Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Wykonanie aktualizacji inwentaryzacji dendrologicznej drzew i krzewów wraz z wskazaniem zakresu prac pielęgnacyjnych |
Data zamieszczenia: | 2024-03-07 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Urząd Gminy Cieszków ul. Grunwaldzka 41 56-330 Cieszków powiat: milicki Tel.: 71 38 48 102 lub 71 38 48 182 inwestycje@ug.cieszkow.pl |
Województwo: | dolnośląskie |
Miasto: | Cieszków |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | Tel.: 71 38 48 102 l |
Termin składania ofert: | 2024-03-25 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Cieszków, 26.02.2024 r. ZAPYTANIE OFERTOWE zapraszamy do składania ofert na realizację zamówienia o wartości szacunkowej do 130 000 zł (Podstawa prawna art. 2 ust. 1 p. 1 ustawy z 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2023 r. poz. 1605, 1720 z późn. zm.) II. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA ,,Wykonanie aktualizacji inwentaryzacji dendrologicznej drzew i krzewów wraz z wskazaniem zakresu prac pielęgnacyjnych na obszarze zabytkowego parku w miejscowości Cieszków " ZAMAWIAJĄCY: Gmina Cieszków, 56-330 Cieszków Ul. Grunwaldzka 41 1.Przedmiotem zamówienia jest wykonanie aktualizacji inwentaryzacji dendrologicznej drzew i krzewów wraz z wskazaniem zakresu prac pielęgnacyjnych drzew na obszarze zabytkowego parku w miejscowości Cieszków zlokalizowanego na działce numer 310/5 i 310/6 obręb 0003 Cieszków, jednostka ewidencyjna 021301_2 Cieszków. Gmina dysponuje inwentaryzacją dendrologiczną z 2009 roku opracowaną w dokumentacji pn. ,,Koncepcja rewitalizacji zespołu pałacowo- parkowego wraz z inwentaryzacją dendrologiczną w miejscowości Cieszków". Od strony północno-wschodniej teren graniczy z Ul. Bolesława Chrobrego, od strony południowej z Ul. Grunwaldzką oraz od strony zachodniej z Ul. Władysława Sikorskiego z zabudową mieszkaniową jednorodzinną. Obszar objęty opracowaniem mieści się w Miejscowym Planie Zagospodarowania terenu, a jego powierzchnia obszaru zajmuje około 37 800 m2. Działka nr 310/6 znajduję się pod opieką konserwatora zabytków. 2. Zakres zamówienia obejmuje Wykonanie w terenie inwentaryzacji dendrologicznej z waloryzacją drzewostanu na ww. działkach, w tym: 1) identyfikacja gatunków i odmian drzew oraz krzewów w terenie (z podaniem nazwy łacińskiej i polskiej), 2) wykonanie pomiarów dendrometrycznych, 3) wykonanie oględzin drzew pod kątem stanu zdrowotnego, zapewnienia bezpieczeństwa powszechnego oraz wskazanie ewentualnego występowania na poszczególnych drzewach gatunków roślin, zwierząt i grzybów podlegających ochronie gatunkowej w myśl ustawy o ochronie przyrody, w celu:a) wytypowania drzew obumarłych, zagrażających bezpieczeństwu ludzi lub sąsiednim drzewom albo stanowiących wtórne źródło zakażenia chorobami lub szkodnikami do usunięcia wraz z wykonaniem dokumentacji fotograficznej tych drzew, b) wytypowania drzew, w koronach których niezbędne jest przeprowadzenie cięć pielęgnacyjnych ze wskazaniem zakresu tych prac, c) wytypowania drzew szczególnie cennych, wymagających szczególnej ochrony, d) wskazanie drzew, na których znajdują się budki lęgowe, e) wskazanie drzew, na których znajdują się gniazda lęgowe, f) wskazanie drzew cennych przyrodniczo. 4) określenie dokładnego położenia drzew/krzewów oraz naniesienie ich na cyfrowe podkłady mapowe (mapa zasadnicza) uzyskane przez Wykonawcę, 5) określenie położenia karp przeznaczonych do karczowania, 6) opracowanie zestawień inwentaryzacyjnych i analitycznych, w tym: a) zestawienie stanu ilościowego gatunków i odmian drzew i krzewów (z podaniem nazwy łacińskiej i polskiej), b) sporządzenie wykazu inwentaryzacyjnego drzew i krzewów, wraz ze wskazaniem ewentualnego występowania na poszczególnych drzewach konkretnych gatunków roślin, zwierząt i grzybów podlegających ochronie gatunkowej w myśl ustawy o ochronie przyrody, c) wskazanie drzew, na których znajdują się gniazda lęgowe, d) wskazanie drzew cennych przyrodniczo. 7) sporządzenie odrębnego wykazu drzew wytypowanych do przeprowadzenia cięć pielęgnacyjnych wraz z odrębną mapą zasadniczą, gdzie kolorem niebieskim zaznaczone zostaną te egzemplarze, 8) sporządzenie na nośnikach pamięci przenośnej - płyty CD lub pendrive USB, dokumentacji fotograficznej drzew wskazanych do usunięcia, 9) opracowanie w wersji edytowalnej inwentaryzacji wraz z mapami zasadniczymi na nośniku danych - płyty CD, pendrive USB (tekst w formacie - WORD, mapy w postaci pliku *.dwg z wyszczególnieniem warstw: a) drzew/krzewów wraz z nadaniem im nazw oraz numerów ewidencyjnych zgodnych z oznaczeniami numerycznymi w zestawieniach tabelarycznych w części opisowej, b) zasięgu koron drzew/krzewów, c) drzew wytypowanych do usunięcia (oznaczonych kolorem czerwonym), d) drzew wytypowanych do pielęgnacji (oznaczonych kolorem niebieskim), e) karpy przeznaczone do karczowania, 11) opracowanie w formie tekstowej wraz z mapami zasadniczymi należy przedłożyć w formie drukowanej w 3 egzemplarzach oraz w edytowalnym formacie, CPV: 90713000 - 8, 77211300 - 5 Dokument nr: FZ.271.2.2.2024, 56-330 Cieszków Otwarcie ofert: IV. TERMIN OTWARCIA OFERT Otwarcie ofert nastąpi w dniu 25.03.2024 r. godz. 12:15 Składanie ofert: 2III. MIEJSCE I TERMIN SKŁADANIA OFERT: 1. Ofertę należy złożyć na formularzu ofertowym, będącym załącznikiem do niniejszego zaproszenia. 2. Ofertę można złożyć w formie elektronicznej jako skan podpisanych dokumentów na adres poczty elektronicznej : inwestycje@ug.cieszkow.pl 3. Ostateczny termin składania ofert upływa w dniu 25.03.2024 r. do godz. 12:00 Wymagania: I. TRYB POSTĘPOWANIA Niniejsze postępowanie prowadzone jest z zachowaniem zasady uczciwej konkurencji, efektywności, jawności i przejrzystości w trybie zapytania ofertowego z wyłączeniem ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. ( Dz.U. z 2023 r. poz. 1605, 1720 z późn. zm.) 4. Oferty otrzymane po upływie powyższego terminu nie będą brane pod uwagę. Sposób złożenia oferty: Oferta w swojej treści musi odpowiadać treści zapytania. Oferta, oświadczenia oraz dokumenty, dla których Zamawiający określił wzory załączników, winny być sporządzone zgodnie z tymi wzorami co do treści oraz opisu kolumn i wierszy. Wykonawca składa wraz z ofertą następujące oświadczenia i dokumenty: Formularz oferty sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 1; Oświadczenie wykonawcy - załącznik nr 2 Wykonawca może złożyć w postępowaniu tylko jedną ofertę. Wszelkie koszty związane ze sporządzeniem oferty oraz jej złożeniem ponosi Wykonawca, niezależnie od wyniku postępowania. Formularz oferty oraz wszystkie załączone dokumenty i oświadczenia muszą być podpisane, a podpisy złożone w sposób pozwalający zidentyfikować osobę podpisującą. Zaleca się opatrzenie podpisu pieczątką z imieniem i nazwiskiem osoby podpisującej. V. WYBÓR NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY Zamawiający dokona wyboru oferty najkorzystniejszej na warunkach określonych w zaproszeniu i przekaże oświadczenie o przyjęciu oferty wybranemu Wykonawcy zmówienia. Złożenie oferty w odpowiedzi na niniejsze zapytania nie stanowi oferty zakupu w rozumieniu przepisów kodeksu cywilnego. 2. Zamawiający za najkorzystniejszą uzna ofertę, która nie podlega odrzuceniu i ma najniższą cenę. 3. Zamawiający zastrzega sobie prawo do prowadzenia negocjacji ceny w przypadku gdy cena najkorzystniejszej oferty przewyższy kwotę, którą Zamawiający może przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. 