Zbieranie, transport i unieszkodliwianie zwłok padłych zwierząt bądź zabitych w wyniku...

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Zbieranie, transport i unieszkodliwianie zwłok padłych zwierząt bądź zabitych w wyniku kolizji drogowych na drogach oraz uprzątnięcie miejsca zdarzenia

Data zamieszczenia: 2024-03-08
Dane kontaktowe Zamawiającego: Urząd Miejski w Kartuzach
ul. gen. Józefa Hallera 1
83-300 Kartuzy
powiat: kartuski
faks 586 945 135, tel. 586 945 200, tel.: (58) 694-52-05.
gmina@poczta.kartuzy.pl
Województwo: pomorskie
Miasto: Kartuzy
Wadium: ---
Nr telefonu: faks 586 945 135, te
Termin składania ofert: 2024-03-13 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Zbieranie, transport i unieszkodliwianie zwłok padłych zwierząt bądź zabitych w wyniku kolizji drogowych na drogach gminnych na terenie miasta i gminy Kartuzy oraz uprzątnięcie miejsca zdarzenia.
Urząd Miejski w Kartuzach zaprasza Państwa do złożenia oferty cenowej na wykonanie usługi o wartości nie przekraczającej 130 000 PLN pn.:
,,Zbieranie, transport i unieszkodliwianie zwłok padłych zwierząt bądź zabitych w wyniku kolizji drogowych na drogach gminnych na terenie miasta i gminy Kartuzy oraz uprzątnięcie miejsca zdarzenia"
2. Przedmiot zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług polegających na zbieraniu, transporcie oraz zapewnieniu utylizacji zwłok padłych zwierząt bądź zabitych w wyniku kolizji drogowych na drogach gminnych na terenie miasta i Gminy Kartuzy oraz uprzątnięcie
1 dezynfekcja miejsca zdarzenia. Zwłoki zwierząt należy uprzątnąć w czasie maksymalnie
2 godzin od momentu telefonicznego przekazania zlecenia ich usunięcia przez osobę upoważnioną, o której mowa w umowie lub przez funkcjonariusza Straży Miejskiej. Uprzątnięcie zwłok, w zależności od potrzeb, odbywać się musi 7 dni w tygodniu. Wykonawca zobowiązany jest do przechowywania oraz okazywania Zamawiającemu na jego wezwanie dokumentów potwierdzających, że zebrane zwłoki unieszkodliwione zostały zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. Wykonawca zapewnia utylizację wszystkich zebranych odpadów zgodnie z obowiązującymi przepisami. Wykonawca zobowiązany jest wykonać przedmiot zamówienia z należytą starannością, zapewniając racjonalne wykorzystanie środków technicznych i pracowników, z zachowaniem dbałości o mienie Zamawiającego, zgodnie ze współczesną wiedzą techniczną, obowiązującymi normami, zapewniając bezpieczne warunki pracy przy przestrzeganiu przepisów prawa powszechnie obowiązujących w tym zakresie w szczególności:
1) ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 roku o odpadach (t.j. Dz. U. z 2013 roku poz.21 z późn. zm.),
2) ustawy z dnia 13 września 1996 roku o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (t.j. Dz. U. z 2023 roku poz. 1469 i 1852 z późn. zm.),
3) ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 roku Prawo ochrony środowiska (Dz. U. z 2024 roku póz. 54 z późn. zm.),
4) przepisów prawa lokalnego, tj. uchwał Rady Miejskiej w Kartuzach, a w szczególności Uchwały Rady Miejskiej nr XXXIX/506/2014 z dnia 26 lutego 2014 roku w sprawie szczegółowych zasad utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Kartuzy.

Dokument nr: KM.7031.25.6.2024.ZŁ

Składanie ofert:
Składanie ofert:
1) Miejsce składania ofert:
Biuro Obsługi Mieszkańca Urzędu Miejskiego w Kartuzach
83-300 Kartuzy, Ul. gen. Józefa Hallera 1 (parter).
2) TERMIN SKŁADANIA ofert: 13.03.2024 r. godz. 12:00
2) Ofertę należy złożyć w zamkniętym opakowaniu. Opakowanie musi być oznaczone
w sposób następujący:
Gmina Kartuzy
ul. gen. Józefa Hallera 1 83-300 Kartuzy
OFERTA
,,Zbieranie, transport i unieszkodliwianie zwłok padłych zwierząt bądź zabitych w wyniku kolizji drogowych na drogach gminnych na terenie miasta i gminy Kartuzy oraz uprzątnięcie miejsca zdarzenia"
Nie otwierać przed dniem 13.03.2024 r. godz. 12:30
Wykonawca może (ma prawo) umieścić swoje logo na opakowaniu.
Oferty złożone po wskazanym terminie nie będą brane pod uwagę przy wyborze oferty najkorzystniejszej.

Miejsce i termin realizacji:
Termin realizacji przedmiotu zamówienia: 01.04.2024 r. - 31.03 2025 r.

Wymagania:
4. Warunki finansowego rozliczenia realizacji przedmiotu zamówienia:
termin płatności: do 14 dni od daty wpływu prawidłowego zewnętrznego dowodu księgowego wraz z wymaganymi dokumentami, pod warunkiem protokolarnego odbioru przez Zamawiającego wykonanych prac bez uwag.
5. Cena oferty:
1) Oferta powinna zawierać jednostkową cenę brutto za wykonanie usługi będącej przedmiotem zamówienia,
2) Cena oferty powinna zawierać wszystkie koszty związane z wykonaniem usługi w oparciu o opis przedmiotu zamówienia,
3) Cena oferty powinna zawierać wszelkie ewentualne rabaty, upusty, promocje, itp.
6. Kryterium, którym Zamawiający będzie się kierował przy wyborze oferty:
cena - znaczenie -100 %
8. Wymogi dotyczące oferty:
1) Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę,
3) Konsekwencje złożenia oferty niezgodnie z podanym opisem ponosi Wykonawca. Niewłaściwe oznaczenie opakowania może spowodować np. potraktowanie przesyłki zawierającej ofertę jako zwykłej korespondencji. Powyższe dotyczy również przesyłek kurierskich.
4) Wykonawca ponosi wszelkie konsekwencje związane ze złożeniem oferty w innym miejscu lub terminie niż wyżej określono.
UWAGA. Zamawiający informuje, że w okresie ostatniego roku rozliczeniowego (t.j. IV 2023 -III 2024r.) liczba zdarzeń objętych umową nie przekroczyła 40 szt. s

Kontakt:
Zamawiający do bezpośredniego kontaktu z Wykonawcami upoważnił Pana Ziemowita Łajminga tel.: (58) 694-52-05.

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii