniu wytwarzanym przez agregat prądotwórczy
wymaga poinformowania i konsultacji z Zespołami - jeśli tego wymaga rider.
TELEBIMY
11) zapewnienia, montażu i demontażu ekranu LED zgodnie z riderem zespołu STRACHY NA LACHY
wraz z obsługą - wykorzystanie tylko dla wskazanego zespołu;
2.4. Wszystkie zbudowane konstrukcje sceniczne oraz techniczne muszą posiadać aktualne atesty
bezpieczeństwa, do wglądu na żądanie Zamawiającego;
2.5. Wykonawca odpowiada za stan BHP w trakcie realizacji przedmiotu umowy;
2.6. Wykonawca zapewniający nagłośnienie i zasilanie sprzętu zespołów bierze na siebie całkowitą
odpowiedzialność za bezpieczeństwo elektryczne wykonawców, realizatorów i techników
zespołu oraz ich sprzętu podczas prób i koncertu.
2.7. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany terminu i godz. montażu i demontażu sprzętu i
infrastruktury technicznej , o czy będzie informował na bieżąco.
2.8. Inne istotne warunki zamówienia: teren, na którym odbywa się impreza jest udostępniany w
czwartki do godzin popołudniowych na działalność targową, stąd w tym dniu mogą zaistnieć
utrudnienia komunikacyjne do miejsca montażu sceny.

Dokument nr: Z-1/A/24

Otwarcie ofert: 8. OTWARCIE OFERT
8.1. Informacja o wyniku postępowania zostanie niezwłocznie opublikowana w Biuletynie Informacji
Publicznej Dzierżoniowskiego Ośrodka Kultury.

Składanie ofert:
7.2. Termin i miejsce składania ofert
1) Ofertę należy przesłać pocztą elektroniczną na adres e-mail: przetargi@dok.pl lub w formie
papierowej (pocztą, kurierem lub osobiście) do siedziby Zamawiającego na adres:
Dzierżoniowski Ośrodek Kultury, Ul. Świdnicka 23, 58-200 Dzierżoniów,
pok. 10 (sekretariat), I piętro - od poniedziałku do piątku w godz.ch 8.00-16.00
z dopiskiem: ,,Oferta na: wynajem sceny, płotów, agregatu i telebimu oraz sprzętu oświetleniowego
i nagłośnieniowego wraz z realizacją oświetlenia i nagłośnienia imprezy pn. Dni Dzierżoniowa"
w nieprzekraczalnym terminie do dnia 14 marca 2024 r. do godz. 15.00. Decyduje data i godz.
wpływu oferty do siedziby Zamawiającego. Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
2) Wykonawca może przed upływem terminu składania ofert zmienić lub wycofać swoją ofertę.

Miejsce i termin realizacji:
Termin realizacji zamówienia: 25-26 maja 2024

Wymagania:
3. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
3.1. O udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności jeśli przepisy prawa
nakładają obowiązek ich posiadania. Ocena spełnienia ww. warunku dokonana zostanie w oparciu o
złożone oświadczenie zawarte w formularzu ofertowym - załącznik nr 1 do zapytania ofertowego,
b) posiadają siły i środki niezbędne do wykonania usługi będącej przedmiotem zamówienia. Ocena
spełnienia ww. warunku dokonana zostanie w oparciu o złożone oświadczenie zawarte w formularzu
ofertowym - załącznik nr 1 do zapytania ofertowego,c)
posiadają
doświadczenie
niezbędne
do
wykonania
przedmiotu
zamówienia
- Wykonawca zobowiązany jest do przedłożenia referencji lub innych dokumentów z realizacji co
najmniej trzech usług odpowiadających swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia w ramach imprez
masowych, w ostatnich 3 latach,
d) posiadają uzgodnienia riderowe z głównymi zespołami, których ridery zostały dołączone do
zapytania ofertowego - Wykonawca, którego oferta zostanie oceniona jako najkorzystniejsza, będzie
zobowiązany do przedłożenia przedmiotowych uzgodnień w terminie wskazanym przez
Zamawiającego.
4. TERMIN I WARUNKI PŁATNOŚCI
4.1. Zapłata za wykonanie zamówienia nastąpi w terminie 21 dni od daty złożenia prawidłowo
wystawionej faktury w siedzibie Zamawiającego.
4.2. Zapłata za realizację zamówienia nastąpi w formie przelewu na rachunek bankowy Wykonawcy
wskazany na fakturze, zgodny z numerem konta bankowego, umieszczonym w wykazie podatników
VAT, za pomocą mechanizmu podzielonej płatności.
5. TERMIN ZWIĄZANIA OFERTĄ wynosi 30 dni i rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert
określonym w zapytaniu ofertowym.
6. KRYTERIUM OCENY OFERT:
Na potrzeby niniejszego zamówienia Zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami oceny
ofert:
Lp.
1.
Kryterium
Znaczenie
procentowe
kryterium
Cena (C)
100%
?=
Maksymalna ilość
punktów jakie może
otrzymać oferta za
dane kryterium
100 punktów
????
? ???
??
gdzie:
C - ilość punktów jakie otrzyma oferta za kryterium ,,Cena"
Cmin - najniższa cena spośród ofert nieodrzuconych (brutto)
Cb - cena oferty badanej (brutto)
Cena powinna uwzględniać wszystkie koszty i składniki związane z realizacją przedmiotu zamówienia
oraz podatek VAT.
Zamawiający, przy obliczaniu wartości punktów, dokona zaokrąglenia wyniku do dwóch miejsc po
przecinku - jeżeli trzecia cyfra po przecinku (i/lub następna) będzie mniejsza od 5, wynik zostanie
zaokrąglony w dół, a jeżeli cyfra jest równa lub większa od 5, wynik zostanie zaokrąglony w górę.
Za najkorzystniejszą uważa się ofertę, która otrzyma największą liczbę punktów.
7. SPOSÓB PRZYGOTOWANIA OFERTY ORAZ TERMIN I MIEJSCE SKŁADANIA OFERT
7.1. Sposób przygotowania oferty
1) Każdy Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę.
2) Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
3) Oferta powinna być podpisana przez osobę/osoby uprawnione do reprezentowania
przedsiębiorstwa w obrocie prawnym, przy czym podpis lub podpisy muszą być czytelne lubopisane pieczątkami imiennymi. Jeżeli oferta zostanie podpisana przez upoważnionego
przedstawiciela Wykonawcy, należy dołączyć właściwe umocowanie prawne (w formie oryginału
lub odpisu potwierdzonego notarialnie).
4) Oferta musi być sporządzona w jednym egzemplarzu, w języku polskim i mieć formę pisemną
pod rygorem nieważności.
5) Zaoferowana cena w ofercie powinna uwzględniać wykonanie przedmiotu zamówienia oraz
zawierać wszelkie koszty związane z realizacją zamówienia, w tym udzielone rabaty.
6) Ofertę należy złożyć na załączniku nr 2 do zapytania ofertowego wraz z następującymi
dokumentami:
a) pełnomocnictwo do podpisywania ofert (w przypadku podpisania oferty przez inną osobę niż
upoważniona do reprezentowania Wykonawcy),
b) wyciąg z KRS lub wpis do ewidencji działalności gospodarczej
c) referencje i inne dokumenty poświadczające doświadczenie Wykonawcy - zgodnie z pkt 3.1.,
lit. c) zapytania ofertowego - 3 szt.
d) uzgodnienia riderowe z głównymi zespołami - zgodnie z pkt 3.1., lit. d) zapytania ofertowego
(na wezwanie Zamawiającego).
7) Wykonawca niespełniający warunków/warunków udziału w postępowaniu zostanie wykluczony.
8) Ofertę Wykonawcy wykluczonego z postepowania, niekompletne, niepodpisane, podpisane
przez osoby nieupoważnione odrzuca się.
9) Zamawiający zastrzega sobie prawo do wyboru tylko tych ofert, których wartość nie przekroczy
kwoty jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na realizację zamówienia.
10) Zamawiający dopuszcza przeprowadzenie negocjacji z Wykonawcą, który złożył
najkorzystniejszą ofertę.
11) Zamawiający najpierw dokona oceny ofert, a następnie zbada, czy Wykonawca, którego oferta
została oceniona jako najkorzystniejsza, nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w
postępowaniu.
POZOSTAŁE INFORMACJE
10.1. Realizacja przedmiotu zamówienia nastąpi w oparciu o podpisaną umowę, której wzór stanowi
Załącznik nr 3 do zapytania ofertowego.
10.2. Zamawiający nie zwraca Wykonawcom kosztów związanych z przygotowaniem i złożeniem przez
nich ofert.
10.3. W uzasadnionych przypadkach Zamawiający może przed upływem terminu składania ofert
zmienić treść zapytania ofertowego. Dokonaną zmianę Zamawiający przekaże niezwłocznie
wszystkim Wykonawcom, którym przekazano zapytanie ofertowe oraz zamieści ją także na
stronie internetowej, na której została opublikowana pierwotna treść zapytania ofertowego.
10.4. Wszelkie zmiany treści niniejszego zapytania ofertowego dokonane przez Zamawiającego stają
się wiążące dla Wykonawców.
10.5. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może wezwać Wykonawców do złożenia
dokumentów, informacji uzupełniających, wyjaśnień lub uzupełnień dotyczących treści
złożonych ofert.
10.6. Zamawiający zastrzega sobie prawo do poprawiania w treści złożonych ofert oczywistych omyłek
pisarskich, oczywistych omyłek rachunkowych, niepowodujących istotnych zmian w treści
złożonych ofert - niezwłocznie zawiadamiając Wykonawcę o dokonanej poprawie.
10.7. Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania na każdym etapie bez
podania przyczyny (również po złożeniu i rozpatrzeniu ofert) oraz odrzucenia ofert
niekompletnych, co nie może być podstawą ewentualnych roszczeń Wykonawcy wobec
Zamawiającego.
10.8. Oferentom nie przysługuje prawo do składania protestów i odwołań.
10.9. Do niniejszego postępowania nie stosuje się przepisów ustawy z dnia 11 września 2019 roku -
Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity: Dz. U. z 2022, poz. 1710 ze zm.).