4. Umowa w sprawie zamówienia publicznego zostanie zawarta niezwłocznie po wyborze oferty. 5. Pożądany termin realizacji zamówienia: do 3 miesięcy od podpisania umowy. 6. Istotne warunki umowy: a) wynagrodzenie ryczałtowe b) płatność jednorazowa po wykonaniu przedmiotu zamówienia na podstawie wystawionej faktury, płatne do 30 dni od daty wpływu prawidłowo wystawionego dokumentu. VII . DODATKOWE INFORMACJE 1. Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienia dotyczące wszelkich wątpliwości związanych z treścią opisu zapytania oraz sposobem przygotowania i złożenia oferty kierując swoje zapytanie faksem na nr 71 38 48 102 lub przy użyciu środków komunikacji elektronicznej e-mail: inwestycje@ug.cieszkow.pl lub na piśmie na adres: Gmina Cieszków ul. Grunwaldzka 41, 56-330 Cieszków 2. Zamawiający udzieli odpowiedzi na wszystkie zapytania związane z postępowaniem pod warunkiem, że wniosek o wyjaśnienie treści warunków zamówienia wpłynie do Zamawiającego nie później niż do końca dnia, w którym upływa połowa wyznaczonego terminu składania ofert. Jeżeli wniosek o wyjaśnienie treści warunków zamówienia wpłynął po upływie ww. terminu składania wniosku lub dotyczy udzielonych wyjaśnień, zamawiający może udzielić wyjaśnień lub pozostawić wniosek bez rozpoznania. 3. Zamawiający informuje, iż ocenie podlegać będą tylko te oferty, które wpłyną do Zamawiającego w okresie od dnia ogłoszenia niniejszego zapytania ofertowego do dnia, w którym upłynie termin składania ofert. 4. Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia zapytania ofertowego w każdej chwili, bez podania przyczyny. Uwagi: 1. Przy wyborze oferty Zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami: - cena - 100% 3VI. INFORMACJA O PRZETWARZANIU DANYCH OSOBOWYCH Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej ,,RODO", informuję, że: 1. Administratorem danych osobowych jest Wójt Gminy Cieszków, ul. Grunwaldzka 41, 56- 330 Cieszków, e-mail sekretariat@ug.cieszkow.pl, tel: 71 38 48 102 2. Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych Osobowych: e-mail: biuro@lege.olawa.pl 3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego. 4. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania zgodnie z ustawą z dnia 11 września 2019r. - Prawo zamówień publicznych oraz osobom składającym wnioski o udzielenie informacji publicznej na mocy Ustawy z dnia 6 września z 2001 o dostępie do informacji publicznej; 5. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane zgodnie z ustawą Prawo zamówień publicznych, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy; 6. Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Prawo zamówień publicznych, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Prawo zamówień publicznych; 7. W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO; 8. Posiada Pani/Pan: - na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących; - na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych*; - na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO**; - prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO; 9. Nie przysługuje Pani/Panu: - w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; - prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; 4- na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. Kontakt: Osobą uprawnioną do kontaktowania się z Wykonawcami jest pracownik Urzędu Gminy: - Magdalena Olszewska-Bania - tel.: 71 3848102 wew. 60, e-mail: inwestycje@ug.cieszkow.pl - Marta Kauch - tel.: 71 3848102 wew. 61, e-mail: przetargi@ug.cieszkow.pl |