Uwagi:
11. Informacje dot. ochrony danych osobowych
11.1. W związku z wejściem w życie Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679
z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych
osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE
(dalej RODO) Zamawiający informuje, że Wykonawcy zobowiązani są do zapoznania się z treścią
klauzuli informacyjnej.
11.2. Zamawiający, działając jako administrator danych osobowych w rozumieniu Rozporządzenia
Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób
fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich
danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (zwanego dalej ,,RODO"), informuje, że Zamawiający
będzie przetwarzał przekazane przez Wykonawcę dane osobowe jego reprezentantów i/lub
pełnomocników, osób wyznaczonych do kontaktu oraz osób upoważnionych przez niego do
podpisywania wszelkich oświadczeń w imieniu i na rzecz Wykonawcy oraz dane osobowe
podwykonawców, a związanych z realizacją przedmiotowej Umowy, w celu i w zakresie niezbędnym
dla prawidłowej realizacji przedmiotu Umowy.
11.3. Wykonawca ma obowiązek, podczas pozyskiwania danych osobowych na potrzeby udziału
w postępowaniu, wypełnić obowiązek informacyjny wynikający z art. 13 i/lub 14 RODO względem osób
fizycznych, których dane osobowe dotyczą, i od których dane te bezpośrednio pozyskał.
W celu zapewnienia, że Wykonawca wypełnił ww. obowiązki informacyjne oraz ochrony prawnie
uzasadnionych interesów osoby trzeciej, której dane zostały przekazane w związku z udziałem
Wykonawcy w postępowaniu, Wykonawca jest zobowiązany jest do złożenia w postępowaniu
oświadczenia o wypełnieniu przez niego obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 i/lub
art. 14 RODO. Wzór oświadczenia zawarty jest w treści formularza ofertowego.
12. Klauzula informacyjna przetwarzania danych
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i
w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne
rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej ,,RODO", informuję, że:
12.1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Dzierżoniowski Ośrodek Kultury z siedzibą
ul. Świdnicka 23, 58-200 Dzierżoniów, reprezentowany przez Dyrektora Dzierżoniowskiego Ośrodka
Kultury, kontakt tel. 74 64 64 660, e-mail: dok@dok.pl
12.2. W DOK został powołany Inspektor ochrony danych osobowych Pan Tomasz Więckowski i ma
Pani/Pan prawo kontaktu z nim za pomocą adresu e-mail iod2@synergiaconsulting.pl tel.: 693 337 954
lub pisemnie na adres Administratora wskazany w pkt. 1
12.3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO (przetwarzanie
jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze) w celu związanym
z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonym w procedurze zapytania
ofertowego, którego wartość nie przekracza kwoty 130 000 złotych na podstawie art. 2 ust. 1 pkt 1
ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych. (t.j. Dz.U. 2022 r. poz. 1710 ze zm.),
dalej ,,ustawa Pzp" oraz art 162 pkt 4 ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych (t.j.
Dz.U.2022 poz. 1634 ze zm.).
12.4. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona
zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o ustawę o dostępie do informacji publicznej z dnia 6
września 2001 r. (Dz. U. z 2022 r. poz. 902 ze zm.) oraz inne podmioty upoważnione na podstawie
przepisów ogólnych.
12.5. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres 4 lat od dnia zakończenia
postępowania, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały
czas trwania umowy.
12.6. Podanie przez Wykonawcę danych osobowych wynikających z zapisów zapytania ofertowego jest
dobrowolne, jednakże odmowa ich podania jest równoznaczna z brakiem możliwości wyboru oferty
Wykonawcy.
12.7. W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób
zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO.
12.8. Posiada Pani/Pan:
1) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
2) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych;
3) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych
osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;
4) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że
przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO
5) nie przysługuje Pani/Panu:
- w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych - osobowych;
- prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
- na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż
podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO

Kontakt:
9. INFORMACJI UDZIELA sprawy formalne: Pani Urszula Trela pod adresem e-mail: przetargi@dok.pl,
sprawy techniczne: Jacek Jaroszewski - dźwięk tel. 74 6465016, Przemysław Łańko - światło tel. 74
6464657

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii